jouw vooroordelen zijn echt schrijnendquote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar die zijn vaak of gelovig of anti-drugs en dat is een probleempje
Dat insinueer ik niet, maar je vroeg om een vrijgezelle FOK!ster en dat lijkt me de perfecte kandidaat voor je.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Eerst zou ik verliefd zijn op sof, nu op ara. Het houdt niet op
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
jouw vooroordelen zijn echt schrijnend
Ach, blijven zoeken jongen.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar die zijn vaak of gelovig of anti-drugs en dat is een probleempje
wanneer komt jouw #badgirl weer naar de #hw?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:31 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Laat de bad guy een bad guy zijn. Vrouwen voelen zich daartoe aangetrokken #TeamHW #en #een #paar #hashtags #die #ik #vergeten #ben
[..]
Ik doe mijn best voor jullie, ik ga me uit de naad werken.
Maar of het bij jou nog goed komt?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, blijven zoeken jongen.
Het komt wel goed.
Iedereen is hier een beetje wereldvreemd met tunnelvisie.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
ho hoquote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Iedereen is hier een beetje wereldvreemd met tunnelvisie.
You couldn't be more wrongquote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:32 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dat insinueer ik niet, maar je vroeg om een vrijgezelle FOK!ster en dat lijkt me de perfecte kandidaat voor je.
Maar jij bent moderator, jij staat boven het gespuis.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
ho ho
dat vind ik van mijzelf wel meevallen iig
:squote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hmm, lastig deze.quote:
Ja ik denk dat ik maar weg gaquote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:32 schreef supersof het volgende:
VA!!!!
ik heb een goed kanaal voor je gevonden
https://www.youtube.com/user/masterflirtkanaal/videos
én gamescrewquote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar jij bent moderator, jij staat boven het gespuis.
Iedereen vindt dat van zichzelf.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
ho ho
dat vind ik van mijzelf wel meevallen iig
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja ik denk dat ik maar weg ga
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja ik denk dat ik maar weg ga
Ze zijn vrij kansloos allemaal.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:36 schreef supersof het volgende:
[..]![]()
![]()
wel leuke filmpjes op zich
kwam ik toevallig tegen
;squote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hmm, lastig deze.
We houden het aan, maar ik geef je toestemming in de komende tijd ook verhoudingen buiten onze relatie te beginnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |