Ik denk ook dat hij wel eens de verkeerde is tegen gekomen waar hij nu nog steeds gefrustreerd over is .quote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:20 schreef RVer het volgende:
[..]
Het is zo'n sneu figuur die niet tegen drank kan, en dan gelijk gaat vechten
Een soort Huub dus
Volgens mij had Ruud niet eens gedronken. Die heeft daar geen drank voor nodig.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:20 schreef RVer het volgende:
[..]
Het is zo'n sneu figuur die niet tegen drank kan, en dan gelijk gaat vechten
Een soort Huub dus
Heb je nog mooi even de tijd om het huis te doenquote:
Hoezo? Zeg ik dat dan? Maar een hysterisch wijf heeft wel effect. Ik heb dat vaak genoeg gezien in het uitgaansleven. En zo'n hysterisch wijf gaat wat mij betreft ook niet vrijuit.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:20 schreef bull1966 het volgende:
[..]
dus iedere keer als er een hysterisch wijf in de buurt is gaan kloppen ???
Daar denkt Bill heel anders overquote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:21 schreef Jibba het volgende:
[..]
Die grens van Ruud is zo bereikt hoor.
Dennis riep alleen: Ja, je zuster. Toen ging Ruud los.
En door de mand gevallen is hij al veel eerder. Er zijn meerdere situaties geweest waaruit bleek dat Ruud een zeer kort lontje heeft.
als je goed heb gekeken was diezelfde hysterica de boel aan het sussen nog voor het uit de hand liepquote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:22 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Hoezo? Zeg ik dat dan? Maar een hysterisch wijf heeft wel effect. Ik heb dat vaak genoeg gezien in het uitgaansleven. En zo'n hysterisch wijf gaat wat mij betreft ook niet vrijuit.
Volgens haar dochter raakt ze die kwijt als ze het huis uit komt, las ik in het streamverslag.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:20 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Bijstand is gewoon een extratje gratis van de gemeente voor Vannas
Hier zitten en naar een stelletje malloten kijken die elkaar soms niet het licht in de ogen gunnen, en verplicht op elkaar zitten. dat is mijn Utopia,quote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:21 schreef zwellever het volgende:
Ach,Ruudje heeft geduwd vannacht,het is al weer afgekust en alles gaat gewoon door.
Zo hoort het eigenlijk ook maar ik gun het die ransbak ook niet;eruit met die goorlap,levert ook leuke streams/tv op en er staan genoeg afkickende/adhd idioten klaar om het stokje over te nemen.
Sensatie in die tent,een echt Utopia opbouwen is daar sowieso een Utopie
En dat vind ik dus typisch Isa: eerst opfokken en gillen en daarna sussen.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:23 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
als je goed heb gekeken was diezelfde hysterica de boel aan het sussen nog voor het uit de hand liep
ben niet in mijn eigen huis dus hoef niets te doenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:22 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Heb je nog mooi even de tijd om het huis te doen
Ruud voelde zich persoonlijk aangevallen door de algemene opmerking "je zuster". Zo simpel is hij dus.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:21 schreef Jibba het volgende:
[..]
Die grens van Ruud is zo bereikt hoor.
Dennis riep alleen: Ja, je zuster. Toen ging Ruud los.
En door de mand gevallen is hij al veel eerder. Er zijn meerdere situaties geweest waaruit bleek dat Ruud een zeer kort lontje heeft.
Als fruithapje.quote:
Volgens mij bedoelde ze daarmee dat ze wel werk kreeg na Utopia, uitkering krijgt niemand daar nuquote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:23 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Volgens haar dochter raakt ze die kwijt als ze het huis uit komt, las ik in het streamverslag.
ruud is gewelddadig en heeft een stoot (al dan niet kop) gegevenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:23 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
als je goed heb gekeken was diezelfde hysterica de boel aan het sussen nog voor het uit de hand liep
Gio viel eerst meteen Isa aan. Niet de groep, maar alleen op de persoon. En daarna Dennis. Het sloeg nergens op. Daardoor begon de hysterie. Ik snap dat wel. Ze waren allemaal aan het schreeuwen.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:24 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
En dat vind ik dus typisch Isa: eerst opfokken en gillen en daarna sussen.
Het had helemaal niets uitgemaakt wat Dennis tegen Ruud zou zeggen. Ruud kwam er ook ineens tussen met een zogenaamde irritatie, terwijl hij helemaal nergens last van had.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:25 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ruud voelde zich persoonlijk aangevallen door de algemene opmerking "je zuster". Zo simpel is hij dus.
Op die toon zei de dochter het niet.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:25 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelde ze daarmee dat ze wel werk kreeg na Utopia, uitkering krijgt niemand daar nu
Ja, en er hoeft ook maar dát te gebeuren en hij zal er weer op los slaan.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:25 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ruud voelde zich persoonlijk aangevallen door de algemene opmerking "je zuster". Zo simpel is hij dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |