yikes, stinkt dat niet?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
jip![]()
naast een chemische fabriek wonen ook
Ooh lekker is dat he? Niets zo lekker als net gewassen en buiten gedroogd. Als ik mijn bed verschoon was ik het "vieze" beddengoed, droog het en leg het in de kast. Maar wanneer ik het dan ga gebruiken om mijn bed weer te verschonen was ik het altijd nog een keer omdat de geur dan sterker is.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:53 schreef Pavement het volgende:
ik taai m af, te moe mn bed heb ik eauk vandaag weer verschoond en ruikt weer helemaal naar de AH wasmiddellekker zacht
ik verschoon mn kussensloop 2 keer in de week, bed 1 keer in de 2 weken. Is dat wel kosjer?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ooh lekker is dat he? Niets zo lekker als net gewassen en buiten gedroogd. Als ik mijn bed verschoon was ik het "vieze" beddengoed, droog het en leg het in de kast. Maar wanneer ik het dan ga gebruiken om mijn bed weer te verschonen was ik het altijd nog een keer omdat de geur dan sterker is.
Slaap lekker!
Ruik je vanzelf ..quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:57 schreef Joezi het volgende:
[..]
ik verschoon mn kussensloop 2 keer in de week, bed 1 keer in de 2 weken. Is dat wel kosjer?
ik had nieuw beddengoed gekocht voor bij mijn ouders thuisquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ooh lekker is dat he? Niets zo lekker als net gewassen en buiten gedroogd. Als ik mijn bed verschoon was ik het "vieze" beddengoed, droog het en leg het in de kast. Maar wanneer ik het dan ga gebruiken om mijn bed weer te verschonen was ik het altijd nog een keer omdat de geur dan sterker is.
Slaap lekker!
Ik heb nog nooit wasverzachter gebruikt? waar is dat goed voor?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:59 schreef isax het volgende:
[..]
ik had nieuw beddengoed gekocht voor bij mijn ouders thuis
beetje teveel wasverzachter
hele boven verdieping rook erna
en het kussen van mijn hondje ruikt nog steeds zo
Volgens mij ben ik niet de goede persoon om dat aan te vragen.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:57 schreef Joezi het volgende:
[..]
ik verschoon mn kussensloop 2 keer in de week, bed 1 keer in de 2 weken. Is dat wel kosjer?
wasVERZACHTERquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:59 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit wasverzachter gebruikt? waar is dat goed voor?
ze moete je ook altijd hebben hequote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
valt mee, alleen woon ik ook 10 hoog, dus ik zal vast niet zulke gezonde lucht inademen
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:59 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit wasverzachter gebruikt? waar is dat goed voor?
Liesje! Je gaat nu je bed afhalen! kom nou toch zeg!quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik niet de goede persoon om dat aan te vragen.![]()
nou nou, lijkt het of ik zo'n kijk op de wereld heb, valt wel mee hoorquote:
Oh dat zou me dan ook niet zoveel uitmaken als mijn hele huis er naar zou ruiken. Heerlijk.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:59 schreef isax het volgende:
[..]
ik had nieuw beddengoed gekocht voor bij mijn ouders thuis
beetje teveel wasverzachter
hele boven verdieping rook erna
en het kussen van mijn hondje ruikt nog steeds zo
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh dat zou me dan ook niet zoveel uitmaken als mijn hele huis er naar zou ruiken. Heerlijk.
Ik heb wel eens ala Roy Donders een pannetje met wasverzachter op gezet. Tot er iemand langs kwam op wie ik indruk wilde maken maar het vergat en liet aanbranden. Geloof me, dat wil je niet.
Toevallig ligt het er nu pas een week op. En heeft het allemaal de hele middag lekker buiten gehangen.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:02 schreef Joezi het volgende:
[..]
Liesje! Je gaat nu je bed afhalen! kom nou toch zeg!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |