Blaha.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:09 schreef 33 het volgende:
[..]
Afhankelijk van je gewicht heb je waarschijnlijk ook geen 180 gram nodig. Die (oude) nummers zijn bedacht door suplementbedrijven die willen verdienen aan de whey verkoop. Ook ik heb hieraan meegedaan, maar ik merk absoluut geen verschil tussen 240 gram proteine en 140 gram (@ 100 kg). Tijdens een extreme cut kan een hogere proteine-inname zijn voordelen hebben, maar bij andere situaties is het absoluut niet nodig. Ik zag vorig jaar een video van Blaha waarin hij vertelt in een interview met Dorian Yates te hebben gelezen dat deze beste man niet meer dan 200 gram proteine per dag binnen kreeg @ 115 kg. Doe wat research! Er wordt je tegenwoordig aangeraden 2/2,5 gram per kg binnen te krijgen, maar dat is echt grote BS.
Dude, ik denk dat je met test en 0.5 gr. in proteine alsnog aankomt in massa.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:26 schreef 33 het volgende:
http://ajpendo.physiology.org/content/281/6/E1172
Gasten die 1.2 gram (!!!) proteine per kg dagelijks binnenkrijgen + toenemende doseringen test, komen aan in spierweefsel zonder enige vorm van training. Voor mij zegt dit meer dan genoeg als niet enhanced lifter, die waarschijnlijk dan nog minder nodig heeft.
Nouja, 0.5 haha. Maar dat in principe komt het inderdaad precies daar op neer. Houd je proteine op 1.2gr/kg en gebruik meer test en je komt aan in spiermassa. Hoge dosering in proteine zorgt niet voor spiermassa, andere variabelen doen dat. En laat staan als je natty bent. Persoonlijk merk ik dat behoorlijk.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dude, ik denk dat je met test en 0.5 gr. in proteine alsnog aankomt in massa.Rare vergelijking. Heb je die eerste link van mij gecheckt?
Als je natty bent dan heb je juist meer nodig, of bedoel je dat ook?. Met test kom je namelijk makkelijk weg met een shitty diet. Dus dan is die 1.8 wel accuraat, zoals ook in dat artikel wordt gesuggereerd.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:39 schreef 33 het volgende:
[..]
Nouja, 0.5 haha. Maar dat in principe komt het inderdaad precies daar op neer. Houd je proteine op 1.2gr/kg en gebruik meer test en je komt aan in spiermassa. Hoge dosering in proteine zorgt niet voor spiermassa, andere variabelen doen dat. En laat staan als je natty bent. Persoonlijk merk ik dat behoorlijk.
Heb zelf deze, en deze hebben ze bij mij in de gym ook. Legit as fuck.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:45 schreef 33 het volgende:
Btw, iemand ervaring met foam rollers? Ik zit nu bij een nieuwe gym waar ze geen foam rollers hebben, maar ik vond het wel altijd fijn om na een zware legday even te rollen. Nu wil ik zelf wat aanschaffen, maar ik twijfel tussen die goedkope zachtere of toch wat stevigers. Iemand?
Bij onze hebben ze er 2 eerst hadden ze 1 zon cheap dingquote:Op zondag 18 mei 2014 23:45 schreef 33 het volgende:
Btw, iemand ervaring met foam rollers? Ik zit nu bij een nieuwe gym waar ze geen foam rollers hebben, maar ik vond het wel altijd fijn om na een zware legday even te rollen. Nu wil ik zelf wat aanschaffen, maar ik twijfel tussen die goedkope zachtere of toch wat stevigers. Iemand?
Ga deze denk ik ook bestellen, heb nu zo'n zachte maar hoor heel veel goede dingen over iets hardere.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Heb zelf deze, en deze hebben ze bij mij in de gym ook. Legit as fuck.
http://www.fysiosupplies.(...)foam-roller-the-grid
Je kan ook een hardere kopen though, maar deze is prima.
Ja die zijn volgens mij wat harder dan die zachte zooi. Ik dacht sowieso voor deze te gaan!quote:Op zondag 18 mei 2014 23:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Heb zelf deze, en deze hebben ze bij mij in de gym ook. Legit as fuck.
http://www.fysiosupplies.(...)foam-roller-the-grid
Je kan ook een hardere kopen though, maar deze is prima.
Ik vind echt lastig die houding aan te nemen dat je hem goed aanpaktquote:Op zondag 18 mei 2014 23:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:
De eerste keer de IT-band foamrollen.![]()
Have fun.
Ik vond het in het begin inderdaad ook lastig, maar nu gaat het wel goed. Ik vond het voornamelijk lastig doordat het zo belachelijk pijnlijk was.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:50 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Ik vind echt lastig die houding aan te nemen dat je hem goed aanpakt
Maar ben dan ook een stijve hark
Denk je meer te kunnen squatten puur door alleen de schoenen?quote:Op zondag 18 mei 2014 23:52 schreef 33 het volgende:
Ik rol voornamelijk voor mijn IT-bands, dus dat wordt fun!![]()
Ja nieuwe schoenen zijn dope as fuck!!
Ja, door de hak kan je makkelijker dieper. Als je dezelfde diepte squat als zonder schoenen is de beweging in principe efficienter. Ik zou echter gewoon ATG squatten, anders verlies je flexibiliteit als je niet oppast.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik vond het in het begin inderdaad ook lastig, maar nu gaat het wel goed. Ik vond het voornamelijk lastig doordat het zo belachelijk pijnlijk was.Vooral daar richting de knie kan je het af en toe goed voelen.
[..]
Denk je meer te kunnen squatten puur door alleen de schoenen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
quote:Op maandag 19 mei 2014 00:10 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ja, door de hak kan je makkelijker dieper. Als je dezelfde diepte squat als zonder schoenen is de beweging in principe efficienter. Ik zou echter gewoon ATG squatten, anders verlies je flexibiliteit als je niet oppast.Ik ga al ATG. Ik vraag mij meer af of ik 5-10 kg kan winnen puur door de schoenen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If not now, then when.
Ja, zeer waarschijnlijk wel. Je staat echt ongekend stabiel waar je je puur kan focussen op gewicht omlaag en omhoog.quote:Op maandag 19 mei 2014 00:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik ga al ATG. Ik vraag mij meer af of ik 5-10 kg kan winnen puur door de schoenen.
Ik heb die van Konings. Prima te eten. Sowieso ben ik geen moeilijke eter. Blikje tonijn werk ik ook makkelijk naar binnen.quote:Op zondag 18 mei 2014 18:11 schreef seto het volgende:
Ik eet het echt zonder problemen wegIk heb wel Franse magere kwark ipv de normale.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |