Nou dat zal wel loslopen *gewedadige ruud*...quote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:13 schreef Jibba het volgende:
[..]
Maakt allemaal geen reet uit. Wie nou wie opfokte en wie er gelijk had in deze ruzie.
Ruud had z'n gore poten thuis moeten houden en deed dat niet.
Ik geloof er ook niet in dat hij nu heeft ingezien dat dit echt niet kan en dat het ook nooit meer zal gebeuren.
Nogmaals, als ik een Utopia bewoner zou zijn, zou ik bang zijn voor Ruud en dus op eieren gaan lopen om te voorkomen dat ie weer doorslaat.
Is gewoon de screensaver die automatisch inkickt.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:15 schreef HiDiHo het volgende:
Welk dom wijf zit er nou steeds bij de regie met die SL te spelen?
Mijn screen saved ie niet iigquote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:18 schreef Stranger het volgende:
[..]
Is gewoon de screensaver die automatisch inkickt.
Had een tijd terug aan Huub gevraagd of ze fanmail ook door lieten gaan, maar hij zei, dat dit niet de bedoeling was. Nu kan het blijkbaar wel. Tja, Er is niets zo veranderlijk als een mens.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:17 schreef Urb het volgende:
Vanessa krijgt weer fanmail, of nouja post van mensen die ze niet echt kent maar uit Helmond komen dus eigenlijk hetzelfde.
niet Graus?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:18 schreef Scherzo het volgende:
Ben benieuwd wat de NOS daar komt doen...
Misschien moet Laura, Dione de Graaff effe "doen"...
De wonderbaarlijke wereld van Vanasquote:
Daar ben ik het eigenlijk wel mee eens. Maar ik vlak ook de hysterie van Isa niet uit. Sorry.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:05 schreef Jibba het volgende:
[..]
Nee, het is de schuld van Ruud en alleen van Ruud want hij begon met slaan.
Ruzie maken, oké, graag zelfs, maar die enge lege blik in Ruud's ogen toen hij tegenover Dennis stond en ondertussen dreigende taal uitsloeg om er vervolgens op los te slaan, is wat mij betreft totaal buiten proportie en zou bestraft moeten worden.
Het is zo'n sneu figuur die niet tegen drank kan, en dan gelijk gaat vechtenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:19 schreef bull1966 het volgende:
tijdens bokstrainingen met jimmy werd al geregeld gezegd dat ruud een kroegvechter is ( waar ons allerliefste goedendoelenboer trots op is )
daar horen laffe kopstoten bij
Ik zat ook met verbazing te kijken, maar voelde wel de frustratie van deze groep. Zij werken zich uit de naad, maar krijgen weinig dank. Het leek er een beetje op, dat ze aan het muiten waren, maar dan op een vrolijke manier. Dennis zei zelfs nog, dat hij alle stoelen weg wilde halen vanacht om Emil een keer te zieken. Isa voorkwam dit.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:17 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Nou dat zal wel loslopen *gewedadige ruud*...
iedereen heeft een grens en ze zijn erg begaan met emil..
ik snap zowiezo niet wat en waarom ze zo laat nog buiten liepen te lallen..
zelfs mensen van wie je het totaal niet verwacht.. ron isa nicoline...die nieuwe marijje ...
als ruus geweldag zou zijn had hij al veel eerder door de man gevallen
dus iedere keer als er een hysterisch wijf in de buurt is gaan kloppen ???quote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:20 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Daar ben ik het eigenlijk wel mee eens. Maar ik vlak ook de hysterie van Isa niet uit. Sorry.
19 uurquote:
oh, ok. Dank je voor de uitlegquote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:16 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
We weten niet of Emil sliep, want daar was op dat moment geen stream van. Anders hadden we de actie van Gio ook aan zien komen, maar dat zagen we pas, toen hij aan kwam lopen.
klinkt wel zo. wat voor een bijverdiensten die heeft wil ik niet weten.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:20 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Bijstand is gewoon een extratje gratis van de gemeente voor Vannas
We?quote:
Die grens van Ruud is zo bereikt hoor.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:17 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Nou dat zal wel loslopen *gewedadige ruud*...
iedereen heeft een grens en ze zijn erg begaan met emil..
ik snap zowiezo niet wat en waarom ze zo laat nog buiten liepen te lallen..
zelfs mensen van wie je het totaal niet verwacht.. ron isa nicoline...die nieuwe marijje ...
als ruus geweldag zou zijn had hij al veel eerder door de man gevallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |