Jawel maarja het lijkt toch weer vriendschappelijk te worden/te blijven... Misschien kan ik r beter op een feestje ofzo versieren na de examens en dan maar eens kijken hoe ze reageertquote:Op maandag 19 mei 2014 21:49 schreef complicate het volgende:
[..]
Op tijd reageren hè Jaha. Niet afwachtend zijn
[..]
Je doet het toch goed? allee, dacht ik toch

Over wie gaat het? Bedoel je dat meisje dat je op date wou vragen en dat ik jou toen als tip parachutespringen gaf?quote:Op maandag 19 mei 2014 22:01 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Jawel maarja het lijkt toch weer vriendschappelijk te worden/te blijven... Misschien kan ik r beter op een feestje ofzo versieren na de examens en dan maar eens kijken hoe ze reageert
 Als ik me niet vergis heb je haar uiteindelijk toch op date gekregen? of gaat het nu over een ander visje dat je probeert te vangen?
 Als ik me niet vergis heb je haar uiteindelijk toch op date gekregen? of gaat het nu over een ander visje dat je probeert te vangen?

quote:Op maandag 19 mei 2014 22:07 schreef complicate het volgende:
[..]
Over wie gaat het? Bedoel je dat meisje dat je op date wou vragen en dat ik jou toen als tip parachutespringen gaf?Als ik me niet vergis heb je haar uiteindelijk toch op date gekregen? of gaat het nu over een ander visje dat je probeert te vangen?
 Dit is een ander visje geloof ik, er liepen wat dingen door elkaar heen.
 Dit is een ander visje geloof ik, er liepen wat dingen door elkaar heen.  

Heuj, geef jij mijn ideeën zomaar weg?quote:Op maandag 19 mei 2014 22:07 schreef complicate het volgende:
[..]
Over wie gaat het? Bedoel je dat meisje dat je op date wou vragen en dat ik jou toen als tip parachutespringen gaf?Als ik me niet vergis heb je haar uiteindelijk toch op date gekregen? of gaat het nu over een ander visje dat je probeert te vangen?

Ah ok op die manier.quote:Op maandag 19 mei 2014 22:25 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]Dit is een ander visje geloof ik, er liepen wat dingen door elkaar heen.

Zo nu en dan trekt een meid zich ineens heel erg naar me toe en soms is dat een meisje dat ik ook wel leuk vind :p

Ik gaf hem toen geloof ik 4 opties waaronder parachutespringen, boottocht of simpel naar de cinema gaan in combinatie met een drankje. Er zijn 1000 leuke ideeën voor een date hèquote:Op maandag 19 mei 2014 22:31 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Heuj, geef jij mijn ideeën zomaar weg?

Ah oké. Liever single blijvenquote:Op maandag 19 mei 2014 21:51 schreef jaha het volgende:
[..]
Met de ene wordt het niets omdat ze liever single blijft zei ze vorig jaar. En de ander heeft al een vriendje (alleen moest ik dat van iemand anders te horen krijgen). Eigenlijk zijn ze ook allebei iets te jong voor me. Maar ja, ouder dan 25 en single is zeldzamer dan een speld in de hooiberg. En ze moeten mij ook leuk vinden natuurlijk.
 Ik geloof het nooit als ze dat zeggen, maar het zal wel.
  Ik geloof het nooit als ze dat zeggen, maar het zal wel.

Dat is synoniem voor "ik heb geen interesse".quote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:38 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Ah oké. Liever single blijvenIk geloof het nooit als ze dat zeggen, maar het zal wel.

dat heb i ook eens gezegdquote:Op dinsdag 20 mei 2014 09:28 schreef complicate het volgende:
[..]
Dat is synoniem voor "ik heb geen interesse".
 niet eens bewust maar achteraf had Ik inderdaad geen interesse
 niet eens bewust maar achteraf had Ik inderdaad geen interesse  

quote:Op dinsdag 20 mei 2014 09:28 schreef complicate het volgende:
[..]
Dat is synoniem voor "ik heb geen interesse".
 Oké dan
  Oké dan

Er zullen toch vast wel vrouwen zijn die dat wel menen toch. Dat ze liever (voorlopig) wel single blijven.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 09:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je gaat toch niet menen dat je dat ezlf nog niet bedacht hebt toch?

Mannelijke ego neemt graag smoesjes aan die hem goed uitkomt.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 09:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je gaat toch niet menen dat je dat ezlf nog niet bedacht hebt toch?

Meestal is dat toch bewust denk ikquote:Op dinsdag 20 mei 2014 09:44 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
dat heb i ook eens gezegdniet eens bewust maar achteraf had Ik inderdaad geen interesse

Natuurlijk zijn er uitzonderingen. Maar je kan me niet vertellen, dat als je de liefde van je leven ontmoet dat je zegt "sorry, ik wou nog even een paar weekjes vrijgezel zijn"quote:Op dinsdag 20 mei 2014 09:55 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Er zullen toch vast wel vrouwen zijn die dat wel menen toch. Dat ze liever (voorlopig) wel single blijven.
Of moet ik nou iedereen over een kam scheren?

Waarom is dat grappig? Er zijn 1000 manieren om geen interesse te laten blijken of zeggen, net er ook 1000 manieren zijn om het wel te laten blijken en zeggen.quote:

Dat doen we allemaal welquote:Op dinsdag 20 mei 2014 09:55 schreef habitue het volgende:
[..]
Mannelijke ego neemt graag smoesjes aan die hem goed uitkomt.

Nee hoor, maar als Brad Pitt (bij wijze van spreken) mij op date vraag zal ik niet eens kunnen bedenken dat ik vrijgezel wou blijven,if you see what I meanquote:Op dinsdag 20 mei 2014 09:55 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Er zullen toch vast wel vrouwen zijn die dat wel menen toch. Dat ze liever (voorlopig) wel single blijven.
Of moet ik nou iedereen over een kam scheren?

als ik t bewust doe zeg ik bewust, was leuk, verder geen interesse. Ik ben vrij directquote:Op dinsdag 20 mei 2014 09:56 schreef complicate het volgende:
[..]
Meestal is dat toch bewust denk ik
Zelfde als ik tegen een kerel zeg: "ik bel je", dan bel ik meestal toch niet terug. Anders doe ik het , maar hoef ik het niet te zeggen.

Very nice!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 10:07 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
als ik t bewust doe zeg ik bewust, was leuk, verder geen interesse. Ik ben vrij direct

Bioscoop, boottochtje, parachutespringen, vind je dat niet wat beladen? ik zou wat minder investeren. Leukste dates zijn degene waar je gewoon op avontuur gaat. Enige waar het om gaat is dat je tijd met elkaar doorbrengt, liefst tijdens een of andere activiteit. Paar simpele voorbeelden:quote:Op maandag 19 mei 2014 22:35 schreef complicate het volgende:
[..]
Ah ok op die manier.
[..]
Ik gaf hem toen geloof ik 4 opties waaronder parachutespringen, boottocht of simpel naar de cinema gaan in combinatie met een drankje. Er zijn 1000 leuke ideeën voor een date hè

Waarom zie jij in alles een "investering"? Sommige mensen houden van avontuur en spanning, en anderen van chillen enzo. Niks met investering te maken, althans in mijn visie.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 10:56 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Bioscoop, boottochtje, parachutespringen, vind je dat niet wat beladen? ik zou wat minder investeren. Leukste dates zijn degene waar je gewoon op avontuur gaat. Enige waar het om gaat is dat je tijd met elkaar doorbrengt, liefst tijdens een of andere activiteit. Paar simpele voorbeelden:
- ijsje halen en opeten in het park
- Eendjes voeren
- Salsadansen
- Een taart bakken samen
- Samen koken

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |