Niks mis mee, gew smooth.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 15:21 schreef sneakydesert het volgende:
Ik zat zelf te denken om bij mij af te spreken, dan een beetje gaan kutten en stoeien en dan een zwoele blik werpen om haar vervolgens te kussen. Klinkt slecht, maar het heeft al vaker gewerkt bij mij. Als ze er niet in mee gaat is het al duidelijk lijkt me, want ze staat haar mannetje wel.
Zeker doen, zwoele blikquote:Op zaterdag 17 mei 2014 15:21 schreef sneakydesert het volgende:
Ik zat zelf te denken om bij mij af te spreken, dan een beetje gaan kutten en stoeien en dan een zwoele blik werpen om haar vervolgens te kussen.
Dat vind jij lang?quote:
Proud not to be onequote:
Dat heb ik dus vorige deze week meegemaakt.quote:Op zondag 18 mei 2014 19:12 schreef Cue_ het volgende:
We hadden t hier toch laatst over de evt galante man die deuren openhoudt enzo?
Ik had gister een date en die hield zelfs de autodeur voor me open, en deed m netjes dicht
Nice! Zo hoort dat.quote:Op zondag 18 mei 2014 19:12 schreef Cue_ het volgende:
Ik had gister een date en die hield zelfs de autodeur voor me open, en deed m netjes dicht
En zo hoort datquote:Op zondag 18 mei 2014 19:12 schreef Cue_ het volgende:
Ah fijn dat het gezellig was. En ga/wil je hem nog zien of liever geen vervolgdate?quote:Op zondag 18 mei 2014 19:25 schreef Cue_ het volgende:
Het was gezellig. Maar niet echt mijn type. Hij is redelijk wat ouder. Maar heeft afgelopen jaar zn eerste relatie pas gehad, vegetariėr, en uh nog wat van die nonverbale dingen.
Volgens mij wou hij toen ik m de afscheidszoenen gaf wel zoenen.
Al vind ik soms ook wat ongemakkelijk hoor. Dat ie dan zit te wachten en kijken of je goed zit en die deur dicht kan. Gooi ik hem liever zelf dicht.quote:
Ga hem sowieso nog wel zien bij de pubquiz. Vriendschappelijk ook geen probleem. Een date zal t denk ik niet snel meer worden.quote:Op zondag 18 mei 2014 19:31 schreef complicate het volgende:
[Ah fijn dat het gezellig was. En ga/wil je hem nog zien of liever geen vervolgdate?
Het ligt er enorm aan of iemand t doet omdat ie gewoon zo is, of omdat ie echt galant wil overkomen.quote:Op zondag 18 mei 2014 19:38 schreef habitue het volgende:
Dat overdreven galant doen vind ik enorm awkward.Gister nog wel bij mn date aangeboden haar rugzak vol met bier te dragen, maar dat hoefde niet.
truequote:Op zondag 18 mei 2014 19:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het ligt er enorm aan of iemand t doet omdat ie gewoon zo is, of omdat ie echt galant wil overkomen.
Ik vind het aangenaam als een man dat doet, maar ik moet stiekem toch altijd lachen, vooral als hij dan echt zo uit zijn auto stapt. En op restau keek iedereen als hij zo de stoel voor mij ging houden. Wel een gentleman , maar dat hoeft hij echt niet overal en altijd te doen vind ik.quote:Op zondag 18 mei 2014 19:38 schreef habitue het volgende:
Dat overdreven galant doen vind ik enorm awkward.Gister nog wel bij mn date aangeboden haar rugzak vol met bier te dragen, maar dat hoefde niet.
Oki, als hij jou toen wou zoenen zou het toch wel kunnen dat hij het niet ziet als vriendschappelijk.quote:Op zondag 18 mei 2014 19:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ga hem sowieso nog wel zien bij de pubquiz. Vriendschappelijk ook geen probleem. Een date zal t denk ik niet snel meer worden.
Klopt, geen idee hoe hij het ziet. Merk t vanzelf wel of ik nog wat hoor.quote:Op zondag 18 mei 2014 19:43 schreef complicate het volgende:
Oki, als hij jou toen wou zoenen zou het toch wel kunnen dat hij het niet ziet als vriendschappelijk.Tenzij je het duidelijk hebt gemaakt.
Ja anders neem je beide de obstakels en lig je samen op de grond.quote:Op zondag 18 mei 2014 19:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Al vind ik soms ook wat ongemakkelijk hoor. Dat ie dan zit te wachten en kijken of je goed zit en die deur dicht kan. Gooi ik hem liever zelf dicht.
Of bij t lopen dat hij dan degene is die dan ervoor zorgt dat jij gewoon door kan lopen en hij dan de obstakels neemt.
Maargoed ik ben zelf gewend de ander voor telaten, dus ik moet dan enorm omschakelen
De praktijk is vaak wat tegenvallendquote:Op zondag 18 mei 2014 20:02 schreef Royco1 het volgende:
Ja anders neem je beide de obstakels en lig je samen op de grond.
Al is dat in al die romcoms juist goed.
Geen idee, nog nooit gevallen.quote:Op zondag 18 mei 2014 20:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
De praktijk is vaak wat tegenvallend
Al kregen we nu wel van die momenten dat we dus beiden stoptenEn ik uiteindelijk dan maar voorging.
Ah, de meetcute.quote:Op zondag 18 mei 2014 20:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja anders neem je beide de obstakels en lig je samen op de grond.
Al is dat in al die romcoms juist goed.
Nouja wel een keer beiden op de fiets, en toen elkaar willen zoenen, sturen tegen elkaar, en op de grond gepleurd.quote:Op zondag 18 mei 2014 20:07 schreef Royco1 het volgende:
Dan weet je toch ook niet of dat in de praktijk tegenvalt
Op de fiets moet je ook niet zoenen natuurlijk.quote:Op zondag 18 mei 2014 20:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja wel een keer beiden op de fiets, en toen elkaar willen zoenen, sturen tegen elkaar, en op de grond gepleurd.![]()
![]()
Stuk van m'n tand eraf en alles
Dat ging daarvoor echt tig keer goedquote:Op zondag 18 mei 2014 20:10 schreef Royco1 het volgende:
Op de fiets moet je ook niet zoenen natuurlijk.
Op de fiets zoenenquote:Op zondag 18 mei 2014 20:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja wel een keer beiden op de fiets, en toen elkaar willen zoenen, sturen tegen elkaar, en op de grond gepleurd.![]()
![]()
Stuk van m'n tand eraf en alles
quote:
Sorry hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |