Waar weet je dat van ?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:11 schreef DeKenau het volgende:
Marcel weet nu dat er een sanctie op staat als hij Billy er uit zou stemmen .Marije trouwens ook .
Dus toch wapens?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:11 schreef DeKenau het volgende:
Marcel weet nu dat er een sanctie op staat als hij Billy er uit zou stemmen .Marije trouwens ook .
Juist en dat was misschien ook de bedoeling van Ruud gisteravond? Even laten zien, waar hij toe in staat is?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:11 schreef DeKenau het volgende:
Maakt allemaal geen reet uit. Wie nou wie opfokte en wie er gelijk had in deze ruzie.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:08 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
daarbij fokte lot dennis op door te zeggen
Dennis daar komt hij hoor de hoofdact van vanavond
als er over gesproken was.. had dus buiten ruud ook sensatie zoeker bil erachter aan gegaan..quote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:11 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Door Ruud en misschien wel door Emil, die graag wilde slapen. Die zal zich opgelaten hebben gevoeld, maar wilde er zelf denk ik geen punt van maken. Ruud lag nl. ook al op bed. Rienk en Nico waren er ook niet bij, maar die bedoel ik niet.
Emil sliep toch gewoon door als altijd en kreeg er niks van mee?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:11 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Door Ruud en misschien wel door Emil, die graag wilde slapen. Die zal zich opgelaten hebben gevoeld, maar wilde er zelf denk ik geen punt van maken. Ruud lag nl. ook al op bed. Rienk en Nico waren er ook niet bij, maar die bedoel ik niet.
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:13 schreef Urb het volgende:
Ruud geeft aan dat de lasagne kneiterhard is maar Vanes doet of ze het niet hoord en gaat verder met blaten over haar leuke post.
Marcel tegen Ruud dat ze die bladen effe week hadden moeten maken met water ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weet Vanas het al van de wijn en de kast die Joey heeft opengebroken?🐱
Ze hebben allemaal op haar gestemd,nu niet klagen.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:13 schreef Urb het volgende:
Ruud geeft aan dat de lasagne kneiterhard is maar Vanes doet of ze het niet hoord en gaat verder met blaten over haar leuke post.
Marcel tegen Ruud dat ze die bladen effe week hadden moeten maken met water ofzo.
Hopelijk.Het zou een zegen zijn. De hele tijd dat streamwisselen omdat ik het zwakzinnige woongemeenschapsgelul en de nep-lachjes van die ranzige vlaskop niet langer dan 10 seconden kan aanhoren: dat moet maar eens afgelopen zijn.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:09 schreef Marjeltje het volgende:
[..]
en billy is nu voor de 3 keer genomineerd? ik zeg bye bye billyboy
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:14 schreef GekkePoes het volgende:
Ze heeft al aan Ron gevraagd of ie flessen uit de kast had gehaald.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weet Vanas het al van de wijn en de kast die Joey heeft opengebroken?
Huubquote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:15 schreef HiDiHo het volgende:
Welk dom wijf zit er nou steeds bij de regie met die SL te spelen?
Tsja onbegrijpelijk die meelij stemmen maar gelijk heb je natuurlijk.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:14 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ze hebben allemaal op haar gestemd,nu niet klagen.
Flensquote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:15 schreef HiDiHo het volgende:
Kees doet zoiets nietquote:
Reken maar dat die kreeft flessen wijn teltquote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:15 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ze heeft al aan Ron gevraagd of ie flessen uit de kast had gehaald.
We weten niet of Emil sliep, want daar was op dat moment geen stream van. Anders hadden we de actie van Gio ook aan zien komen, maar dat zagen we pas, toen hij aan kwam lopen.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:13 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Emil sliep toch gewoon door als altijd en kreeg er niks van mee?
Ze had de lege flessen geteld en dat klopte niet.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:16 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Reken maar dat die kreeft flessen wijn telt
What does this button do?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:15 schreef HiDiHo het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |