Niks mis mee, gew smooth.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 15:21 schreef sneakydesert het volgende:
Ik zat zelf te denken om bij mij af te spreken, dan een beetje gaan kutten en stoeien en dan een zwoele blik werpen om haar vervolgens te kussen. Klinkt slecht, maar het heeft al vaker gewerkt bij mij. Als ze er niet in mee gaat is het al duidelijk lijkt me, want ze staat haar mannetje wel.
Zeker doen, zwoele blikquote:Op zaterdag 17 mei 2014 15:21 schreef sneakydesert het volgende:
Ik zat zelf te denken om bij mij af te spreken, dan een beetje gaan kutten en stoeien en dan een zwoele blik werpen om haar vervolgens te kussen.
Dat vind jij lang?quote:
Proud not to be onequote:
Dat heb ik dus vorige deze week meegemaakt.quote:Op zondag 18 mei 2014 19:12 schreef Cue_ het volgende:
We hadden t hier toch laatst over de evt galante man die deuren openhoudt enzo?
Ik had gister een date en die hield zelfs de autodeur voor me open, en deed m netjes dicht
Nice! Zo hoort dat.quote:Op zondag 18 mei 2014 19:12 schreef Cue_ het volgende:
Ik had gister een date en die hield zelfs de autodeur voor me open, en deed m netjes dicht
En zo hoort datquote:Op zondag 18 mei 2014 19:12 schreef Cue_ het volgende:
Ah fijn dat het gezellig was. En ga/wil je hem nog zien of liever geen vervolgdate?quote:Op zondag 18 mei 2014 19:25 schreef Cue_ het volgende:
Het was gezellig. Maar niet echt mijn type. Hij is redelijk wat ouder. Maar heeft afgelopen jaar zn eerste relatie pas gehad, vegetariėr, en uh nog wat van die nonverbale dingen.
Volgens mij wou hij toen ik m de afscheidszoenen gaf wel zoenen.
Al vind ik soms ook wat ongemakkelijk hoor. Dat ie dan zit te wachten en kijken of je goed zit en die deur dicht kan. Gooi ik hem liever zelf dicht.quote:
Ga hem sowieso nog wel zien bij de pubquiz. Vriendschappelijk ook geen probleem. Een date zal t denk ik niet snel meer worden.quote:Op zondag 18 mei 2014 19:31 schreef complicate het volgende:
[Ah fijn dat het gezellig was. En ga/wil je hem nog zien of liever geen vervolgdate?
Het ligt er enorm aan of iemand t doet omdat ie gewoon zo is, of omdat ie echt galant wil overkomen.quote:Op zondag 18 mei 2014 19:38 schreef habitue het volgende:
Dat overdreven galant doen vind ik enorm awkward.Gister nog wel bij mn date aangeboden haar rugzak vol met bier te dragen, maar dat hoefde niet.
truequote:Op zondag 18 mei 2014 19:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het ligt er enorm aan of iemand t doet omdat ie gewoon zo is, of omdat ie echt galant wil overkomen.
Ik vind het aangenaam als een man dat doet, maar ik moet stiekem toch altijd lachen, vooral als hij dan echt zo uit zijn auto stapt. En op restau keek iedereen als hij zo de stoel voor mij ging houden. Wel een gentleman , maar dat hoeft hij echt niet overal en altijd te doen vind ik.quote:Op zondag 18 mei 2014 19:38 schreef habitue het volgende:
Dat overdreven galant doen vind ik enorm awkward.Gister nog wel bij mn date aangeboden haar rugzak vol met bier te dragen, maar dat hoefde niet.
Oki, als hij jou toen wou zoenen zou het toch wel kunnen dat hij het niet ziet als vriendschappelijk.quote:Op zondag 18 mei 2014 19:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ga hem sowieso nog wel zien bij de pubquiz. Vriendschappelijk ook geen probleem. Een date zal t denk ik niet snel meer worden.
Klopt, geen idee hoe hij het ziet. Merk t vanzelf wel of ik nog wat hoor.quote:Op zondag 18 mei 2014 19:43 schreef complicate het volgende:
Oki, als hij jou toen wou zoenen zou het toch wel kunnen dat hij het niet ziet als vriendschappelijk.Tenzij je het duidelijk hebt gemaakt.
Ja anders neem je beide de obstakels en lig je samen op de grond.quote:Op zondag 18 mei 2014 19:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Al vind ik soms ook wat ongemakkelijk hoor. Dat ie dan zit te wachten en kijken of je goed zit en die deur dicht kan. Gooi ik hem liever zelf dicht.
Of bij t lopen dat hij dan degene is die dan ervoor zorgt dat jij gewoon door kan lopen en hij dan de obstakels neemt.
Maargoed ik ben zelf gewend de ander voor telaten, dus ik moet dan enorm omschakelen
De praktijk is vaak wat tegenvallendquote:Op zondag 18 mei 2014 20:02 schreef Royco1 het volgende:
Ja anders neem je beide de obstakels en lig je samen op de grond.
Al is dat in al die romcoms juist goed.
Geen idee, nog nooit gevallen.quote:Op zondag 18 mei 2014 20:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
De praktijk is vaak wat tegenvallend
Al kregen we nu wel van die momenten dat we dus beiden stoptenEn ik uiteindelijk dan maar voorging.
Ah, de meetcute.quote:Op zondag 18 mei 2014 20:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja anders neem je beide de obstakels en lig je samen op de grond.
Al is dat in al die romcoms juist goed.
Nouja wel een keer beiden op de fiets, en toen elkaar willen zoenen, sturen tegen elkaar, en op de grond gepleurd.quote:Op zondag 18 mei 2014 20:07 schreef Royco1 het volgende:
Dan weet je toch ook niet of dat in de praktijk tegenvalt
Op de fiets moet je ook niet zoenen natuurlijk.quote:Op zondag 18 mei 2014 20:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja wel een keer beiden op de fiets, en toen elkaar willen zoenen, sturen tegen elkaar, en op de grond gepleurd.![]()
![]()
Stuk van m'n tand eraf en alles
Dat ging daarvoor echt tig keer goedquote:Op zondag 18 mei 2014 20:10 schreef Royco1 het volgende:
Op de fiets moet je ook niet zoenen natuurlijk.
Op de fiets zoenenquote:Op zondag 18 mei 2014 20:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja wel een keer beiden op de fiets, en toen elkaar willen zoenen, sturen tegen elkaar, en op de grond gepleurd.![]()
![]()
Stuk van m'n tand eraf en alles
quote:
Sorry hoorquote:
Welnee.quote:Op zondag 18 mei 2014 20:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Sorry hoorMaar als jij er al vanuit gaat dat het misgaat..
De ware liefde vinden is dan ook onmogelijk
Aah okquote:Op zondag 18 mei 2014 20:30 schreef Royco1 het volgende:
Het is vrij rustig in mijn liefdesleven eigenlijk.
Maar ben ook niet actief er mee bezig.
Volgende keer beter. Of heb je nooit meer gezoend? hahaquote:Op zondag 18 mei 2014 20:40 schreef sneakydesert het volgende:
Ik zoende een keer een meisje op de fiets.
Ik viel om.
Natuurlijkquote:Op zondag 18 mei 2014 20:41 schreef Royco1 het volgende:
Maar misschien toch maar weer eens een beetje gaan daten
Dat was een paar jaar geleden. Ik heb daarna nog vaak genoeg gezoendquote:Op zondag 18 mei 2014 20:41 schreef complicate het volgende:
[..]
Volgende keer beter. Of heb je nooit meer gezoend? haha
Vaak zoenenquote:Op zondag 18 mei 2014 20:44 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Dat was een paar jaar geleden. Ik heb daarna nog vaak genoeg gezoend![]()
Nu alweer zo'n 5 maanden vrijgezel. De chick waar ik bijna twee jaar mee had is nu psychologisch ingestort. En ze heeft het nog wel zelf uitgemaakt
quote:
Goed bezig.quote:
Die reden weet ik nog steeds niet echt. Het liep super goed tussen ons, hadden al een vakantie voor deze zomer geboekt. Tot ze het eerste weekend van januari bij mij was, en het ineens niet meer zag zitten. Ze wist niet waarom, maar ze ging wel naar huis. Balen natuurlijk, dus had ik haar even de tijd gegeven om alles op een rijtje te zetten. Op woensdag belde ik haar op, dat ik voor de dag erna bij een restaurant had gereserveerd en dat ik haar na haar stage zou komen ophalen. Ze was allerminst blij, werd ontzettend boos en heeft gezegd dat ik irritant was en heeft het toen uitgemaakt. Dat was een heel groot wtf-moment voor mij. Vervolgens wilde ze ook helemaal geen contact meer, en het duurde twee maanden voordat ik mijn spullen terug had die nog bij haar lagen.quote:
Zo maar boos worden uit het niets? En was dat de eerste keer dat ze zo deed?quote:Op zondag 18 mei 2014 20:57 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Die reden weet ik nog steeds niet echt. Het liep super goed tussen ons, hadden al een vakantie voor deze zomer geboekt. Tot ze het eerste weekend van januari bij mij was, en het ineens niet meer zag zitten. Ze wist niet waarom, maar ze ging wel naar huis. Balen natuurlijk, dus had ik haar even de tijd gegeven om alles op een rijtje te zetten. Op woensdag belde ik haar op, dat ik voor de dag erna bij een restaurant had gereserveerd en dat ik haar na haar stage zou komen ophalen. Ze was allerminst blij, werd ontzettend boos en heeft gezegd dat ik irritant was en heeft het toen uitgemaakt. Dat was een heel groot wtf-moment voor mij. Vervolgens wilde ze ook helemaal geen contact meer, en het duurde twee maanden voordat ik mijn spullen terug had die nog bij haar lagen.
Wat ik nu weet is dat ze met haar opleiding is gestopt en een psycholoog heeft.
Nu na 5 maanden heb ik weer zin om een leuk meissie te zoeken waarvan ik haar hart kan veroveren en die wél met mij uit eten wilt gaan en niet boos wordt aan de telefoon.
Meneer besluit te willen daten en hups hij heeft paar minuten daarna zowat een date te pakken. Doe je het altijd zo?quote:
Ik ben wel van de impulsieve acties vaak ja.quote:Op zondag 18 mei 2014 21:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Meneer besluit te willen daten en hups hij heeft paar minuten daarna zowat een date te pakken. Doe je het altijd zo?
Het is er pas 1 als die in de agenda staat hequote:Op zondag 18 mei 2014 21:04 schreef Royco1 het volgende:
Ik ben wel van de impulsieve acties vaak ja.
En hoezo zowat?
Pak even je agenda er bij danquote:Op zondag 18 mei 2014 21:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het is er pas 1 als die in de agenda staat he
We woonden niet samen, ik ben net 20quote:Op zondag 18 mei 2014 21:01 schreef complicate het volgende:
[..]
Zo maar boos worden uit het niets? En was dat de eerste keer dat ze zo deed?
En jullie woonden samen als ik het zo lees? Kon je dat niet inschatten dat ze het niet meer zag zitten? Heb je haar gevraagd wat er gaande was?
Anyway, lijkt me inderdaad toch beter om verder te gaan, geen nut om naar achter te kijken. En hoe pak je het nu aan dan?
Ik bijt nietquote:Op zondag 18 mei 2014 21:09 schreef Cue_ het volgende:
Daarbij doe ik niet aan dates van een geheel weekend
Veels te eng!
En jullie zijn ontopic! Vind dat het moet kunnen.quote:Op zondag 18 mei 2014 21:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Welnee, dit is realtime een voorbeeld om een date te regelen.
Want?quote:Op zondag 18 mei 2014 21:09 schreef Cue_ het volgende:
Daarbij doe ik niet aan dates van een geheel weekend
Veels te eng!
Voor het eventuele bijten ben ik dan ook niet bang he.quote:
Nouja.. Als hij een leuke locatie weet en betaaldquote:
Dat laatste is dan wel weer een beetje jammerquote:Op zondag 18 mei 2014 21:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Voor het eventuele bijten ben ik dan ook niet bang he.
[..]
Nouja.. Als hij een leuke locatie weet en betaaldow en natuurlijk, twee aparte bedden regelen!
Knuffelenquote:Op zondag 18 mei 2014 21:10 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
We woonden niet samen, ik ben net 20![]()
Het was de eerste keer dat ze zo deed ja, ze ging ook echt meteen naar huis. Als er iets is dan praten we daar normaal over. Ik heb daarna nog een paar keer gevraagd wat er was, maar ze zei telkens dat ze het niet wist. Ze had in ieder geval geen signalen gegeven dat er iets aan de hand was, we hadden nog leuk oud&nieuw gevierd bij haar familie. Alles liep gewoon lekker, alleen na 1 jaar en 9 maanden was het ineens over.
Hoe ik het nu aanpak? Ik zoek nu gewoon een leuke meid. In een relatie moet je in ieder geval altijd blijven praten, ook al zit je iets dwars over de ander of hoe klein het ook is. Ik heb nu wel weer behoefte aan elk weekend een paar fijne knuffels en zo
Altijd zorgen dat er geen verwachtingen zijnquote:Op zondag 18 mei 2014 21:12 schreef Royco1 het volgende:
Dat laatste is dan wel weer een beetje jammer
Haha, daar heb je dan wel weer een goed puntquote:Op zondag 18 mei 2014 21:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Altijd zorgen dat er geen verwachtingen zijn
Ik heb wel wat ervaring met mannenquote:Op zondag 18 mei 2014 21:14 schreef Royco1 het volgende:
Haha, daar heb je dan wel weer een goed punt
Tips zijn altijd kom tochquote:Op zondag 18 mei 2014 21:12 schreef complicate het volgende:
[..]
KnuffelenMaar als ik het goed begrijp ben je niet op zoek naar tips om te versieren want je weet hoe je het moet aanpakken?
Ik las tussen de regels doorquote:Op zondag 18 mei 2014 21:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Enorm!
[..]
Dat heb ik niet gezegd, wel goed lezen
Nee hoor.quote:
Haha kuijtjesquote:Op zondag 18 mei 2014 21:15 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Tips zijn altijd kom toch![]()
Ik weet wel wat je nķet moet doen als je iemand versierd.
Ik heb al een paar jaar niemand echt bewust versierd, meestal komen ze naar mij toe en zeggen ze dat ze mij leuk vinden. Ik heb kuiltjes in mijn wangen, en dat is dan schattig en aantrekkelijk of zo.
Jij nog tips?
Gewoon op bed smijten en erbij gaan liggen, zoenen en dan kijken of het verder gaat. Sowieso dat je dan de nacht samen in een bed doorbrengt.quote:Op zondag 18 mei 2014 21:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee hoor.
Maar het maakt de dingen wel lastiger he.
Als we nu uiteindelijk samen het bed in belanden dan denk jij dat het me daar dus wel om te doen was. Maar als ik nu geen enkel initiatief meer durf te nemen om dat ik wil laten zien dat ik niet zo ben dan ben ik dadelijk weer te soft en eindig je weer in de friendzone.
Dilemma's
Oeeh ja, dat maakt het allemaal wel lastig. Misschien hebben ze hier tips voor je!quote:Op zondag 18 mei 2014 21:20 schreef Royco1 het volgende:
Nee hoor.
Als we nu uiteindelijk samen het bed in belanden dan denk jij dat het me daar dus wel om te doen was. Maar als ik nu geen enkel initiatief meer durf te nemen om dat ik wil laten zien dat ik niet zo ben dan ben ik dadelijk weer te soft en eindig je weer in de friendzone.
Dilemma's
Ik vond het niet zo leuk, maar ik heb het laatste keer/tijd wel geleerd. Haha Heerlijk is dat!quote:Op zondag 18 mei 2014 21:20 schreef bondage het volgende:
[..]
Hey, ik ben niet de enige die knuffelen heerlijk vind
Ik zag er net al 1quote:Op zondag 18 mei 2014 21:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Oeeh ja, dat maakt het allemaal wel lastig. Misschien hebben ze hier tips voor je!
Waarom denk je veel na? Just go with the flowquote:Op zondag 18 mei 2014 21:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee hoor.
Dilemma's
Ik was ook niet serieus hequote:Op zondag 18 mei 2014 21:23 schreef complicate het volgende:
[..]
Waarom denk je veel na? Just go with the flow
Er verzorgd uitzien is wel een vereiste denk ik zoquote:Op zondag 18 mei 2014 21:20 schreef complicate het volgende:
[..]
Haha kuijtjesOk, dan ben je een uitzondering meestal doen vrouwen dat niet. haha
Euuh tips, gewoon er verzorgd uitzien en altijd goed in de ogen kijken
Ohquote:
Ik heb het altijd al leuk gevonden, schijnt dat ik als kind ook altijd iedereen knuffels wou gevenquote:Op zondag 18 mei 2014 21:21 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik vond het niet zo leuk, maar ik heb het laatste keer/tijd wel geleerd. Haha Heerlijk is dat!
Precies!quote:Op zondag 18 mei 2014 21:24 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik heb het altijd al leuk gevonden, schijnt dat ik als kind ook altijd iedereen knuffels wou gevenVond het ook altijd heerlijk om mijn vrouw te knuffelen terwijl we in bed lagen, dat maakt mijn dag goed
Jup, ik was getrouwd. Twee week geleden zijn mijn vrouw en ik tot de conclusie gekomen dat we er beter een punt achter konden zetten. En dan ben je ineens weer singlequote:Op zondag 18 mei 2014 21:27 schreef complicate het volgende:
[..]
Precies!Maar hoezo vond? was je dan getrouwd?
Er is niets heerlijker dan als een man zo diep in de ogen kijkt of gedurende seconden zo aankijken, alsof hij zo spreekt van "ik weet wat je nodig hebt", soms doet dat veel dan woorden. hahaquote:Op zondag 18 mei 2014 21:24 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Er verzorgd uitzien is wel een vereiste denk ik zoIk kijk mensen sowieso altijd in hun ogen aan, en benoem dan hun oogkleur in mijn gedachten. Zo heb ik dat geleerd. Ogen zijn trouwens mooi om naar te kijken vind ik, vooral als ze van een leuk meisje zijn
Niet leuk!quote:Op zondag 18 mei 2014 21:29 schreef bondage het volgende:
[..]
Jup, ik was getrouwd. Twee week geleden zijn mijn vrouw en ik tot de conclusie gekomen dat we er beter een punt achter konden zetten. En dan ben je ineens weer single
Maar 2 weken geleden is de punt erachter gezet. Maar wonen jullie nog samen ofzo?quote:Op zondag 18 mei 2014 21:31 schreef bondage het volgende:
En gezien ik ook moeite heb met versieren ga ik dit topic even volgen
Is dat niet te vroeg? Moet je dat eerst niet verwerken? of was het al een tijd dood tussen jullie?quote:Op zondag 18 mei 2014 21:31 schreef bondage het volgende:
En gezien ik ook moeite heb met versieren ga ik dit topic even volgen
Dankjequote:Op zondag 18 mei 2014 21:31 schreef complicate het volgende:
[..]
Niet leuk!![]()
![]()
SterkeEn neem jouw tijd om het te verwerken. Goede nieuws is dat je weer jouw vrijdheid hebt. Maar ok, leuk is anders natuulijk.
Precies! Dat is dan zo'n heerlijk moment.quote:Op zondag 18 mei 2014 21:29 schreef complicate het volgende:
[..]
Er is niets heerlijker dan als een man zo diep in de ogen kijkt of gedurende seconden zo aankijken, alsof hij zo spreekt van "ik weet wat je nodig hebt", soms doet dat veel dan woorden. haha
Sterkte in ieder geval, neem een biertje zou ik zeggen.quote:Op zondag 18 mei 2014 21:29 schreef bondage het volgende:
[..]
Jup, ik was getrouwd. Twee week geleden zijn mijn vrouw en ik tot de conclusie gekomen dat we er beter een punt achter konden zetten. En dan ben je ineens weer single
Ah dat is goed.quote:Op zondag 18 mei 2014 21:33 schreef bondage het volgende:
[..]
DankjeEn het heeft idd twee kanten, uiteindelijk is dit wel de beste beslissing aangezien het gewoon niet meer ging. Is even moeilijk maar komt wel weer goed, ik begin er al een beetje aan te wennen
Nee, ze is vorige week bij een familielid ingetrokken. Ik woon nu nog in het huis.quote:Op zondag 18 mei 2014 21:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar 2 weken geleden is de punt erachter gezet. Maar wonen jullie nog samen ofzo?
En alweer toe aan wat nieuws dan?
Of een leuke rebound. grapje.quote:Op zondag 18 mei 2014 21:34 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Sterkte in ieder geval, neem een biertje zou ik zeggen.
Ging al bijna een jaar niet goed tussen ons, we waren meer huisgenoten dan een getrouwd stel. Ik vind het moeilijk om alleen te zijn, ik zou heel graag een nieuwe relatie willen beginnen en dit zo snel mogelijk achter me willen laten.quote:Op zondag 18 mei 2014 21:33 schreef complicate het volgende:
[..]
Is dat niet te vroeg? Moet je dat eerst niet verwerken? of was het al een tijd dood tussen jullie?
Maar ga je dan niet te snel een relatie beginnen om maar niet alleen te moeten zijn?quote:Op zondag 18 mei 2014 21:35 schreef bondage het volgende:
[..]
Ging al bijna een jaar niet goed tussen ons, we waren meer huisgenoten dan een getrouwd stel. Ik vind het moeilijk om alleen te zijn, ik zou heel graag een nieuwe relatie willen beginnen en dit zo snel mogelijk achter me willen laten.
Thanks. En vruchtensapje ook goed? Ben niet zo van het bierquote:Op zondag 18 mei 2014 21:34 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Sterkte in ieder geval, neem een biertje zou ik zeggen.
quote:
Uhm.. volgens mij is dat niet de juiste reden om een relatie aan te gaan (het niet alleen willen zijn).quote:Op zondag 18 mei 2014 21:35 schreef bondage het volgende:
Ik vind het moeilijk om alleen te zijn, ik zou heel graag een nieuwe relatie willen beginnen
Natuurlijk! Ken genoeg mensen die liever geen bier drinken hoor.quote:Op zondag 18 mei 2014 21:37 schreef bondage het volgende:
[..]
Thanks. En vruchtensapje ook goed? Ben niet zo van het bier
Ah ok, dan had je dat al een tijdje geaccepteerd.quote:Op zondag 18 mei 2014 21:35 schreef bondage het volgende:
[..]
Ging al bijna een jaar niet goed tussen ons, we waren meer huisgenoten dan een getrouwd stel. Ik vind het moeilijk om alleen te zijn, ik zou heel graag een nieuwe relatie willen beginnen en dit zo snel mogelijk achter me willen laten.
Ik heb het gevoel van niet. Maar blijkbaar is het wel te snel gezien de reacties op mijn berichtquote:Op zondag 18 mei 2014 21:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar ga je dan niet te snel een relatie beginnen om maar niet alleen te moeten zijn?
Ja maar uiteindelijk weet jij of je er klaar voor bent of niet, wat anderen ook denken het blijft jouw beslissing om nu terug te gaan daten of niet. Maar een relatie zou ik toch niet zo snel zoeken...quote:Op zondag 18 mei 2014 21:39 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel van niet. Maar blijkbaar is het wel te snel gezien de reacties op mijn bericht
Over te snel kunnen wij niets zeggen, want daar kan alleen jij wat over zeggen.quote:Op zondag 18 mei 2014 21:39 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel van niet. Maar blijkbaar is het wel te snel gezien de reacties op mijn bericht
Op het moment kan ik er nog niet van genieten, maar dat komt vast nog wel als ik het een beetje verwerkt heb. Zal er ook wel mee te maken hebben dat de relatie tussen mijn vrouw en mij al geruime tijd niet goed liep. Ik wil graag een leuke meid leren kennen die echt bij mij past en waar ik lol mee kan hebben en leuke dingen kan doen.quote:Op zondag 18 mei 2014 21:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Uhm.. volgens mij is dat niet de juiste reden om een relatie aan te gaan (het niet alleen willen zijn).
Misschien juist de tijd om daar eerst even van te genieten / mee te dealen.
Dan zal de volgende relatie eerder een aanvulling zijn, dan opvulling van leegte
Had je dat nu niet dan?quote:Op zondag 18 mei 2014 21:42 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik wil graag een leuke meid leren kennen die echt bij mij past en waar ik lol mee kan hebben en leuke dingen kan doen.
Dus eigenlijk was je met de verkeerde vrouw getrouwd?quote:Op zondag 18 mei 2014 21:42 schreef bondage het volgende:
[..]
Op het moment kan ik er nog niet van genieten, maar dat komt vast nog wel als ik het een beetje verwerkt heb. Zal er ook wel mee te maken hebben dat de relatie tussen mijn vrouw en mij al geruime tijd niet goed liep. Ik wil graag een leuke meid leren kennen die echt bij mij past en waar ik lol mee kan hebben en leuke dingen kan doen.
Nee, wij pasten uiteindelijk niet goed bij elkaar. Ze had andere interesses dan ik en ook op seksueel gebied ging het niet goed. Ze gaf zelf aan dat ze sneller volwassen was geworden dan ik en dat dat één van de oorzaken was dat het niet meer klikte. Op seksueel gebied is het altijd al lastig geweest maar daar hadden we uiteindelijk een tussenweg gevonden.quote:
Interesses, uit elkaar gegroeid en lopende zaken welke dit versterkte. Ik had op het moment dat ik ging trouwen nooit verwacht dat het ooit kapot zou kunnen gaan, helaas is dat wel gebeurd en ben ik er best wel kapot van.quote:Op zondag 18 mei 2014 21:45 schreef complicate het volgende:
[..]
Dus eigenlijk was je met de verkeerde vrouw getrouwd?Waar ging het fout? Je komt over als iemand die eigenlijk veel miste in jullie huwelijk.
Begrijpelijk. Geef jouw verdriet eerst nog plaats.quote:Op zondag 18 mei 2014 21:48 schreef bondage het volgende:
[..]
Interesses, uit elkaar gegroeid en lopende zaken welke dit versterkte. Ik had op het moment dat ik ging trouwen nooit verwacht dat het ooit kapot zou kunnen gaan, helaas is dat wel gebeurd en ben ik er best wel kapot van.
Ook niet zo gek, vandaar dat je ook genoeg tijd moet nemen om het te verwerken en tot jezelf te komen.quote:Op zondag 18 mei 2014 21:48 schreef bondage het volgende:
[..]
Interesses, uit elkaar gegroeid en lopende zaken welke dit versterkte. Ik had op het moment dat ik ging trouwen nooit verwacht dat het ooit kapot zou kunnen gaan, helaas is dat wel gebeurd en ben ik er best wel kapot van.
Tja, ergens ga ik waarschijnlijk verkeerde keuzes maken en gaat het uiteindelijk weer stuk. Het is gewoon zo lastig om na een relatie van 6 jaar ineens weer alleen te zijn.quote:Op zondag 18 mei 2014 21:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat klinkt niet alsof je nu al weer toe bent aan iets nieuws
Oké, balen dat de klik weg was. Nu heb je weer de vrijheid, en net voor de zomer ook nog. Betere tijd kun je niet hebben denk ik zoquote:Op zondag 18 mei 2014 21:45 schreef bondage het volgende:
[..]
Nee, wij pasten uiteindelijk niet goed bij elkaar. Ze had andere interesses dan ik en ook op seksueel gebied ging het niet goed. Ze gaf zelf aan dat ze sneller volwassen was geworden dan ik en dat dat één van de oorzaken was dat het niet meer klikte. Op seksueel gebied is het altijd al lastig geweest maar daar hadden we uiteindelijk een tussenweg gevonden.
Kloptquote:Op zondag 18 mei 2014 21:51 schreef bondage het volgende:
[..]
Tja, ergens ga ik waarschijnlijk verkeerde keuzes maken en gaat het uiteindelijk weer stuk. Het is gewoon zo lastig om na een relatie van 6 jaar ineens weer alleen te zijn.
Weet je wat nog lastiger zou zijn? als je je nu terug stort in een nieuwe relatie om niet alleen te kunnen zijn, kan dat echt fataal aflopen. Probeer jouw zelf terug te vinden. Neem terug tijd voor jezelf en alles te laten bezinken. Als je echt gaat vluchten van jouw eenzaamheid ga je niet gelukkig worden. Probeer jezelf terug te vinden, je gaat er wel komen.quote:Op zondag 18 mei 2014 21:51 schreef bondage het volgende:
[..]
Tja, ergens ga ik waarschijnlijk verkeerde keuzes maken en gaat het uiteindelijk weer stuk. Het is gewoon zo lastig om na een relatie van 6 jaar ineens weer alleen te zijn.
Tja, misschien maar beetje afspreken met mensen en leuke dingen samen doen zonder er meteen een vaste relatie van te makenquote:Op zondag 18 mei 2014 21:53 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Oké, balen dat de klik weg was. Nu heb je weer de vrijheid, en net voor de zomer ook nog. Betere tijd kun je niet hebben denk ik zo
Sowieso kan dat niet slecht zijn. Zolang je maar niet snel gaat binden hč. Maar hoe kan ook je bepaalt zelf wanneer je er klaar voor bent.quote:Op zondag 18 mei 2014 21:54 schreef bondage het volgende:
[..]
Tja, misschien maar beetje afspreken met mensen en leuke dingen samen doen zonder er meteen een vaste relatie van te maken
Dankquote:Op zondag 18 mei 2014 21:54 schreef complicate het volgende:
[..]
Weet je wat nog lastiger zou zijn? als je je nu terug stort in een nieuwe relatie om niet alleen te kunnen zijn, kan dat echt fataal aflopen. Probeer jouw zelf terug te vinden. Neem terug tijd voor jezelf en alles te laten bezinken. Als je echt gaat vluchten van jouw eenzaamheid ga je niet gelukkig worden. Probeer jezelf terug te vinden, je gaat er wel komen.
Als iets goed zit is er geen sprake van te snel gaan, ookal denkt de buitenwereld vaak van wel. Meestal speelt er veel meer mee, zoals inderdaad in de relatie al lange tijd terug afscheid kunnen nemen.quote:Op zondag 18 mei 2014 21:39 schreef bondage het volgende:
[..]
Jijquote:Op zondag 18 mei 2014 21:56 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Als iets goed zit is er geen sprake van te snel gaan, ookal denkt de buitenwereld vaak van wel. Meestal speelt er veel meer mee, zoals inderdaad in de relatie al lange tijd terug afscheid kunnen nemen.
De reden waarom je snel gaat is alleen een ander iets. Ik zou als ik jou was eerst daar aan werken voor je aan een ander gaat hangen om maar niet alleen te hoeven zijn
quote:Op zondag 18 mei 2014 21:56 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Als iets goed zit is er geen sprake van te snel gaan, ookal denkt de buitenwereld vaak van wel. Meestal speelt er veel meer mee, zoals inderdaad in de relatie al lange tijd terug afscheid kunnen nemen.
De reden waarom je snel gaat is alleen een ander iets. Ik zou als ik jou was eerst daar aan werken voor je aan een ander gaat hangen om maar niet alleen te hoeven zijn
quote:
Graag gedaan. Komt allemaal wel goed gewoon niet zo snel willen gaan zeker na een huwelijk. Veel moedquote:
Doordeweeks heb ik hier zoveel last van eenzaamheid omdat ik dan op kantoor ben onder de mensen, dat is een goede afleiding. Echter in de weekenden vreet het heel erg aan me en denk ik vaak: had ik maar iemand waar ik gezellig iets mee zou kunnen ondernemen.quote:Op zondag 18 mei 2014 21:58 schreef complicate het volgende:
[..]
Graag gedaan. Komt allemaal wel goed gewoon niet zo snel willen gaan zeker na een huwelijk. Veel moed
Heb je geen vrienden?quote:Op zondag 18 mei 2014 21:59 schreef bondage het volgende:
[..]
Doordeweeks heb ik hier zoveel last van eenzaamheid omdat ik dan op kantoor ben onder de mensen, dat is een goede afleiding. Echter in de weekenden vreet het heel erg aan me en denk ik vaak: had ik maar iemand waar ik gezellig iets mee zou kunnen ondernemen.
Of een reisje plannen gedurende 2 weken om alles op een rijtje te zetten, want dat huis zal jou nu nog veel aan haar doen denken waardoor je je misschien nog meer eenzaam gaat voelen.quote:
Reizenquote:Op zondag 18 mei 2014 22:02 schreef complicate het volgende:
[..]
Of een reisje plannen gedurende 2 weken om alles op een rijtje te zetten, want dat huis zal jou nu nog veel aan haar doen denken waardoor je je misschien nog meer eenzaam gaat voelen.
Ik reis altijd met vrienden, maar ik denk dat alleen reizen ook zijn pluspunten kan hebben.quote:
Ik heb nog nooit alleen gereisd. Maar je bent wel op je zelf aangewezen. Ik heb een tijd mee getourd met een zanger en zijn bandje, en heb daar foto's gemaakt. Heel veel contacten gelegd, terwijl ik best wel op mijzelf ben van nature.quote:Op zondag 18 mei 2014 22:05 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik reis altijd met vrienden, maar ik denk dat alleen reizen ook zijn pluspunten kan hebben., zeker in zijn geval, alles lekker op een rijtje zetten ver van alles, nieuw energie ophalen enzo.
Keileuk!quote:Op zondag 18 mei 2014 22:07 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit alleen gereisd. Maar je bent wel op je zelf aangewezen. Ik heb een tijd mee getourd met een zanger en zijn bandje, en heb daar foto's gemaakt. Heel veel contacten gelegd, terwijl ik best wel op mijzelf ben van nature.
Ik ben al actief op zoek naar een koophuis, ik wil hier niet blijven zitten. Ik wil opnieuw beginnen.quote:Op zondag 18 mei 2014 22:02 schreef complicate het volgende:
[..]
Of een reisje plannen gedurende 2 weken om alles op een rijtje te zetten, want dat huis zal jou nu nog veel aan haar doen denken waardoor je je misschien nog meer eenzaam gaat voelen.
Klopt, ik ben ook wel eens met iemand samen foto's gaan maken in Rotterdam, is redelijk ver hier vandaanquote:Op zondag 18 mei 2014 22:09 schreef Cassandra87 het volgende:
Zat te kijken in het fb van bondage, als hij ook fotografeert is dat zeker aan te raden
Ah das wel goed!quote:Op zondag 18 mei 2014 22:11 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik ben al actief op zoek naar een koophuis, ik wil hier niet blijven zitten. Ik wil opnieuw beginnen.
Inderdaad, en dan heb ik ook mijn eigen plekje welke ik naar wens in kan richten. Gaat wel moeilijk worden, mijn vrouw nam meestal de beslissingen aangezien ik daar nogal wat moeite mee heb. Dat is ook één van de dingen die ons uit elkaar heeft gedreven.quote:Op zondag 18 mei 2014 22:18 schreef complicate het volgende:
[..]
Ah das wel goed!nieuw omgeving enzo.
Ik hou me aanbevolen. Ben zelf ook van de foto's. Wat fotografeer je?quote:Op zondag 18 mei 2014 22:12 schreef bondage het volgende:
[..]
Klopt, ik ben ook wel eens met iemand samen foto's gaan maken in Rotterdam, is redelijk ver hier vandaan
Gebouwen, mensen (in dit geval degene waar ik bij was), natuur (vooral bijzondere plekken, heuvelachtige gebied spreekt me bijvoorbeeld heel erg aan) en industriėle gebieden.quote:Op zondag 18 mei 2014 22:27 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik hou me aanbevolen. Ben zelf ook van de foto's. Wat fotografeer je?
guilty as chargedquote:Op zondag 18 mei 2014 22:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wat aardig van ze![]()
Ben je van de Guilty Pleasures? : P
Precies.quote:Op zondag 18 mei 2014 22:26 schreef bondage het volgende:
Maar om het even kort samen te vatten: jullie advies is om eerst op mezelf te komen, dingen te ondernemen en later pas aan een vaste relatie te beginnen. Ik kan me daar wel in vinden en denk dat het ook het beste is, uiteindelijk wil ik niet dat een nieuwe relatie in de soep loopt omdat ik te snel wou.
Alleen reizen!quote:Op zondag 18 mei 2014 22:07 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit alleen gereisd. Maar je bent wel op je zelf aangewezen. Ik heb een tijd mee getourd met een zanger en zijn bandje, en heb daar foto's gemaakt. Heel veel contacten gelegd, terwijl ik best wel op mijzelf ben van nature.
Van mijn bedrijfsborrel?quote:Op zondag 18 mei 2014 23:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Af en toe ben ik best redelijk
Maar ik hoor de details dan nog wel
Nou denk niet dat er veel te vertellen valt.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als jij denk dat dat interessant kan zijn voor mij
Dan misschien wel interessantquote:Op zondag 18 mei 2014 23:07 schreef Royco1 het volgende:
Nou denk niet dat er veel te vertellen valt.
Zijn met allemaal mannen
Ik heb eigenlijk geen idee wat er allemaal bij ons werkt. Ken er 4 tot nu toe.quote:
Dan doe ik het maar met jouquote:Op zondag 18 mei 2014 23:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk geen idee wat er allemaal bij ons werkt. Ken er 4 tot nu toe.
En daar zit niks voor je tussen.
Sowieso nieuwe mensen leren kennen/ontmoeten op reisquote:Op zondag 18 mei 2014 22:58 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Alleen reizen!Niemand die zeurt dat hij/zij zich verveelt terwijl jij geniet van het mooie uitzicht (en omgekeerd).
Bovendien leer je op die manier veel nieuwe mensen kennen en houd je wellicht nog leuke contacten aan over.
Nieuwe mensen leren kennen is altijd goed natuurlijk.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:14 schreef complicate het volgende:
[..]
Sowieso nieuwe mensen leren kennen/ontmoeten op reis
Tip van iemand die dit net voor zijn huwelijk meegemaakt heeft : neem je tijd om alles te verwerken. Het kan best verleidelijk zijn om meteen weer een relatie in te duiken, maar dat zal waarschijnlijk ook niet blijvend zijn als je niet eerst alles verwerkt hebt.quote:Op zondag 18 mei 2014 21:48 schreef bondage het volgende:
[..]
Niks aan overgehouden behalve wat babbels daar...quote:Op zondag 18 mei 2014 23:14 schreef complicate het volgende:
[..]
Heerlijk! Ik ben jaren in de zomer een maand weg geweest om van hostel naar hostel te reizen. Dan leer je echt makkelijk veel mensen kennen waarvan ik met sommige nog steeds contact heb. Zo ga ik binnenkort op haar uitnodiging nog een Sloveense vriendin in Londen opzoeken.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:14 schreef complicate het volgende:
[..]
je hebt wel steeds pechquote:Op zondag 18 mei 2014 23:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Niks aan overgehouden behalve wat babbels daar...
Dat wordt batsen!!!!quote:Op zondag 18 mei 2014 23:38 schreef yats het volgende:
[..]
Heerlijk! Ik ben jaren in de zomer een maand weg geweest om van hostel naar hostel te reizen. Dan leer je echt makkelijk veel mensen kennen waarvan ik met sommige nog steeds contact heb. Zo ga ik binnenkort op haar uitnodiging nog een Sloveense vriendin in Londen opzoeken.
Geen idee, ik zie t wel. Al weet ik wel dat ze me leuk vond toen we elkaar leerden kennen. Maar ja, toen was ik geen vrijgezel en dus is er niets gebeurd.quote:
Fantastischquote:Op zondag 18 mei 2014 23:38 schreef yats het volgende:
[..]
Heerlijk! Ik ben jaren in de zomer een maand weg geweest om van hostel naar hostel te reizen. Dan leer je echt makkelijk veel mensen kennen waarvan ik met sommige nog steeds contact heb. Zo ga ik binnenkort op haar uitnodiging nog een Sloveense vriendin in Londen opzoeken.
Een vrouw die je uitnodigt hoeveel makkelijker wil je het hebbenquote:Op zondag 18 mei 2014 23:43 schreef yats het volgende:
[..]
Geen idee, ik zie t wel. Al weet ik wel dat ze me leuk vond toen we elkaar leerden kennen. Maar ja, toen was ik geen vrijgezel en dus is er niets gebeurd.
Het ding is dat je natuurlijk ook contact moet onderhouden nadien hč Faxie.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Niks aan overgehouden behalve wat babbels daar...
Ze wil je.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:43 schreef yats het volgende:
[..]
Geen idee, ik zie t wel. Al weet ik wel dat ze me leuk vond toen we elkaar leerden kennen. Maar ja, toen was ik geen vrijgezel en dus is er niets gebeurd.
Geloof me, het zegt bij mij niets.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:44 schreef Geerd het volgende:
[..]
Een vrouw die je uitnodigt hoeveel makkelijker wil je het hebben
Daar waren de babbels te vluchtig voorquote:Op zondag 18 mei 2014 23:44 schreef complicate het volgende:
[..]
Het ding is dat je natuurlijk ook contact moet onderhouden nadien hč Faxie.
Geen idee, het zou kunnen. Al was ze wel vrij duidelijk qua melden dat ze in haar land niet echt leuke mannen tegengekomen is tot nu toe. Maar misschien is haar Engels anders dan mijn Engels?quote:Op zondag 18 mei 2014 23:46 schreef complicate het volgende:
[..]
Ze wil je.anders zou ze u niet uitnodigen.
Vind je haar wel leuk dan? Als in daar zou ik wel eens meer dan een beschuitje mee willen eten?quote:
Het is zeker een leuke meid ja. Ik zou er geen nee tegen zeggen.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:48 schreef Geerd het volgende:
[..]
Vind je haar wel leuk dan? Als in daar zou ik wel eens meer dan een beschuitje mee willen eten?
Ga dan ook gewoon je best er eens voor doenquote:Op zondag 18 mei 2014 23:52 schreef yats het volgende:
[..]
Het is zeker een leuke meid ja. Ik zou er geen nee tegen zeggen.
Ja hoor, begin nu al negatief te denken. Er bestaat ook zo iets als de taal van de liefde. lolquote:Op zondag 18 mei 2014 23:48 schreef yats het volgende:
[..]
Geen idee, het zou kunnen. Al was ze wel vrij duidelijk qua melden dat ze in haar land niet echt leuke mannen tegengekomen is tot nu toe. Maar misschien is haar Engels anders dan mijn Engels?
Pechvogeltje.quote:
quote:Op zondag 18 mei 2014 23:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ga dan ook gewoon je best er eens voor doen
Ik ga er ook naartoe. Ik verwacht echter niets en zie wel hoe t loopt.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:56 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja hoor, begin nu al negatief te denken. Er bestaat ook zo iets als de taal van de liefde. lol
Maar euh ik zou zeggen gewoon gaan en zien wat het wordt en vooral go with the flow.
Maar heb je wel zoiets van dat je zelf actie wil gaan ondernemen?quote:Op zondag 18 mei 2014 23:59 schreef yats het volgende:
[..]
[..]
Ik ga er ook naartoe. Ik verwacht echter niets en zie wel hoe t loopt.
Dit keer wel initiatief nemen om te zoenen.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:59 schreef yats het volgende:
[..]
[..]
Eerst maar eens zien hoe ze er nu in staat. Al zal die uitnodiging vast niet uit het niets komen.quote:Op maandag 19 mei 2014 00:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar heb je wel zoiets van dat je zelf actie wil gaan ondernemen?
Of als zij niets doet laat je het allemaal langs je heen gaan?
Misschien kom je deze zomer wel leuke dames tegen op reis.quote:Op maandag 19 mei 2014 00:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja ach. Er waren vooral veel negers en oudere mensen. Niet zoveel leuke meiden.
Tuurlijk komt die uitnodiging niet uit het niets. Trust mequote:Op maandag 19 mei 2014 00:03 schreef yats het volgende:
[..]
Eerst maar eens zien hoe ze er nu in staat. Al zal die uitnodiging vast niet uit het niets komen.
Geloof je het zelf?quote:Op maandag 19 mei 2014 00:05 schreef complicate het volgende:
[..]
Misschien kom je deze zomer wel leuke dames tegen op reis.
Ja ik geloof het.quote:Op maandag 19 mei 2014 00:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
Geloof je het zelf?![]()
Het gaat over mij hier he
Nou ik ga in oktober heel misschien naar Brazilie voor een weekje, maar ik moet het allemaal nog zien hoor.quote:
Met zoon instelling gaat er niet veel gebeuren nee.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:59 schreef yats het volgende:
[..]
[..]
Lijkt me een super leuke planquote:Op maandag 19 mei 2014 00:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou ik ga in oktober heel misschien naar Brazilie voor een weekje, maar ik moet het allemaal nog zien hoor.
Eerst maar eens casual informeren naar haar huidige liefdesleven. Maar als het hetzelfde is als eerder (overigens vroeg zij daarvoor naar mijn liefdesleven) is er wel een dikke kans dat ik iets ga proberen ja. Dat is dan het enige positieve van het 'crush-debacle', ik weet nu dat ik niet te lang moet wachten.quote:
Nee.quote:
Vrouwen willen toch de bezette kerels?quote:Op maandag 19 mei 2014 00:16 schreef complicate het volgende:
[..]
Nee.
En trouwens niet met een vrouw gaan, anders minimaliseer je jouw kansen want dan denken die Braziliaanse dames dat je met een vriendin bent en dat is denk ik niet de bedoeling hehe
Maar daar maak je sowieso meer kans dat je aangesproken wordt dan als je met iemand gaat.
Het had waarschijnlijk meer te maken met het feit dat je meer zelfvertrouwen uitstraalde dan anders.quote:Op maandag 19 mei 2014 00:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Vrouwen willen toch de bezette kerels?
Dat viel me overigens meerdere keren op vroegah, toen ik heel soms nog een date had. Toen zagen andere vrouwen me opeens wel staan.
Nee, ik denk het niet.quote:Op maandag 19 mei 2014 00:21 schreef complicate het volgende:
[..]
Het had waarschijnlijk meer te maken met het feit dat je meer zelfvertrouwen uitstraalde dan anders.
Jawel, want je bent meer zelfzeker dan als je alleen zou rondlopen. Vooral omdat je al weet dat je met iemand rondloopt die jou wel waardeert, dan ga je dat uitstralen en geloof me, dat lezen vrouwen wel op uw gezicht. Jouw houding is dan echt anders.quote:
Blijkbaar niet, en ook al wel. Je straalt altijd iets uit, helemaal als je der leuk vind,quote:Op maandag 19 mei 2014 00:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Misschien was ik wel nerveus tijdens die dates? Misschien ook niet.
Dit is dan wel weer waar. Het is of dat of de gewoon geen fuck geven-houding, Faxie.quote:Op maandag 19 mei 2014 00:26 schreef complicate het volgende:
[..]
Jawel, want je bent meer zelfzeker dan als je alleen zou rondlopen. Vooral omdat je al weet dat je met iemand rondloopt die jou wel waardeert, dan ga je dat uitstralen en geloof me, dat lezen vrouwen wel op uw gezicht. Jouw houding is dan echt anders.
Dat geldt voor iedereen. Het is makkelijker om met de vingers naar iemand/iets anders te wijzen dan wat aan jezelf te doen.quote:
Die gedachte straal je uit en dat merken de vrouwen waardoor ze "kut" worden.quote:Op maandag 19 mei 2014 09:04 schreef habitue het volgende:
Ik denk zelf dat gewoon de "-alle-vrouwen-zijn-kut-het-wordt-nooit-wat" houding de vrouwen doet opdrogen.
Die houding komt niet vanuit het niets hoorquote:Op maandag 19 mei 2014 09:04 schreef habitue het volgende:
Ik denk zelf dat gewoon de "-alle-vrouwen-zijn-kut-het-wordt-nooit-wat" houding de vrouwen doet opdrogen.
Ik heb jarenlang naar niemand anders dan mezelf gewezenquote:Op maandag 19 mei 2014 08:58 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dat geldt voor iedereen. Het is makkelijker om met de vingers naar iemand/iets anders te wijzen dan wat aan jezelf te doen.
Dat zal best, maar zon houding aannemen is hoe dan ook slecht voor je kansen.quote:Op maandag 19 mei 2014 09:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die houding komt niet vanuit het niets hoor
Ik was een keer in de kroeg (dat is zeldzaam voor mij), had een paar biertjes op en ik zie een leuke meid staan. Ik loop naar haar toe en zeg heel vrolijk "heeeeey". En ze deed vrolijk mee, alsof we elkaar al kenden. Toen ik thuis was besefte ik me was dat dat heel raar was. Maar een simpele "hoi" kan wel degelijk werken hoor, het is maar net hoe je het overbrengt.quote:Op maandag 19 mei 2014 11:01 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Dus. Ik zoek een leuke binnenkomer met humor om het contact opgang te brengen met iemand, weet alleen helemaal niet hoe..
.
"Hoi, hoe is het?" Werkt iig niet..
Want?quote:Op maandag 19 mei 2014 12:57 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Toen ik thuis was besefte ik me was dat dat heel raar was..
Omdat ik die vorm van spontaniteit nog niet eerder had meegemaakt. Misschien is het wel helemaal niet raar, maar voor mij was het dat op dat moment wel.quote:
tuurlijk niet, maar het is natuurlijk onzin dat alle vrouwen kut zouden zijnquote:Op maandag 19 mei 2014 09:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die houding komt niet vanuit het niets hoor
Ik bedoelde eigenlijk per appquote:Op maandag 19 mei 2014 12:57 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Ik was een keer in de kroeg (dat is zeldzaam voor mij), had een paar biertjes op en ik zie een leuke meid staan. Ik loop naar haar toe en zeg heel vrolijk "heeeeey". En ze deed vrolijk mee, alsof we elkaar al kenden. Toen ik thuis was besefte ik me was dat dat heel raar was. Maar een simpele "hoi" kan wel degelijk werken hoor, het is maar net hoe je het overbrengt.
Vooral in de kroeg/op feesten/festivals is dat heel normaal. Als jij het naar je zin hebt en je laat dat blijken aan vrouwen krijg je vaak vrolijke en spontane reacties terug. Enthousiasme werkt aanstekelijk. Altijd.quote:Op maandag 19 mei 2014 13:37 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Omdat ik die vorm van spontaniteit nog niet eerder had meegemaakt. Misschien is het wel helemaal niet raar, maar voor mij was het dat op dat moment wel.
Die gedachte helpt om ze wat neutraler te benaderenquote:Op maandag 19 mei 2014 13:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
tuurlijk niet, maar het is natuurlijk onzin dat alle vrouwen kut zouden zijn
Waarom kan het met beide niks worden dan?quote:Op maandag 19 mei 2014 19:25 schreef jaha het volgende:
Afgelopen weekend kwam ik de twee leukste meisjes die ik ken uit het dorp tegen. Ze deden weer ontzettend lief en flirterig tegen me, maar inmiddels weet ik dat het (met beiden) niets meer kan worden. Life sucks.
Wat voor type dame is zij? dan is het makkelijker om te weten wat je kan schrijven. hehequote:Op maandag 19 mei 2014 11:01 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Dus. Ik zoek een leuke binnenkomer met humor om het contact opgang te brengen met iemand, weet alleen helemaal niet hoe..
.
"Hoi, hoe is het?" Werkt iig niet..
Op tijd reageren hč Jaha. Niet afwachtend zijnquote:Op maandag 19 mei 2014 19:25 schreef jaha het volgende:
Afgelopen weekend kwam ik de twee leukste meisjes die ik ken uit het dorp tegen. Ze deden weer ontzettend lief en flirterig tegen me, maar inmiddels weet ik dat het (met beiden) niets meer kan worden. Life sucks.
Je doet het toch goed? allee, dacht ik tochquote:Op maandag 19 mei 2014 21:10 schreef jelfrikandel het volgende:
Volgens mij ben ik weer de vriend om de tijd te doven.Ik word hier ook maar niet beter in
Met de ene wordt het niets omdat ze liever single blijft zei ze vorig jaar. En de ander heeft al een vriendje (alleen moest ik dat van iemand anders te horen krijgen). Eigenlijk zijn ze ook allebei iets te jong voor me. Maar ja, ouder dan 25 en single is zeldzamer dan een speld in de hooiberg. En ze moeten mij ook leuk vinden natuurlijk.quote:Op maandag 19 mei 2014 19:34 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Waarom kan het met beide niks worden dan?
Jawel maarja het lijkt toch weer vriendschappelijk te worden/te blijven... Misschien kan ik r beter op een feestje ofzo versieren na de examens en dan maar eens kijken hoe ze reageertquote:Op maandag 19 mei 2014 21:49 schreef complicate het volgende:
[..]
Op tijd reageren hč Jaha. Niet afwachtend zijn
[..]
Je doet het toch goed? allee, dacht ik toch
Over wie gaat het? Bedoel je dat meisje dat je op date wou vragen en dat ik jou toen als tip parachutespringen gaf?quote:Op maandag 19 mei 2014 22:01 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Jawel maarja het lijkt toch weer vriendschappelijk te worden/te blijven... Misschien kan ik r beter op een feestje ofzo versieren na de examens en dan maar eens kijken hoe ze reageert
quote:Op maandag 19 mei 2014 22:07 schreef complicate het volgende:
[..]
Over wie gaat het? Bedoel je dat meisje dat je op date wou vragen en dat ik jou toen als tip parachutespringen gaf?Als ik me niet vergis heb je haar uiteindelijk toch op date gekregen? of gaat het nu over een ander visje dat je probeert te vangen?
Heuj, geef jij mijn ideeėn zomaar weg?quote:Op maandag 19 mei 2014 22:07 schreef complicate het volgende:
[..]
Over wie gaat het? Bedoel je dat meisje dat je op date wou vragen en dat ik jou toen als tip parachutespringen gaf?Als ik me niet vergis heb je haar uiteindelijk toch op date gekregen? of gaat het nu over een ander visje dat je probeert te vangen?
Ah ok op die manier.quote:Op maandag 19 mei 2014 22:25 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]Dit is een ander visje geloof ik, er liepen wat dingen door elkaar heen.
![]()
Zo nu en dan trekt een meid zich ineens heel erg naar me toe en soms is dat een meisje dat ik ook wel leuk vind :p
Ik gaf hem toen geloof ik 4 opties waaronder parachutespringen, boottocht of simpel naar de cinema gaan in combinatie met een drankje. Er zijn 1000 leuke ideeėn voor een date hčquote:Op maandag 19 mei 2014 22:31 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Heuj, geef jij mijn ideeėn zomaar weg?
Ah oké. Liever single blijvenquote:Op maandag 19 mei 2014 21:51 schreef jaha het volgende:
[..]
Met de ene wordt het niets omdat ze liever single blijft zei ze vorig jaar. En de ander heeft al een vriendje (alleen moest ik dat van iemand anders te horen krijgen). Eigenlijk zijn ze ook allebei iets te jong voor me. Maar ja, ouder dan 25 en single is zeldzamer dan een speld in de hooiberg. En ze moeten mij ook leuk vinden natuurlijk.
Dat is synoniem voor "ik heb geen interesse".quote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:38 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Ah oké. Liever single blijvenIk geloof het nooit als ze dat zeggen, maar het zal wel.
dat heb i ook eens gezegdquote:Op dinsdag 20 mei 2014 09:28 schreef complicate het volgende:
[..]
Dat is synoniem voor "ik heb geen interesse".
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 09:28 schreef complicate het volgende:
[..]
Dat is synoniem voor "ik heb geen interesse".
Er zullen toch vast wel vrouwen zijn die dat wel menen toch. Dat ze liever (voorlopig) wel single blijven.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 09:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je gaat toch niet menen dat je dat ezlf nog niet bedacht hebt toch?
Mannelijke ego neemt graag smoesjes aan die hem goed uitkomt.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 09:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je gaat toch niet menen dat je dat ezlf nog niet bedacht hebt toch?
Meestal is dat toch bewust denk ikquote:Op dinsdag 20 mei 2014 09:44 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
dat heb i ook eens gezegdniet eens bewust maar achteraf had Ik inderdaad geen interesse
Natuurlijk zijn er uitzonderingen. Maar je kan me niet vertellen, dat als je de liefde van je leven ontmoet dat je zegt "sorry, ik wou nog even een paar weekjes vrijgezel zijn"quote:Op dinsdag 20 mei 2014 09:55 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Er zullen toch vast wel vrouwen zijn die dat wel menen toch. Dat ze liever (voorlopig) wel single blijven.
Of moet ik nou iedereen over een kam scheren?
Waarom is dat grappig? Er zijn 1000 manieren om geen interesse te laten blijken of zeggen, net er ook 1000 manieren zijn om het wel te laten blijken en zeggen.quote:
Dat doen we allemaal welquote:Op dinsdag 20 mei 2014 09:55 schreef habitue het volgende:
[..]
Mannelijke ego neemt graag smoesjes aan die hem goed uitkomt.
Nee hoor, maar als Brad Pitt (bij wijze van spreken) mij op date vraag zal ik niet eens kunnen bedenken dat ik vrijgezel wou blijven,if you see what I meanquote:Op dinsdag 20 mei 2014 09:55 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Er zullen toch vast wel vrouwen zijn die dat wel menen toch. Dat ze liever (voorlopig) wel single blijven.
Of moet ik nou iedereen over een kam scheren?
als ik t bewust doe zeg ik bewust, was leuk, verder geen interesse. Ik ben vrij directquote:Op dinsdag 20 mei 2014 09:56 schreef complicate het volgende:
[..]
Meestal is dat toch bewust denk ik![]()
Zelfde als ik tegen een kerel zeg: "ik bel je", dan bel ik meestal toch niet terug. Anders doe ik het , maar hoef ik het niet te zeggen.
Very nice!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 10:07 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
als ik t bewust doe zeg ik bewust, was leuk, verder geen interesse. Ik ben vrij direct
Bioscoop, boottochtje, parachutespringen, vind je dat niet wat beladen? ik zou wat minder investeren. Leukste dates zijn degene waar je gewoon op avontuur gaat. Enige waar het om gaat is dat je tijd met elkaar doorbrengt, liefst tijdens een of andere activiteit. Paar simpele voorbeelden:quote:Op maandag 19 mei 2014 22:35 schreef complicate het volgende:
[..]
Ah ok op die manier.
[..]
Ik gaf hem toen geloof ik 4 opties waaronder parachutespringen, boottocht of simpel naar de cinema gaan in combinatie met een drankje. Er zijn 1000 leuke ideeėn voor een date hč
Waarom zie jij in alles een "investering"? Sommige mensen houden van avontuur en spanning, en anderen van chillen enzo. Niks met investering te maken, althans in mijn visie.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 10:56 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Bioscoop, boottochtje, parachutespringen, vind je dat niet wat beladen? ik zou wat minder investeren. Leukste dates zijn degene waar je gewoon op avontuur gaat. Enige waar het om gaat is dat je tijd met elkaar doorbrengt, liefst tijdens een of andere activiteit. Paar simpele voorbeelden:
- ijsje halen en opeten in het park
- Eendjes voeren
- Salsadansen
- Een taart bakken samen
- Samen koken
Met minder investeren bedoel ik het wat lichter houden. Als je er bij de eerste date meteen heel veel geld/moeite in stopt wordt het alleen maar beladen en komt er een soort druk op van beide kanten. Het ligt er meteen zo dik bovenop. Als je haar vraagt om te gaan wandelen door het park heen/de eendjes te gaan voeren heeft ze geen flauw idee wat er gaat gebeuren. Geen verwachtingen dus, en je kunt allebei meer loslaten en genieten.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 10:59 schreef complicate het volgende:
[..]
Waarom zie jij in alles een "investering"? Sommige mensen houden van avontuur en spanning, en anderen van chillen enzo. Niks met investering te maken, althans in mijn visie.
Ah zo zie ik het niet. Ik ben eerder voor avontuur en spanning en ik heb liever een leuke date dan een date waar ik mij zou vervelen. Daarbij hoeft de kerel niet altijd te betalen,het gaat erom dat we gewoon plezier maken en als we een bepaalde activiteit leuk vinden, maakt de rest niet uit.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:30 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Met minder investeren bedoel ik het wat lichter houden. Als je er bij de eerste date meteen heel veel geld/moeite in stopt wordt het alleen maar beladen en komt er een soort druk op van beide kanten. Het ligt er meteen zo dik bovenop. Als je haar vraagt om te gaan wandelen door het park heen/de eendjes te gaan voeren heeft ze geen flauw idee wat er gaat gebeuren. Geen verwachtingen dus, en je kunt allebei meer loslaten en genieten.
Beide!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Een leuke date vind ik vooral afhangen van de kerel, niet van de activiteit.
Net als dat Royco een heel weekend wou doenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:35 schreef habitue het volgende:
Ik stelde keer voor om op eerste date een weekend weg te gaan. (Had nog vakantieveiling bon met mn ex die op moest) ik werd voor gek verklaard. Tja ik hou er wel van om gewoon uit het niets wat absurds te doen.
Daar hou ik ook van! Heerlijk gewoon iets anders dan van die kerels die altijd maar voorstellen om wat te gaan drinken.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:35 schreef habitue het volgende:
Ik stelde keer voor om op eerste date een weekend weg te gaan. (Had nog vakantieveiling bon met mn ex die op moest) ik werd voor gek verklaard. Tja ik hou er wel van om gewoon uit het niets wat absurds te doen.
Maat van me heeft hetzelfde gedaan toen hij met z'n bestuur een weekend naar Belgie ging. Ze zei ja, hebben een awesome weekend gehad, en er is een relatie uit gekomenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:35 schreef habitue het volgende:
Avontuur is gewoon de max! en een kerel die avontuurlijk isquote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:39 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Maat van me heeft hetzelfde gedaan toen hij met z'n bestuur een weekend naar Belgie ging. Ze zei ja, hebben een awesome weekend gehad, en er is een relatie uit gekomen
Adventure is awesome.
Precies. High risk high rewards.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:39 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Maat van me heeft hetzelfde gedaan toen hij met z'n bestuur een weekend naar Belgie ging. Ze zei ja, hebben een awesome weekend gehad, en er is een relatie uit gekomen
Adventure is awesome.
Blij te horen dat er avontuurlijke fokkers zijnquote:
Ben iemand na een paar uur vaak wel weer zat.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:35 schreef habitue het volgende:
Leukste vind ik om ergens in het centrum te meeten, en niets in te plannen (of in ieder geval het haar niet vertellen).quote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:32 schreef complicate het volgende:
[..]
Ah zo zie ik het niet. Ik ben eerder voor avontuur en spanning en ik heb liever een leuke date dan een date waar ik mij zou vervelen. Daarbij hoeft de kerel niet altijd te betalen,het gaat erom dat we gewoon plezier maken en als we een bepaalde activiteit leuk vinden, maakt de rest niet uit.
Hangt af van wat jullie doen. Praten kan inderdaad snel vervelen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ben iemand na een paar uur vaak wel weer zat.
Je kan een persoon ook zat zijn als er weinig gepraat is hoor.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:44 schreef complicate het volgende:
Hangt af van wat jullie doen. Praten kan inderdaad snel vervelen.
Duh!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je kan een persoon ook zat zijn als er weinig gepraat is hoor.
Dan ga je naar huis.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ben iemand na een paar uur vaak wel weer zat.
Ik wilde niet meteen een heel weekend, daar kwam iemand anders mee geloof ikquote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Net als dat Royco een heel weekend wou doen![]()
Neh voor mij niet weggelegd
Owjaquote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:04 schreef Royco1 het volgende:
Ik wilde niet meteen een heel weekend, daar kwam iemand anders mee geloof ik
Jij kunt zo'n meid toch best een weekend verwennen?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik wilde niet meteen een heel weekend, daar kwam iemand anders mee geloof ik
Uiteraard, maar dat is voor later dan natuurlijk.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij kunt zo'n meid toch best een weekend verwennen?
Maar doe je er ook wat mee, of is t enkel praten op de avond?quote:Op zondag 25 mei 2014 22:56 schreef jelfrikandel het volgende:
Gisteravond een nieuwe dame ontmoet weer. Leuke meidHet is elke keer raak de laatste tijd met uitgaan
(daarbuiten ook overigens)
Voel me ook superfit en sterk, kan lekker sporten. Doet zeer zeker wat met je zelfvertrouwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |