NECquote:Op zondag 18 mei 2014 14:03 schreef LDS het volgende:
Qua amusementswaarde scoort dit wel hoog. Als dit een voorbode is voor JL voetbal ben ik blij met mn scc van NEC
Oké.quote:Op zondag 18 mei 2014 14:08 schreef Pleun2011 het volgende:
RKC moet er nog wel eentje maken anders heb ik straks 0 uit 6 in de Derksen toto
Oei, dat is veel erger dan degraderen. Ik geef het even door.quote:Op zondag 18 mei 2014 14:08 schreef Pleun2011 het volgende:
RKC moet er nog wel eentje maken anders heb ik straks 0 uit 6 in de Derksen toto
Het was niet serieus.. kan me zo voorstellen dat degraderen erger isquote:Op zondag 18 mei 2014 14:09 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Oei, dat is veel erger dan degraderen. Ik geef het even door.
Gezellig naar NEC - Jong PSV.quote:Op zondag 18 mei 2014 14:03 schreef LDS het volgende:
Qua amusementswaarde scoort dit wel hoog. Als dit een voorbode is voor JL voetbal ben ik blij met mn scc van NEC
Ik denk niet dat ze het gaan redden.quote:
Precies, opbokken met de nr 16 en 3e in de periodequote:Op zondag 18 mei 2014 14:20 schreef Eppie_NL het volgende:
Dordrecht gaat denk ik winnen van Sparta. Dan heb je dus de top 3 van Jupiler League (Willem II, Dordrecht en Excelsior) in de eredivisie. Die 3 verdienen het ook wel om in eredivisie te spelen.
Hier kan ik mij totaal in vinden.quote:Op zondag 18 mei 2014 14:21 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Bal is rond, elf tegen elf, alles kan gebeuren.
Eindelijk een keer eerlijk ja. 3 bovenste voor de 3 onderste.quote:Op zondag 18 mei 2014 14:20 schreef Eppie_NL het volgende:
Dordrecht gaat denk ik winnen van Sparta. Dan heb je dus de top 3 van Jupiler League (Willem II, Dordrecht en Excelsior) in de eredivisie. Die 3 verdienen het ook wel om in eredivisie te spelen.
VVVquote:Op zondag 18 mei 2014 14:23 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Excelsior dat wel promoveert en VVV dat dat niet doet![]()
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |