quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja dankjewel. Ik blijf gewoon mezelf he, maar als je zulke kwaliteiten hebt is dat ook niet zo moeilijk![]()
Verstandig dat je voor Jessica hebt gekozen als rolmodel, ik vind dat echt een toffe meid!
[..]
Oh zie jij Flips ook wel zitten dan? Sorry LRJe had dit even moeten kortsluiten met mij. Ik wil jullie online relatie niet in de weg zitten.
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:43 schreef Littlerabbit het volgende:
Jeetje. Ik wist wel dat ik Johannes niet zo open in de markt had moeten gooien
Zo lekker gewoon gebleven.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja dankjewel. Ik blijf gewoon mezelf he, maar als je zulke kwaliteiten hebt is dat ook niet zo moeilijk![]()
Verstandig dat je voor Jessica hebt gekozen als rolmodel, ik vind dat echt een toffe meid!
[..]
Oh zie jij Flips ook wel zitten dan? Sorry LRJe had dit even moeten kortsluiten met mij. Ik wil jullie online relatie niet in de weg zitten.
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:45 schreef supersof het volgende:
AHHAHAHAHA
https://www.facebook.com/(...)32218&type=2&theater
Gelukkig is bescheidenheid ook een van de eigenschappen waar ik bekend om staquote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Zo lekker gewoon gebleven.Dat je nog vrijgezel bent.
Ik ook, al vind ik Scarlett nog steeds leuker
Verdorie. Je moet overigens wel weten dat Flippiee een Az-supporter is. Ik wil verder geen olie op het vuur gooien in jullie gezellige onderonsje hoorquote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
Sjonge, ik vergat zo maar een woord te typen. Zo zie je maar dat een foutje maken de beste kan overkomen.
Ik zie haar dan wel zondag als ze tussen de uitsupporters staat in de Euroborgquote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Verdorie. Je moet overigens wel weten dat Flippiee een Az-supporter is. Ik wil verder geen olie op het vuur gooien in jullie gezellige onderonsje hoor![]()
Ik heb mijn baard weer 2 weken staan Johannes
Ik werd vandaag nog beticht van valse bescheidenheidquote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gelukkig is bescheidenheid ook een van de eigenschappen waar ik bekend om sta
Ik vind toevallig ook zeer aantrekkelijk, dit is vooral aangewakkerd door Knut, een goede vriend van mij. Maar mijn muze blijft Alba, dat is een gewoon een gevoelskwestie.
was je je baard met shampoo?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Verdorie. Je moet overigens wel weten dat Flippiee een Az-supporter is. Ik wil verder geen olie op het vuur gooien in jullie gezellige onderonsje hoor![]()
Ik heb mijn baard weer 2 weken staan Johannes
Als je gisteren naar AZ keek, dan had je mij misschien ook wel kunnen spotten. Ik was een van de debielen die een spandoek omhoog mocht houden.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zie haar dan wel zondag als ze tussen de uitsupporters staat in de EuroborgAls de televisiecamera's haar in beeld nemen dan
![]()
Je bent zelf geweldigquote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik werd vandaag nog beticht van valse bescheidenheidBlijkbaar ben ik ook ontzettend bescheiden, als mensen mij daarvan beschuldigen. We hebben dus een matchend eigenschap.
Knut heb ik wel eens gezien in VBL. Wat fijn dat je openstaat voor andere mensen hun mening. En dat je een voorkeur voor Alba blijft houden, getuigt van een eigen mening. Geweldig, dit.
Ik heb het helaas moeten missen.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als je gisteren naar AZ keek, dan had je mij misschien ook wel kunnen spotten. Ik was een van de debielen die een spandoek omhoog mocht houden.
Leuk spelletje. Click a dick. Iedereen moet omstebeurten op volgende klikken. Degene die een pener tegenkomt moet drinkenquote:
ik doe zonder cam hahahaquote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Leuk spelletje. Click a dick. Iedereen moet omstebeurten op volgende klikken. Degene die een pener tegenkomt moet drinken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nick van der velden? Oud- AZ'er, wat denk je zelf?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je bent zelf geweldig
[..]
Ik heb het helaas moeten missen.
Heb je nog gezwaaid naar mijn grote held en voorbeeld: Nickgod?
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:05 schreef Ezell het volgende:
[..]
hopelijk blijft er eten over na werktijd![]()
Ja, Nickgod inderdaad.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nick van der velden? Oud- AZ'er, wat denk je zelf?
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:04 schreef Typisch het volgende:
de kat gaat nog een poging wagen
via de bosjes denkt hij/zij/het ongezien mijn heus opnieuw te kunnen betredenBest leuke tuin nog wel. Ik kan de HW stijl wel waarderen waar de kinderen hun ouders gewoon uitzetten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Los van alle onzin laat hij dit seizoen wel echt leuke dingen zien sinds zijn terugkomst.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |