Misschien zit ik de wedstrijd wel vanaf een terrasje te kijken terwijl ik bier drink met lekkere wijven.quote:Op zondag 18 mei 2014 13:07 schreef Stofje het volgende:
Realiseren jullie je dat je naar RKC - Excelsior zit te kijken, terwijl je ook een biertje kan pakken op een terrasje vol lekkere wijven?
quote:Op zondag 18 mei 2014 13:07 schreef Stofje het volgende:
Realiseren jullie je dat je naar RKC - Excelsior zit te kijken, terwijl je ook een biertje kan pakken op een terrasje vol lekkere wijven?
quote:Op zondag 18 mei 2014 13:08 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
die lekkere wijven kunnen wel wachten
FOK!kers en sociale interactiequote:Op zondag 18 mei 2014 13:08 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Realiseren jullie je dat je op het FOK!forum zit, terwijl je ook een biertje kan pakken op een terrasje vol lekkere wijven?
Dus jij kijkt RKC - Excelsior (RKC - Excelsior!) terwijl er allemaal lekkere wijven om je heen zitten?quote:Op zondag 18 mei 2014 13:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Misschien zit ik de wedstrijd wel vanaf een terrasje te kijken terwijl ik bier drink met lekkere wijven.
Je moet hard to get spelen, zo willen ze de D alleen maar meer.quote:Op zondag 18 mei 2014 13:10 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dus jij kijkt RKC - Excelsior (RKC - Excelsior!) terwijl er allemaal lekkere wijven om je heen zitten?
En ondertussen post je op Fokquote:Op zondag 18 mei 2014 13:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Misschien zit ik de wedstrijd wel vanaf een terrasje te kijken terwijl ik bier drink met lekkere wijven.
Ik kijk op een tablet vanuit een jacuzzi met lekkere wijven.quote:Op zondag 18 mei 2014 13:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat moetquote:
Ik laat Drizzt voor mij FOK!ken.quote:Op zondag 18 mei 2014 13:10 schreef Halcon het volgende:
[..]
En ondertussen post je op FokDat zal indruk maken bij die lekkere wijven.
Er zijn wel meer types als Boskamp hoorquote:Op zondag 18 mei 2014 13:12 schreef AldoTheApache het volgende:
Er is dus gewoon een engelse stream met commentaar
alsof buitenlanders dit kijken
Dit is wel tekenend voor de rest van de wereld hoor. Iedereen wil Excelsior op het hoogste niveau zien. Zelfs Louis "ik heb eigenlijk dus die bus eigenlijk gebouwd" van Gaal.quote:Op zondag 18 mei 2014 13:12 schreef AldoTheApache het volgende:
Gok Chinezen misschien?quote:Op zondag 18 mei 2014 13:12 schreef AldoTheApache het volgende:
Wie niet. Troosteloos clubje. Al snap ik dat mensen zo ook over Excelsior denken.quote:Op zondag 18 mei 2014 13:11 schreef StarGazer het volgende:
PSV'ers opgelucht nu RKC gaat degraderen?
ik doelde meer op de standaard 0 punten in Waalwijk voor PSV de afgelopen jaren.quote:Op zondag 18 mei 2014 13:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Wie niet. Troosteloos clubje. Al snap ik dat mensen zo ook over Excelsior denken.
Elke topploeg verspeelt daar puntenquote:Op zondag 18 mei 2014 13:14 schreef StarGazer het volgende:
[..]
ik doelde meer op de standaard 0 punten in Waalwijk voor PSV de afgelopen jaren.
No shit.quote:Op zondag 18 mei 2014 13:14 schreef StarGazer het volgende:
[..]
ik doelde meer op de standaard 0 punten in Waalwijk voor PSV de afgelopen jaren.
Dan kun je beter de Graafschap erbij hebben.quote:Op zondag 18 mei 2014 13:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Wie niet. Troosteloos clubje. Al snap ik dat mensen zo ook over Excelsior denken.
Mooie club, leuk stadion. Niets mis mee.quote:Op zondag 18 mei 2014 13:15 schreef Borizzz het volgende:
[..]
Dan kun je beter de Graafschap erbij hebben.
Nee hoor.quote:Op zondag 18 mei 2014 13:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Elke topploeg verspeelt daar punten
Geheel mee eensquote:Op zondag 18 mei 2014 13:15 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Mooie club, leuk stadion. Niets mis mee.
Zie je veel te vaak, spelers die als een debiel met hun handen in de lucht gaan staanquote:Op zondag 18 mei 2014 13:16 schreef MarkoAlmelo het volgende:
wat een kneus.. let nou maar op de bal ipv op de scheids
Kan ik me zo dood aan ergerenquote:Op zondag 18 mei 2014 13:17 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Zie je veel te vaak, spelers die als een debiel met hun handen in de lucht gaan staan
De Rooms Katholieke Combinatie hoort toch altijd hoop te houdenquote:Op zondag 18 mei 2014 13:16 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Dan wordt het misschien nog 5-2 en dan ben je in de twintigste minuut naar huis gegaan.
Ik denk dat er wel eens wat minder fijne woorden op het veld uitgesproken worden.quote:Op zondag 18 mei 2014 13:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De Rooms Katholieke Combinatie hoort toch altijd hoop te houden.
#jezusisdegoeddeherder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |