Er zijn wel meer types als Boskamp hoorquote:Op zondag 18 mei 2014 13:12 schreef AldoTheApache het volgende:
Er is dus gewoon een engelse stream met commentaar
alsof buitenlanders dit kijken
Dit is wel tekenend voor de rest van de wereld hoor. Iedereen wil Excelsior op het hoogste niveau zien. Zelfs Louis "ik heb eigenlijk dus die bus eigenlijk gebouwd" van Gaal.quote:Op zondag 18 mei 2014 13:12 schreef AldoTheApache het volgende:
Gok Chinezen misschien?quote:Op zondag 18 mei 2014 13:12 schreef AldoTheApache het volgende:
Wie niet. Troosteloos clubje. Al snap ik dat mensen zo ook over Excelsior denken.quote:Op zondag 18 mei 2014 13:11 schreef StarGazer het volgende:
PSV'ers opgelucht nu RKC gaat degraderen?
ik doelde meer op de standaard 0 punten in Waalwijk voor PSV de afgelopen jaren.quote:Op zondag 18 mei 2014 13:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Wie niet. Troosteloos clubje. Al snap ik dat mensen zo ook over Excelsior denken.
Elke topploeg verspeelt daar puntenquote:Op zondag 18 mei 2014 13:14 schreef StarGazer het volgende:
[..]
ik doelde meer op de standaard 0 punten in Waalwijk voor PSV de afgelopen jaren.
No shit.quote:Op zondag 18 mei 2014 13:14 schreef StarGazer het volgende:
[..]
ik doelde meer op de standaard 0 punten in Waalwijk voor PSV de afgelopen jaren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |