SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost![]()
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Gezien zijn compensatiegedrag hier op FOK! zal het niet veel zijn.
wowww, maar ik ga niet dm'en hoor.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:14 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Sure, je weet maar nooit. Niet geschoten is altijd mis.
Zonder verder iets te verraden kan ik zeggen dat jullie ook niet ver bij elkaar vandaan wonen.
???quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:14 schreef xcachet het volgende:
[..]
neeeeeee
die twee passen niet bij elkaar
Nog een knappere vrouw dan ik.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:13 schreef xcachet het volgende:
ik schat flip knapper in dan een gemiddelde vrouw
klopt dit?
En dat zegt ietsquote:Op woensdag 14 mei 2014 15:48 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat Lr een erg mooi meisje is
hahahaquote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nog een knappere vrouw dan ik.
[..]
En dat zegt iets
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nog een knappere vrouw dan ik.
[..]
En dat zegt iets
hij reageert niet eens op mijn HOEZOquote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:16 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Je stelt het net zelf voor. Wees niet zo wispelturig.
Wat voor cijfer zou je jezelf geven op een schaal van 1 tot 10?quote:
wat dan?quote:
ja toen was ik aan het typenquote:
rare redenquote:
hij is hier niet meer dus hij wil nietquote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:19 schreef Littlerabbit het volgende:
Waarom zoeken we nog verder dan. Johannes_Vermeer was de kandidaat toch? Ik ga hem over een maand mogelijk zelfs een slaapplek aanbieden dus wellicht valt er dan al wat te regelen
Je moet verder met je zoektochtquote:
quote:
quote:
Euhquote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat voor cijfer zou je jezelf geven op een schaal van 1 tot 10?
Nee hij wil jou. Niet al die andere onzin. Ik trek hem ruw naar dit topic om tussen al LMI zijn posts in te vallen, wat verwacht je dan.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:20 schreef supersof het volgende:
[..]
hij is hier niet meer dus hij wil niet
Toen ik Etsu ontmoette wilde hij me zowat bespringen. Dit moet voldoende zijn.quote:
Ik zet dit even op mijn CVquote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Johannes heeft overigens
-zijn bachelor al binnen.
-Spreekt Frans (Zelfs een halfjaar in Parijs gewoond),
-speelt de piano
-zijn gevoel voor humor is legendarisch
-en respectvolle houding naar andere en vooral vrouwen moge wel duidelijk zijn aan de hand van zijn posts.
Achterliggende reden is valide.quote:
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee hij wil jou. Niet al die andere onzin. Ik trek hem ruw naar dit topic om tussen al LMI zijn posts in te vallen, wat verwacht je dan.
Hmmquote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:21 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Jullie leven dicht bij elkaar en allebei op grote voet.
Denk aan de voordelen.
Pls goquote:
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:22 schreef Rodawa het volgende:
Even koppeltjes vormen.
GZ1000 + Supersof
LETMEIN + Blondje93
Beach en Snow zouden trots zijn.
rot opquote:
Maar etsu heeft een rare smaakquote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Toen ik Etsu ontmoette wilde hij me zowat bespringen. Dit moet voldoende zijn.
[..]
Ik zet dit even op mijn CV
Ga weg xDquote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:22 schreef Rodawa het volgende:
Even koppeltjes vormen.
GZ1000 + Supersof
LETMEIN + Blondje93
Daar zijn geen goede antwoorden op verdikkeme.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat zou jij mij voor een cijfer geven?
ahhhahahaha x'D grappenmaker ehhquote:
Aiiquote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:22 schreef Rodawa het volgende:
Even koppeltjes vormen.
GZ1000 + Supersof
LETMEIN + Blondje93
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daar zijn geen goede antwoorden op verdikkeme.
maar ze heeft wel gelijkquote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oké dan niet. Het is nu officieel uit tussen ons.
#D'RANquote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:24 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Srs, dit kunnen we waarmaken. HET KAN GEBEUREN.
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zijn er daarna nog vrijgezelle FOK!sters over?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:24 schreef Rodawa het volgende:
[..]
heeft ze naaktpicsquote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:25 schreef xcachet het volgende:
Blondje voelde zich geroepen vanwege de TT
Arachide.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zijn er daarna nog vrijgezelle FOK!sters over?
Ik begrijp je hoor. Jammer dat ze niet gewoon durft toe te happenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoi Blondje. Aangenaam kennis te maken.quote:
Ik zal WT even vragen wat voor cijfer hij jou zou geven.quote:
hahahahahahaquote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:25 schreef xcachet het volgende:
Nee sorry, ik moet ergens een lijn trekken.quote:
Ligt er aan in welke mate.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee sorry, ik moet ergens een lijn trekken.
Wat vind je trouwens van jongens die hard to get spelen?
Dat zei ik dus alquote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
is het uit met die ex mod met een blonde gozer als UI?
weet zijn naam niet meer
Gekkiequote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:25 schreef xcachet het volgende:
We hebben de optie bekeken en we zijn het eens dat het niet gaat werken.quote:
Geen idee, ik las net alleen dat ze vrijgezel is en daarvoor dat VA haar wekelijks ziet. 1+1=2, goede kandidaat.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
is het uit met die ex mod met een blonde gozer als UI?
weet zijn naam niet meer
Maar ze is dus vrijgezel.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
We hebben de optie bekeken en we zijn het eens dat het niet gaat werken.
Nee.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Van die types die het heel snel uitmaken.
Begin er niet overquote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:25 schreef Rodawa het volgende:
[..]
LMI zou een goede jongen voor je zijn, Andr**s laat je toch maar in de steek.
Ara vrijgezel?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
We hebben de optie bekeken en we zijn het eens dat het niet gaat werken.
Sowieso. En ze werkt bij de Mac, gratis eten alles.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:27 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Geen idee, ik las net alleen dat ze vrijgezel is en daarvoor dat VA haar wekelijks ziet. 1+1=2, goede kandidaat.
Vandaar dat ze dik vet en fatsig isquote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Sowieso. En ze werkt bij de Mac, gratis eten alles.
Hoi hoiquote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik begrijp je hoor. Jammer dat ze niet gewoon durft toe te happen
[..]
Hoi Blondje. Aangenaam kennis te maken.
Ik vind dit niet leuk.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oké het was weer aan, maar nu is het weer uit.
Non of your fucking businessquote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:28 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Woont ze uberhaupt nog in R'dam. Ze woonde toch samen etc
wow doe normaal ofzoquote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
scheld haar een paar keer uit
misschien denkt ze er dan anders over
de vuige hoer
Alles kan, als je het maar wiltquote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:24 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Is ze van school afquote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Non of your fucking business
jouw fucking business is het dus ook nietquote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Non of your fucking business
Eerst zou ik verliefd zijn op sof, nu op ara. Het houdt niet opquote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:27 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Geen idee, ik las net alleen dat ze vrijgezel is en daarvoor dat VA haar wekelijks ziet. 1+1=2, goede kandidaat.
Dankje LRquote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je bent en blijft een lul maar je toch kan ik je directheid wel op prijs stellen.
ik heb net geleerd dat vrouwen alleen op badboys vallenquote:
Ook niet leukquote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het spijt me, ik was te hard. Het is weer aan.
Wat vind je van knipperlichtrelaties?
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het spijt me, ik was te hard. Het is weer aan.
Wat vind je van knipperlichtrelaties?
Maar die zijn vaak of gelovig of anti-drugs en dat is een probleempjequote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goh
Jij moet gewoon een lief popje zoeken.
Laat de bad guy een bad guy zijn. Vrouwen voelen zich daartoe aangetrokken #TeamHW #en #een #paar #hashtags #die #ik #vergeten #benquote:
Ik doe mijn best voor jullie, ik ga me uit de naad werken.quote:
Hahaquote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar die zijn vaak of gelovig of anti-drugs en dat is een probleempje
jouw vooroordelen zijn echt schrijnendquote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat insinueer ik niet, maar je vroeg om een vrijgezelle FOK!ster en dat lijkt me de perfecte kandidaat voor je.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Eerst zou ik verliefd zijn op sof, nu op ara. Het houdt niet op
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
jouw vooroordelen zijn echt schrijnend
Ach, blijven zoeken jongen.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
wanneer komt jouw #badgirl weer naar de #hw?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:31 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Laat de bad guy een bad guy zijn. Vrouwen voelen zich daartoe aangetrokken #TeamHW #en #een #paar #hashtags #die #ik #vergeten #ben
[..]
Ik doe mijn best voor jullie, ik ga me uit de naad werken.
Maar of het bij jou nog goed komt?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, blijven zoeken jongen.
Het komt wel goed.
Iedereen is hier een beetje wereldvreemd met tunnelvisie.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
ho hoquote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Iedereen is hier een beetje wereldvreemd met tunnelvisie.
You couldn't be more wrongquote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:32 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dat insinueer ik niet, maar je vroeg om een vrijgezelle FOK!ster en dat lijkt me de perfecte kandidaat voor je.
Maar jij bent moderator, jij staat boven het gespuis.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
ho ho
dat vind ik van mijzelf wel meevallen iig
:squote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hmm, lastig deze.quote:
Ja ik denk dat ik maar weg gaquote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:32 schreef supersof het volgende:
VA!!!!
ik heb een goed kanaal voor je gevonden
https://www.youtube.com/user/masterflirtkanaal/videos
én gamescrewquote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar jij bent moderator, jij staat boven het gespuis.
Iedereen vindt dat van zichzelf.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
ho ho
dat vind ik van mijzelf wel meevallen iig
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja ik denk dat ik maar weg ga
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja ik denk dat ik maar weg ga
Ze zijn vrij kansloos allemaal.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:36 schreef supersof het volgende:
[..]![]()
![]()
wel leuke filmpjes op zich
kwam ik toevallig tegen
;squote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hmm, lastig deze.
We houden het aan, maar ik geef je toestemming in de komende tijd ook verhoudingen buiten onze relatie te beginnen
Ja ja, genoeg VA belachelijk maken voor vandaagquote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:36 schreef supersof het volgende:
[..]![]()
![]()
wel leuke filmpjes op zich
kwam ik toevallig tegen
Waar gaat het heen...quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:36 schreef supersof het volgende:
[..]
;s
jij bent echt een rare hoor johannes
quote:
Laat je niet zo makkelijk overtuigen joh.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
én gamescrew
ja, mijn FOK!leven zit flink in de lift
Wanneer vond je voor het laatst iemand leuk?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja ja, genoeg VA belachelijk maken voor vandaag
quote:
Stokerquote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Laat je niet zo makkelijk overtuigen joh.
Dat valt reuze meequote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:36 schreef supersof het volgende:
[..]
;s
jij bent echt een rare hoor johannes
Hey Flipsquote:
Begin vorige week volgens mijquote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wanneer vond je voor het laatst iemand leuk?
Laat maar hoor! pffffffquote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat valt reuze meeMaar als jij exclusief voor mij wil zijn vind ik het best, ik kan niet beloven dat ik ondertussen niet met anderen flirt.
[..]
Hey Flips![]()
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Begin vorige week volgens mij
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Begin vorige week volgens mij
Ik ga graag een discussie aan, maar deze zou nog zinlozer zijn dan menig andere discussie op den foks, dus laat ik hem aan mij voorbij gaan.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Laat je niet zo makkelijk overtuigen joh.
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat valt reuze meeMaar als jij exclusief voor mij wil zijn vind ik het best, ik kan niet beloven dat ik ondertussen niet met anderen flirt.
[..]
Hey Flips![]()
Niet zoveel. Een vriendin van haar waardoor ik haar ken heeft laten merken dat het niet zoveel kans heeftquote:
sstquote:
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Niet zoveel. Een vriendin van haar waardoor ik haar ken heeft laten merken dat het niet zoveel kans heeft
[..]
sst
die vriendin was supersofquote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Niet zoveel. Een vriendin van haar waardoor ik haar ken heeft laten merken dat het niet zoveel kans heeft
[..]
sst
Ik moet toch iemand als rolmodel hebben.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat zit je haar leuk![]()
Beetje Jessica Alba like.
Harde struggels maat.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:43 schreef Littlerabbit het volgende:
Jeetje. Ik wist wel dat ik Johannes niet zo open in de markt had moeten gooien
Ja dankjewel. Ik blijf gewoon mezelf he, maar als je zulke kwaliteiten hebt is dat ook niet zo moeilijkquote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik moet toch iemand als rolmodel hebben.
Jouw CV zag er leuk uit![]()
Oh zie jij Flips ook wel zitten dan? Sorry LRquote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:43 schreef Littlerabbit het volgende:
TURN DOWN FO WAT ?!?!quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:45 schreef supersof het volgende:
AHHAHAHAHA
https://www.facebook.com/(...)32218&type=2&theater
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja dankjewel. Ik blijf gewoon mezelf he, maar als je zulke kwaliteiten hebt is dat ook niet zo moeilijk![]()
Verstandig dat je voor Jessica hebt gekozen als rolmodel, ik vind dat echt een toffe meid!
[..]
Oh zie jij Flips ook wel zitten dan? Sorry LRJe had dit even moeten kortsluiten met mij. Ik wil jullie online relatie niet in de weg zitten.
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:43 schreef Littlerabbit het volgende:
Zo lekker gewoon gebleven.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja dankjewel. Ik blijf gewoon mezelf he, maar als je zulke kwaliteiten hebt is dat ook niet zo moeilijk![]()
Verstandig dat je voor Jessica hebt gekozen als rolmodel, ik vind dat echt een toffe meid!
[..]
Oh zie jij Flips ook wel zitten dan? Sorry LRJe had dit even moeten kortsluiten met mij. Ik wil jullie online relatie niet in de weg zitten.
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:45 schreef supersof het volgende:
AHHAHAHAHA
https://www.facebook.com/(...)32218&type=2&theater
Gelukkig is bescheidenheid ook een van de eigenschappen waar ik bekend om staquote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Zo lekker gewoon gebleven.Dat je nog vrijgezel bent.
Ik ook, al vind ik Scarlett nog steeds leuker
Verdorie. Je moet overigens wel weten dat Flippiee een Az-supporter is. Ik wil verder geen olie op het vuur gooien in jullie gezellige onderonsje hoorquote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
Sjonge, ik vergat zo maar een woord te typen. Zo zie je maar dat een foutje maken de beste kan overkomen.
Ik zie haar dan wel zondag als ze tussen de uitsupporters staat in de Euroborgquote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Verdorie. Je moet overigens wel weten dat Flippiee een Az-supporter is. Ik wil verder geen olie op het vuur gooien in jullie gezellige onderonsje hoor![]()
Ik heb mijn baard weer 2 weken staan Johannes
Ik werd vandaag nog beticht van valse bescheidenheidquote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gelukkig is bescheidenheid ook een van de eigenschappen waar ik bekend om sta
Ik vind toevallig ook zeer aantrekkelijk, dit is vooral aangewakkerd door Knut, een goede vriend van mij. Maar mijn muze blijft Alba, dat is een gewoon een gevoelskwestie.
was je je baard met shampoo?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Verdorie. Je moet overigens wel weten dat Flippiee een Az-supporter is. Ik wil verder geen olie op het vuur gooien in jullie gezellige onderonsje hoor![]()
Ik heb mijn baard weer 2 weken staan Johannes
Als je gisteren naar AZ keek, dan had je mij misschien ook wel kunnen spotten. Ik was een van de debielen die een spandoek omhoog mocht houden.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zie haar dan wel zondag als ze tussen de uitsupporters staat in de EuroborgAls de televisiecamera's haar in beeld nemen dan
![]()
Je bent zelf geweldigquote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik werd vandaag nog beticht van valse bescheidenheidBlijkbaar ben ik ook ontzettend bescheiden, als mensen mij daarvan beschuldigen. We hebben dus een matchend eigenschap.
Knut heb ik wel eens gezien in VBL. Wat fijn dat je openstaat voor andere mensen hun mening. En dat je een voorkeur voor Alba blijft houden, getuigt van een eigen mening. Geweldig, dit.
Ik heb het helaas moeten missen.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als je gisteren naar AZ keek, dan had je mij misschien ook wel kunnen spotten. Ik was een van de debielen die een spandoek omhoog mocht houden.
Leuk spelletje. Click a dick. Iedereen moet omstebeurten op volgende klikken. Degene die een pener tegenkomt moet drinkenquote:
ik doe zonder cam hahahaquote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Leuk spelletje. Click a dick. Iedereen moet omstebeurten op volgende klikken. Degene die een pener tegenkomt moet drinken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nick van der velden? Oud- AZ'er, wat denk je zelf?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je bent zelf geweldig
[..]
Ik heb het helaas moeten missen.
Heb je nog gezwaaid naar mijn grote held en voorbeeld: Nickgod?
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:05 schreef Ezell het volgende:
[..]
hopelijk blijft er eten over na werktijd![]()
Ja, Nickgod inderdaad.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nick van der velden? Oud- AZ'er, wat denk je zelf?
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:04 schreef Typisch het volgende:
de kat gaat nog een poging wagen
via de bosjes denkt hij/zij/het ongezien mijn heus opnieuw te kunnen betredenBest leuke tuin nog wel. Ik kan de HW stijl wel waarderen waar de kinderen hun ouders gewoon uitzetten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Los van alle onzin laat hij dit seizoen wel echt leuke dingen zien sinds zijn terugkomst.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |