yikes, stinkt dat niet?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
jip![]()
naast een chemische fabriek wonen ook
Ooh lekker is dat he? Niets zo lekker als net gewassen en buiten gedroogd. Als ik mijn bed verschoon was ik het "vieze" beddengoed, droog het en leg het in de kast. Maar wanneer ik het dan ga gebruiken om mijn bed weer te verschonen was ik het altijd nog een keer omdat de geur dan sterker is.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:53 schreef Pavement het volgende:
ik taai m af, te moe mn bed heb ik eauk vandaag weer verschoond en ruikt weer helemaal naar de AH wasmiddellekker zacht
ik verschoon mn kussensloop 2 keer in de week, bed 1 keer in de 2 weken. Is dat wel kosjer?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ooh lekker is dat he? Niets zo lekker als net gewassen en buiten gedroogd. Als ik mijn bed verschoon was ik het "vieze" beddengoed, droog het en leg het in de kast. Maar wanneer ik het dan ga gebruiken om mijn bed weer te verschonen was ik het altijd nog een keer omdat de geur dan sterker is.
Slaap lekker!
Ruik je vanzelf ..quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:57 schreef Joezi het volgende:
[..]
ik verschoon mn kussensloop 2 keer in de week, bed 1 keer in de 2 weken. Is dat wel kosjer?
ik had nieuw beddengoed gekocht voor bij mijn ouders thuisquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ooh lekker is dat he? Niets zo lekker als net gewassen en buiten gedroogd. Als ik mijn bed verschoon was ik het "vieze" beddengoed, droog het en leg het in de kast. Maar wanneer ik het dan ga gebruiken om mijn bed weer te verschonen was ik het altijd nog een keer omdat de geur dan sterker is.
Slaap lekker!
Ik heb nog nooit wasverzachter gebruikt? waar is dat goed voor?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:59 schreef isax het volgende:
[..]
ik had nieuw beddengoed gekocht voor bij mijn ouders thuis
beetje teveel wasverzachter
hele boven verdieping rook erna
en het kussen van mijn hondje ruikt nog steeds zo
Volgens mij ben ik niet de goede persoon om dat aan te vragen.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:57 schreef Joezi het volgende:
[..]
ik verschoon mn kussensloop 2 keer in de week, bed 1 keer in de 2 weken. Is dat wel kosjer?
wasVERZACHTERquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:59 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit wasverzachter gebruikt? waar is dat goed voor?
ze moete je ook altijd hebben hequote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
valt mee, alleen woon ik ook 10 hoog, dus ik zal vast niet zulke gezonde lucht inademen
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:59 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit wasverzachter gebruikt? waar is dat goed voor?
Liesje! Je gaat nu je bed afhalen! kom nou toch zeg!quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik niet de goede persoon om dat aan te vragen.![]()
nou nou, lijkt het of ik zo'n kijk op de wereld heb, valt wel mee hoorquote:
Oh dat zou me dan ook niet zoveel uitmaken als mijn hele huis er naar zou ruiken. Heerlijk.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:59 schreef isax het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh dat zou me dan ook niet zoveel uitmaken als mijn hele huis er naar zou ruiken. Heerlijk.
Ik heb wel eens ala Roy Donders een pannetje met wasverzachter op gezet. Tot er iemand langs kwam op wie ik indruk wilde maken maar het vergat en liet aanbranden. Geloof me, dat wil je niet.
Toevallig ligt het er nu pas een week op. En heeft het allemaal de hele middag lekker buiten gehangen.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:02 schreef Joezi het volgende:
[..]
Liesje! Je gaat nu je bed afhalen! kom nou toch zeg!
jij hebt geen hooikoorts zo te horenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Toevallig ligt het er nu pas een week op. En heeft het allemaal de hele middag lekker buiten gehangen.
Bij vrouwen wordt t ook eerder vies he, dus minstens 1 keer in de week wassenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Toevallig ligt het er nu pas een week op. En heeft het allemaal de hele middag lekker buiten gehangen.
brrrrr ja die zijn echt ergquote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:05 schreef isax het volgende:
[..]
sommige ruikt goed!
maar van die oude stink vrouwtjes
En altijd zo mierzoet.quote:
Vaak van die zoete geuren, mannengeuren zijn dan lekkerder.. maar je koopt t ook naar je eigen smaak natuurlijkquote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
geen idee
waarom vind jij dat vrouwen parfums stinken?
ben je meer van au naturel
Ja en dan komt nog die muffe lichaamsgeur er door zettenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:06 schreef Punkman het volgende:
[..]
En altijd zo mierzoet.
Krijg vaak last met ademhalen, vooral als ze er "ietsje" te veel hebben gebruikt.
En ervoor?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:59 schreef isax het volgende:
[..]
grote jongenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:10 schreef Braindead2000 het volgende:
Zo, vitamientjes zijn weer binnen. Knakworstjes op witbrood.
Ik heb een keer een workshop parfum maken gevolgd (vrijgezellen dingetje van een collegaquote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:08 schreef Punkman het volgende:
Weet niet waarom, maar babyshampoo vind ik dan wel weer heel lekker ruiken.
Valt me op dat er ook vrouwen zijn die dat gebruiken.
zorg je wel een beetje goed voor jezelf? Je lijkt Inodder wel!quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:10 schreef Braindead2000 het volgende:
Zo, vitamientjes zijn weer binnen. Knakworstjes op witbrood.
talkpoederquote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb een keer een workshop parfum maken gevolgd (vrijgezellen dingetje van een collega) En die vrouw vertelde dat eigenlijk ongeveer alle mannen die geur heel lekker vinden. Ik ook wel trouwens, heb ook wel van die producten.
Is toch top!quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:12 schreef Straatverlichting het volgende:
lol... je kan een hon ook niet laten miauwen... Emil over getut van Robin
In de Bullit zit vitamine B6 en B12, ik let er wel op.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:11 schreef Joezi het volgende:
[..]
zorg je wel een beetje goed voor jezelf? Je lijkt Inodder wel!
heel veel bullit drinken danquote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:13 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
In de Bullit zit vitamine B6 en B12, ik let er wel op.
En hoeveel procent van de vrouwen dan ?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb een keer een workshop parfum maken gevolgd (vrijgezellen dingetje van een collega) En die vrouw vertelde dat eigenlijk ongeveer alle mannen die geur heel lekker vinden. Ik ook wel trouwens, heb ook wel van die producten.
denk je ook aan je vezels en eiwittenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:13 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
In de Bullit zit vitamine B6 en B12, ik let er wel op.
wij douchen de honden er altijd mee, heel neutraal en ze worden er lekker zacht van. en dan maak ik altijd de fles maar leeg. je haar word er echt lekker zacht van en het ruikt heeeerlijk.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |