Misschien zit ik de wedstrijd wel vanaf een terrasje te kijken terwijl ik bier drink met lekkere wijven.quote:Op zondag 18 mei 2014 13:07 schreef Stofje het volgende:
Realiseren jullie je dat je naar RKC - Excelsior zit te kijken, terwijl je ook een biertje kan pakken op een terrasje vol lekkere wijven?
quote:Op zondag 18 mei 2014 13:07 schreef Stofje het volgende:
Realiseren jullie je dat je naar RKC - Excelsior zit te kijken, terwijl je ook een biertje kan pakken op een terrasje vol lekkere wijven?
quote:Op zondag 18 mei 2014 13:08 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
die lekkere wijven kunnen wel wachten
FOK!kers en sociale interactiequote:Op zondag 18 mei 2014 13:08 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Realiseren jullie je dat je op het FOK!forum zit, terwijl je ook een biertje kan pakken op een terrasje vol lekkere wijven?
Dus jij kijkt RKC - Excelsior (RKC - Excelsior!) terwijl er allemaal lekkere wijven om je heen zitten?quote:Op zondag 18 mei 2014 13:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Misschien zit ik de wedstrijd wel vanaf een terrasje te kijken terwijl ik bier drink met lekkere wijven.
Je moet hard to get spelen, zo willen ze de D alleen maar meer.quote:Op zondag 18 mei 2014 13:10 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dus jij kijkt RKC - Excelsior (RKC - Excelsior!) terwijl er allemaal lekkere wijven om je heen zitten?
En ondertussen post je op Fokquote:Op zondag 18 mei 2014 13:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Misschien zit ik de wedstrijd wel vanaf een terrasje te kijken terwijl ik bier drink met lekkere wijven.
Ik kijk op een tablet vanuit een jacuzzi met lekkere wijven.quote:Op zondag 18 mei 2014 13:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat moetquote:
Ik laat Drizzt voor mij FOK!ken.quote:Op zondag 18 mei 2014 13:10 schreef Halcon het volgende:
[..]
En ondertussen post je op FokDat zal indruk maken bij die lekkere wijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |