SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Speciale Bewoners: T-REX, Utokat & Knijntje (die het haasje is)![]()
![]()
Standaard POLL's in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aankomende evenementen:
17 mei - Worstelgala
De nominatie- en eliminatie data van mei:
ZO 18-5 Exit 1 nieuwe bewoner
MA 19-5 Exit 1 genomineerde
Hier kun je de agenda vinden: UTO / Utopia Agenda
Mja als zelfs Lot tegenover haar vriend van buiten Gio staat dan moet dat toch wel iets zeggen.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:52 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Nee het was andersom. Gio kwam al agressief aangelopen. Als je goed luistert hoor je het die meiden ook zeggen. Juist omdat Gio met zijn vinger begon te wijzen met JIJ en JIJ, werden de gemoederen opgejut en probeerden ze het te bedaren.
Nee joh, dat waren geen bedreigingen. Dat waren goed bedoelde adviezen!quote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:53 schreef Urb het volgende:
[..]
Ja toen met die BBQ hadden ze zelfs ook nog gasten, en wij kijken natuurlijk mee maar goed wij zien toch alles verkeerd.![]()
Ik vond het vooral ook eeb beetje eng dat Ruud en Billy trots vertelden over zn bedreigingen tegenover Marije, creeps.
Hoe kom je er in vredesnaam bij .....quote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:52 schreef Voxs het volgende:
[..]
Zelfs als ze er niet zijn blijven ze vervelend rondspoken bij jou![]()
Als je niet luistert zou je kunnen denken dat hij het tegen haar zegtquote:
Marije is een stille binnenvetter, die ineens kan exploderen, Die is leuk om erbij te houden.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:56 schreef Stranger het volgende:
Benieuwd hoe Billy en Ruud reageren als Marije mag blijven in plaats van 'hun' Marcel. Hoe vaker die twee op hun plek worden gezet hoe beter.
Walgelijk inderdaad. Domme ego's.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:57 schreef Flow3r het volgende:
Wat is het toch een walgelijk lui stel![]()
En als alles opgebouwd is door de andere harde werkers mag Ruud straks de show stelen![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:57 schreef BoonDockSaint het volgende:
Wij moeten geloven dat de utopianen alle manuren matriaal huur ect allemaal uit de kluis komt
Hij ging toch ook een rondje die ring in? Ik hoop dat ze hem dwars over dat terrein heen rammen.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:58 schreef Mirjam152 het volgende:
[ afbeelding ]
Ruud heeft veel zin in vandaag. Dat kun je ook wel zien aan hoe energiek hij mee helpt.
maarhijja zou vandaag goed opletten over wie helpt en hoe de genomineerden in de groep staanquote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:58 schreef Mirjam152 het volgende:
[ afbeelding ]
Ruud heeft veel zin in vandaag. Dat kun je ook wel zien aan hoe energiek hij mee helpt.
Valt mee dat ze niet door de koeienstront aan het rollen zijnquote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:57 schreef Flow3r het volgende:
Wat is het toch een walgelijk lui stel![]()
En als alles opgebouwd is door de andere harde werkers mag Ruud straks de show stelen![]()
[ afbeelding ]
Als Marije, Billy er uiteindelijk in houdt zal het ze een worst zijn denk ik.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:56 schreef Stranger het volgende:
Benieuwd hoe Billy en Ruud reageren als Marije mag blijven in plaats van 'hun' Marcel. Hoe vaker die twee op hun plek worden gezet hoe beter.
Nee nee. Ik heb het met mijn eigen oren gehoord. Wilde net naar bed gaan toen de boel de pan uit spatte. Zit met koptelefoon op, dus kon het redelijk volgen toen de streams op de stal stonden. (op 360)quote:
Wil ik dit wel wetenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:00 schreef Flow3r het volgende:
Billy : heb ik een baard?
Ruud : een beetje
Ruuds piemel begint te groeien
Nog beterquote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:00 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Nee nee. Ik heb het met mijn eigen oren gehoord. Wilde net naar bed gaan toen de boel de pan uit spatte. Zit met koptelefoon op, dus kon het redelijk volgend toen de streams op de stal stonden. (op 360)
Face down.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:59 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Hij ging toch ook een rondje die ring in? Ik hoop dat ze hem dwars over dat terrein heen rammen.
Het is de schuld van Ruud en Dennis. Maar Isa was wel degelijk de opfokkende aanjager. Wat ik triest vond, was dat Isa het daarna - als gewoonlijk - weer ging afzwakken. Eerst gillen en hysterisch doen en dan "Rustig Dennis, rustig."quote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Oke, dan schuiven we alle schuld gewoon op Gio. Hij was degene die naar buiten kwam om te klagen. Of aan Rienk, hij liep binnen Ruud op te fokken.
We geven de schuld aan de regie dat die niet ingreep toen er hard geschreeuwd werd. Maar het was niet Ruud zijn schuld. Hij heeft ADHD en is aan het afkicken!
Isa en drank is een erg slechte combinatiequote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:01 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Het is de schuld van Ruud en Dennis. Maar Isa was wel degelijk de opfokkende aanjager. Wat ik triest vond, was dat Isa het daarna - als gewoonlijk - weer ging afzwakken. Eerst gillen en hysterisch doen en dan "Rustig Dennis, rustig."![]()
![]()
quote:
Niet in dit leven.quote:
O well..quote:
Als ik dat hoor dan lijkt Marcel met name Ruud en/of Gio de schuld gaf.quote:
Bakkie doen?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:03 schreef Voxs het volgende:
[..]
O well..De rest van de reactie ook gelezen?
Het is mooi weer Jian, heb je dat al gezien? Er wordt een prachtige worstelring gebouwd.
en ik ben toe aan meer koffie. Jij ook?
Nee, zeker niet. Gio kwam aanlopen om terecht te zeggen, dat het stil moest zijn, maar zijn houding was al agressief en juist hij begon meteen Isa aan te vallen en daarna Dennis. Wijzend met zijn vinger en met JIJ bla die bla en JIj bla die bla. Het kwam mij over als een testosteron actie. Binnen opgeruid door de jongens en hij wilde even laten zien, wie hij was en wat hij wel niet durfde.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk nooit de schuld van Isa zijn dat Ruud aan Dennis een kopstoot geeft.
helemaal voorquote:
Nee, het is de schuld van Ruud en alleen van Ruud want hij begon met slaan.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:01 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Het is de schuld van Ruud en Dennis. Maar Isa was wel degelijk de opfokkende aanjager. Wat ik triest vond, was dat Isa het daarna - als gewoonlijk - weer ging afzwakken. Eerst gillen en hysterisch doen en dan "Rustig Dennis, rustig."![]()
![]()
Neequote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:03 schreef Voxs het volgende:
[..]
O well..De rest van de reactie ook gelezen?
Het is mooi weer Jian, heb je dat al gezien? Er wordt een prachtige worstelring gebouwd.
en ik ben toe aan meer koffie. Jij ook?
door welke jongens??quote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:05 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Nee, zeker niet. Gio kwam aanlopen om terecht te zeggen, dat het stil moest zijn, maar zijn houding was al agressief en juist hij begon meteen Isa aan te vallen en daarna Dennis. Wijzend met zijn vinger en met JIJ bla die bla en JIj bla die bla. Het kwam mij over als een testosteron actie. Binnen opgeruid door de ongens en hij wilde even laten zien, wie hij was en wat hij wel niet durfde.?
Kijk het zitten die maf met die sokken en zijn crocksquote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:43 schreef Mirjam152 het volgende:
[ afbeelding ]
Tietje-Reksje houdt nog wel van Ruud.
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:06 schreef ledn81 het volgende:
Ruud: Eten? Gaan we nu al eten.
Marije : "Ja... maar je moet wel sterke tanden hebben..."
Billy : "Oh lasange ja.. Die is vast weer niet gaar.'
Marije : "ja.."
Utopia is een ideale samenleving,COS niet.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:06 schreef Burner82 het volgende:
In Utopia is alles al bijgelegd, maar de COS blijft er maar over bezig
daarbij fokte lot dennis op door te zeggenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:05 schreef Jibba het volgende:
[..]
Nee, het is de schuld van Ruud en alleen van Ruud want hij begon met slaan.
Ruzie maken, oké, graag zelfs, maar die enge lege blik in Ruud's ogen toen hij tegenover Dennis stond en ondertussen dreigende taal uitsloeg om er vervolgens op los te slaan, is wat mij betreft totaal buiten proportie en zou bestraft moeten worden.
en billy is nu voor de 3 keer genomineerd? ik zeg bye bye billyboyquote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:00 schreef Jian het volgende:
[..]
Als Marije, Billy er uiteindelijk in houdt zal het ze een worst zijn denk ik.
Hoe heeft emil er op gereageerd eigenlijk ?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:07 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
door welke jongens??
kreeg het idee dat hij zo zijn bed uit kwam...
emil is het type die er zelf opaf gaat
Jellinekquote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:07 schreef oma-Nijn het volgende:
Vanflessa veel post, waarschijnlijk brochures van de AA
Niet alleen die ogen, maar zijn stem veranderd ook heel erg als hij kwaad wordt. Bij hem kan je ook goed horen als hij niet 'echt' is. Ook dan verandert zijn stem.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:05 schreef Jibba het volgende:
[..]
Ruzie maken, oké, graag zelfs, maar die enge lege blik in Ruud's ogen toen hij tegenover Dennis stond en ondertussen dreigende taal uitsloeg om er vervolgens op los te slaan, is wat mij betreft totaal buiten proportie en zou bestraft moeten worden.
Exploderen lijkt erg op 'knallen'.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:57 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Marije is een stille binnenvetter, die ineens kan exploderen, Die is leuk om erbij te houden.
Ja en daarna zijn vieze muil over het prikkeldraad heen rossenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:03 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]![]()
Mt zijn lelijke platte bek over het asfalt
Door Ruud en misschien wel door Emil, die graag wilde slapen. Die zal zich opgelaten hebben gevoeld, maar wilde er zelf denk ik geen punt van maken. Ruud lag nl. ook al op bed. Rienk en Nico waren ook niet bij het vuur, maar die bedoel ik niet.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:07 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
door welke jongens??
kreeg het idee dat hij zo zijn bed uit kwam...
emil is het type die er zelf opaf gaat
Waar weet je dat van ?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:11 schreef DeKenau het volgende:
Marcel weet nu dat er een sanctie op staat als hij Billy er uit zou stemmen .Marije trouwens ook .
Dus toch wapens?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:11 schreef DeKenau het volgende:
Marcel weet nu dat er een sanctie op staat als hij Billy er uit zou stemmen .Marije trouwens ook .
Juist en dat was misschien ook de bedoeling van Ruud gisteravond? Even laten zien, waar hij toe in staat is?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:11 schreef DeKenau het volgende:
Maakt allemaal geen reet uit. Wie nou wie opfokte en wie er gelijk had in deze ruzie.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:08 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
daarbij fokte lot dennis op door te zeggen
Dennis daar komt hij hoor de hoofdact van vanavond
als er over gesproken was.. had dus buiten ruud ook sensatie zoeker bil erachter aan gegaan..quote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:11 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Door Ruud en misschien wel door Emil, die graag wilde slapen. Die zal zich opgelaten hebben gevoeld, maar wilde er zelf denk ik geen punt van maken. Ruud lag nl. ook al op bed. Rienk en Nico waren er ook niet bij, maar die bedoel ik niet.
Emil sliep toch gewoon door als altijd en kreeg er niks van mee?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:11 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Door Ruud en misschien wel door Emil, die graag wilde slapen. Die zal zich opgelaten hebben gevoeld, maar wilde er zelf denk ik geen punt van maken. Ruud lag nl. ook al op bed. Rienk en Nico waren er ook niet bij, maar die bedoel ik niet.
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:13 schreef Urb het volgende:
Ruud geeft aan dat de lasagne kneiterhard is maar Vanes doet of ze het niet hoord en gaat verder met blaten over haar leuke post.
Marcel tegen Ruud dat ze die bladen effe week hadden moeten maken met water ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weet Vanas het al van de wijn en de kast die Joey heeft opengebroken?🐱
Ze hebben allemaal op haar gestemd,nu niet klagen.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:13 schreef Urb het volgende:
Ruud geeft aan dat de lasagne kneiterhard is maar Vanes doet of ze het niet hoord en gaat verder met blaten over haar leuke post.
Marcel tegen Ruud dat ze die bladen effe week hadden moeten maken met water ofzo.
Hopelijk.Het zou een zegen zijn. De hele tijd dat streamwisselen omdat ik het zwakzinnige woongemeenschapsgelul en de nep-lachjes van die ranzige vlaskop niet langer dan 10 seconden kan aanhoren: dat moet maar eens afgelopen zijn.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:09 schreef Marjeltje het volgende:
[..]
en billy is nu voor de 3 keer genomineerd? ik zeg bye bye billyboy
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:14 schreef GekkePoes het volgende:
Ze heeft al aan Ron gevraagd of ie flessen uit de kast had gehaald.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weet Vanas het al van de wijn en de kast die Joey heeft opengebroken?
Huubquote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:15 schreef HiDiHo het volgende:
Welk dom wijf zit er nou steeds bij de regie met die SL te spelen?
Tsja onbegrijpelijk die meelij stemmen maar gelijk heb je natuurlijk.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:14 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ze hebben allemaal op haar gestemd,nu niet klagen.
Flensquote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:15 schreef HiDiHo het volgende:
Kees doet zoiets nietquote:
Reken maar dat die kreeft flessen wijn teltquote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:15 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ze heeft al aan Ron gevraagd of ie flessen uit de kast had gehaald.
We weten niet of Emil sliep, want daar was op dat moment geen stream van. Anders hadden we de actie van Gio ook aan zien komen, maar dat zagen we pas, toen hij aan kwam lopen.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:13 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Emil sliep toch gewoon door als altijd en kreeg er niks van mee?
Ze had de lege flessen geteld en dat klopte niet.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:16 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Reken maar dat die kreeft flessen wijn telt
What does this button do?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:15 schreef HiDiHo het volgende:
Nou dat zal wel loslopen *gewedadige ruud*...quote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:13 schreef Jibba het volgende:
[..]
Maakt allemaal geen reet uit. Wie nou wie opfokte en wie er gelijk had in deze ruzie.
Ruud had z'n gore poten thuis moeten houden en deed dat niet.
Ik geloof er ook niet in dat hij nu heeft ingezien dat dit echt niet kan en dat het ook nooit meer zal gebeuren.
Nogmaals, als ik een Utopia bewoner zou zijn, zou ik bang zijn voor Ruud en dus op eieren gaan lopen om te voorkomen dat ie weer doorslaat.
Is gewoon de screensaver die automatisch inkickt.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:15 schreef HiDiHo het volgende:
Mijn screen saved ie niet iigquote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:18 schreef Stranger het volgende:
[..]
Is gewoon de screensaver die automatisch inkickt.
Had een tijd terug aan Huub gevraagd of ze fanmail ook door lieten gaan, maar hij zei, dat dit niet de bedoeling was. Nu kan het blijkbaar wel. Tja, Er is niets zo veranderlijk als een mens.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:17 schreef Urb het volgende:
Vanessa krijgt weer fanmail, of nouja post van mensen die ze niet echt kent maar uit Helmond komen dus eigenlijk hetzelfde.
niet Graus?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:18 schreef Scherzo het volgende:
Ben benieuwd wat de NOS daar komt doen...
Misschien moet Laura, Dione de Graaff effe "doen"...
De wonderbaarlijke wereld van Vanasquote:
Daar ben ik het eigenlijk wel mee eens. Maar ik vlak ook de hysterie van Isa niet uit. Sorry.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:05 schreef Jibba het volgende:
[..]
Het is zo'n sneu figuur die niet tegen drank kan, en dan gelijk gaat vechtenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:19 schreef bull1966 het volgende:
tijdens bokstrainingen met jimmy werd al geregeld gezegd dat ruud een kroegvechter is ( waar ons allerliefste goedendoelenboer trots op is )
daar horen laffe kopstoten bij
Ik zat ook met verbazing te kijken, maar voelde wel de frustratie van deze groep. Zij werken zich uit de naad, maar krijgen weinig dank. Het leek er een beetje op, dat ze aan het muiten waren, maar dan op een vrolijke manier. Dennis zei zelfs nog, dat hij alle stoelen weg wilde halen vanacht om Emil een keer te zieken. Isa voorkwam dit.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:17 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Nou dat zal wel loslopen *gewedadige ruud*...
iedereen heeft een grens en ze zijn erg begaan met emil..
ik snap zowiezo niet wat en waarom ze zo laat nog buiten liepen te lallen..
zelfs mensen van wie je het totaal niet verwacht.. ron isa nicoline...die nieuwe marijje ...
als ruus geweldag zou zijn had hij al veel eerder door de man gevallen
dus iedere keer als er een hysterisch wijf in de buurt is gaan kloppen ???quote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:20 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Daar ben ik het eigenlijk wel mee eens. Maar ik vlak ook de hysterie van Isa niet uit. Sorry.
19 uurquote:
oh, ok. Dank je voor de uitlegquote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:16 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
We weten niet of Emil sliep, want daar was op dat moment geen stream van. Anders hadden we de actie van Gio ook aan zien komen, maar dat zagen we pas, toen hij aan kwam lopen.
klinkt wel zo. wat voor een bijverdiensten die heeft wil ik niet weten.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:20 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Bijstand is gewoon een extratje gratis van de gemeente voor Vannas
We?quote:
Die grens van Ruud is zo bereikt hoor.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:17 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Nou dat zal wel loslopen *gewedadige ruud*...
iedereen heeft een grens en ze zijn erg begaan met emil..
ik snap zowiezo niet wat en waarom ze zo laat nog buiten liepen te lallen..
zelfs mensen van wie je het totaal niet verwacht.. ron isa nicoline...die nieuwe marijje ...
als ruus geweldag zou zijn had hij al veel eerder door de man gevallen
Ik denk ook dat hij wel eens de verkeerde is tegen gekomen waar hij nu nog steeds gefrustreerd over is .quote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:20 schreef RVer het volgende:
[..]
Het is zo'n sneu figuur die niet tegen drank kan, en dan gelijk gaat vechten
Een soort Huub dus
Volgens mij had Ruud niet eens gedronken. Die heeft daar geen drank voor nodig.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:20 schreef RVer het volgende:
[..]
Het is zo'n sneu figuur die niet tegen drank kan, en dan gelijk gaat vechten
Een soort Huub dus
Heb je nog mooi even de tijd om het huis te doenquote:
Hoezo? Zeg ik dat dan? Maar een hysterisch wijf heeft wel effect. Ik heb dat vaak genoeg gezien in het uitgaansleven. En zo'n hysterisch wijf gaat wat mij betreft ook niet vrijuit.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:20 schreef bull1966 het volgende:
[..]
dus iedere keer als er een hysterisch wijf in de buurt is gaan kloppen ???
Daar denkt Bill heel anders overquote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:21 schreef Jibba het volgende:
[..]
Die grens van Ruud is zo bereikt hoor.
Dennis riep alleen: Ja, je zuster. Toen ging Ruud los.
En door de mand gevallen is hij al veel eerder. Er zijn meerdere situaties geweest waaruit bleek dat Ruud een zeer kort lontje heeft.
als je goed heb gekeken was diezelfde hysterica de boel aan het sussen nog voor het uit de hand liepquote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:22 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Hoezo? Zeg ik dat dan? Maar een hysterisch wijf heeft wel effect. Ik heb dat vaak genoeg gezien in het uitgaansleven. En zo'n hysterisch wijf gaat wat mij betreft ook niet vrijuit.
Volgens haar dochter raakt ze die kwijt als ze het huis uit komt, las ik in het streamverslag.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:20 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Bijstand is gewoon een extratje gratis van de gemeente voor Vannas
Hier zitten en naar een stelletje malloten kijken die elkaar soms niet het licht in de ogen gunnen, en verplicht op elkaar zitten. dat is mijn Utopia,quote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:21 schreef zwellever het volgende:
Ach,Ruudje heeft geduwd vannacht,het is al weer afgekust en alles gaat gewoon door.
Zo hoort het eigenlijk ook maar ik gun het die ransbak ook niet;eruit met die goorlap,levert ook leuke streams/tv op en er staan genoeg afkickende/adhd idioten klaar om het stokje over te nemen.
Sensatie in die tent,een echt Utopia opbouwen is daar sowieso een Utopie
En dat vind ik dus typisch Isa: eerst opfokken en gillen en daarna sussen.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:23 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
als je goed heb gekeken was diezelfde hysterica de boel aan het sussen nog voor het uit de hand liep
ben niet in mijn eigen huis dus hoef niets te doenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:22 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Heb je nog mooi even de tijd om het huis te doen
Ruud voelde zich persoonlijk aangevallen door de algemene opmerking "je zuster". Zo simpel is hij dus.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:21 schreef Jibba het volgende:
[..]
Die grens van Ruud is zo bereikt hoor.
Dennis riep alleen: Ja, je zuster. Toen ging Ruud los.
En door de mand gevallen is hij al veel eerder. Er zijn meerdere situaties geweest waaruit bleek dat Ruud een zeer kort lontje heeft.
Als fruithapje.quote:
Volgens mij bedoelde ze daarmee dat ze wel werk kreeg na Utopia, uitkering krijgt niemand daar nuquote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:23 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Volgens haar dochter raakt ze die kwijt als ze het huis uit komt, las ik in het streamverslag.
ruud is gewelddadig en heeft een stoot (al dan niet kop) gegevenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:23 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
als je goed heb gekeken was diezelfde hysterica de boel aan het sussen nog voor het uit de hand liep
Gio viel eerst meteen Isa aan. Niet de groep, maar alleen op de persoon. En daarna Dennis. Het sloeg nergens op. Daardoor begon de hysterie. Ik snap dat wel. Ze waren allemaal aan het schreeuwen.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:24 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
En dat vind ik dus typisch Isa: eerst opfokken en gillen en daarna sussen.
Het had helemaal niets uitgemaakt wat Dennis tegen Ruud zou zeggen. Ruud kwam er ook ineens tussen met een zogenaamde irritatie, terwijl hij helemaal nergens last van had.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:25 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ruud voelde zich persoonlijk aangevallen door de algemene opmerking "je zuster". Zo simpel is hij dus.
Op die toon zei de dochter het niet.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:25 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelde ze daarmee dat ze wel werk kreeg na Utopia, uitkering krijgt niemand daar nu
Ja, en er hoeft ook maar dát te gebeuren en hij zal er weer op los slaan.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:25 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ruud voelde zich persoonlijk aangevallen door de algemene opmerking "je zuster". Zo simpel is hij dus.
Gio kan er ook wat van hoor met zijn mongolide kreten soms uit het niksquote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:26 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Gio viel eerst meteen Isa aan. Niet de groep, maar alleen op de persoon. En daarna Dennis. Het sloeg nergens op. Daardoor begon de hysterie. Ik snap dat wel. Ze waren allemaal aan het schreeuwen.
O, dat kan, maar zo las ik het niet. De Soos zal ook mee kijken? Als die hoort, wat zij allemaal met haar uitkering kon, zullen zij hun conclussies trekken?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:25 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelde ze daarmee dat ze wel werk kreeg na Utopia, uitkering krijgt niemand daar nu
Vanes zei iets van "Ik ben hier de groot-verdiener he!"quote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:26 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Op die toon zei de dochter het niet.
Had, zoals het op mij overkwam, echt te maken met de babbels van Vanas.
Dat vond ik ook. kappers, nagels, vakantiesquote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:26 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
En te bedenken dat hij normaal zo'n nachtmens is.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:27 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Gio kan er ook wat van hoor met zijn mongolide kreten soms uit het niks
De dochter is een baas!!!quote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:23 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Volgens haar dochter raakt ze die kwijt als ze het huis uit komt, las ik in het streamverslag.
Heeft die gast de boekhouding al op orde? Volgens mij heeft Joling zijn geld nog steeds nietquote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:27 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Klopt. Hij kwam als een duveltje uit een doosje met overslaande stem even Gio bij staan. Als hij zijn mond had gehouden was het weer bedaard geweest, want dat punt hadden ze bijna bereikt.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:26 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Het had helemaal niets uitgemaakt wat Dennis tegen Ruud zou zeggen. Ruud kwam er ook ineens tussen met een zogenaamde irritatie, terwijl hij helemaal nergens last van had.
Het woordje kopstoot is niet gevallen in het filmpje verder was het niet veel bijzonders.( geen paniek dus Dennis zegt wel ik ga naar huis )quote:
ik ook ..quote:
Er werd gisteren naar gevraagd. Gio zou het uitzoeken, maar 4 uur later had hij dat nog niet gedaan. Nu weet ik het ff nietquote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:28 schreef RVer het volgende:
[..]
Heeft die gast de boekhouding al op orde? Volgens mij heeft Joling zijn geld nog steeds niet
Ja, zo kwam het op mij ook over. Je kan niet ongestraft een luxe leven leiden en een uitkering 'genieten'.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:26 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Ik denk dat Ruud erbij kwam omdat er heibel was waar zijn 'aardsvijanden' bij betrokken waren en hij zijn kans schoon zag om Isa en Dennis een veeg uit de pot te geven.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:26 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Het had helemaal niets uitgemaakt wat Dennis tegen Ruud zou zeggen. Ruud kwam er ook ineens tussen met een zogenaamde irritatie, terwijl hij helemaal nergens last van had.
Gio's inbreng in centraal is ook altijd hetzelfde 'ja staat op een overzichtje maar dat kan ik nu even niet vinden'quote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:30 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Er werd gisteren naar gevraagd. Gio zou het uitzoeken, maar 4 uur later had hij dat nog niet gedaan. Nu weet ik het ff niet
Ja, dat waren ook de commentaren vanacht. Gio met zijn geroep en geschreeuw. Vreselijk. Het wordt tijd, dat hij niet gespaard wordt (omdat hij zo schattig en zo jong is), maar ook eens te horen krijgt wat hij moet laten en vooral moet doen. (handen uit de mouwen steken bijv.)quote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:27 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
In dit geval bedoelde ik alleen maar het 'erg korte lontje' van Ruud. Voor de rest vind ik Ruud een smerige achterbakse griezel die er zo snel mogelijk uit moetquote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:29 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
ik ook ..
dan is dennis zelf ook agressief ( die heb ik ook al vaak zijn geduld kwa vloeken zien verliezen)
is emil agresief die heb ik in het begin tegen vaten zien schoppen
eh vaness kenau met de modder actie van ruud en der gesnerk naar de bewoners
jimmy die de trekker in de fik wilde steken
rienk die geld wil verbranden..
lot die gio met de bezem op de kop slaat (dat was echte agressie)
ow robin na de opmerking hoeren en sloeren
lot gisteren over die nieuwe marije
Ik zal wel niet op de hoogte zijn maar tot vanacht zit er in mijn ogen in iedereen behalve nico agressie...
Dat was zelfverdediging; Gio gaat steeds over fysieke grenzen heen bij de dames. Alleen bij Aike durft hij dat niet.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:29 schreef b_engeltje het volgende:
De grens van acceptabele agressie wordt overschreden als je een ander fysiek aanvalt.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:29 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
ik ook ..
dan is dennis zelf ook agressief ( die heb ik ook al vaak zijn geduld kwa vloeken zien verliezen)
Ik zal wel niet op de hoogte zijn maar tot vanacht zit er in mijn ogen in iedereen behalve nico agressie...
Maar dit woord is wel gehoord. door ons.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:29 schreef D-B het volgende:
[..]
Het woordje kopstoot is niet gevallen in het filmpje verder was het niet veel bijzonders.( geen paniek dus Dennis zegt wel ik ga naar huis )
Peace,quote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:29 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
ik ook ..
Emil en Marcel.....als dat toch eens zou kunnenquote:
Gio was ook heel erg aan het pushen, terwijl hij nuchter was en wist dat die anderen net wat teveel drank op hadden.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:32 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Dat was zelfverdediging; Gio gaat steeds over fysieke grenzen heen bij de dames. Alleen bij Aike durft hij dat niet.
Gisteravond had het voorprogramma moeten zijnquote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:34 schreef GekkePoes het volgende:
Het is trouwens wel een leuke lokatie voor een worstel match
dat is nu echt appels met peren vergeluhkenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:32 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Dat was zelfverdediging; Gio gaat steeds over fysieke grenzen heen bij de dames. Alleen bij Aike durft hij dat niet.
Is de vip-tribunequote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:34 schreef zwellever het volgende:
Ben ik nou gek of is dat gewoon een of andere steigerbouw in plaats van een professionele worstel ring?
Denk dat het weer een leuk evenement word voor iedereen, net als die concerten.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:34 schreef GekkePoes het volgende:
Het is trouwens wel een leuke lokatie voor een worstel match
Ja vooral op zo'n badinerende toon zeggen. 'ik praat morgen verder met ja als je nuchter bent' Hij toonde totaal geen respect voor Dennis. Hij is al eens arrogant genoemd, nou dat was hij vanacht zeker.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:33 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Gio was ook heel erg aan het pushen, terwijl hij nuchter was en wist dat die anderen net wat teveel drank op hadden.
Dat is voor de VIP'squote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:34 schreef zwellever het volgende:
Ben ik nou gek of is dat gewoon een of andere steigerbouw in plaats van een professionele worstel ring?
Dat is de belichting.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:34 schreef zwellever het volgende:
Ben altijd blij dat jij nog post, om te zien dat er nog meer mensen naar het positieve proberen te kijken.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:35 schreef Urb het volgende:
[..]
Denk dat het weer een leuk evenement word voor iedereen, net als die concerten.![]()
Vind het zelf alleen al leuk om die mensen te zien genieten zowieso.
Al keur ik het niet goed, ik begrijp dat wel, hoe dat komt dan. Gio lag in bed ws te luisteren naar het lawaai, lag zichzelf volledig op te vreten, zat te bedenken dat Isa en Dennis anders klagen over het lawaai 's avonds en ging volledig al over de zeik verhaal halen.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:33 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Gio was ook heel erg aan het pushen, terwijl hij nuchter was en wist dat die anderen net wat teveel drank op hadden.
We moeten eigenlijk een eind tune hebben en aftiteling als ze weer in bed liggen, zoals bij andere soap seriesquote:
hij gaat het er nog wel keer over hebbenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:38 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
We moeten eigenlijk een eind tune hebben en aftiteling als ze weer in bed liggen, zoals bij andere soap series
ja ik snapte het ook, ik zou hetzelfde gedaan hebbenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:37 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Al keur ik het niet goed, ik begrijp dat wel, hoe dat komt dan. Gio lag in bed ws te luisteren naar het lawaai, lag zichzelf volledig op te vreten, zat te bedenken dat Isa en Dennis anders klagen over het lawaai 's avonds en ging volledig al over de zeik verhaal halen.
Niet slim, maar wel begrijpelijk.
Prachtige SL! Ik geniet daarvan. Daar doen ze me zo'n plezier mee!quote:
Tuurlijk, we bewijzen dat Robin ongelijk heeft met haar "Kijkers die commentaar hebben die haten om het haten"quote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:37 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ben altijd blij dat jij nog post, om te zien dat er nog meer mensen naar het positieve proberen te kijken.
quote:
Maar goed ook,dat soort wijven gaan de maatschappij alleen maar veul geld kosten op den duurquote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:38 schreef Urb het volgende:
Rienk wijst Ron er voorzichtig op dat hij wellicht wat teveel frisdrank drinkt. Niet goed ivm gestel/slapeloosheid
Lau blaat iets over dat ze zo een hele fles leeglurkt, maar goed die is ook niet meer te redden.
Haha ja toch. Zo vreedzaam. En lekker in het zonnetje.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Prachtige SL! Ik geniet daarvan. Daar doen ze me zo'n plezier mee!
Die stal is ook geweldigquote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Prachtige SL! Ik geniet daarvan. Daar doen ze me zo'n plezier mee!
Dat was ook zo, maar zijn houding en toon waren verkeerd. Als hij het gewoon gezegd had, hadden ze meteen stil geweest, want ze gaven het meteen toe, dat ze te lawaaiig waren.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:37 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Al keur ik het niet goed, ik begrijp dat wel, hoe dat komt dan. Gio lag in bed ws te luisteren naar het lawaai, lag zichzelf volledig op te vreten, zat te bedenken dat Isa en Dennis anders klagen over het lawaai 's avonds en ging volledig al over de zeik verhaal halen.
Niet slim, maar wel begrijpelijk.
Niet als je normaal gesproken zelf degene bent die de meeste herrie maaktquote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:39 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
ja ik snapte het ook, ik zou hetzelfde gedaan hebben
EEEEUUUUJJJJJJJJJquote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
Niet als je normaal gesproken zelf degene bent die de meeste herrie maakt
Yepquote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:39 schreef goldenoldie het volgende:
ruud heeft er zich weer uitgeluld begrijp ik,...zucht,....
http://www.diamondgym.nl/(...)=7:verhuur&Itemid=23quote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:38 schreef BoonDockSaint het volgende:
Je zou voor de grap eens een prijs opvraag moeten doen om zoiets te laten opstellen![]()
![]()
![]()
Die gaan na de bevalling naar huisquote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:40 schreef BoonDockSaint het volgende:
Bief en stuk geven er allemaal niks om
Of tegen de grond "pinnen" om in worstel termen te blijvenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:41 schreef Oorlogsheld het volgende:
soms heb ik echt zin om de regie een paar kopstoten te geven..
Gront ja?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:42 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Of tegen de gront "pinnen" om in worstel termen te blijven
Een klein prikje met een vleesmes zou in mijn ogen ook moeten mogen. Moeten ze maar geen lol maken buiten.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:42 schreef renevanlaaren het volgende:
goedemiddag ik ben er weer![]()
mijn mening als je met een stok mag slaan dan is een kopstoot helemaal niks
Duidelijk verhaal, maar goed zullen er consequenties zijn is de grote vraag.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:40 schreef bull1966 het volgende:
ruud op z'n sodomieter gekregen
"ze"waren heel boos
Ik vind persoonlijk fysieke grenzen iets heel anders dan opmerkingen e.d.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:35 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
dat is nu echt appels met peren vergeluhken
dennus mag niet over ruud en gio 's grens gasn net *je zus*
maar gio mag dat wel bij
en is in de gio en lot bezem actie geweld toegestaan
geen geweld is geen geweld klaar maakt niet uit waarom
Juist dat!!!!! Ook hij loopt heel vaak snachts de pauwenroep te doen. Laat hij daar eens mee kappen? En niet alleen snacht. Gewoon helemaal niet meer.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
jawel, ook (misschien juist) dan, want ik kan en durf me fouten toe te geven..quote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
Een kratje bier en jenever?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:41 schreef Oorlogsheld het volgende:
soms heb ik echt zin om de regie een paar kopstoten te geven..
Proostquote:
Ruud doet beiden al regelmatig bij Billy zowieso.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:42 schreef renevanlaaren het volgende:
Nee zou gvd eens tijd worden...quote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:45 schreef HiDiHo het volgende:
Heb ik vandaag al gezegd dat ik van jullie hou?
Kopstootje hoort erbij zo nu en dan.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:42 schreef renevanlaaren het volgende:
Owhquote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:45 schreef HiDiHo het volgende:
Heb ik vandaag al gezegd dat ik van jullie hou?
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:46 schreef Flow3r het volgende:
Ik hoop dat Marije blijft en dat ze dan kiest om Billy naar huis te sturen met als argument dat in haar utopia geen geweld past en aangezien Ruud niet genomineerd is hoopt ze dat hij woord zal houden en Billy naar buiten zal volgen![]()
*poef* weg!
Kun je lang wachtenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:47 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Kun je lang wachten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als ik aan de tafel zit, en jij zit aan de andere kant, en je steekt bewust constant zowat mijn ogen uit. Hou ze dan een beetje normaal in je truitje. Met haar ingestudeerde pijpmondje.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:46 schreef oma-Nijn het volgende:
Dus jij vindt dat als een Utopia bewoonster aangerand wordt (borsten betasten e.d.) en ze geeft hem een klap, dat dat gelijk staat aan de actie van Ruud vannacht?
Was Andrea er maar , dan had Ruud een pammetje gekregenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:49 schreef renevanlaaren het volgende:
bedankt allemaal voor de filmpjes,een dag weg en veel gemist![]()
zit hier al maanden zonder sensatie![]()
ik meld me voor de rest van het jaar ziek voor feestjes
Het is een tikkende tijdbom....quote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:39 schreef Jibba het volgende:
Ruud zegt net tegen Billy dat ie met nog meer frustraties rondloopt, niet alleen over gisteravond.
Goh verrassend.
Hij gaat Dennis nooit vergeven voor het opnaaien van Ruud voordat hij iemand weg moest sturen.
ja die had helemaal niet naar huis mogen gaan onmisbaar mens andreaquote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:50 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Was Andrea er maar , dan had Ruud een pammetje gekregen
quote:
Dan moet het kalfje niet op rund Ruud lijken want hij is nog in staat om de vaderschap op te eisen .quote:
19uur poort open las ikquote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:52 schreef -sabine- het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe laat dat gala is?
ook niet als goedmakertje voor mijquote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:51 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]Als hij vanavond maar niet ontploft, want ik ben er niet. En dit soort dingen deel ik graag met de cos
Elke dag een feestje door jou filmpjes,ga je missen.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:49 schreef renevanlaaren het volgende:
bedankt allemaal voor de filmpjes,een dag weg en veel gemist![]()
zit hier al maanden zonder sensatie![]()
ik meld me voor de rest van het jaar ziek voor feestjes
laatste keer 19 uurquote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:52 schreef -sabine- het volgende:
Ruud is een vies, akelig mannetje. Zijn 'grappen' zijn in werkelijkheid acties uit rancune. Over de dates van Aike zei hij tegen de eerste date bij binnenkomst: "Ik zou zo pissed zijn als ze dit mij zouden flikken". De 'grap' is dus een ander pesten/dwars zitten. Toen Aike niet over de zeik ging maar het spel leuk meespeelde moest die clown er in om haar nog een duwtje te geven. Helaas voor hem weer mislukt want Aike vond het grappig en niet rot.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:44 schreef Persefoneia het volgende:
Vlak nadat Ruud de clown geregeld had zei hij tegen Billy dat hij zich verveelde en dat er nooit iets gebeurde daar.
Ik vond dat toen heel raar omdat hij het zei nadat hij in principe iets 'grappigs' georganiseerd had.
Ik ben dan ook heel benieuwd naar het stemmen en zijn houding op dat moment.
Want zelfs al blijft Bil, is er spanning bij Ruud opgebouwd en moet hij dat op wat voor wijze dan ook zien kwijt te raken.
ik ben er weerquote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:52 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Elke dag een feestje door jou filmpjes,ga je missen.
Hmm, vooruit dan maar. Omdat jij het bent, ondanks dat je altijd zo lelijk over Isa doetquote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:52 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
ook niet als goedmakertje voor mijzoveel gemist maar gelukkig heel veel filmpjes top
laat *papa* dan eerst maar is een fatsoenlijke stal bouwen voor moeder en kind...quote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:52 schreef DeKenau het volgende:
[..]
Dan moet het kalfje niet op rund Ruud lijken want hij is nog in staat om de vaderschap op te eisen .
Half 7 komen de mensen en het zingen van Lot en Isa begint om 7 uur dacht ikquote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:52 schreef -sabine- het volgende:
huh..ok....groetjes terugquote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:54 schreef Cir het volgende:
[..]![]()
grtjs van dgk veulen, ben je nog steeds eeuwig dankbaar
jij hebt het veulen?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:54 schreef Cir het volgende:
[..]![]()
grtjs van dgk veulen, ben je nog steeds eeuwig dankbaar
!8.30 uur poort open, 19.00 uur optreden van Isa en Lot daarna worstelenquote:
ik ben er net maar is nesje al aan de sinas.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:54 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Hmm, vooruit dan maar. Omdat jij het bent, ondanks dat je altijd zo lelijk over Isa doet![]()
Is die Lot met bed en koelkast en al aan het oefenen met zingen in de kas o.i.d.
ja hij is jarig en nee hij heeft al visite gehadquote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:57 schreef HiDiHo het volgende:
Is Emil vandaag jarig?
Zo ja...komt er vanmiddag visite?
O beterschap René, en ik kan ook niet veel verslagen maken heb straks 10 eters.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:52 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
ook niet als goedmakertje voor mijzoveel gemist maar gelukkig heel veel filmpjes top
Ja. Nee, worstelgala. En zijn bezoek is al geweest hequote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:57 schreef HiDiHo het volgende:
Is Emil vandaag jarig?
Zo ja...komt er vanmiddag visite?
dus wat was het dan wel?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:58 schreef Urb het volgende:
Ruud moet tegen iedereen sorry zeggen lijkt het
Ron "Laat het niet weer gebeuren want dan hou ik je tegen"
Ruud "Ik zal nooit slaan ofzo maar het ging net effe te ver"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |