Peace,quote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:29 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
ik ook ..
dan is dennis zelf ook agressief ( die heb ik ook al vaak zijn geduld kwa vloeken zien verliezen)
is emil agresief die heb ik in het begin tegen vaten zien schoppen
eh vaness kenau met de modder actie van ruud en der gesnerk naar de bewoners
jimmy die de trekker in de fik wilde steken
rienk die geld wil verbranden..
lot die gio met de bezem op de kop slaat (dat was echte agressie)
ow robin na de opmerking hoeren en sloeren
lot gisteren over die nieuwe marije
Ik zal wel niet op de hoogte zijn maar tot vanacht zit er in mijn ogen in iedereen behalve nico agressie...
Emil en Marcel.....als dat toch eens zou kunnenquote:
Gio was ook heel erg aan het pushen, terwijl hij nuchter was en wist dat die anderen net wat teveel drank op hadden.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:32 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Dat was zelfverdediging; Gio gaat steeds over fysieke grenzen heen bij de dames. Alleen bij Aike durft hij dat niet.
Gisteravond had het voorprogramma moeten zijnquote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:34 schreef GekkePoes het volgende:
Het is trouwens wel een leuke lokatie voor een worstel match
dat is nu echt appels met peren vergeluhkenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:32 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Dat was zelfverdediging; Gio gaat steeds over fysieke grenzen heen bij de dames. Alleen bij Aike durft hij dat niet.
Is de vip-tribunequote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:34 schreef zwellever het volgende:
Ben ik nou gek of is dat gewoon een of andere steigerbouw in plaats van een professionele worstel ring?
Denk dat het weer een leuk evenement word voor iedereen, net als die concerten.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:34 schreef GekkePoes het volgende:
Het is trouwens wel een leuke lokatie voor een worstel match
Ja vooral op zo'n badinerende toon zeggen. 'ik praat morgen verder met ja als je nuchter bent' Hij toonde totaal geen respect voor Dennis. Hij is al eens arrogant genoemd, nou dat was hij vanacht zeker.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:33 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Gio was ook heel erg aan het pushen, terwijl hij nuchter was en wist dat die anderen net wat teveel drank op hadden.
Dat is voor de VIP'squote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:34 schreef zwellever het volgende:
Ben ik nou gek of is dat gewoon een of andere steigerbouw in plaats van een professionele worstel ring?
Dat is de belichting.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:34 schreef zwellever het volgende:
Ben altijd blij dat jij nog post, om te zien dat er nog meer mensen naar het positieve proberen te kijken.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:35 schreef Urb het volgende:
[..]
Denk dat het weer een leuk evenement word voor iedereen, net als die concerten.![]()
Vind het zelf alleen al leuk om die mensen te zien genieten zowieso.
Al keur ik het niet goed, ik begrijp dat wel, hoe dat komt dan. Gio lag in bed ws te luisteren naar het lawaai, lag zichzelf volledig op te vreten, zat te bedenken dat Isa en Dennis anders klagen over het lawaai 's avonds en ging volledig al over de zeik verhaal halen.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:33 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Gio was ook heel erg aan het pushen, terwijl hij nuchter was en wist dat die anderen net wat teveel drank op hadden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |