Sowieso nieuwe mensen leren kennen/ontmoeten op reisquote:Op zondag 18 mei 2014 22:58 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Alleen reizen!Niemand die zeurt dat hij/zij zich verveelt terwijl jij geniet van het mooie uitzicht (en omgekeerd).
Bovendien leer je op die manier veel nieuwe mensen kennen en houd je wellicht nog leuke contacten aan over.
Nieuwe mensen leren kennen is altijd goed natuurlijk.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:14 schreef complicate het volgende:
[..]
Sowieso nieuwe mensen leren kennen/ontmoeten op reis
Tip van iemand die dit net voor zijn huwelijk meegemaakt heeft : neem je tijd om alles te verwerken. Het kan best verleidelijk zijn om meteen weer een relatie in te duiken, maar dat zal waarschijnlijk ook niet blijvend zijn als je niet eerst alles verwerkt hebt.quote:Op zondag 18 mei 2014 21:48 schreef bondage het volgende:
[..]
Interesses, uit elkaar gegroeid en lopende zaken welke dit versterkte. Ik had op het moment dat ik ging trouwen nooit verwacht dat het ooit kapot zou kunnen gaan, helaas is dat wel gebeurd en ben ik er best wel kapot van.
Niks aan overgehouden behalve wat babbels daar...quote:Op zondag 18 mei 2014 23:14 schreef complicate het volgende:
[..]
Heerlijk! Ik ben jaren in de zomer een maand weg geweest om van hostel naar hostel te reizen. Dan leer je echt makkelijk veel mensen kennen waarvan ik met sommige nog steeds contact heb. Zo ga ik binnenkort op haar uitnodiging nog een Sloveense vriendin in Londen opzoeken.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:14 schreef complicate het volgende:
[..]
je hebt wel steeds pechquote:Op zondag 18 mei 2014 23:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Niks aan overgehouden behalve wat babbels daar...
Dat wordt batsen!!!!quote:Op zondag 18 mei 2014 23:38 schreef yats het volgende:
[..]
Heerlijk! Ik ben jaren in de zomer een maand weg geweest om van hostel naar hostel te reizen. Dan leer je echt makkelijk veel mensen kennen waarvan ik met sommige nog steeds contact heb. Zo ga ik binnenkort op haar uitnodiging nog een Sloveense vriendin in Londen opzoeken.
Geen idee, ik zie t wel. Al weet ik wel dat ze me leuk vond toen we elkaar leerden kennen. Maar ja, toen was ik geen vrijgezel en dus is er niets gebeurd.quote:
Fantastischquote:Op zondag 18 mei 2014 23:38 schreef yats het volgende:
[..]
Heerlijk! Ik ben jaren in de zomer een maand weg geweest om van hostel naar hostel te reizen. Dan leer je echt makkelijk veel mensen kennen waarvan ik met sommige nog steeds contact heb. Zo ga ik binnenkort op haar uitnodiging nog een Sloveense vriendin in Londen opzoeken.
Een vrouw die je uitnodigt hoeveel makkelijker wil je het hebbenquote:Op zondag 18 mei 2014 23:43 schreef yats het volgende:
[..]
Geen idee, ik zie t wel. Al weet ik wel dat ze me leuk vond toen we elkaar leerden kennen. Maar ja, toen was ik geen vrijgezel en dus is er niets gebeurd.
Het ding is dat je natuurlijk ook contact moet onderhouden nadien hè Faxie.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Niks aan overgehouden behalve wat babbels daar...
Ze wil je.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:43 schreef yats het volgende:
[..]
Geen idee, ik zie t wel. Al weet ik wel dat ze me leuk vond toen we elkaar leerden kennen. Maar ja, toen was ik geen vrijgezel en dus is er niets gebeurd.
Geloof me, het zegt bij mij niets.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:44 schreef Geerd het volgende:
[..]
Een vrouw die je uitnodigt hoeveel makkelijker wil je het hebben
Daar waren de babbels te vluchtig voorquote:Op zondag 18 mei 2014 23:44 schreef complicate het volgende:
[..]
Het ding is dat je natuurlijk ook contact moet onderhouden nadien hè Faxie.
Geen idee, het zou kunnen. Al was ze wel vrij duidelijk qua melden dat ze in haar land niet echt leuke mannen tegengekomen is tot nu toe. Maar misschien is haar Engels anders dan mijn Engels?quote:Op zondag 18 mei 2014 23:46 schreef complicate het volgende:
[..]
Ze wil je.anders zou ze u niet uitnodigen.
Vind je haar wel leuk dan? Als in daar zou ik wel eens meer dan een beschuitje mee willen eten?quote:
Het is zeker een leuke meid ja. Ik zou er geen nee tegen zeggen.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:48 schreef Geerd het volgende:
[..]
Vind je haar wel leuk dan? Als in daar zou ik wel eens meer dan een beschuitje mee willen eten?
Ga dan ook gewoon je best er eens voor doenquote:Op zondag 18 mei 2014 23:52 schreef yats het volgende:
[..]
Het is zeker een leuke meid ja. Ik zou er geen nee tegen zeggen.
Ja hoor, begin nu al negatief te denken. Er bestaat ook zo iets als de taal van de liefde. lolquote:Op zondag 18 mei 2014 23:48 schreef yats het volgende:
[..]
Geen idee, het zou kunnen. Al was ze wel vrij duidelijk qua melden dat ze in haar land niet echt leuke mannen tegengekomen is tot nu toe. Maar misschien is haar Engels anders dan mijn Engels?
Pechvogeltje.quote:
quote:Op zondag 18 mei 2014 23:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ga dan ook gewoon je best er eens voor doen
Ik ga er ook naartoe. Ik verwacht echter niets en zie wel hoe t loopt.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:56 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja hoor, begin nu al negatief te denken. Er bestaat ook zo iets als de taal van de liefde. lol
Maar euh ik zou zeggen gewoon gaan en zien wat het wordt en vooral go with the flow.
Maar heb je wel zoiets van dat je zelf actie wil gaan ondernemen?quote:Op zondag 18 mei 2014 23:59 schreef yats het volgende:
[..]
[..]
Ik ga er ook naartoe. Ik verwacht echter niets en zie wel hoe t loopt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |