De TT moet een lokkertje zijn, we willen natuurlijk zoveel mogelijk geld verdienen in de SCquote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
jaha, ik schoot weer in de stress, had het niet door
ik had eerst, waar we het over politiek hebben, maar dacht laat maar en toen ineens wist ik het niet meer. ik moet echt beter opletten voortaan dat ik niet de laatste benquote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:51 schreef Joezi het volgende:
[..]
De TT moet een lokkertje zijn, we willen natuurlijk zoveel mogelijk geld verdienen in de SC
ach maakt niet uit joh, het is gewoon heel erg jammerquote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik had eerst, waar we het over politiek hebben, maar dacht laat maar en toen ineens wist ik het niet meer. ik moet echt beter opletten voortaan dat ik niet de laatste ben
Als je de laatste post heb hoef je niet de nieuwe topic te maken. Je kan hem gewoon wegklikken.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik had eerst, waar we het over politiek hebben, maar dacht laat maar en toen ineens wist ik het niet meer. ik moet echt beter opletten voortaan dat ik niet de laatste ben
ja geef me weer een kutgevoel johquote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:52 schreef Joezi het volgende:
[..]
ach maakt niet uit joh, het is gewoon heel erg jammer
windows 8.1 is een bitch.maar laten we zeggen dat ik helemaal in het midden en het dichtst in de buurt van 50plus uitkwam,terwijl ik deze als mogelijke keuze een 1 gegeven had.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:53 schreef Joezi het volgende:
[..]
Post je kieskompas, of durf je niet meer?
klopt maar ik weet ook dat er mensen zijn die ervan houden dat de volgende snel word geopend, incl. ikke. daarom schiet ik ook in de stress, ik moet snel zijn, en ja ik leg teveel druk op mezelfquote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:53 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Als je de laatste post heb hoef je niet de nieuwe te maken. Je kan hem gewoon wegklikken.
daar zat ik ook vlakbijquote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:54 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
windows 8.1 is een bitch.maar laten we zeggen dat ik helemaal in het midden en het dichtst in de buurt van 50plus uitkwam.
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
klopt maar ik weet ook dat er mensen zijn die ervan houden dat de volgende snel word geopend, incl. ikke. daarom schiet ik ook in de stress, ik moet snel zijn, en ja ik leg teveel druk op mezelf
en waar hebben we het over, het is maar een tt, ff doortikken allemaal en er is weer een volgende met vast een creatievere tt dan de mijne
zo, ik heb gesproken
Vandaar die afwijking in de stemwijzerquote:
Hier staat hij wel bij of kan je die partij erbij zetten.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:56 schreef Joezi het volgende:
[..]
daar zat ik ook vlakbijMaar ik ga voor de piraten die er helemaal niet bij stonden
toevallig daar was ik net mee bezigquote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:59 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Hier staat hij wel bij of kan je die partij erbij zetten.
http://europa.stemwijzer.nl/
Ik ga voor D66.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:56 schreef Joezi het volgende:
[..]
daar zat ik ook vlakbijMaar ik ga voor de piraten die er helemaal niet bij stonden
Ach,zonder Europa heeft Nederland al helemaal niks te zeggen met 3 infirieure JSFs en een luchtmobiele brigade, zonder de Euro kun je Rotterdam ook vaarwel zeggen vanwege invoerheffingen ed.quote:
ja dat dus, waarom zouden we eruit stappen, daar zijn we te klein voor, zou volgens mij gewoon dom zijn. sommige dingen hou je gewoon niet tegenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:09 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ach,zonder Europa heeft Nederland al helemaal niks te zeggen met 3 infirieure JSFs en een luchtmobiele brigade, zonder de Euro kun je Rotterdam ook vaarwel zeggen vanwege invoerheffingen ed.
Het is niet eens dat ik het eens ben met de besluiten die binnen Europa genomen worden, maar als ik realistisch denk, heeft het op geen enkele manier zin om minder Europa te willen.
Al meer dan 1000 jaar drijven we handel met het buitenland zonder Euro. Hoe is het dan mogelijk dat dat altijd goed gegaan is?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:09 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ach,zonder Europa heeft Nederland al helemaal niks te zeggen met 3 infirieure JSFs en een luchtmobiele brigade, zonder de Euro kun je Rotterdam ook vaarwel zeggen vanwege invoerheffingen ed.
Het is niet eens dat ik het eens ben met de besluiten die binnen Europa genomen worden, maar als ik realistisch denk, heeft het op geen enkele manier zin om minder Europa te willen.
lol omdat we toen nog slaven hadden? Nu heeft China de slaven..quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:12 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Al meer dan 1000 jaar drijven we handel met het buitenland zonder Euro. Hoe is het dan mogelijk dat dat altijd goed gegaan is?
pffff daar heb jij weer gelijk inquote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:12 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Al meer dan 1000 jaar drijven we handel met het buitenland zonder Euro. Hoe is het dan mogelijk dat dat altijd goed gegaan is?
De Gulden was voor de Euro anders al een jaar of 50 gekoppeld aan de DMark, wat een sterke munt was, als we de Gulden terugnemen,moet deze ook gekoppeld worden aan een munt(ws de Euro of anders de Dollar, de Pond of de Roebel), omdat de interne economie te klen is om een 'onafhankelijke' munt te hebben, met het nadelige gevolg dat ieder nederlands bedrijf dat over de grens handeld weer met wisselkoersen en commissie te maken krijgt.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:12 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Naar mijn weten was de slavernij in 1998 al afgeschaft. Toen deden we het ook prima.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:13 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol omdat we toen nog slaven hadden? Nu heeft China de slaven..
En toen was de koers van de gulden dus gekoppeld aan de koers van de altijd stabiele DM.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:15 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Naar mijn weten was de slavernij in 1998 al afgeschaft. Toen deden we het ook prima.
Ja had het over 1000 jaar, de jaren 90 waren een economisch walhalla..quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:15 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Naar mijn weten was de slavernij in 1998 al afgeschaft. Toen deden we het ook prima.
Hoe overleven die andere kleine Europese landen dan die niet in de Euro zitten? En het probleem met wisselkoersen is nu niet hetzelfde als 20 jaar geleden. Tegenwoordig kan je electronisch bankieren, en heb je overal pinautomaten.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:15 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
De Gulden was voor de Euro anders al een jaar of 50 gekoppeld aan de DMark, wat een sterke munt was, als we de Gulden terugnemen,moet deze ook gekoppeld worden aan een munt(ws de Euro of anders de Dollar, de Pond of de Roebel), omdat de interne economie te klen is om een 'onafhankelijke' munt te hebben, met het nadelige gevolg dat ieder nederlands bedrijf dat over de grens handeld weer met wisselkoersen en commissie te maken krijgt.
Het is echt niet zo simpel als je lijkt te denken.
Als de munt van andere landen dan instort, kunnen ze Nederlandse exportproducten niet meer betalen.. Door de Euro blijft dat redelijk stabiel omdat je dat dan op kan vangen.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:23 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Hoe overleven die andere kleine Europese landen dan die niet in de Euro zitten? En het probleem met wisselkoersen is nu niet hetzelfde als 20 jaar geleden. Tegenwoordig kan je electronisch bankieren, en heb je overal pinautomaten.
En sinds de invoering van de Euro is de staatsschuld verdubbeld en ligt de economie op zijn gat en er komen nog torenhoge rekeningen omdat een groot deel van de leningen van Griekenland kwijtgescholden worden. Ik zie die voordelen niet zo goed hoor.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:18 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ja had het over 1000 jaar, de jaren 90 waren een economisch walhalla...
Die andere kleine Europese landen hebben in 1992 besloten om geen miljardeninvestering te doen in de Euro en dat ws aan andere doelen besteed die economisch samenwerking stimuleerden, het is net zo als met de JSF, je kunt er wel vanaf willen,maar als je dat doet levert het zo'n begrotingstekort op dat je de komende 10 jaar een procent of 8 inflatie hebt, wat er weer voor zorgt dat mensen niks kunnen kopen, wat er weer voor zorgt dat nederlandse bedrijven failliet gaan en er een hele zooi werklozen bijkomen.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:23 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Hoe overleven die andere kleine Europese landen dan die niet in de Euro zitten? En het probleem met wisselkoersen is nu niet hetzelfde als 20 jaar geleden. Tegenwoordig kan je electronisch bankieren, en heb je overal pinautomaten.
Zuid-Europa heeft dat geld nooit gehad, en West-Europa is dankzij die subsidie er 20 jaar lang heel goedkoop op vakantie gegaan.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:27 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
En sinds de invoering van de Euro is de staatsschuld verdubbeld en ligt de economie op zijn gat en er komen nog torenhoge rekeningen omdat een groot deel van de leningen van Griekenland kwijtgescholden worden. Ik zie die voordelen niet zo goed hoor.
Dat dus... ^quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:09 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Het is niet eens dat ik het eens ben met de besluiten die binnen Europa genomen worden, maar als ik realistisch denk, heeft het op geen enkele manier zin om minder Europa te willen, zonder dat je de economie nog verder de kop indrukt vanwege alles wat je moet ombuigen om Nederland een soort van zwitserland of noorwegen te maken.
Een gemeenschappelijke munt op zich is wel een goed idee. Vroeger hadden steden/gebieden in Nederland verschillende munten. Ik begrijp dat dat geen goede invloed op de economie heeft. Het probleem is dat we nu en in de verre toekomst andere landen uit de shit moeten helpen. Het kwijtschelden van de leningen voor Griekenland gaat ons al meer dan 10 miljard kosten. De rekening daarvoor moet nog binnenkomen. En dat is nog maar het begin. Landen als Italie en Spanje hebben een veel grotere economie. Vind jij het oke dat we de schulden en welvaart verdelen in Europa? Ook als dat Nederland 100+ miljard gaat kosten.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:27 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Die andere kleine Europese landen hebben in 1992 besloten om geen miljardeninvestering te doen in de Euro en dat ws aan andere doelen besteed die economisch samenwerking stimuleerden, het is net zo als met de JSF, je kunt er wel vanaf willen,maar als je dat doet levert het zo'n begrotingstekort op dat je de komende 10 jaar een procent of 8 inflatie hebt, wat er weer voor zorgt dat mensen niks kunnen kopen, wat er weer voor zorgt dat nederlandse bedrijven failliet gaan en er een hele zooi werklozen bijkomen.
Ja maar die crisis heeft geen echt verband met de Euro, maar lag aan de wereldeconomie en toestanden in de financiële sector.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:27 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
En sinds de invoering van de Euro is de staatsschuld verdubbeld en ligt de economie op zijn gat en er komen nog torenhoge rekeningen omdat een groot deel van de leningen van Griekenland kwijtgescholden worden. Ik zie die voordelen niet zo goed hoor.
net een beetje conservatief, valt me tegen van jequote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:32 schreef Inodder het volgende:
[..]
Dat dus... ^
Daarom sta ik hier een beetje van te kijken...
[ afbeelding ]
Had verwacht veel meer pro en wat meer rechts uit te komen
Al die Zuid-Europese landen hadden nooit zoveel geld kunnen lenen als er geen Euro was geweest. De crisis zou veel kleiner geweest zijn en al lang voorbij zijn.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:41 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ja maar die crisis heeft geen echt verband met de Euro, maar lag aan de wereldeconomie en toestanden in de financiële sector.
Corruptie heeft niet alleen te maken met de gene die het smeergeld welwillend aanneemt,West Europa heeft tenslotte jaren lang tegen woekerprijzen vakantie kunnen vieren in Zuid-Europa en dat kwam echt niet omdat de leefomstandigheden daar in verhouding zoveel goedkoper waren..quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:43 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Al die Zuid-Europese landen hadden nooit zoveel geld kunnen lenen als er geen Euro was geweest. De crisis zou veel kleiner geweest zijn en al lang voorbij zijn.
Denk dat het wel nodig is om tegen andere wereldmachten op t boksen. Zou ook mooi zijn als Nederland gewoon een provincie van Duitsland zou wordenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:48 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Jij bent toch van de Hail Hydra? Je gelooft al die instanties die de Euro en de EU bejubelen?
Ow jee, uhm eigenlijk niet veel stem altijd de dieren partij. Al de andere is toch fake, in Nederland moet je formaties en allianties sluiten/maken en daardoor kan geen enkele partij zn beloftes na komen. Het systeem deugt van zichzelf niet echt maar er ook weer geen betere.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:27 schreef ChocoFan het volgende:
pa
[..]
Pavement![]()
![]()
![]()
wat vind jij er allemaal van, die politiek enz
Mooie eindconclusiequote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:29 schreef Pavement het volgende:
[..]
Ow jee, uhm eigenlijk niet veel stem altijd de dieren partij. Al de andere is toch fake, in Nederland moet je formaties en allianties sluiten/maken en daardoor kan geen enkele partij zn beloftes na komen. Het systeem deugt van zichzelf niet echt maar er ook weer geen betere.
Ik ben je recept aan het "koken"quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:48 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Jij bent toch van de Hail Hydra? Je gelooft al die instanties die de Euro en de EU bejubelen?
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:29 schreef Pavement het volgende:
[..]
Ow jee, uhm eigenlijk niet veel stem altijd de dieren partij. Al de andere is toch fake, in Nederland moet je formaties en allianties sluiten/maken en daardoor kan geen enkele partij zn beloftes na komen. Het systeem deugt van zichzelf niet echt maar er ook weer geen betere.
ik durf niet meerquote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:30 schreef Joezi het volgende:
[..]
Mooie eindconclusie!
Gifjestijd maar weer
Wees blij dat we mogen stemmen in Nederland is een recht die menig ander mens op deze wereld graag zou willen hebben, er worden oorlogen om gevoerd en honger om geleden.quote:
ik bedoelde dat ik geen gifjes meer durf te plaatsenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:31 schreef Pavement het volgende:
[..]
Wees blij dat we mogen stemmen in Nederland is een recht die menig ander mens op deze wereld graag zou willen hebben, er worden oorlogen om gevoerd en honger om geleden.
Ik had het niet over corruptie. Met of zonder euro, corruptie zal je altijd houden. We hadden het over de voordelen van de euro. Door de invoering van de euro konden de Zuid-Europese landen opeens heel goedkoop geld lenen op de kapitaal markt, met alle gevolgen van dien. De crisis was veel minder erg geweest als er geen euro was geweest.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:10 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Corruptie heeft niet alleen te maken met de gene die het smeergeld welwillend aanneemt,West Europa heeft tenslotte jaren lang tegen woekerprijzen vakantie kunnen vieren in Zuid-Europa en dat kwam echt niet omdat de leefomstandigheden daar in verhouding zoveel goedkoper waren..
Je moet het gewoon aanvoelenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik bedoelde dat ik geen gifjes meer durf te plaatsen
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik bedoelde dat ik geen gifjes meer durf te plaatsen
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:42 schreef Joezi het volgende:
[..]We kunnen elkaars toch wel gewoon accepteren? Waarom gelijk geweld gebruiken
Hoe oud was ze? Zag ze er goed uit?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:47 schreef Pavement het volgende:
Stond bij het stoplicht beetje cewl te doen en te wachten... krijg ik me daar een pets op mn kadetjes, ik wtf ? zegt een vrouw in een mantelpakje: dat heb ik nu altijd al willen doen (ik sta daar vaker en zij ook, maar ik weet dat ze getrouwd is)
NOUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU Jaaaaaaaaaaaaaaaaa zeg als ik dat had gedaan was ik gelijk opgepakt niet toch wel dan ?
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:47 schreef Pavement het volgende:
Stond bij het stoplicht beetje cewl te doen en te wachten... krijg ik me daar een pets op mn kadetjes, ik wtf ? zegt een vrouw in een mantelpakje: dat heb ik nu altijd al willen doen (ik sta daar vaker en zij ook, maar ik weet dat ze getrouwd is)
NOUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU Jaaaaaaaaaaaaaaaaa zeg als ik dat had gedaan was ik gelijk opgepakt niet toch wel dan ?
HOAX!quote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:47 schreef Pavement het volgende:
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:47 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]Peace bro, we begraven de strijdbijl. Speciaal voor jou:
ik drink mn pils op en ga zo maar ff tukkenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:13 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
klopt, ik heb geen idee of er wat gebeurt, zit nu ff een serie te kijken
stappen doe ik maar zelden, goeie band of feest dan ben ik wel van den partijquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:14 schreef Joezi het volgende:
[..]
Vrijdag avond he, iedereen is stappen zoals het hoort
jij nietquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:14 schreef Joezi het volgende:
[..]
Vrijdag avond he, iedereen is stappen zoals het hoort
dat kan, of je gooit er ff een goed onderwerp in, misschien word het wat levendiger dan hierquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:14 schreef Pavement het volgende:
[..]
ik drink mn pils op en ga zo maar ff tukken
fotoboek zonder foto en zonder commentaar mogelijkheidquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
jij niet
en hoezo zoals het hoort, bij mij niet hoor
billenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
dat kan, of je gooit er ff een goed onderwerp in, misschien word het wat levendiger dan hier
bedoel je mij?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:15 schreef Pavement het volgende:
[..]
fotoboek zonder foto en zonder commentaar mogelijkheid
heb geen commentaar, en hoezo niet zien tuurlijk wel, ik zou t ook niet doen hoor mn foto op het internetquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
bedoel je mij?
mij wil je niet zien![]()
en commentaar kan je hier geven op mij, dat mag hoor
hahahaquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
je voelt je zeker wel vereertna je aanranding
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:19 schreef Pavement het volgende:
[..]
hahaha
[ afbeelding ] << Joezi, denk ik. altijd wel grappig hoe je iemand voorstelt die je zo via fok spreekt
lol ja kan soms heel onverwachts uitpakkenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:19 schreef Pavement het volgende:
[..]
hahaha
[ afbeelding ] << Joezi, denk ik. altijd wel grappig hoe je iemand voorstelt die je zo via fok spreekt
dan cam je toch eerst voordat je afspreekt, dat deed ik wel. kijk wel uit andersquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:20 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol ja kan soms heel onverwachts uitpakkenHeb je wel eens ge-internetdate?
nopequote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:20 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol ja kan soms heel onverwachts uitpakkenHeb je wel eens ge-internetdate?
ooh dat hadden we vroeger niet, wel foto's maar dan sturen die meiden hun beste of een bewerkte foto opquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
dan cam je toch eerst voordat je afspreekt, dat deed ik wel. kijk wel uit anders
ikke wel hoorquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:21 schreef Pavement het volgende:
[..]
nope
maar doe jij dat niet een voorstelling in je mind maken hoe iemand eruitziet
ooooh vroeger. tja ik ben jong getrouwd en heb niet zoveel uitgespookt toenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:22 schreef Joezi het volgende:
[..]
ooh dat hadden we vroeger niet, wel foto's maar dan sturen die meiden hun beste of een bewerkte foto op
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:24 schreef Joezi het volgende:
dit is Pavement in mijn hoofd!
[ afbeelding ]
na het verhaaltje van zijn aanranding denk ik er toch meer een mooi boy bij nuquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:24 schreef Joezi het volgende:
dit is Pavement in mijn hoofd!
[ afbeelding ]
In ieder geval met een goede kont.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
na het verhaaltje van zijn aanranding denk ik er toch meer een mooi boy bij nu
vind je de cool dude, niet knap?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
dat is wel een goed plan jaquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:26 schreef Pavement het volgende:
in de volgensde OP moeten die foto's met naam erbij alleen dan klein en van iedereen
nah geen mooi boy. het enigste wat die er niet klopt aan die foto is dat ik smaller hoofd heb en donker ogen en donkerbruin haar(geschoren)quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
1981quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
jawel maar al wat ouder en volgens mij is pavement nog wat jonger
lolquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:28 schreef Joezi het volgende:
[..]
ben jij wel eens fysiek met liesje geweest?
ooh ik ook 10 jaar niet meer, maar vroeger echt vaak via de TMF chatquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:29 schreef Pavement het volgende:
[..]
lol
nope, nog nooit via internet iets afgesproken ofzoiets
ouwtjequote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
of toch niet, want je bent maar 7 jaar jonger dan ik
maar ik vind dat een broekie nog
Ik heb niet half FOK gedaan ofzo he?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:28 schreef Joezi het volgende:
[..]
ben jij wel eens fysiek met liesje geweest?
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:32 schreef Braindead2000 het volgende:
Tijd voor wat oud-Hollandse tegeltjeswijsheid.
[ afbeelding ]
ja ik weets vind ik t nog steedsquote:
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:32 schreef Braindead2000 het volgende:
Tijd voor wat oud-Hollandse tegeltjeswijsheid.
[ afbeelding ]
isa is een mooie vrouw en ik denk dat liesje dat ook isquote:
Dat is lief, maar ik ben echt niet mooi ofzo. Gewoon normaal.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
isa is een mooie vrouw en ik denk dat liesje dat ook is
dus komt aardig in de buurt in mijn hoofd van mijn idee van liesje
volgens mij heb ik keer foto van je gezien?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat is lief, maar ik ben echt niet mooi ofzo. Gewoon normaal.
maar normaal is juist mooiquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat is lief, maar ik ben echt niet mooi ofzo. Gewoon normaal.
Kunnen toch niet slechter zijn dan die van Billy ?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Alleen die schilderwerkjes van Gert he?
Wat is dezequote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:37 schreef ChocoFan het volgende:
echt he, al die jaren dat ik al fok en dan vergeet ik dus zulke dingen als dat fotoknop boekje iedere keer. maar ik ben dan ook niet zo geintereseerd in hoe mensen eruit zien, ik kijk meestal alleen als ze er hier over beginnen, zoals net en inderdaad liesje, je bent een mooie vrouw
en nee heren ik heb geen last van kutnijd en kan gewoon toegeven als een vrouw mooi is of niet
als ik ga schijten en kijk nog ff om voordat ik doortrek das nog meer kunst dan billehquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:41 schreef Punkman het volgende:
[..]
Kunnen toch niet slechter zijn dan die van Billy ?
sukkelquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:42 schreef Joezi het volgende:
Ik nam een slok uit een pak, laatste restje.. zat er een peuk in...
Ik verslikte me spontaanquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:42 schreef Joezi het volgende:
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:42 schreef Joezi het volgende:
Bah! En ja ik ken de smaak.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:42 schreef Joezi het volgende:
hoe oud ben jij dan joezquote:
jij mag er ook zijn en ik zag dat mootie ook een foto had, dus moest daar ook gelijk kijken en ook gewoon een mooie vrouwquote:
ik post ook regelmatig in de 40+ sc is eauk leuk daar hoorquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:45 schreef ChocoFan het volgende:
toch een hoop dertigers hier dan volgens mij
Ik hang ze altijd braaf op, zo ben ik.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Alleen die schilderwerkjes van Gert he?
Lol, ik wist niet eens dat er een fotoknopje was.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:45 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
jij mag er ook zijn en ik zag dat smootie ook een foto had, dus moest daar ook gelijk kijken en ook gewoon een mooie vrouw
valt wel op dat jullie allemaal erg slank zijn![]()
gatver wat lijk ik ineens een slijmbal![]()
mijn excuus, dat is niet mijn bedoeling
lol was grappig met COS nummer geboortejaar, was ik 1 van de laatste.. toen ehmm poezel en babu isax! nog.. en als laatst Grunge!quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:45 schreef ChocoFan het volgende:
toch een hoop dertigers hier dan volgens mij
maar ik ben nog geen 40quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:46 schreef Pavement het volgende:
[..]
ik post ook regelmatig in de 40+ sc is eauk leuk daar hoor
Smootie? Really?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:45 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
jij mag er ook zijn en ik zag dat smootie ook een foto had, dus moest daar ook gelijk kijken en ook gewoon een mooie vrouw
Ja dacht eerst dat jij 40er was daaromquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:46 schreef Pavement het volgende:
[..]
ik post ook regelmatig in de 40+ sc is eauk leuk daar hoor
oh ja dat heb ik gevolgd toenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:47 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol was grappig met COS nummer geboortejaar, was ik 1 van de laatste.. toen ehmm poezel en babu isax! nog.. en als laatst Grunge!
Is lief van je juist. Alleen is je beeld wat betreft mij echt wat te rooskleurig.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:45 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Photoshop dus ...quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Is lief van je juist. Alleen is je beeld wat betreft mij echt wat te rooskleurig.
Slank zou niemand in mijn omgeving me noemen, echt niet.
ik ook nietquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:48 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol weet ik niet veel van, 90s zijn mijn jaren
Het is ook lang geleden dat iemand dat tegen mij zei.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Is lief van je juist. Alleen is je beeld wat betreft mij echt wat te rooskleurig.
Slank zou niemand in mijn omgeving me noemen, echt niet.
omgquote:
smoking killsquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
omgsorry sorry sorry, en je vind mij al niet leuk
ik heb gerookt, laten we het daar maar op houden
vergeef me alsjeblieft want ik ben het tegenwoordig met je eens over de cos
Geen Smootie meer zeggen dan!quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Niet zo onzeker joh. Ik moest er wel om lachen. Sorry Moots.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik zal het nooit meer doen, doe ik het wel dan sta ik erop dat je me een ban geeft van een paar uurquote:
slaap lekker en fijne dromen van vrouwen in mantelpakjesquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:53 schreef Pavement het volgende:
ik taai m af, te moe mn bed heb ik eauk vandaag weer verschoond en ruikt weer helemaal naar de AH wasmiddellekker zacht
tis weekend! Of moet je morgen vroeg op?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:53 schreef Pavement het volgende:
ik taai m af, te moe mn bed heb ik eauk vandaag weer verschoond en ruikt weer helemaal naar de AH wasmiddellekker zacht
dat gebeurt ook niet vaak zo te horenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:53 schreef Pavement het volgende:
Sjesus zeg wat een gezeik met jequote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
yikes, stinkt dat niet?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
jip![]()
naast een chemische fabriek wonen ook
Ooh lekker is dat he? Niets zo lekker als net gewassen en buiten gedroogd. Als ik mijn bed verschoon was ik het "vieze" beddengoed, droog het en leg het in de kast. Maar wanneer ik het dan ga gebruiken om mijn bed weer te verschonen was ik het altijd nog een keer omdat de geur dan sterker is.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:53 schreef Pavement het volgende:
ik verschoon mn kussensloop 2 keer in de week, bed 1 keer in de 2 weken. Is dat wel kosjer?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ooh lekker is dat he? Niets zo lekker als net gewassen en buiten gedroogd. Als ik mijn bed verschoon was ik het "vieze" beddengoed, droog het en leg het in de kast. Maar wanneer ik het dan ga gebruiken om mijn bed weer te verschonen was ik het altijd nog een keer omdat de geur dan sterker is.
Slaap lekker!
Ruik je vanzelf ..quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:57 schreef Joezi het volgende:
[..]
ik verschoon mn kussensloop 2 keer in de week, bed 1 keer in de 2 weken. Is dat wel kosjer?
ik had nieuw beddengoed gekocht voor bij mijn ouders thuisquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ooh lekker is dat he? Niets zo lekker als net gewassen en buiten gedroogd. Als ik mijn bed verschoon was ik het "vieze" beddengoed, droog het en leg het in de kast. Maar wanneer ik het dan ga gebruiken om mijn bed weer te verschonen was ik het altijd nog een keer omdat de geur dan sterker is.
Slaap lekker!
Ik heb nog nooit wasverzachter gebruikt? waar is dat goed voor?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:59 schreef isax het volgende:
[..]
ik had nieuw beddengoed gekocht voor bij mijn ouders thuis
beetje teveel wasverzachter
hele boven verdieping rook erna
en het kussen van mijn hondje ruikt nog steeds zo
Volgens mij ben ik niet de goede persoon om dat aan te vragen.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:57 schreef Joezi het volgende:
[..]
ik verschoon mn kussensloop 2 keer in de week, bed 1 keer in de 2 weken. Is dat wel kosjer?
wasVERZACHTERquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:59 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit wasverzachter gebruikt? waar is dat goed voor?
ze moete je ook altijd hebben hequote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
valt mee, alleen woon ik ook 10 hoog, dus ik zal vast niet zulke gezonde lucht inademen
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:59 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit wasverzachter gebruikt? waar is dat goed voor?
Liesje! Je gaat nu je bed afhalen! kom nou toch zeg!quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik niet de goede persoon om dat aan te vragen.![]()
nou nou, lijkt het of ik zo'n kijk op de wereld heb, valt wel mee hoorquote:
Oh dat zou me dan ook niet zoveel uitmaken als mijn hele huis er naar zou ruiken. Heerlijk.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:59 schreef isax het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh dat zou me dan ook niet zoveel uitmaken als mijn hele huis er naar zou ruiken. Heerlijk.
Ik heb wel eens ala Roy Donders een pannetje met wasverzachter op gezet. Tot er iemand langs kwam op wie ik indruk wilde maken maar het vergat en liet aanbranden. Geloof me, dat wil je niet.
Toevallig ligt het er nu pas een week op. En heeft het allemaal de hele middag lekker buiten gehangen.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:02 schreef Joezi het volgende:
[..]
Liesje! Je gaat nu je bed afhalen! kom nou toch zeg!
jij hebt geen hooikoorts zo te horenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Toevallig ligt het er nu pas een week op. En heeft het allemaal de hele middag lekker buiten gehangen.
Bij vrouwen wordt t ook eerder vies he, dus minstens 1 keer in de week wassenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Toevallig ligt het er nu pas een week op. En heeft het allemaal de hele middag lekker buiten gehangen.
brrrrr ja die zijn echt ergquote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:05 schreef isax het volgende:
[..]
sommige ruikt goed!
maar van die oude stink vrouwtjes
En altijd zo mierzoet.quote:
Vaak van die zoete geuren, mannengeuren zijn dan lekkerder.. maar je koopt t ook naar je eigen smaak natuurlijkquote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
geen idee
waarom vind jij dat vrouwen parfums stinken?
ben je meer van au naturel
Ja en dan komt nog die muffe lichaamsgeur er door zettenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:06 schreef Punkman het volgende:
[..]
En altijd zo mierzoet.
Krijg vaak last met ademhalen, vooral als ze er "ietsje" te veel hebben gebruikt.
En ervoor?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:59 schreef isax het volgende:
[..]
grote jongenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:10 schreef Braindead2000 het volgende:
Zo, vitamientjes zijn weer binnen. Knakworstjes op witbrood.
Ik heb een keer een workshop parfum maken gevolgd (vrijgezellen dingetje van een collegaquote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:08 schreef Punkman het volgende:
Weet niet waarom, maar babyshampoo vind ik dan wel weer heel lekker ruiken.
Valt me op dat er ook vrouwen zijn die dat gebruiken.
zorg je wel een beetje goed voor jezelf? Je lijkt Inodder wel!quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:10 schreef Braindead2000 het volgende:
Zo, vitamientjes zijn weer binnen. Knakworstjes op witbrood.
talkpoederquote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb een keer een workshop parfum maken gevolgd (vrijgezellen dingetje van een collega) En die vrouw vertelde dat eigenlijk ongeveer alle mannen die geur heel lekker vinden. Ik ook wel trouwens, heb ook wel van die producten.
Is toch top!quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:12 schreef Straatverlichting het volgende:
lol... je kan een hon ook niet laten miauwen... Emil over getut van Robin
In de Bullit zit vitamine B6 en B12, ik let er wel op.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:11 schreef Joezi het volgende:
[..]
zorg je wel een beetje goed voor jezelf? Je lijkt Inodder wel!
heel veel bullit drinken danquote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:13 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
In de Bullit zit vitamine B6 en B12, ik let er wel op.
En hoeveel procent van de vrouwen dan ?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb een keer een workshop parfum maken gevolgd (vrijgezellen dingetje van een collega) En die vrouw vertelde dat eigenlijk ongeveer alle mannen die geur heel lekker vinden. Ik ook wel trouwens, heb ook wel van die producten.
denk je ook aan je vezels en eiwittenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:13 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
In de Bullit zit vitamine B6 en B12, ik let er wel op.
wij douchen de honden er altijd mee, heel neutraal en ze worden er lekker zacht van. en dan maak ik altijd de fles maar leeg. je haar word er echt lekker zacht van en het ruikt heeeerlijk.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
+1quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:14 schreef Punkman het volgende:
[..]
En hoeveel procent van de vrouwen dan ?
Volgens mij ook een hele hoop.
en het prikt niet in je ogen! Waarom maken ze elke shampoo niet zo?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:14 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
wij douchen de honden er altijd mee, heel neutraal en ze worden er lekker zacht van. en dan maak ik altijd de fles maar leeg. je haar word er echt lekker zacht van en het ruikt heeeerlijk.
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:15 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Waarom? Zij denken ook niet aan mij.
Misschien nu niet meer, maar vroeger echt wel.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:15 schreef Joezi het volgende:
[..]
en het prikt niet in je ogen! Waarom maken ze elke shampoo niet zo?
Geen idee, ik denk het ook wel. Maar ze benoemde specifiek dat mannen vaak die geur kozen.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:14 schreef Punkman het volgende:
[..]
En hoeveel procent van de vrouwen dan ?
Volgens mij ook een hele hoop.
da's een goeiequote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:15 schreef Joezi het volgende:
[..]
en het prikt niet in je ogen! Waarom maken ze elke shampoo niet zo?
je moet je wimpers er ook niet mee uitwassenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:16 schreef Punkman het volgende:
[..]
Misschien nu niet meer, maar vroeger echt wel.
Heb dat eens uitgeprobeerd, geen aanrader.
Zal ik eens een voedingsschema voor je maken?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:15 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Waarom? Zij denken ook niet aan mij.
Ben jij nou een girl of a boy?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:16 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
je moet je wimpers er ook niet mee uitwassen
zo te zien aan UI iets met popcorn???quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:17 schreef Joezi het volgende:
[..]
Zal ik eens een voedingsschema voor je maken?
Als ik je Ul bekijk zal ik er met jou dieet ook niet op vooruit gaan.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:17 schreef Joezi het volgende:
[..]
Zal ik eens een voedingsschema voor je maken?
Popcorn is erg gezondquote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:18 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
zo te zien aan UI iets met popcorn???
verhipquote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
naast je naam staat een mannen poppetje, dus ja
kloptquote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:19 schreef Joezi het volgende:
[..]
Popcorn is erg gezond![]()
boordevol antioxidanten
Die gozer van het eurovisie songfestival ..quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:20 schreef Punkman het volgende:
[..]
Die gozer van het eurovisie songfestival ..![]()
![]()
Wat ben ik dan? Ik heb een pionnetje.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
als het goed is ben je een man, maar in het begin was dat voor mij niet duidelijkquote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:21 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Wat ben ik dan? Ik heb een pionnetje.
bisexueel betekent datquote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:21 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
een het.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:21 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
heh heh ik had het niet in de gaten, dacht waar heb je het overquote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:20 schreef Joezi het volgende:
[..]
in je profiel staat man en je hebt een mannenpoppetje
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:20 schreef Punkman het volgende:
[..]
Die gozer van het eurovisie songfestival ..![]()
![]()
Operatie geslaagd ?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:22 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
heh heh ik had het niet in de gaten, dacht waar heb je het over
geeft niets, nu is het goed, ik leer ook bijna iedere dag iets nieuwsquote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:22 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
heh heh ik had het niet in de gaten, dacht waar heb je het over
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:23 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
geeft niets, nu is het goed, ik leer ook bijna iedere dag iets nieuws
Valt mee, bij Billy duurt het nu al 31 jaar, en die lijkt nog steeds niet op een vrouw.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:24 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
ja duurt even maar dan heb je ook wat
gewoon haar eigen kleur zou beter staan, niet zo opvallendquote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:24 schreef isax het volgende:
ik zette even de streams aan
zie ik dat haar van billy
ze is er niet op vooruit gegaan
gister zei ze dat heumo haar een prinsesje zou makenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:24 schreef isax het volgende:
ik zette even de streams aan
zie ik dat haar van billy
ze is er niet op vooruit gegaan
echt, hahaha geen idee, vast wel iemand die dat weet hierquote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:26 schreef Braindead2000 het volgende:
er staat gewoon man in mijn profiel, waarom heb ik dan een pion?
nee zelfs niet met nephaarquote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:24 schreef Punkman het volgende:
[..]
Valt mee, bij Billy duurt het nu al 31 jaar, en die lijkt nog steeds niet op een vrouw.
+1quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:25 schreef Joezi het volgende:
[..]
gewoon haar eigen kleur zou beter staan, niet zo opvallend
Moet nog over gestemd worden.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:26 schreef Braindead2000 het volgende:
ik denk dat dat nog een compliment is.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
gister zei ze dat heumo haar een prinsesje zou maken
vandaag blijkt dat ie er een nog grotere hoer van heeft gemaakt
een hoer op een bezemsteelquote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
gister zei ze dat heumo haar een prinsesje zou maken
vandaag blijkt dat ie er een nog grotere hoer van heeft gemaakt
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:26 schreef Braindead2000 het volgende:
geslacht: Niet ingevuldquote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:26 schreef Braindead2000 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |