Ik ga maar eens slapen joquote:
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:27 schreef voederbietel het volgende:
De vibe is niet goed hier, sorry Frank.
Die hebben ooit eens iets uit te staan gehad met de Nederlandse band the Stiletto's. Daarvan is op internet weinig te vinden. Helaas zijn ze inmiddels ook uit elkaar gegaan.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:34 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Die kende ik nog niet, even opgezocht, klinkt leuk hoor.
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:38 schreef spambot31 het volgende:
Dit nummer past wel bij de meeste FOK!-ers.
Hehe.quote:
Somalië.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:42 schreef spambot31 het volgende:
Als jullie één land mochten kiezen waaruit 500.000 mensen naar Nederland zouden moeten verhuizen, welk land zou dat zijn?
Liechtensteinquote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:42 schreef spambot31 het volgende:
Als jullie één land mochten moesten kiezen waaruit 500.000 mensen naar Nederland zouden moeten verhuizen, welk land zou dat zijn?
Zweden, daar wonen relatief veel vrouwen.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:42 schreef spambot31 het volgende:
Als jullie één land mochten moesten kiezen waaruit 500.000 mensen naar Nederland zouden moeten verhuizen, welk land zou dat zijn?
Dan hebben we nadat ze een keer na aankomst flink bunkeren waarschijnlijk een nieuwe hongerwinter.quote:
En ze spreken prima Engels schijnt.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:43 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Zweden, daar wonen relatief veel vrouwen.
Mongoliequote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:42 schreef spambot31 het volgende:
België.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:42 schreef spambot31 het volgende:
Zweeds schijnt ook makkelijk te leren te zijn voor Nederlanders.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:44 schreef spambot31 het volgende:
[..]
En ze spreken prima Engels schijnt.
Ja, gewoon een keer de ikea-catalogus openslaan en al die namen uit je kop leren, dan een beetje tegen Zweden gaan aanlullen en je komt er vanzelf wel achter wat het betekend allemaal.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:45 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Zweeds schijnt ook makkelijk te leren te zijn voor Nederlanders.
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:45 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Allemaal van die geile emo meiden, goede keus, goede keus.
Ik dacht dat jij zo'n romanticus was?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:45 schreef voederbietel het volgende:
Allemaal van die geile emo meiden, goede keus, goede keus.
Vrouwen met issues zijn doorgaans wel makkelijker onder de duim te houden.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:47 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij zo'n romanticus was?
Met zo'n emo-meid moet je geen vaste relatie aangaan hoor, te veel issues.
In België vallen mij altijd twee dingen op. Er wonen heel veel dikke mensen en de helft van de vrouwen doet waarschijnlijk aan automutilatie.quote:
Ja maar ik kan niet tegen al dat gehuilquote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:47 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Vrouwen met issues zijn doorgaans wel makkelijker onder de duim te houden.
Tot die borderliner doordraait en je in je slaap kapot steekt.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:47 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Beter wat gejank van tijd tot tijd dan dat ze bij je weg rennen.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:48 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Ja maar ik kan niet tegen al dat gehuil
Veelal binnenvetters, dus je merkt er doorgaans niet veel vanquote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:47 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Mooi toch, hoe minder hoe beter.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:45 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Daar wonen geeneens 500.000 mensen, probeer je me soms voor het lapje te houden?
Dan is je keukenketting dus niet sterk genoeg.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
Tot die borderliner doordraait en je in je slaap kapot steekt.
Ben je wel van je problemen af en tot op dat moment ben je gelukkig geweestquote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dikke vrouwenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:49 schreef BuffaloJill het volgende:
[..]
Veelal binnenvetters, dus je merkt er doorgaans niet veel van
omdat ze dik zijn waarschijnlijkquote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:48 schreef voederbietel het volgende:
[..]
In België vallen mij altijd twee dingen op. Er wonen heel veel dikke mensen en de helft van de vrouwen doet waarschijnlijk aan automutilatie.
Dikke vrouwen hebben ook liefde nodigquote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:49 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
omdat ze dik zijn waarschijnlijk
Beste manier om te sterven.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
dikzakquote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:50 schreef BuffaloJill het volgende:
[..]
Dat moet je dan weer niet hardop zeggen
Hebben al genoeg aan zichzelf.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:50 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dikke vrouwen hebben ook liefde nodig.
is toch ook gewoon zoquote:
hehehquote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:51 schreef voederbietel het volgende:
[..]
In dat licht kan je VD nog tot held verklaren.
47 jaar, overgewicht, maagd, doet alsof hij een wijf is op internet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |