De TT moet een lokkertje zijn, we willen natuurlijk zoveel mogelijk geld verdienen in de SCquote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
jaha, ik schoot weer in de stress, had het niet door
ik had eerst, waar we het over politiek hebben, maar dacht laat maar en toen ineens wist ik het niet meer. ik moet echt beter opletten voortaan dat ik niet de laatste benquote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:51 schreef Joezi het volgende:
[..]
De TT moet een lokkertje zijn, we willen natuurlijk zoveel mogelijk geld verdienen in de SC
ach maakt niet uit joh, het is gewoon heel erg jammerquote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik had eerst, waar we het over politiek hebben, maar dacht laat maar en toen ineens wist ik het niet meer. ik moet echt beter opletten voortaan dat ik niet de laatste ben
Als je de laatste post heb hoef je niet de nieuwe topic te maken. Je kan hem gewoon wegklikken.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik had eerst, waar we het over politiek hebben, maar dacht laat maar en toen ineens wist ik het niet meer. ik moet echt beter opletten voortaan dat ik niet de laatste ben
ja geef me weer een kutgevoel johquote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:52 schreef Joezi het volgende:
[..]
ach maakt niet uit joh, het is gewoon heel erg jammer
windows 8.1 is een bitch.maar laten we zeggen dat ik helemaal in het midden en het dichtst in de buurt van 50plus uitkwam,terwijl ik deze als mogelijke keuze een 1 gegeven had.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:53 schreef Joezi het volgende:
[..]
Post je kieskompas, of durf je niet meer?
klopt maar ik weet ook dat er mensen zijn die ervan houden dat de volgende snel word geopend, incl. ikke. daarom schiet ik ook in de stress, ik moet snel zijn, en ja ik leg teveel druk op mezelfquote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:53 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Als je de laatste post heb hoef je niet de nieuwe te maken. Je kan hem gewoon wegklikken.
daar zat ik ook vlakbijquote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:54 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
windows 8.1 is een bitch.maar laten we zeggen dat ik helemaal in het midden en het dichtst in de buurt van 50plus uitkwam.
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
klopt maar ik weet ook dat er mensen zijn die ervan houden dat de volgende snel word geopend, incl. ikke. daarom schiet ik ook in de stress, ik moet snel zijn, en ja ik leg teveel druk op mezelf
en waar hebben we het over, het is maar een tt, ff doortikken allemaal en er is weer een volgende met vast een creatievere tt dan de mijne
zo, ik heb gesproken
Vandaar die afwijking in de stemwijzerquote:
Hier staat hij wel bij of kan je die partij erbij zetten.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:56 schreef Joezi het volgende:
[..]
daar zat ik ook vlakbijMaar ik ga voor de piraten die er helemaal niet bij stonden
toevallig daar was ik net mee bezigquote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:59 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Hier staat hij wel bij of kan je die partij erbij zetten.
http://europa.stemwijzer.nl/
Ik ga voor D66.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:56 schreef Joezi het volgende:
[..]
daar zat ik ook vlakbijMaar ik ga voor de piraten die er helemaal niet bij stonden
Ach,zonder Europa heeft Nederland al helemaal niks te zeggen met 3 infirieure JSFs en een luchtmobiele brigade, zonder de Euro kun je Rotterdam ook vaarwel zeggen vanwege invoerheffingen ed.quote:
ja dat dus, waarom zouden we eruit stappen, daar zijn we te klein voor, zou volgens mij gewoon dom zijn. sommige dingen hou je gewoon niet tegenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:09 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ach,zonder Europa heeft Nederland al helemaal niks te zeggen met 3 infirieure JSFs en een luchtmobiele brigade, zonder de Euro kun je Rotterdam ook vaarwel zeggen vanwege invoerheffingen ed.
Het is niet eens dat ik het eens ben met de besluiten die binnen Europa genomen worden, maar als ik realistisch denk, heeft het op geen enkele manier zin om minder Europa te willen.
Al meer dan 1000 jaar drijven we handel met het buitenland zonder Euro. Hoe is het dan mogelijk dat dat altijd goed gegaan is?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:09 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ach,zonder Europa heeft Nederland al helemaal niks te zeggen met 3 infirieure JSFs en een luchtmobiele brigade, zonder de Euro kun je Rotterdam ook vaarwel zeggen vanwege invoerheffingen ed.
Het is niet eens dat ik het eens ben met de besluiten die binnen Europa genomen worden, maar als ik realistisch denk, heeft het op geen enkele manier zin om minder Europa te willen.
lol omdat we toen nog slaven hadden? Nu heeft China de slaven..quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:12 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Al meer dan 1000 jaar drijven we handel met het buitenland zonder Euro. Hoe is het dan mogelijk dat dat altijd goed gegaan is?
pffff daar heb jij weer gelijk inquote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:12 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Al meer dan 1000 jaar drijven we handel met het buitenland zonder Euro. Hoe is het dan mogelijk dat dat altijd goed gegaan is?
De Gulden was voor de Euro anders al een jaar of 50 gekoppeld aan de DMark, wat een sterke munt was, als we de Gulden terugnemen,moet deze ook gekoppeld worden aan een munt(ws de Euro of anders de Dollar, de Pond of de Roebel), omdat de interne economie te klen is om een 'onafhankelijke' munt te hebben, met het nadelige gevolg dat ieder nederlands bedrijf dat over de grens handeld weer met wisselkoersen en commissie te maken krijgt.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:12 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Naar mijn weten was de slavernij in 1998 al afgeschaft. Toen deden we het ook prima.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:13 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol omdat we toen nog slaven hadden? Nu heeft China de slaven..
En toen was de koers van de gulden dus gekoppeld aan de koers van de altijd stabiele DM.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:15 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Naar mijn weten was de slavernij in 1998 al afgeschaft. Toen deden we het ook prima.
Ja had het over 1000 jaar, de jaren 90 waren een economisch walhalla..quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:15 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Naar mijn weten was de slavernij in 1998 al afgeschaft. Toen deden we het ook prima.
Hoe overleven die andere kleine Europese landen dan die niet in de Euro zitten? En het probleem met wisselkoersen is nu niet hetzelfde als 20 jaar geleden. Tegenwoordig kan je electronisch bankieren, en heb je overal pinautomaten.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:15 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
De Gulden was voor de Euro anders al een jaar of 50 gekoppeld aan de DMark, wat een sterke munt was, als we de Gulden terugnemen,moet deze ook gekoppeld worden aan een munt(ws de Euro of anders de Dollar, de Pond of de Roebel), omdat de interne economie te klen is om een 'onafhankelijke' munt te hebben, met het nadelige gevolg dat ieder nederlands bedrijf dat over de grens handeld weer met wisselkoersen en commissie te maken krijgt.
Het is echt niet zo simpel als je lijkt te denken.
Als de munt van andere landen dan instort, kunnen ze Nederlandse exportproducten niet meer betalen.. Door de Euro blijft dat redelijk stabiel omdat je dat dan op kan vangen.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:23 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Hoe overleven die andere kleine Europese landen dan die niet in de Euro zitten? En het probleem met wisselkoersen is nu niet hetzelfde als 20 jaar geleden. Tegenwoordig kan je electronisch bankieren, en heb je overal pinautomaten.
En sinds de invoering van de Euro is de staatsschuld verdubbeld en ligt de economie op zijn gat en er komen nog torenhoge rekeningen omdat een groot deel van de leningen van Griekenland kwijtgescholden worden. Ik zie die voordelen niet zo goed hoor.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:18 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ja had het over 1000 jaar, de jaren 90 waren een economisch walhalla...
Die andere kleine Europese landen hebben in 1992 besloten om geen miljardeninvestering te doen in de Euro en dat ws aan andere doelen besteed die economisch samenwerking stimuleerden, het is net zo als met de JSF, je kunt er wel vanaf willen,maar als je dat doet levert het zo'n begrotingstekort op dat je de komende 10 jaar een procent of 8 inflatie hebt, wat er weer voor zorgt dat mensen niks kunnen kopen, wat er weer voor zorgt dat nederlandse bedrijven failliet gaan en er een hele zooi werklozen bijkomen.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:23 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Hoe overleven die andere kleine Europese landen dan die niet in de Euro zitten? En het probleem met wisselkoersen is nu niet hetzelfde als 20 jaar geleden. Tegenwoordig kan je electronisch bankieren, en heb je overal pinautomaten.
Zuid-Europa heeft dat geld nooit gehad, en West-Europa is dankzij die subsidie er 20 jaar lang heel goedkoop op vakantie gegaan.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:27 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
En sinds de invoering van de Euro is de staatsschuld verdubbeld en ligt de economie op zijn gat en er komen nog torenhoge rekeningen omdat een groot deel van de leningen van Griekenland kwijtgescholden worden. Ik zie die voordelen niet zo goed hoor.
Dat dus... ^quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:09 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Het is niet eens dat ik het eens ben met de besluiten die binnen Europa genomen worden, maar als ik realistisch denk, heeft het op geen enkele manier zin om minder Europa te willen, zonder dat je de economie nog verder de kop indrukt vanwege alles wat je moet ombuigen om Nederland een soort van zwitserland of noorwegen te maken.
Een gemeenschappelijke munt op zich is wel een goed idee. Vroeger hadden steden/gebieden in Nederland verschillende munten. Ik begrijp dat dat geen goede invloed op de economie heeft. Het probleem is dat we nu en in de verre toekomst andere landen uit de shit moeten helpen. Het kwijtschelden van de leningen voor Griekenland gaat ons al meer dan 10 miljard kosten. De rekening daarvoor moet nog binnenkomen. En dat is nog maar het begin. Landen als Italie en Spanje hebben een veel grotere economie. Vind jij het oke dat we de schulden en welvaart verdelen in Europa? Ook als dat Nederland 100+ miljard gaat kosten.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:27 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Die andere kleine Europese landen hebben in 1992 besloten om geen miljardeninvestering te doen in de Euro en dat ws aan andere doelen besteed die economisch samenwerking stimuleerden, het is net zo als met de JSF, je kunt er wel vanaf willen,maar als je dat doet levert het zo'n begrotingstekort op dat je de komende 10 jaar een procent of 8 inflatie hebt, wat er weer voor zorgt dat mensen niks kunnen kopen, wat er weer voor zorgt dat nederlandse bedrijven failliet gaan en er een hele zooi werklozen bijkomen.
Ja maar die crisis heeft geen echt verband met de Euro, maar lag aan de wereldeconomie en toestanden in de financiële sector.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:27 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
En sinds de invoering van de Euro is de staatsschuld verdubbeld en ligt de economie op zijn gat en er komen nog torenhoge rekeningen omdat een groot deel van de leningen van Griekenland kwijtgescholden worden. Ik zie die voordelen niet zo goed hoor.
net een beetje conservatief, valt me tegen van jequote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:32 schreef Inodder het volgende:
[..]
Dat dus... ^
Daarom sta ik hier een beetje van te kijken...
[ afbeelding ]
Had verwacht veel meer pro en wat meer rechts uit te komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |