Sowieso. En ze werkt bij de Mac, gratis eten alles.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:27 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Geen idee, ik las net alleen dat ze vrijgezel is en daarvoor dat VA haar wekelijks ziet. 1+1=2, goede kandidaat.
Vandaar dat ze dik vet en fatsig isquote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Sowieso. En ze werkt bij de Mac, gratis eten alles.
Hoi hoiquote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik begrijp je hoor. Jammer dat ze niet gewoon durft toe te happen
[..]
Hoi Blondje. Aangenaam kennis te maken.
Ik vind dit niet leuk.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oké het was weer aan, maar nu is het weer uit.
Non of your fucking businessquote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:28 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Woont ze uberhaupt nog in R'dam. Ze woonde toch samen etc
wow doe normaal ofzoquote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
scheld haar een paar keer uit
misschien denkt ze er dan anders over
de vuige hoer
Alles kan, als je het maar wiltquote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:24 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Srs, dit kunnen we waarmaken. HET KAN GEBEUREN.
Is ze van school afquote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Non of your fucking business
jouw fucking business is het dus ook nietquote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Non of your fucking business
Eerst zou ik verliefd zijn op sof, nu op ara. Het houdt niet opquote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:27 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Geen idee, ik las net alleen dat ze vrijgezel is en daarvoor dat VA haar wekelijks ziet. 1+1=2, goede kandidaat.
Dankje LRquote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je bent en blijft een lul maar je toch kan ik je directheid wel op prijs stellen.
ik heb net geleerd dat vrouwen alleen op badboys vallenquote:
Ook niet leukquote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het spijt me, ik was te hard. Het is weer aan.
Wat vind je van knipperlichtrelaties?
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het spijt me, ik was te hard. Het is weer aan.
Wat vind je van knipperlichtrelaties?
Maar die zijn vaak of gelovig of anti-drugs en dat is een probleempjequote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goh
Jij moet gewoon een lief popje zoeken.
Laat de bad guy een bad guy zijn. Vrouwen voelen zich daartoe aangetrokken #TeamHW #en #een #paar #hashtags #die #ik #vergeten #benquote:
Ik doe mijn best voor jullie, ik ga me uit de naad werken.quote:
Hahaquote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar die zijn vaak of gelovig of anti-drugs en dat is een probleempje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |