In België vallen mij altijd twee dingen op. Er wonen heel veel dikke mensen en de helft van de vrouwen doet waarschijnlijk aan automutilatie.quote:
Ja maar ik kan niet tegen al dat gehuilquote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:47 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Vrouwen met issues zijn doorgaans wel makkelijker onder de duim te houden.
Tot die borderliner doordraait en je in je slaap kapot steekt.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:47 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Beter wat gejank van tijd tot tijd dan dat ze bij je weg rennen.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:48 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Ja maar ik kan niet tegen al dat gehuil
Veelal binnenvetters, dus je merkt er doorgaans niet veel vanquote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:47 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Mooi toch, hoe minder hoe beter.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:45 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Daar wonen geeneens 500.000 mensen, probeer je me soms voor het lapje te houden?
Dan is je keukenketting dus niet sterk genoeg.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
Tot die borderliner doordraait en je in je slaap kapot steekt.
Ben je wel van je problemen af en tot op dat moment ben je gelukkig geweestquote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dikke vrouwenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:49 schreef BuffaloJill het volgende:
[..]
Veelal binnenvetters, dus je merkt er doorgaans niet veel van
omdat ze dik zijn waarschijnlijkquote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:48 schreef voederbietel het volgende:
[..]
In België vallen mij altijd twee dingen op. Er wonen heel veel dikke mensen en de helft van de vrouwen doet waarschijnlijk aan automutilatie.
Dikke vrouwen hebben ook liefde nodigquote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:49 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
omdat ze dik zijn waarschijnlijk
Beste manier om te sterven.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
dikzakquote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:50 schreef BuffaloJill het volgende:
[..]
Dat moet je dan weer niet hardop zeggen
Hebben al genoeg aan zichzelf.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:50 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dikke vrouwen hebben ook liefde nodig.
is toch ook gewoon zoquote:
hehehquote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:51 schreef voederbietel het volgende:
[..]
In dat licht kan je VD nog tot held verklaren.
47 jaar, overgewicht, maagd, doet alsof hij een wijf is op internet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |