Ik wil binnenkort zelf nog naan maken voor bij de Rendang ofzo.quote:Op maandag 19 mei 2014 13:24 schreef minilot het volgende:
Zo naanbrooddeeg maken. Mijn favoriete keukenklusje ooit. Dat deeg voelt zo belachelijk fijn aan je handen!
Ik snap niet dat mensen een Kitchenaid prefereren boven zelf kneden.
al gezien, inderdaad. Fijne serie, maar West Wing is beter...quote:Op maandag 19 mei 2014 13:23 schreef minilot het volgende:
[..]
Dan zal House of Cards je denk ik ook wel aanspreken, niet?
Deze! (er staat een foutje in de ingredientenlijst, hoort nog een theelepel zout tussen)quote:Op maandag 19 mei 2014 13:28 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik wil binnenkort zelf nog naan maken voor bij de Rendang ofzo.![]()
Wat is je recept?
Ja, dat geloof ik ook wel. Ik heb wat mensen in mijn vriendenkring die al jaren compleet lyrisch zijn over The West Wing. Toch maar eens kijken dan.quote:Op maandag 19 mei 2014 13:28 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
al gezien, inderdaad. Fijne serie, maar West Wing is beter...
Danku!quote:Op maandag 19 mei 2014 13:29 schreef minilot het volgende:
[..]
Deze! (er staat een foutje in de ingredientenlijst, hoort nog een theelepel zout tussen)
Ik gebruik het recept al jaren, en heb intussen minstens tweehonderd naanbroden gebakkern.
Snap ik! Succes alvastquote:Op maandag 19 mei 2014 13:31 schreef Lonaa het volgende:
Morgen moet ik trouwens die test in het ziekenhuis. Ben wel een beetje nerveus.
lekker! zoute chips zijn ook erg lekker in koekjes.quote:Op maandag 19 mei 2014 13:37 schreef minilot het volgende:
Woah, check dit idee:
http://www.seriouseats.com/2013/06/i-made-a-spanish-tortilla-out-of-salt-and-vinegar-potato-chips.html
Een Spaanse tortilla met chips in plaats van verse aardappelschijfjes!![]()
Het is natuurlijk niet echt chique, maar als ik het zo lees kan ik me er een prima voorstelling van maken, en het is vast geweldig voer voor na een avond flink drinken!
[ afbeelding ]
SeriousEats is echt zo![]()
![]()
![]()
Yep, klopt, ik maakte deze een keer en die waren heel lekker:quote:Op maandag 19 mei 2014 13:41 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
lekker! zoute chips zijn ook erg lekker in koekjes.
quote:
Thaise wordt het! Met een kleine variant van mijzelf.quote:
Ik negeer die trollende kleuter gewoon maar zo veel als mogelijk.quote:
Gaat je goed af hoor!quote:Op maandag 19 mei 2014 14:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik negeer die trollende kleuter gewoon maar zo veel als mogelijk.
Alles wat je zegt wordt toch verkeerd uitgelegdquote:Op maandag 19 mei 2014 14:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik negeer die trollende kleuter gewoon maar zo veel als mogelijk.
West Wingquote:Op maandag 19 mei 2014 13:22 schreef Jagärtrut het volgende:
Wij zijn de west wing aan het herkijken. Dit is de derde keer dat ik het kijk, en het blijft de meest geweldige serie, ooit. Ik heb ook zin in het nieuwe seizoen van Orange is the New Black, trouwens. Nog 2 weken ofzo!
oh ja, ook zo'n leuke serie!quote:Op maandag 19 mei 2014 14:57 schreef Sunnythesun het volgende:
ik ben door mijn Downton Abbeys heen.. seizoen 4 staat nog niet op netflix helaas..
Waar is het hondje dan?quote:Op maandag 19 mei 2014 15:04 schreef Sunnythesun het volgende:
Mijn hondje is nog niet thuis, stil hier
Ik zag vandaag in de trein een tuigje met een echt grote uitdaging voor alle omstanders: "niet afleiden aub"quote:Op maandag 19 mei 2014 15:14 schreef Isabeau het volgende:
Sam is logeren denk ik
En mocht je Sam mee willen nemen naar de Efteling, een tuigje voor hulphond kon ik zo meenemen
Dit tuigje heeft ook aan 1 kant: "hulphond" en aan de andere kant: "niet aaien"quote:Op maandag 19 mei 2014 15:19 schreef TAV74 het volgende:
Ik zag vandaag in de trein een tuigje met een echt grote uitdaging voor alle omstanders: "niet afleiden aub"
Die is nog bij opa en oma aan het spelenquote:
Dat bedoelde ik met logerenquote:Op maandag 19 mei 2014 15:42 schreef Sunnythesun het volgende:
@ Isa: niet logeren dus, hij wordt op mijn werkdagen opgehaald door TAV's ouders.
Whoehaha....quote:Op maandag 19 mei 2014 17:17 schreef Lonaa het volgende:
Pekingeend in the making vanmiddag:
[ afbeelding ]
Na de marinade moet ie een beetje drogen zodat het velletje krokant wordt. Dat moet in een koele ruimte met wat doorstroom in de lucht.quote:Op maandag 19 mei 2014 17:33 schreef Sunnythesun het volgende:
dat ziet er gek uit! Wat is de bedoeling?
quote:Op maandag 19 mei 2014 17:39 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Na de marinade moet ie een beetje drogen zodat het velletje krokant wordt. Dat moet in een koele ruimte met wat doorstroom in de lucht.
Gezien ik die ruimte niet direct heb, was dit een goede imitatie.De badkamer is hier lekker koel en de ventilator heeft voor de doorstroom gezorgd.
Hij zit NU in de oven. Kwartiertje hoog, dan nog 70 minuten wat lager en dan moet ie goed zijn.
Bij gebrek aan echte pekingpannenkoekjes en geen zin om ze zelf te maken, eten we de eend in wraps vandaag.
quote:Op maandag 19 mei 2014 17:17 schreef Lonaa het volgende:
Pekingeend in the making vanmiddag:
[ afbeelding ]
Ja, ik had al zo'n idee.quote:Op maandag 19 mei 2014 17:45 schreef Sunnythesun het volgende:
Ohja! Moest er nog even over nadenken en ben het toen vergeten
Wat fijn!quote:Op maandag 19 mei 2014 17:57 schreef Bluezz het volgende:
Jonges nog 2 dagen werken
En dan een zalig weekje vrij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |