Kopstootje hoort erbij zo nu en dan.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:42 schreef renevanlaaren het volgende:
goedemiddag ik ben er weer![]()
mijn mening als je met een stok mag slaan dan is een kopstoot helemaal niks
Owhquote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:45 schreef HiDiHo het volgende:
Heb ik vandaag al gezegd dat ik van jullie hou?
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:46 schreef Flow3r het volgende:
Ik hoop dat Marije blijft en dat ze dan kiest om Billy naar huis te sturen met als argument dat in haar utopia geen geweld past en aangezien Ruud niet genomineerd is hoopt ze dat hij woord zal houden en Billy naar buiten zal volgen![]()
*poef* weg!
Kun je lang wachtenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:47 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Kun je lang wachten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als ik aan de tafel zit, en jij zit aan de andere kant, en je steekt bewust constant zowat mijn ogen uit. Hou ze dan een beetje normaal in je truitje. Met haar ingestudeerde pijpmondje.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:46 schreef oma-Nijn het volgende:
Dus jij vindt dat als een Utopia bewoonster aangerand wordt (borsten betasten e.d.) en ze geeft hem een klap, dat dat gelijk staat aan de actie van Ruud vannacht?
Was Andrea er maar , dan had Ruud een pammetje gekregenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:49 schreef renevanlaaren het volgende:
bedankt allemaal voor de filmpjes,een dag weg en veel gemist![]()
zit hier al maanden zonder sensatie![]()
ik meld me voor de rest van het jaar ziek voor feestjes
Het is een tikkende tijdbom....quote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:39 schreef Jibba het volgende:
Ruud zegt net tegen Billy dat ie met nog meer frustraties rondloopt, niet alleen over gisteravond.
Goh verrassend.
Hij gaat Dennis nooit vergeven voor het opnaaien van Ruud voordat hij iemand weg moest sturen.
ja die had helemaal niet naar huis mogen gaan onmisbaar mens andreaquote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:50 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Was Andrea er maar , dan had Ruud een pammetje gekregen
quote:
Dan moet het kalfje niet op rund Ruud lijken want hij is nog in staat om de vaderschap op te eisen .quote:
19uur poort open las ikquote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:52 schreef -sabine- het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe laat dat gala is?
ook niet als goedmakertje voor mijquote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:51 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]Als hij vanavond maar niet ontploft, want ik ben er niet. En dit soort dingen deel ik graag met de cos
Elke dag een feestje door jou filmpjes,ga je missen.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:49 schreef renevanlaaren het volgende:
bedankt allemaal voor de filmpjes,een dag weg en veel gemist![]()
zit hier al maanden zonder sensatie![]()
ik meld me voor de rest van het jaar ziek voor feestjes
laatste keer 19 uurquote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:52 schreef -sabine- het volgende:
Ruud is een vies, akelig mannetje. Zijn 'grappen' zijn in werkelijkheid acties uit rancune. Over de dates van Aike zei hij tegen de eerste date bij binnenkomst: "Ik zou zo pissed zijn als ze dit mij zouden flikken". De 'grap' is dus een ander pesten/dwars zitten. Toen Aike niet over de zeik ging maar het spel leuk meespeelde moest die clown er in om haar nog een duwtje te geven. Helaas voor hem weer mislukt want Aike vond het grappig en niet rot.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:44 schreef Persefoneia het volgende:
Vlak nadat Ruud de clown geregeld had zei hij tegen Billy dat hij zich verveelde en dat er nooit iets gebeurde daar.
Ik vond dat toen heel raar omdat hij het zei nadat hij in principe iets 'grappigs' georganiseerd had.
Ik ben dan ook heel benieuwd naar het stemmen en zijn houding op dat moment.
Want zelfs al blijft Bil, is er spanning bij Ruud opgebouwd en moet hij dat op wat voor wijze dan ook zien kwijt te raken.
ik ben er weerquote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:52 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Elke dag een feestje door jou filmpjes,ga je missen.
Hmm, vooruit dan maar. Omdat jij het bent, ondanks dat je altijd zo lelijk over Isa doetquote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:52 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
ook niet als goedmakertje voor mijzoveel gemist maar gelukkig heel veel filmpjes top
laat *papa* dan eerst maar is een fatsoenlijke stal bouwen voor moeder en kind...quote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:52 schreef DeKenau het volgende:
[..]
Dan moet het kalfje niet op rund Ruud lijken want hij is nog in staat om de vaderschap op te eisen .
Half 7 komen de mensen en het zingen van Lot en Isa begint om 7 uur dacht ikquote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:52 schreef -sabine- het volgende:
huh..ok....groetjes terugquote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:54 schreef Cir het volgende:
[..]![]()
grtjs van dgk veulen, ben je nog steeds eeuwig dankbaar
jij hebt het veulen?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:54 schreef Cir het volgende:
[..]![]()
grtjs van dgk veulen, ben je nog steeds eeuwig dankbaar
!8.30 uur poort open, 19.00 uur optreden van Isa en Lot daarna worstelenquote:
ik ben er net maar is nesje al aan de sinas.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:54 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Hmm, vooruit dan maar. Omdat jij het bent, ondanks dat je altijd zo lelijk over Isa doet![]()
Is die Lot met bed en koelkast en al aan het oefenen met zingen in de kas o.i.d.
ja hij is jarig en nee hij heeft al visite gehadquote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:57 schreef HiDiHo het volgende:
Is Emil vandaag jarig?
Zo ja...komt er vanmiddag visite?
O beterschap René, en ik kan ook niet veel verslagen maken heb straks 10 eters.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:52 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
ook niet als goedmakertje voor mijzoveel gemist maar gelukkig heel veel filmpjes top
Ja. Nee, worstelgala. En zijn bezoek is al geweest hequote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:57 schreef HiDiHo het volgende:
Is Emil vandaag jarig?
Zo ja...komt er vanmiddag visite?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |