ALs je het lekker vind ja, eerste keer dat ik dat nam heb ik het uitgespuugdquote:Op zondag 18 mei 2014 00:02 schreef Beach het volgende:
een bak van 500gr kwark heb je in 1-2 minuten leeggeten hoor
quote:Op zondag 18 mei 2014 15:50 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
ALs je het lekker vind ja, eerste keer dat ik dat nam heb ik het uitgespuugdNu vreet ik 't met een berg honing en m'n neus dicht.
En dat wil dan bij defensie.quote:Op zondag 18 mei 2014 15:50 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
ALs je het lekker vind ja, eerste keer dat ik dat nam heb ik het uitgespuugdNu vreet ik 't met een berg honing en m'n neus dicht.
Dat is anders, daar vreet ik alles, maar dan zit je ook 16 uur of meer zonder fatsoenlijk voedsel..quote:
Ga de T bar rows tijdje vervangen voor dumbell rowsquote:Op zondag 18 mei 2014 14:25 schreef Faeroer het volgende:
T-Bar rows met kleine (diameter) plates, pulldowns en yates rows. Als je dan nog geen lats voelt...
Je moet eraan wennen. Beter haal je ook die van de LIDL, die is niet zo zuur.quote:Op zondag 18 mei 2014 15:50 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Haha, wasn't srs. Maar puur eten doe ik het ook nooit nee.quote:Op zondag 18 mei 2014 15:58 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Dat is anders, daar vreet ik alles, maar dan zit je ook 16 uur of meer zonder fatsoenlijk voedsel..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
True. Hoewel ik soms wel eens een potje haal. Met wat hazelnoten en mapple sirop is het prima te doen. Maar de andere helft van dat potje moet ik na een week of twee achter uit de koelkast trekken om het weg te gooien.quote:Op zondag 18 mei 2014 18:21 schreef Sapstengel het volgende:
Kwark etenik kom zonder moeite aan 150gr eiwit per dag, dan ga ik niet van die smerige kwark eten.
Heel af en toe eet ik het wel ja, of een schaaltje griekse yoghurt. Maar dan gewoon voor de smaak, niet voor de eiwitten.quote:Op zondag 18 mei 2014 18:29 schreef Snakey het volgende:
[..]
True. Hoewel ik soms wel eens een potje haal. Met wat hazelnoten en mapple sirop is het prima te doen. Maar de andere helft van dat potje moet ik na een week of twee achter uit de koelkast trekken om het weg te gooien.![]()
Aan eiwitten komen is vrij makkelijk inderdaad.
Serieus? Schepje Whey er bij in, cacao nibs, havermout. Banaan. Pindakaas. Goddelijk.quote:Op zondag 18 mei 2014 18:21 schreef Sapstengel het volgende:
Kwark etenik kom zonder moeite aan 150gr eiwit per dag, dan ga ik niet van die smerige kwark eten.
Dat kan je geen kwark eten noemen.quote:Op zondag 18 mei 2014 21:57 schreef Kerol het volgende:
[..]
Serieus? Schepje Whey er bij in, cacao nibs, havermout. Banaan. Pindakaas. Goddelijk.
Caseine doet het ook goed iddquote:Op zondag 18 mei 2014 22:13 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat kan je geen kwark eten noemen.![]()
Casein geeft een leuk effect in kwark trouwens. Alsof je sneldrogend cement zit te eten.
Ik kom ook meestal niet aan 180gr per dag maar eet ook al lange tijd geen 2gr per kg dag, denk eerder 1-1.5.quote:Op zondag 18 mei 2014 22:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Kwark moet je gewoon leren eten. Ik kom lastig aan 180-200 gr. per dag dus het is essentieel voor mij, en best lekker voor het slapen gaan.
Ja, ik probeer zelf 2x aan te houden. Ik haal ook vaak AH Basic salami of grillworst om extra eiwitten te pakken. Met een gemiddelde maaltijd kom ik aan 40-50 gr. eiwitten, kwark + 45, en dan neem ik altijd nog 60-80 gr. whey. Dan zit ik rond de 150.quote:Op zondag 18 mei 2014 22:45 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik kom ook meestal niet aan 180gr per dag maar eet ook al lange tijd geen 2gr per kg dag, denk eerder 1-1.5.
Afhankelijk van je gewicht heb je waarschijnlijk ook geen 180 gram nodig. Die (oude) nummers zijn bedacht door suplementbedrijven die willen verdienen aan de whey verkoop. Ook ik heb hieraan meegedaan, maar ik merk absoluut geen verschil tussen 240 gram proteine en 140 gram (@ 100 kg). Tijdens een extreme cut kan een hogere proteine-inname zijn voordelen hebben, maar bij andere situaties is het absoluut niet nodig. Ik zag vorig jaar een video van Blaha waarin hij vertelt in een interview met Dorian Yates te hebben gelezen dat deze beste man niet meer dan 200 gram proteine per dag binnen kreeg @ 110 kg+. Doe wat research! Er wordt je tegenwoordig aangeraden 2/2,5 gram per kg binnen te krijgen, maar dat is echt grote BS.quote:Op zondag 18 mei 2014 22:45 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik kom ook meestal niet aan 180gr per dag maar eet ook al lange tijd geen 2gr per kg dag, denk eerder 1-1.5.
Ja dacht ik dus ook, merk zelf ook geen verschil. In een cut is het wel fijn idd, vult ook meer dan carbs imo als je eiwitrijk eet.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:09 schreef 33 het volgende:
[..]
Afhankelijk van je gewicht heb je waarschijnlijk ook geen 180 gram nodig. Die (oude) nummers zijn bedacht door suplementbedrijven die willen verdienen aan de whey verkoop. Ook ik heb hieraan meegedaan, maar ik merk absoluut geen verschil tussen 240 gram proteine en 140 gram (@ 100 kg). Tijdens een extreme cut kan een hogere proteine-inname zijn voordelen hebben, maar bij andere situaties is het absoluut niet nodig. Ik zag vorig jaar een video van Blaha waarin hij vertelt in een interview met Dorian Yates te hebben gelezen dat deze beste man niet meer dan 200 gram proteine per dag binnen kreeg @ 110 kg+. Doe wat research! Er wordt je tegenwoordig aangeraden 2/2,5 gram per kg binnen te krijgen, maar dat is echt grote BS.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |