Dan kun je beter de Graafschap erbij hebben.quote:Op zondag 18 mei 2014 13:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Wie niet. Troosteloos clubje. Al snap ik dat mensen zo ook over Excelsior denken.
Mooie club, leuk stadion. Niets mis mee.quote:Op zondag 18 mei 2014 13:15 schreef Borizzz het volgende:
[..]
Dan kun je beter de Graafschap erbij hebben.
Nee hoor.quote:Op zondag 18 mei 2014 13:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Elke topploeg verspeelt daar punten
Geheel mee eensquote:Op zondag 18 mei 2014 13:15 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Mooie club, leuk stadion. Niets mis mee.
Zie je veel te vaak, spelers die als een debiel met hun handen in de lucht gaan staanquote:Op zondag 18 mei 2014 13:16 schreef MarkoAlmelo het volgende:
wat een kneus.. let nou maar op de bal ipv op de scheids
Kan ik me zo dood aan ergerenquote:Op zondag 18 mei 2014 13:17 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Zie je veel te vaak, spelers die als een debiel met hun handen in de lucht gaan staan
De Rooms Katholieke Combinatie hoort toch altijd hoop te houdenquote:Op zondag 18 mei 2014 13:16 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Dan wordt het misschien nog 5-2 en dan ben je in de twintigste minuut naar huis gegaan.
Ik denk dat er wel eens wat minder fijne woorden op het veld uitgesproken worden.quote:Op zondag 18 mei 2014 13:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De Rooms Katholieke Combinatie hoort toch altijd hoop te houden.
#jezusisdegoeddeherder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |