quote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:47 schreef Pavement het volgende:
Stond bij het stoplicht beetje cewl te doen en te wachten... krijg ik me daar een pets op mn kadetjes, ik wtf ? zegt een vrouw in een mantelpakje: dat heb ik nu altijd al willen doen (ik sta daar vaker en zij ook, maar ik weet dat ze getrouwd is)
NOUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU Jaaaaaaaaaaaaaaaaa zeg als ik dat had gedaan was ik gelijk opgepakt niet toch wel dan ?
HOAX!quote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:47 schreef Pavement het volgende:
Stond bij het stoplicht beetje cewl te doen en te wachten... krijg ik me daar een pets op mn kadetjes, ik wtf ? zegt een vrouw in een mantelpakje: dat heb ik nu altijd al willen doen (ik sta daar vaker en zij ook, maar ik weet dat ze getrouwd is)
NOUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU Jaaaaaaaaaaaaaaaaa zeg als ik dat had gedaan was ik gelijk opgepakt niet toch wel dan ?
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:47 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]Peace bro, we begraven de strijdbijl. Speciaal voor jou:
ik drink mn pils op en ga zo maar ff tukkenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:13 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
klopt, ik heb geen idee of er wat gebeurt, zit nu ff een serie te kijken
stappen doe ik maar zelden, goeie band of feest dan ben ik wel van den partijquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:14 schreef Joezi het volgende:
[..]
Vrijdag avond he, iedereen is stappen zoals het hoort
jij nietquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:14 schreef Joezi het volgende:
[..]
Vrijdag avond he, iedereen is stappen zoals het hoort
dat kan, of je gooit er ff een goed onderwerp in, misschien word het wat levendiger dan hierquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:14 schreef Pavement het volgende:
[..]
ik drink mn pils op en ga zo maar ff tukken
fotoboek zonder foto en zonder commentaar mogelijkheidquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
jij niet
en hoezo zoals het hoort, bij mij niet hoor
billenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
dat kan, of je gooit er ff een goed onderwerp in, misschien word het wat levendiger dan hier
bedoel je mij?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:15 schreef Pavement het volgende:
[..]
fotoboek zonder foto en zonder commentaar mogelijkheid
heb geen commentaar, en hoezo niet zien tuurlijk wel, ik zou t ook niet doen hoor mn foto op het internetquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
bedoel je mij?
mij wil je niet zien![]()
en commentaar kan je hier geven op mij, dat mag hoor
hahahaquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
je voelt je zeker wel vereertna je aanranding
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:19 schreef Pavement het volgende:
[..]
hahaha
[ afbeelding ] << Joezi, denk ik. altijd wel grappig hoe je iemand voorstelt die je zo via fok spreekt
lol ja kan soms heel onverwachts uitpakkenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:19 schreef Pavement het volgende:
[..]
hahaha
[ afbeelding ] << Joezi, denk ik. altijd wel grappig hoe je iemand voorstelt die je zo via fok spreekt
dan cam je toch eerst voordat je afspreekt, dat deed ik wel. kijk wel uit andersquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:20 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol ja kan soms heel onverwachts uitpakkenHeb je wel eens ge-internetdate?
nopequote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:20 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol ja kan soms heel onverwachts uitpakkenHeb je wel eens ge-internetdate?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |