De TT moet een lokkertje zijn, we willen natuurlijk zoveel mogelijk geld verdienen in de SCquote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
jaha, ik schoot weer in de stress, had het niet door
ik had eerst, waar we het over politiek hebben, maar dacht laat maar en toen ineens wist ik het niet meer. ik moet echt beter opletten voortaan dat ik niet de laatste benquote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:51 schreef Joezi het volgende:
[..]
De TT moet een lokkertje zijn, we willen natuurlijk zoveel mogelijk geld verdienen in de SC
ach maakt niet uit joh, het is gewoon heel erg jammerquote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik had eerst, waar we het over politiek hebben, maar dacht laat maar en toen ineens wist ik het niet meer. ik moet echt beter opletten voortaan dat ik niet de laatste ben
Als je de laatste post heb hoef je niet de nieuwe topic te maken. Je kan hem gewoon wegklikken.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik had eerst, waar we het over politiek hebben, maar dacht laat maar en toen ineens wist ik het niet meer. ik moet echt beter opletten voortaan dat ik niet de laatste ben
ja geef me weer een kutgevoel johquote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:52 schreef Joezi het volgende:
[..]
ach maakt niet uit joh, het is gewoon heel erg jammer
windows 8.1 is een bitch.maar laten we zeggen dat ik helemaal in het midden en het dichtst in de buurt van 50plus uitkwam,terwijl ik deze als mogelijke keuze een 1 gegeven had.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:53 schreef Joezi het volgende:
[..]
Post je kieskompas, of durf je niet meer?
klopt maar ik weet ook dat er mensen zijn die ervan houden dat de volgende snel word geopend, incl. ikke. daarom schiet ik ook in de stress, ik moet snel zijn, en ja ik leg teveel druk op mezelfquote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:53 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Als je de laatste post heb hoef je niet de nieuwe te maken. Je kan hem gewoon wegklikken.
daar zat ik ook vlakbijquote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:54 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
windows 8.1 is een bitch.maar laten we zeggen dat ik helemaal in het midden en het dichtst in de buurt van 50plus uitkwam.
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
klopt maar ik weet ook dat er mensen zijn die ervan houden dat de volgende snel word geopend, incl. ikke. daarom schiet ik ook in de stress, ik moet snel zijn, en ja ik leg teveel druk op mezelf
en waar hebben we het over, het is maar een tt, ff doortikken allemaal en er is weer een volgende met vast een creatievere tt dan de mijne
zo, ik heb gesproken
Vandaar die afwijking in de stemwijzerquote:
Hier staat hij wel bij of kan je die partij erbij zetten.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:56 schreef Joezi het volgende:
[..]
daar zat ik ook vlakbijMaar ik ga voor de piraten die er helemaal niet bij stonden
toevallig daar was ik net mee bezigquote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:59 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Hier staat hij wel bij of kan je die partij erbij zetten.
http://europa.stemwijzer.nl/
Ik ga voor D66.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:56 schreef Joezi het volgende:
[..]
daar zat ik ook vlakbijMaar ik ga voor de piraten die er helemaal niet bij stonden
Ach,zonder Europa heeft Nederland al helemaal niks te zeggen met 3 infirieure JSFs en een luchtmobiele brigade, zonder de Euro kun je Rotterdam ook vaarwel zeggen vanwege invoerheffingen ed.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |