Dat is tof fotograferen daarquote:Op maandag 19 mei 2014 10:45 schreef minilot het volgende:
[..]
Akelige is dat ja, al zijn verlaten en overgroeide pretparken op zichzelf juist wel weer tof.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, diep van binnen wel.quote:Op maandag 19 mei 2014 10:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En je bent nog wel zo'n jonge meid van 19
quote:Op maandag 19 mei 2014 10:49 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja, diep van binnen wel.
Diep, diep, diep.
Bij IJmuiden heb je ook zo'n eiland. Wat moet je anders met zo'n blok beton?quote:Op zondag 18 mei 2014 23:05 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Als het maar een beetje behouden blijft op een normale manier en niet zoals ik vanmiddag bij www.fortdehel.nl tegenkwamEen kunstenaar heeft het "opgeknapt" met kunst, oa. een kuifje-raket
Ik snap echt niet dat mensen dat doen met een stuk geschiedenis
Het andere fort in de buurt was ook opgeknapt en in gebruik voor evenementen en teambuilding en zo, maar nog steeds gewoon "fort".
Alleen vanwege wat ik net typ wil je dat ik wegga? De manier waarop jij communiceert is juist de manier waarop kliekjes reageren.quote:Op maandag 19 mei 2014 10:47 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Niks met een kliekje te maken, maar met je wijze van communiceren zojuistMaar waarschijnlijk ben ik ook te oud om te begrijpen dat je online iedere normale fatsoensnorm kunt laten varen.
Ik begreep op een gegeven moment niet meer wie wie was.quote:Op maandag 19 mei 2014 10:43 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik vond BB juist erg prettig kijken omdat het niet onnodig complex werd, bij sommige series en films ben je de draad kwijt als je tussendoor per ongeluk een keer moet niezen...
Ultieme pret was echter vooral te vinden bij Sherlock want godallemachtig, wat was dat in elk opzicht verrukkelijk en om te smullen zeg!quote:
Wellicht is het een betere optie om eens iets aan het beleid te doen? Dit weekend weer veel gereden, maar het is toch eigenlijk niet te doen met die 189 verkeersborden per 100 meter en 25 verschillende snelheden die je op de snelweg tegenkomt. Vooral als buitenlander moet je er toch mesjogge van worden dat je bijvoorbeeld een bord van 120km tegenkomt en 100 meter later een van 90km, waar dan klein onder staat "bij nat wegdek"....quote:Nieuwe hectometerbordjes snelweg
maandag 19 mei 2014, 09:15 (Update: 19-05-14, 09:37)
» NOS
De onduidelijkheid over hoe hard je mag rijden op de snelweg is binnenkort voorbij. Rijkswaterstaat begint vandaag met het vervangen van de hectometerbordjes langs de wegen. Straks kunnen automobilisten daarop zien hoe hard ze mogen rijden.
Veel weggebruikers klagen al tijden over de wisselende snelheden op snelwegen. Voordat de maximumsnelheid werd verhoogd naar 130 was het simpel: als er niets op de bordjes stond, mocht je 120 rijden. Bij een andere maximumsnelheid werd dat aangegeven op de hectometerbordjes. Maar sinds de verhoging is het niet meer duidelijk, omdat de bordjes niet waren bijgewerkt. Vanaf vandaag gebeurt dat alsnog.
Vervangen
De hectometerbordjes langs de A15 bij knooppunt Deil worden als eerste vervangen. De komende weken worden ook de A1, A2, A4 en A12 aangepakt. De rest van de snelwegen volgt later dit jaar.
Het was al bekend dat de bordjes zouden worden vervangen. Rijkswaterstaat begint wel al eerder dan gepland met de operatie.
Wat zei ik nou!?quote:Op maandag 19 mei 2014 10:52 schreef minilot het volgende:
Ik kreeg er bijna de neiging van om mijn brugklashobby 'vunzige fanfiction schijven' na twintig jaar weer eens op te pikken!
Twintig jaar geleden ging ik naar de basisschool.quote:Op maandag 19 mei 2014 10:52 schreef minilot het volgende:
[..]
Wat zei ik nou!?
Twintig jaar?! Slik.
Aiaiaia!
Jij zoekt echt een probleem he?quote:Op maandag 19 mei 2014 10:50 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Alleen vanwege wat ik net typ wil je dat ik wegga? De manier waarop jij communiceert is juist de manier waarop kliekjes reageren.
Maar ik ga hier weg voordat ik de hele SC over me heen krijg omdat ik tegen een vaste gast (lees, onderdeel van het kliekje) in ga.
Dat hoop ik! Ik vind nu bijv. dat ie van de marinade nog niet donker genoeg is. Hoop dat dat zo nog komt want ik moet m toch echt zo een keer gaan ophangen.quote:
Ik ben er ook niet altijd even goed in (heb soms Sun nodig omdat ik karakters/namen niet kan plaatsen) zeker niet als ik de enorme theorieen over True Detective hier voorbij zag komen op Fok, had sterk het gevoel dat ik naar een andere serie had zitten kijkenquote:Op maandag 19 mei 2014 10:51 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik begreep op een gegeven moment niet meer wie wie was.
Maar ik snap soms de simpelste dingen niet hoor, in series en films. Ik heb er mee leren leven.
Vond de sfeer en de mooie beelden in elk geval indrukwekkend genoeg om me er zeer goed mee te vermaken.
Nee hoor.quote:
Ook niet.quote:Dan kun je er lekker over zeuren, is dat het?
Kliekjesvormingquote:Ik schaar me overigens achter de opmerking van TAV.
Dat is je goed recht dat te vinden.quote:Je manier van communiceren is ongehoord.
Dat kan. Bedankt voor de suggestie, misschien doe ik dat de volgende keer wel.quote:Als een user een mening heeft die je niet aanstaat, kun je ook informeren waarom diegene dat zo ziet.
Het was een opmerking, geen vraag.quote:Nergens voor nodig om dan op te merken dat iemand 'zand in zijn kut' heeft.
Zal de leeftijd wel zijnquote:Ik begrijp niet dat je het uit je toetsenbord krijgt.
Ja Sherlock was heerlijk. Er is ook een hele leuke site waarop je de blogs van hoe-heet-ie kan lezen, inclusief commentaar daarop van die mevrouw-hoe-heet-ze en Sherlock zelf.quote:Op maandag 19 mei 2014 10:52 schreef minilot het volgende:
[..]
Ultieme pret was echter vooral te vinden bij Sherlock want godallemachtig, wat was dat in elk opzicht verrukkelijk en om te smullen zeg!
Ik kreeg er bijna de neiging van om mijn brugklashobby 'vunzige fanfiction schijven' na twintig jaar weer eens op te pikken!
Bij Sherlock kan ik daar inderdaad heel goed iets bij voorstellenquote:Op maandag 19 mei 2014 10:52 schreef minilot het volgende:
[..]
Ultieme pret was echter vooral te vinden bij Sherlock want godallemachtig, wat was dat in elk opzicht verrukkelijk en om te smullen zeg!
Oeiii fanfiction. Ik ben schuldigquote:Op maandag 19 mei 2014 10:52 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik lees vaak op IMDB de volgende dag even waar een film nou eigenlijk over ging.quote:Op maandag 19 mei 2014 10:55 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik ben er ook niet altijd even goed in (heb soms Sun nodig omdat ik karakters/namen niet kan plaatsen) zeker niet als ik de enorme theorieen over True Detective hier voorbij zag komen op Fok, had sterk het gevoel dat ik naar een andere serie had zitten kijken
Je weet vast hoe de fans van Sherlock zich noemen?quote:Op maandag 19 mei 2014 10:52 schreef minilot het volgende:
[..]
Slik. Echt?! Theoretisch zou daar iets van mij tussen gezeten kunnen hebben.quote:Op maandag 19 mei 2014 11:01 schreef morgane het volgende:
[..]
Oeiii fanfiction. Ik ben schuldigvooral veel fanfiction over Placebo gelezen
Me tooquote:Op maandag 19 mei 2014 11:01 schreef morgane het volgende:
[..]
Oeiii fanfiction. Ik ben schuldigvooral veel fanfiction over Placebo gelezen
Het is wanneer fans dusdanig verslingerd zijn aan personages uit boeken of films, acteurs, zangers, whatever - dat zij eigen verhalen creëren waarin hun geliefde objecten dan de hoofdrol spelen. Dat kunnen onschuldige verhalen zijn die een variatie zijn op al bestaande boeken of films, personages van heel verschillende franchises kunnen ineens samen komen (Sherlock die opduikt bij Jesse van Breaking Bad, zeg maar), en soms neemt 'fanfiction' een ietwat ranziger wendig als het er vooral om gaat draaien wie z'n pielemuisje in wie steekt.quote:
Snap ik hoor.quote:
Wat leuk!quote:Op maandag 19 mei 2014 11:14 schreef minilot het volgende:
[..]
Het is wanneer fans dusdanig verslingerd zijn aan personages uit boeken of films, acteurs, zangers, whatever - dat zij eigen verhalen creëren waarin hun geliefde objecten dan de hoofdrol spelen. Dat kunnen onschuldige verhalen zijn die een variatie zijn op al bestaande boeken of films, personages van heel verschillende franchises kunnen ineens samen komen (Sherlock die opduikt bij Jesse van Breaking Bad, zeg maar), en soms neemt 'fanfiction' een ietwat ranziger wendig als het er vooral om gaat draaien wie z'n pielemuisje in wie steekt.![]()
Het is voor een bepaald type fan een vrij belangrijke manier van uiten, en er zijn fans die maandenlang nonstop aan fanfiction werken, en als het van goede kwaliteit is wordt dat ook zeer gewaardeerd door andere fans.![]()
Het is een beetje gênant allemaal, en veel meisjes (meestal meisjes) groeien er wel overheen als ze volwassen worden, maar het is en blijft online wel een Groot Ding.
quote:Op maandag 19 mei 2014 11:20 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Wat leuk!![]()
Er gaat een wereld voor me open.
Ik schreef vroeger wel verhalen voor vriendinnen die verliefd op iemand waren. Vunzige boeketreeks, zeg maar, met die vriendin en haar object d'amour in de hoofdrol. Daar was op een bepaald moment echt een run op, in de klas. Maar dan ging het dus niet om personages, maar gewoon om jongens uit de bovenbouw.
Het is vooral iets voor bakvisjes, doorgaans groeien we er keurig overheen.quote:Op maandag 19 mei 2014 11:20 schreef TAV74 het volgende:
Nieuw fenomeen voor mij, dat hele fanfiction. Maar ik snap sowieso de adoratie voor bekende mensen niet zo vrees ik.
https://www.fanfiction.net . Daar kun je filteren op alles wat je lief is. Sherlock vind je hier bijvoorbeeld: https://www.fanfiction.net/tv/Sherlock/quote:Op maandag 19 mei 2014 11:22 schreef Duderinnetje het volgende:
Oh en waar is die fanfiction over bijvoorbeeld Sherlock te vinden dan?
Moet je dan echt in de krochten van het www zijn?
Daar ga ik eens even neuzen.quote:Op maandag 19 mei 2014 11:22 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
http://www.fanfiction.net . Daar kun je filteren op alles wat je lief is.
Ook voor mij een geheel nieuw fenomeen.quote:Op maandag 19 mei 2014 11:14 schreef minilot het volgende:
[..]
Het is wanneer fans dusdanig verslingerd zijn aan personages uit boeken of films, acteurs, zangers, whatever - dat zij eigen verhalen creëren waarin hun geliefde objecten dan de hoofdrol spelen. Dat kunnen onschuldige verhalen zijn die een variatie zijn op al bestaande boeken of films, personages van heel verschillende franchises kunnen ineens samen komen (Sherlock die opduikt bij Jesse van Breaking Bad, zeg maar), en soms neemt 'fanfiction' een ietwat ranziger wendig als het er vooral om gaat draaien wie z'n pielemuisje in wie steekt.![]()
Het is voor een bepaald type fan een vrij belangrijke manier van uiten, en er zijn fans die maandenlang nonstop aan fanfiction werken, en als het van goede kwaliteit is wordt dat ook zeer gewaardeerd door andere fans.![]()
Het is een beetje gênant allemaal, en veel meisjes (meestal meisjes) groeien er wel overheen als ze volwassen worden, maar het is en blijft online wel een Groot Ding.
Thais natuurlijkquote:Op maandag 19 mei 2014 12:52 schreef golfer het volgende:
Dillema: mevrouw B. had de wens uit gesproken dat ze wel weer eens viskoekjes wilde eten.
Maar welke zal ik maken?
De Thaise variant of de vertrouwde ouderwetse Joodse?
Ik neig naar de Thaise.
Dan zal House of Cards je denk ik ook wel aanspreken, niet?quote:Op maandag 19 mei 2014 13:22 schreef Jagärtrut het volgende:
Wij zijn de west wing aan het herkijken. Dit is de derde keer dat ik het kijk, en het blijft de meest geweldige serie, ooit.
Ik heb een hekel aan knedenquote:Op maandag 19 mei 2014 13:24 schreef minilot het volgende:
Zo naanbrooddeeg maken. Mijn favoriete keukenklusje ooit. Dat deeg voelt zo belachelijk fijn aan je handen!
Ik snap niet dat mensen een Kitchenaid prefereren boven zelf kneden.
Ik wil binnenkort zelf nog naan maken voor bij de Rendang ofzo.quote:Op maandag 19 mei 2014 13:24 schreef minilot het volgende:
Zo naanbrooddeeg maken. Mijn favoriete keukenklusje ooit. Dat deeg voelt zo belachelijk fijn aan je handen!
Ik snap niet dat mensen een Kitchenaid prefereren boven zelf kneden.
al gezien, inderdaad. Fijne serie, maar West Wing is beter...quote:Op maandag 19 mei 2014 13:23 schreef minilot het volgende:
[..]
Dan zal House of Cards je denk ik ook wel aanspreken, niet?
Deze! (er staat een foutje in de ingredientenlijst, hoort nog een theelepel zout tussen)quote:Op maandag 19 mei 2014 13:28 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik wil binnenkort zelf nog naan maken voor bij de Rendang ofzo.![]()
Wat is je recept?
Ja, dat geloof ik ook wel. Ik heb wat mensen in mijn vriendenkring die al jaren compleet lyrisch zijn over The West Wing. Toch maar eens kijken dan.quote:Op maandag 19 mei 2014 13:28 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
al gezien, inderdaad. Fijne serie, maar West Wing is beter...
Danku!quote:Op maandag 19 mei 2014 13:29 schreef minilot het volgende:
[..]
Deze! (er staat een foutje in de ingredientenlijst, hoort nog een theelepel zout tussen)
Ik gebruik het recept al jaren, en heb intussen minstens tweehonderd naanbroden gebakkern.
Snap ik! Succes alvastquote:Op maandag 19 mei 2014 13:31 schreef Lonaa het volgende:
Morgen moet ik trouwens die test in het ziekenhuis. Ben wel een beetje nerveus.
lekker! zoute chips zijn ook erg lekker in koekjes.quote:Op maandag 19 mei 2014 13:37 schreef minilot het volgende:
Woah, check dit idee:
http://www.seriouseats.com/2013/06/i-made-a-spanish-tortilla-out-of-salt-and-vinegar-potato-chips.html
Een Spaanse tortilla met chips in plaats van verse aardappelschijfjes!![]()
Het is natuurlijk niet echt chique, maar als ik het zo lees kan ik me er een prima voorstelling van maken, en het is vast geweldig voer voor na een avond flink drinken!
[ afbeelding ]
SeriousEats is echt zo![]()
![]()
![]()
Yep, klopt, ik maakte deze een keer en die waren heel lekker:quote:Op maandag 19 mei 2014 13:41 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
lekker! zoute chips zijn ook erg lekker in koekjes.
quote:
Thaise wordt het! Met een kleine variant van mijzelf.quote:
Ik negeer die trollende kleuter gewoon maar zo veel als mogelijk.quote:
Gaat je goed af hoor!quote:Op maandag 19 mei 2014 14:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik negeer die trollende kleuter gewoon maar zo veel als mogelijk.
Alles wat je zegt wordt toch verkeerd uitgelegdquote:Op maandag 19 mei 2014 14:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik negeer die trollende kleuter gewoon maar zo veel als mogelijk.
West Wingquote:Op maandag 19 mei 2014 13:22 schreef Jagärtrut het volgende:
Wij zijn de west wing aan het herkijken. Dit is de derde keer dat ik het kijk, en het blijft de meest geweldige serie, ooit. Ik heb ook zin in het nieuwe seizoen van Orange is the New Black, trouwens. Nog 2 weken ofzo!
oh ja, ook zo'n leuke serie!quote:Op maandag 19 mei 2014 14:57 schreef Sunnythesun het volgende:
ik ben door mijn Downton Abbeys heen.. seizoen 4 staat nog niet op netflix helaas..
Waar is het hondje dan?quote:Op maandag 19 mei 2014 15:04 schreef Sunnythesun het volgende:
Mijn hondje is nog niet thuis, stil hier
Ik zag vandaag in de trein een tuigje met een echt grote uitdaging voor alle omstanders: "niet afleiden aub"quote:Op maandag 19 mei 2014 15:14 schreef Isabeau het volgende:
Sam is logeren denk ik
En mocht je Sam mee willen nemen naar de Efteling, een tuigje voor hulphond kon ik zo meenemen
Dit tuigje heeft ook aan 1 kant: "hulphond" en aan de andere kant: "niet aaien"quote:Op maandag 19 mei 2014 15:19 schreef TAV74 het volgende:
Ik zag vandaag in de trein een tuigje met een echt grote uitdaging voor alle omstanders: "niet afleiden aub"
Die is nog bij opa en oma aan het spelenquote:
Dat bedoelde ik met logerenquote:Op maandag 19 mei 2014 15:42 schreef Sunnythesun het volgende:
@ Isa: niet logeren dus, hij wordt op mijn werkdagen opgehaald door TAV's ouders.
Whoehaha....quote:Op maandag 19 mei 2014 17:17 schreef Lonaa het volgende:
Pekingeend in the making vanmiddag:
[ afbeelding ]
Na de marinade moet ie een beetje drogen zodat het velletje krokant wordt. Dat moet in een koele ruimte met wat doorstroom in de lucht.quote:Op maandag 19 mei 2014 17:33 schreef Sunnythesun het volgende:
dat ziet er gek uit! Wat is de bedoeling?
quote:Op maandag 19 mei 2014 17:39 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Na de marinade moet ie een beetje drogen zodat het velletje krokant wordt. Dat moet in een koele ruimte met wat doorstroom in de lucht.
Gezien ik die ruimte niet direct heb, was dit een goede imitatie.De badkamer is hier lekker koel en de ventilator heeft voor de doorstroom gezorgd.
Hij zit NU in de oven. Kwartiertje hoog, dan nog 70 minuten wat lager en dan moet ie goed zijn.
Bij gebrek aan echte pekingpannenkoekjes en geen zin om ze zelf te maken, eten we de eend in wraps vandaag.
quote:Op maandag 19 mei 2014 17:17 schreef Lonaa het volgende:
Pekingeend in the making vanmiddag:
[ afbeelding ]
Ja, ik had al zo'n idee.quote:Op maandag 19 mei 2014 17:45 schreef Sunnythesun het volgende:
Ohja! Moest er nog even over nadenken en ben het toen vergeten
Wat fijn!quote:Op maandag 19 mei 2014 17:57 schreef Bluezz het volgende:
Jonges nog 2 dagen werken
En dan een zalig weekje vrij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |