Bij onze hebben ze er 2 eerst hadden ze 1 zon cheap dingquote:Op zondag 18 mei 2014 23:45 schreef 33 het volgende:
Btw, iemand ervaring met foam rollers? Ik zit nu bij een nieuwe gym waar ze geen foam rollers hebben, maar ik vond het wel altijd fijn om na een zware legday even te rollen. Nu wil ik zelf wat aanschaffen, maar ik twijfel tussen die goedkope zachtere of toch wat stevigers. Iemand?
Ga deze denk ik ook bestellen, heb nu zo'n zachte maar hoor heel veel goede dingen over iets hardere.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Heb zelf deze, en deze hebben ze bij mij in de gym ook. Legit as fuck.
http://www.fysiosupplies.(...)foam-roller-the-grid
Je kan ook een hardere kopen though, maar deze is prima.
Ja die zijn volgens mij wat harder dan die zachte zooi. Ik dacht sowieso voor deze te gaan!quote:Op zondag 18 mei 2014 23:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Heb zelf deze, en deze hebben ze bij mij in de gym ook. Legit as fuck.
http://www.fysiosupplies.(...)foam-roller-the-grid
Je kan ook een hardere kopen though, maar deze is prima.
Ik vind echt lastig die houding aan te nemen dat je hem goed aanpaktquote:Op zondag 18 mei 2014 23:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:
De eerste keer de IT-band foamrollen.![]()
Have fun.
Ik vond het in het begin inderdaad ook lastig, maar nu gaat het wel goed. Ik vond het voornamelijk lastig doordat het zo belachelijk pijnlijk was.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:50 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Ik vind echt lastig die houding aan te nemen dat je hem goed aanpakt
Maar ben dan ook een stijve hark
Denk je meer te kunnen squatten puur door alleen de schoenen?quote:Op zondag 18 mei 2014 23:52 schreef 33 het volgende:
Ik rol voornamelijk voor mijn IT-bands, dus dat wordt fun!![]()
Ja nieuwe schoenen zijn dope as fuck!!
Ja, door de hak kan je makkelijker dieper. Als je dezelfde diepte squat als zonder schoenen is de beweging in principe efficienter. Ik zou echter gewoon ATG squatten, anders verlies je flexibiliteit als je niet oppast.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik vond het in het begin inderdaad ook lastig, maar nu gaat het wel goed. Ik vond het voornamelijk lastig doordat het zo belachelijk pijnlijk was.Vooral daar richting de knie kan je het af en toe goed voelen.
[..]
Denk je meer te kunnen squatten puur door alleen de schoenen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
quote:Op maandag 19 mei 2014 00:10 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ja, door de hak kan je makkelijker dieper. Als je dezelfde diepte squat als zonder schoenen is de beweging in principe efficienter. Ik zou echter gewoon ATG squatten, anders verlies je flexibiliteit als je niet oppast.Ik ga al ATG. Ik vraag mij meer af of ik 5-10 kg kan winnen puur door de schoenen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If not now, then when.
Ja, zeer waarschijnlijk wel. Je staat echt ongekend stabiel waar je je puur kan focussen op gewicht omlaag en omhoog.quote:Op maandag 19 mei 2014 00:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik ga al ATG. Ik vraag mij meer af of ik 5-10 kg kan winnen puur door de schoenen.
Ik heb die van Konings. Prima te eten. Sowieso ben ik geen moeilijke eter. Blikje tonijn werk ik ook makkelijk naar binnen.quote:Op zondag 18 mei 2014 18:11 schreef seto het volgende:
Ik eet het echt zonder problemen wegIk heb wel Franse magere kwark ipv de normale.
Als beginner is 2g per kg lichaamgewicht onnodig veel. 1,5-1,7 g per kg lichaamsgewicht zal voldoende zijn voor jou. Het klinkt allemaal misschien veel voor je, maar als je genoeg arbeid in je training stopt dan zal je wel meer honger krijgen en zal je makkelijker die 500 g kwark eten. Als je vis en wit vlees niet lust, eet dan meer rood vlees en probeer inderdaad whey shake. Koop zon klein zakje van body en fit shop om te proberen. Eieren zijn erg goed, blijf die eten als je gewichtheffen leuk vind.quote:Op zondag 18 mei 2014 00:03 schreef stinkie het volgende:
[..]
je geeft zelf de antwoorden al. Je vind en denkt een hoop,maar je doet nog weinig.
Verder, kwark, eieren etc geven een heleboel eiwitten
Wat je nu doet is een full body routine. Wat in mijn ogen beter is dan een spiergroep per dag (wordt ook wel een brosplit genoemd). In mijn ogen is het hele lichaam trainen in 1 sessie 3 tot 6x per week beter dan 1 lichaamsdeel per dag per week.quote:Op maandag 19 mei 2014 00:54 schreef tailfox het volgende:
wat is verschil tussen enkel factor trainen en duaal. Ik doe zelf meestal gewoon me hele lichaam en dan alleen me reps en gewicht aanpassen en paar oefeningen en gaat op zich prima. Maar nu hoor ik de meeste half sporters ja je moet maar een onderdeel per dag doen.maar ik vind dat zo arelaxt als ik door fietsen of medisch een keer last van me benen heb valt me hele schema in soep. Maar terug naar vraag wat is dag dual precies
Jij doet 6 dagen in de week full body ??quote:Op maandag 19 mei 2014 10:04 schreef squatbro het volgende:
[..]
Wat je nu doet is een full body routine. Wat in mijn ogen beter is dan een spiergroep per dag (wordt ook wel een brosplit genoemd). In mijn ogen is het hele lichaam trainen in 1 sessie 3 tot 6x per week beter dan 1 lichaamsdeel per dag per week.
mss moet je even de goede kwoten ....quote:Op maandag 19 mei 2014 09:18 schreef squatbro het volgende:
[..]
Als beginner is 2g per kg lichaamgewicht onnodig veel. 1,5-1,7 g per kg lichaamsgewicht zal voldoende zijn voor jou. Het klinkt allemaal misschien veel voor je, maar als je genoeg arbeid in je training stopt dan zal je wel meer honger krijgen en zal je makkelijker die 500 g kwark eten. Als je vis en wit vlees niet lust, eet dan meer rood vlees en probeer inderdaad whey shake. Koop zon klein zakje van body en fit shop om te proberen. Eieren zijn erg goed, blijf die eten als je gewichtheffen leuk vind.
Ja. Totaal 30 reps per lichaamsdeel, met 30-45 seconden rust tussen sets bij een 10RM. Ik deload ook om de 3 weken loaden.quote:Op maandag 19 mei 2014 10:06 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Jij doet 6 dagen in de week full body ??
RM = rep max, je gaat mij niet vertellen dat wanneer je op volle intensiteit traint je het de dag erna weer soepeltjes over kan doen.quote:Op maandag 19 mei 2014 11:02 schreef squatbro het volgende:
[..]
Ja. Totaal 30 reps per lichaamsdeel, met 30-45 seconden rust tussen sets bij een 10RM. Ik deload ook om de 3 weken loaden.
10RM is de rep max waar ik 10 reps kan doen bij een bepaald gewicht. En ja, de intensiteit van mijn training is hoog. Heb je het zelf een keer geprobeerd?quote:Op maandag 19 mei 2014 11:06 schreef Klokov het volgende:
[..]
RM = rep max, je gaat mij niet vertellen dat wanneer je op volle intensiteit traint je het de dag erna weer soepeltjes over kan doen.
10 rep max wel, 6 dagen achter elkaar je cns frituren niet.quote:Op maandag 19 mei 2014 11:10 schreef squatbro het volgende:
[..]
10RM is de rep max waar ik 10 reps kan doen bij een bepaald gewicht. En ja, de intensiteit van mijn training is hoog. Heb je het zelf een keer geprobeerd?
Ik doe voor elk lichaamsdeel een oefening van een 10 RM, na die eerste set wacht ik 30-45 seconden en dan pomp ik er weer 2-4 reps uit, dan wacht ik weer 30-45 seconden en pomp er weer 2-4 reps uit tot de 30. Dit doe ik 5-6 keer per week. Ik begon dit als intermediate lifter een jaar geleden en ben flink groter geworden en flink sterker geworden in mijn 10 RM lifts.quote:Op maandag 19 mei 2014 11:11 schreef Klokov het volgende:
[..]
10 rep max wel, 6 dagen achter elkaar je cns frituren niet.
Preciesquote:Op maandag 19 mei 2014 11:13 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Maar lijkt me op 10rm makkelijker vol te houden als elke dag maxen
Ja, 4 keer in de week. En na een paar weken hield ik dat alleen vol als ik wisselde met zwaar/licht/zwaar gewicht. Zelfs om de dag elke training 110 SQ en 125 DL verneukt je gewoon. Die gewichten zakken dan per training naar beneden door gebrek aan herstelquote:Op maandag 19 mei 2014 11:10 schreef squatbro het volgende:
[..]
10RM is de rep max waar ik 10 reps kan doen bij een bepaald gewicht. En ja, de intensiteit van mijn training is hoog. Heb je het zelf een keer geprobeerd?
Mooi verhaal, maar dit is al heel iets anders dan elke dag 3*10 eruit pompen. Dit is met je 10RM gewicht werken met 5 rep setjesquote:Op maandag 19 mei 2014 11:18 schreef squatbro het volgende:
[..]
Ik doe voor elk lichaamsdeel een oefening van een 10 RM, na die eerste set wacht ik 30-45 seconden en dan pomp ik er weer 2-4 reps uit, dan wacht ik weer 30-45 seconden en pomp er weer 2-4 reps uit tot de 30. Dit doe ik 5-6 keer per week. Ik begon dit als intermediate lifter een jaar geleden en ben flink groter geworden en flink sterker geworden in mijn 10 RM lifts.
Na 3 weken ben ik ook aardig fried en mentaal moe, en dan deload ik 1 week, waarna al mijn fatigue verdwenen is en ik sterker en groter ben geworden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |