Kunnen toch niet slechter zijn dan die van Billy ?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Alleen die schilderwerkjes van Gert he?
Wat is dezequote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:37 schreef ChocoFan het volgende:
echt he, al die jaren dat ik al fok en dan vergeet ik dus zulke dingen als dat fotoknop boekje iedere keer. maar ik ben dan ook niet zo geintereseerd in hoe mensen eruit zien, ik kijk meestal alleen als ze er hier over beginnen, zoals net en inderdaad liesje, je bent een mooie vrouw
en nee heren ik heb geen last van kutnijd en kan gewoon toegeven als een vrouw mooi is of niet
als ik ga schijten en kijk nog ff om voordat ik doortrek das nog meer kunst dan billehquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:41 schreef Punkman het volgende:
[..]
Kunnen toch niet slechter zijn dan die van Billy ?
sukkelquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:42 schreef Joezi het volgende:
Ik nam een slok uit een pak, laatste restje.. zat er een peuk in...
Ik verslikte me spontaanquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:42 schreef Joezi het volgende:
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:42 schreef Joezi het volgende:
Bah! En ja ik ken de smaak.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:42 schreef Joezi het volgende:
hoe oud ben jij dan joezquote:
jij mag er ook zijn en ik zag dat mootie ook een foto had, dus moest daar ook gelijk kijken en ook gewoon een mooie vrouwquote:
ik post ook regelmatig in de 40+ sc is eauk leuk daar hoorquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:45 schreef ChocoFan het volgende:
toch een hoop dertigers hier dan volgens mij
Ik hang ze altijd braaf op, zo ben ik.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Alleen die schilderwerkjes van Gert he?
Lol, ik wist niet eens dat er een fotoknopje was.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:45 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
jij mag er ook zijn en ik zag dat smootie ook een foto had, dus moest daar ook gelijk kijken en ook gewoon een mooie vrouw
valt wel op dat jullie allemaal erg slank zijn![]()
gatver wat lijk ik ineens een slijmbal![]()
mijn excuus, dat is niet mijn bedoeling
lol was grappig met COS nummer geboortejaar, was ik 1 van de laatste.. toen ehmm poezel en babu isax! nog.. en als laatst Grunge!quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:45 schreef ChocoFan het volgende:
toch een hoop dertigers hier dan volgens mij
maar ik ben nog geen 40quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:46 schreef Pavement het volgende:
[..]
ik post ook regelmatig in de 40+ sc is eauk leuk daar hoor
Smootie? Really?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:45 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
jij mag er ook zijn en ik zag dat smootie ook een foto had, dus moest daar ook gelijk kijken en ook gewoon een mooie vrouw
valt wel op dat jullie allemaal erg slank zijn![]()
gatver wat lijk ik ineens een slijmbal![]()
mijn excuus, dat is niet mijn bedoeling
Ja dacht eerst dat jij 40er was daaromquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:46 schreef Pavement het volgende:
[..]
ik post ook regelmatig in de 40+ sc is eauk leuk daar hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |