quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:05 schreef BlauweTijger het volgende:
Lions don't know failure or shall concern themselves over the opinion of sheep.
Is dit een mooie zin?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 15 mei 2014 15:54 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
the lion prouding of him manes but never forget the traitoring of Juminellequote:Op donderdag 15 mei 2014 15:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Don't shall a lion forget pain only stronger.quote:Op donderdag 15 mei 2014 15:54 schreef Modus het volgende:
[..]
Pain does only existing into your own's mind.
#gym4live
[ afbeelding ]Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
Volgende week gaan we samen je bday vierenquote:
Ja nee, ben geen 17 man, gek.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:19 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Volgende week gaan we samen je bday vieren
Zal nog eens wat voor je doen. Hmpf...quote:
Je bent zelf.quote:
oh hoe oud danquote:
Heel lief wel hoor, thanks. :$quote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:20 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Zal nog eens wat voor je doen. Hmpf...
Bijna dood.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:21 schreef anti-loper het volgende:
[..]
oh hoe oud dan
daar gaat mijn jailbait fantasie
O.... brb ff goedmaken met Chai...quote:
Was je gisteren alleen bij the level of ook andere plekken?quote:
Gast, je gelooft die shit toch niet?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:22 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Was je gisteren alleen bij the level of ook andere plekken?
Didnt impress me....quote:
Waarom doe je zo fucked up tegen mijquote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gast, je gelooft die shit toch niet?Zou niet dood gevonden willen worden in the level en al helemaal niet in de Aspen.
Hou toch op man.
Je maakt het te makkelijk.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:23 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Waarom doe je zo fucked up tegen mij
Stop met liegen
[ququote:
Op zaterdag 17 mei 2014 00:06 schreef deadprez het volgende:quote:
[quote:
Op zaterdag 17 mei 2014 00:17 schreef voederbietel het volgende:quote:
zegt me allemaal niks. Enige keer dat in in arnhem uitging was in de gelredomequote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gast, je gelooft die shit toch niet?Zou niet dood gevonden willen worden in the level en al helemaal niet in de Aspen.
Hou toch op man.
Chloro liegt alleen maar, ze is vast ook een man met veel haar op zijn buik.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:22 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Was je gisteren alleen bij the level of ook andere plekken?
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:22 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Waar is iedereen overigens? Mag over dm of via quote om pottenkijkers te voorkomen.
quote:
Ja ik had je normaal geschat maar ja het blijft fok hequote:
GelreDome ligt ook zo lekker in het centrum ja.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zegt me allemaal niks. Enige keer dat in in arnhem uitging was in de gelredome
Gast? WTF doe je? Je verneukt het topicquote:
Ben geen man maar heb wel veel haar op m'n buik ja.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:24 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Chloro liegt alleen maar, ze is vast ook een man met veel haar op zijn buik.
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hou toch op man.
[..]quote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:25 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
[..]
[..]
[
quote][ afbeelding ] Op zaterdag 17 mei 2014 00:17 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Sup.
Ben je nu boos?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:24 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ja ik had je normaal geschat maar ja het blijft fok he
stomme autist
wel lekker grootquote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
GelreDome ligt ook zo lekker in het centrum ja.
Heb daar gewerkt nog. Op de loges en business lounge.quote:
[..]quote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:23 schreef Frank_Drebin het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
[qu
ote][ afbeelding ] Op zaterdag 17 mei 2014 00:06 schreef deadprez het volgende:
Nee.
Nee niet echt.quote:
als callgirl?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb daar gewerkt nog. Op de loges en business lounge.
En 500 meter verderop is dan een festival gaande waar iedereen zuipt en drugs gebruikt bij het leven.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:25 schreef DeLachendeVierde het volgende:
binnenkort weer uit in Arnhem met al mijn broeders en zusters
[ afbeelding ]
Zou kroelen en twistjes draaien.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben geen man maar heb wel veel haar op m'n buik ja.
Ik ben er toch?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:27 schreef voederbietel het volgende:
De vibe is niet goed hier, sorry Frank.
Die kende ik nog nietquote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:32 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Klinkt goed, klinkt als the Marked Men.
Vat een lijntje sos.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:33 schreef anti-loper het volgende:
Als ik zo in slaap val word ik een week niet meer wakker.
Zo moe ben ik
Ik ga maar eens slapen joquote:
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:27 schreef voederbietel het volgende:
Die hebben ooit eens iets uit te staan gehad met de Nederlandse band the Stiletto's. Daarvan is op internet weinig te vinden. Helaas zijn ze inmiddels ook uit elkaar gegaan.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:34 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Die kende ik nog niet, even opgezocht, klinkt leuk hoor.
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:38 schreef spambot31 het volgende:
Dit nummer past wel bij de meeste FOK!-ers.
Hehe.quote:
Somalië.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:42 schreef spambot31 het volgende:
Als jullie één land mochten kiezen waaruit 500.000 mensen naar Nederland zouden moeten verhuizen, welk land zou dat zijn?
Liechtensteinquote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:42 schreef spambot31 het volgende:
Als jullie één land mochten moesten kiezen waaruit 500.000 mensen naar Nederland zouden moeten verhuizen, welk land zou dat zijn?
Zweden, daar wonen relatief veel vrouwen.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:42 schreef spambot31 het volgende:
Als jullie één land mochten moesten kiezen waaruit 500.000 mensen naar Nederland zouden moeten verhuizen, welk land zou dat zijn?
Dan hebben we nadat ze een keer na aankomst flink bunkeren waarschijnlijk een nieuwe hongerwinter.quote:
En ze spreken prima Engels schijnt.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:43 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Zweden, daar wonen relatief veel vrouwen.
Mongoliequote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:42 schreef spambot31 het volgende:
België.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:42 schreef spambot31 het volgende:
Zweeds schijnt ook makkelijk te leren te zijn voor Nederlanders.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:44 schreef spambot31 het volgende:
[..]
En ze spreken prima Engels schijnt.
Ja, gewoon een keer de ikea-catalogus openslaan en al die namen uit je kop leren, dan een beetje tegen Zweden gaan aanlullen en je komt er vanzelf wel achter wat het betekend allemaal.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:45 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Zweeds schijnt ook makkelijk te leren te zijn voor Nederlanders.
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:45 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Allemaal van die geile emo meiden, goede keus, goede keus.
Ik dacht dat jij zo'n romanticus was?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:45 schreef voederbietel het volgende:
Allemaal van die geile emo meiden, goede keus, goede keus.
Vrouwen met issues zijn doorgaans wel makkelijker onder de duim te houden.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:47 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij zo'n romanticus was?
Met zo'n emo-meid moet je geen vaste relatie aangaan hoor, te veel issues.
In België vallen mij altijd twee dingen op. Er wonen heel veel dikke mensen en de helft van de vrouwen doet waarschijnlijk aan automutilatie.quote:
Ja maar ik kan niet tegen al dat gehuilquote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:47 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Vrouwen met issues zijn doorgaans wel makkelijker onder de duim te houden.
Tot die borderliner doordraait en je in je slaap kapot steekt.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:47 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Beter wat gejank van tijd tot tijd dan dat ze bij je weg rennen.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:48 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Ja maar ik kan niet tegen al dat gehuil
Veelal binnenvetters, dus je merkt er doorgaans niet veel vanquote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:47 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Mooi toch, hoe minder hoe beter.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:45 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Daar wonen geeneens 500.000 mensen, probeer je me soms voor het lapje te houden?
Dan is je keukenketting dus niet sterk genoeg.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
Tot die borderliner doordraait en je in je slaap kapot steekt.
Ben je wel van je problemen af en tot op dat moment ben je gelukkig geweestquote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dikke vrouwenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:49 schreef BuffaloJill het volgende:
[..]
Veelal binnenvetters, dus je merkt er doorgaans niet veel van
omdat ze dik zijn waarschijnlijkquote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:48 schreef voederbietel het volgende:
[..]
In België vallen mij altijd twee dingen op. Er wonen heel veel dikke mensen en de helft van de vrouwen doet waarschijnlijk aan automutilatie.
Dikke vrouwen hebben ook liefde nodigquote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:49 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
omdat ze dik zijn waarschijnlijk
Beste manier om te sterven.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
dikzakquote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:50 schreef BuffaloJill het volgende:
[..]
Dat moet je dan weer niet hardop zeggen
Hebben al genoeg aan zichzelf.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:50 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dikke vrouwen hebben ook liefde nodig.
is toch ook gewoon zoquote:
hehehquote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:51 schreef voederbietel het volgende:
[..]
In dat licht kan je VD nog tot held verklaren.
47 jaar, overgewicht, maagd, doet alsof hij een wijf is op internet.quote:
Past prima binnen de groep.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
47 jaar, overgewicht, maagd, doet alsof hij een wijf is op internet.
Dan was ik bij het plakken van plaatjes al door de mand gevallen.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
47 jaar, overgewicht, maagd, doet alsof hij een wijf is op internet.
Ietsjesquote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:53 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Zijn je binnenste schaamlippen langer dan je buitenste?
Iedereen is hier een kloon van deadprez.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:54 schreef spambot31 het volgende:
Er is nu iemand die Bla(anti-sherlock)ckPanda heet, zou het een kloon zijn?
Of zou iemand toevallig die naam hebben uitgekozen hebben.
Precies die hoofdletters ook he, vond het wel opvallend
vb stelt de vragen waarop iedereen het antwoord wil weten maar die niemand durft te stellen.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:53 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Zijn je binnenste schaamlippen langer dan je buitenste?
Ik ben een kloon van danny.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:54 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Iedereen is hier een kloon van deadprez.
Dat zou wel de enige logische verklaring zijn voor je pimp abbo.quote:
Dit dus, een soort Geert Wilders.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:55 schreef spambot31 het volgende:
[..]
vb stelt de vragen waarop iedereen het antwoord wil weten maar die niemand durft te stellen.
Nee die heb ik van iemand anders gekregen.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:55 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dat zou wel de enige logische verklaring zijn voor je pimp abbo.
"Toevallig"quote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee die heb ik van iemand anders gekregen.
jaquote:
Goede UI.quote:
Et valt nog mee.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:55 schreef spambot31 het volgende:
[..]
vb stelt de vragen waarop iedereen het antwoord wil weten maar die niemand durft te stellen.
Ja.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:57 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Ik zag het laatst toevallig, iemand gaf toch die abbo's weg aan de eerste 5 posts ofzo?
mag ik vragen als jij kaal benquote:
quote:
quote:Lions don't know failure or shall concern themselves over the opinion of sheep.
wat heb je aan nuquote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:59 schreef BuffaloJill het volgende:
[..]
Hoofd niet, rest wel. Dat was het?
geilquote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:59 schreef BuffaloJill het volgende:
[..]
Hoofd niet, rest wel. Dat was het?
Gefeliciteerd dushi.quote:
Dank je bbe.quote:
Hahaha.quote:
Heb alleen van het werk cadeau gekregen, kutleven.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 01:03 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Maar gefeliciteerd. Voldeden de cadeaus aan je verwachtingen?
Als ze niks hebben neem je gewoon hun portemonnee in beslag.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 01:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb alleen van het werk cadeau gekregen, kutleven.
Maar zondag komen mensen langs, beter nemen ze cadeaus mee anders krijgen ze geen taart.
Zo hoort dat, gelijk oversteken ook, die gasten die slechts één keer op komen dagen als er _toevallig_ taart is, zijn niet te vertrouwen.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 01:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb alleen van het werk cadeau gekregen, kutleven.
Maar zondag komen mensen langs, beter nemen ze cadeaus mee anders krijgen ze geen taart.
fapje gemachtquote:
slaap zacht en succes morgen.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 01:07 schreef voederbietel het volgende:
Jongens, ik ga naar bed, morgen is een belangrijk dag. Tabee.
houdoequote:Op zaterdag 17 mei 2014 01:07 schreef voederbietel het volgende:
Trustequote:Op zaterdag 17 mei 2014 01:07 schreef voederbietel het volgende:
Ja precies, dan zijn het ineens je beste vrienden. Daar trappen wij niet in natuurlijk.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 01:06 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Zo hoort dat, gelijk oversteken ook, die gasten die slechts één keer op komen dagen als er _toevallig_ taart is, zijn niet te vertrouwen.
Het is wat.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 01:11 schreef spambot31 het volgende:
Een vriend van mij was begin maart jarig en heeft het nog steeds niet gevierd.
Waarschijnlijk heeft hij je gewoon niet uitgenodigd.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 01:11 schreef spambot31 het volgende:
Misschien heeft hij geen geld om taart te kopen.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 01:11 schreef spambot31 het volgende:
Dat zou ik wel weten, het is een vrij beperkte vriendengroep van 3 manquote:Op zaterdag 17 mei 2014 01:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft hij je gewoon niet uitgenodigd.
Wel gefeliciteerd?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 01:11 schreef spambot31 het volgende:
Hij zei dat hij geen geld had ja.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 01:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Misschien heeft hij geen geld om taart te kopen.
quote:
Had hem natuurlijk wel gefeliciteerd.quote:
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 01:15 schreef spambot31 het volgende:
hij zou me naar de hoeren meenemen als cadeau
ondankbaar hoerenjongquote:Op zaterdag 17 mei 2014 01:15 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Had hem natuurlijk wel gefeliciteerd.
Ik vergeet zoiets niet, hij was het bij mij laatst wel vergeten
Ook een cadeau had hij niet, hij zou me naar de hoeren meenemen als cadeau maar daar ben ik niet zo van.
Een cadeau afwijzen..tuttutquote:Op zaterdag 17 mei 2014 01:15 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Had hem natuurlijk wel gefeliciteerd.
Ik vergeet zoiets niet, hij was het bij mij laatst wel vergeten
Ook een cadeau had hij niet, hij zou me naar de hoeren meenemen als cadeau maar daar ben ik niet zo van.
huilende rappersquote:
Dan is het geen cadeau!quote:Op zaterdag 17 mei 2014 01:17 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Ja nee, ik moest wel zelf betalen natuurlijk...
sukkeltjequote:Op zaterdag 17 mei 2014 01:28 schreef BuffaloJill het volgende:
[..]
Even teruggelezen, je hebt misschien wel gelijk.
gekquote:Op zaterdag 17 mei 2014 01:20 schreef deadprez het volgende:
amputeer beide benen voor die fucking wao
Niet van mijquote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:54 schreef spambot31 het volgende:
Er is nu iemand die Bla(anti-sherlock)ckPanda heet, zou het een kloon zijn?
Of zou iemand toevallig die naam hebben uitgekozen hebben.
Precies die hoofdletters ook he, vond het wel opvallend
Jullie hebben er toch nog wat van gemaakt, zie ik.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:27 schreef voederbietel het volgende:
Soms moet je het doen met de middelen die je hebtquote:Op zaterdag 17 mei 2014 10:16 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jullie hebben er toch nog wat van gemaakt, zie ik.
Verdomd gelijk, want hij is beter dan die van jou.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 13:25 schreef Murdera het volgende:
Milkshake maken, gelijk hele tuin vol jongens
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 13:25 schreef Murdera het volgende:
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 13:25 schreef Murdera het volgende:
jouw comments steken hardquote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:49 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Beter wat gejank van tijd tot tijd dan dat ze bij je weg rennen.
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 14:21 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Dat jij eenzaam zult sterven?
wie is ze en door wie danquote:Op zaterdag 17 mei 2014 14:23 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Terwijl we allemaal weten door wie ze gestoken is
Ik mag hopen van wel. Van zo'n moment wil je toch genieten? Geen gezeik of gehuil om je heen. Met m'n voetjes in het zand, een koud drankje en de ondergaande zon. Zo wil ik best eenzaam stervenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 14:21 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
vind je dit zelf wel overtuigend?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 14:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik mag hopen van wel. Van zo'n moment wil je toch genieten? Geen gezeik of gehuil om je heen. Met m'n voetjes in het zand, een koud drankje en de ondergaande zon. Zo wil ik best eenzaam sterven
Laat hem in zijn waarde:(quote:Op zaterdag 17 mei 2014 14:29 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
vind je dit zelf wel overtuigend?
Hoe zou jij willen sterven?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 14:29 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
vind je dit zelf wel overtuigend?
Verkapte doodverwensing, TR gemaakt.quote:
Wow, damnquote:Op zaterdag 17 mei 2014 14:21 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Bewust makenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 14:43 schreef housesoftheholy het volgende:
ik vind het awkward om nog te posten nu mortaxx zo butthurt is
Ben wal wat gewend hoor wat butthurt betreftquote:Op zaterdag 17 mei 2014 14:43 schreef housesoftheholy het volgende:
ik vind het awkward om nog te posten nu mortaxx zo butthurt is
that's kinda gayquote:Op zaterdag 17 mei 2014 14:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ben wal wat gewend hoor wat butthurt betreft
tmiquote:Op zaterdag 17 mei 2014 14:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ben wal wat gewend hoor wat butthurt betreft
Moet je bij Zaktabak wezenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:49 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
'voor wie dat prefereert', maar de billen zijn veel prominenter dan de tieten, wat is dit nou
Veel plezier in je nieuwe SC, zou hem wel in Onz maken bij de rest van de episch bazenquote:
eigenlijk wel hequote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:51 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Veel plezier in je nieuwe SC, zou hem wel in Onz maken bij de rest van de episch bazen![]()
mensen.
Oh.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:56 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Nee dankje, vind het hier prima zoals het is.
Echt he, net eerst even tot 10 geteld, want anders zou ik niet voor mezelf in staan, ging er hard op.quote:
Dat heb ik express gedaan omdat het (de billen en de wiet) op hetzelfde "genot" neerkomt als de tieten en het bier, maar "bier en tieten" is toch wel een bepaalde uitspraak op zichzelf. Vandaar.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:49 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
'voor wie dat prefereert', maar de billen zijn veel prominenter dan de tieten, wat is dit nou
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
hardop gelachenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:32 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Echt he, net eerst even tot 10 geteld, want anders zou ik niet voor mezelf in staan, ging er hard op.
getekende vajayjay mocht ook nietquote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:12 schreef fyah het volgende:
[..]
Mogen getekende tepels ook niet op fok of wat is dit ?
zou zomaar een 8jarige op kunnen fappen en daardoor Satan aanbidden en moordenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wtf dacht even dat de armen van mark rutte bizar lang warenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:37 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
Heerlijk cringeworthy weer.
Bastardquote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:54 schreef Gridlok het volgende:
[..]
En voor jou poste iemand het op imgur, wat wat, wat wil je doen doen dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |