Past prima binnen de groep.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
47 jaar, overgewicht, maagd, doet alsof hij een wijf is op internet.
Dan was ik bij het plakken van plaatjes al door de mand gevallen.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
47 jaar, overgewicht, maagd, doet alsof hij een wijf is op internet.
Ietsjesquote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:53 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Zijn je binnenste schaamlippen langer dan je buitenste?
Iedereen is hier een kloon van deadprez.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:54 schreef spambot31 het volgende:
Er is nu iemand die Bla(anti-sherlock)ckPanda heet, zou het een kloon zijn?
Of zou iemand toevallig die naam hebben uitgekozen hebben.
Precies die hoofdletters ook he, vond het wel opvallend
vb stelt de vragen waarop iedereen het antwoord wil weten maar die niemand durft te stellen.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:53 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Zijn je binnenste schaamlippen langer dan je buitenste?
Ik ben een kloon van danny.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:54 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Iedereen is hier een kloon van deadprez.
Dat zou wel de enige logische verklaring zijn voor je pimp abbo.quote:
Dit dus, een soort Geert Wilders.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:55 schreef spambot31 het volgende:
[..]
vb stelt de vragen waarop iedereen het antwoord wil weten maar die niemand durft te stellen.
Nee die heb ik van iemand anders gekregen.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:55 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dat zou wel de enige logische verklaring zijn voor je pimp abbo.
"Toevallig"quote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee die heb ik van iemand anders gekregen.
jaquote:
Goede UI.quote:
Et valt nog mee.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:55 schreef spambot31 het volgende:
[..]
vb stelt de vragen waarop iedereen het antwoord wil weten maar die niemand durft te stellen.
Ja.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:57 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Ik zag het laatst toevallig, iemand gaf toch die abbo's weg aan de eerste 5 posts ofzo?
mag ik vragen als jij kaal benquote:
quote:
quote:Lions don't know failure or shall concern themselves over the opinion of sheep.
wat heb je aan nuquote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:59 schreef BuffaloJill het volgende:
[..]
Hoofd niet, rest wel. Dat was het?
geilquote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:59 schreef BuffaloJill het volgende:
[..]
Hoofd niet, rest wel. Dat was het?
Gefeliciteerd dushi.quote:
Dank je bbe.quote:
Hahaha.quote:
Heb alleen van het werk cadeau gekregen, kutleven.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 01:03 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Maar gefeliciteerd. Voldeden de cadeaus aan je verwachtingen?
Als ze niks hebben neem je gewoon hun portemonnee in beslag.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 01:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb alleen van het werk cadeau gekregen, kutleven.
Maar zondag komen mensen langs, beter nemen ze cadeaus mee anders krijgen ze geen taart.
Zo hoort dat, gelijk oversteken ook, die gasten die slechts één keer op komen dagen als er _toevallig_ taart is, zijn niet te vertrouwen.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 01:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb alleen van het werk cadeau gekregen, kutleven.
Maar zondag komen mensen langs, beter nemen ze cadeaus mee anders krijgen ze geen taart.
fapje gemachtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |