oh ja, ook zo'n leuke serie!quote:Op maandag 19 mei 2014 14:57 schreef Sunnythesun het volgende:
ik ben door mijn Downton Abbeys heen.. seizoen 4 staat nog niet op netflix helaas..
Waar is het hondje dan?quote:Op maandag 19 mei 2014 15:04 schreef Sunnythesun het volgende:
Mijn hondje is nog niet thuis, stil hier
Ik zag vandaag in de trein een tuigje met een echt grote uitdaging voor alle omstanders: "niet afleiden aub"quote:Op maandag 19 mei 2014 15:14 schreef Isabeau het volgende:
Sam is logeren denk ik
En mocht je Sam mee willen nemen naar de Efteling, een tuigje voor hulphond kon ik zo meenemen
Dit tuigje heeft ook aan 1 kant: "hulphond" en aan de andere kant: "niet aaien"quote:Op maandag 19 mei 2014 15:19 schreef TAV74 het volgende:
Ik zag vandaag in de trein een tuigje met een echt grote uitdaging voor alle omstanders: "niet afleiden aub"
Die is nog bij opa en oma aan het spelenquote:
Dat bedoelde ik met logerenquote:Op maandag 19 mei 2014 15:42 schreef Sunnythesun het volgende:
@ Isa: niet logeren dus, hij wordt op mijn werkdagen opgehaald door TAV's ouders.
Whoehaha....quote:Op maandag 19 mei 2014 17:17 schreef Lonaa het volgende:
Pekingeend in the making vanmiddag:
[ afbeelding ]
Na de marinade moet ie een beetje drogen zodat het velletje krokant wordt. Dat moet in een koele ruimte met wat doorstroom in de lucht.quote:Op maandag 19 mei 2014 17:33 schreef Sunnythesun het volgende:
dat ziet er gek uit! Wat is de bedoeling?
quote:Op maandag 19 mei 2014 17:39 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Na de marinade moet ie een beetje drogen zodat het velletje krokant wordt. Dat moet in een koele ruimte met wat doorstroom in de lucht.
Gezien ik die ruimte niet direct heb, was dit een goede imitatie.De badkamer is hier lekker koel en de ventilator heeft voor de doorstroom gezorgd.
Hij zit NU in de oven. Kwartiertje hoog, dan nog 70 minuten wat lager en dan moet ie goed zijn.
Bij gebrek aan echte pekingpannenkoekjes en geen zin om ze zelf te maken, eten we de eend in wraps vandaag.
quote:Op maandag 19 mei 2014 17:17 schreef Lonaa het volgende:
Pekingeend in the making vanmiddag:
[ afbeelding ]
Ja, ik had al zo'n idee.quote:Op maandag 19 mei 2014 17:45 schreef Sunnythesun het volgende:
Ohja! Moest er nog even over nadenken en ben het toen vergeten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |