SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost![]()
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Gezien zijn compensatiegedrag hier op FOK! zal het niet veel zijn.
wowww, maar ik ga niet dm'en hoor.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:14 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Sure, je weet maar nooit. Niet geschoten is altijd mis.
Zonder verder iets te verraden kan ik zeggen dat jullie ook niet ver bij elkaar vandaan wonen.
???quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:14 schreef xcachet het volgende:
[..]
neeeeeee
die twee passen niet bij elkaar
Nog een knappere vrouw dan ik.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:13 schreef xcachet het volgende:
ik schat flip knapper in dan een gemiddelde vrouw
klopt dit?
En dat zegt ietsquote:Op woensdag 14 mei 2014 15:48 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat Lr een erg mooi meisje is
hahahaquote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nog een knappere vrouw dan ik.
[..]
En dat zegt iets
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nog een knappere vrouw dan ik.
[..]
En dat zegt iets
hij reageert niet eens op mijn HOEZOquote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:16 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Je stelt het net zelf voor. Wees niet zo wispelturig.
Wat voor cijfer zou je jezelf geven op een schaal van 1 tot 10?quote:
wat dan?quote:
ja toen was ik aan het typenquote:
rare redenquote:
hij is hier niet meer dus hij wil nietquote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:19 schreef Littlerabbit het volgende:
Waarom zoeken we nog verder dan. Johannes_Vermeer was de kandidaat toch? Ik ga hem over een maand mogelijk zelfs een slaapplek aanbieden dus wellicht valt er dan al wat te regelen
Je moet verder met je zoektochtquote:
quote:
quote:
Euhquote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat voor cijfer zou je jezelf geven op een schaal van 1 tot 10?
Nee hij wil jou. Niet al die andere onzin. Ik trek hem ruw naar dit topic om tussen al LMI zijn posts in te vallen, wat verwacht je dan.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:20 schreef supersof het volgende:
[..]
hij is hier niet meer dus hij wil niet
Toen ik Etsu ontmoette wilde hij me zowat bespringen. Dit moet voldoende zijn.quote:
Ik zet dit even op mijn CVquote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Johannes heeft overigens
-zijn bachelor al binnen.
-Spreekt Frans (Zelfs een halfjaar in Parijs gewoond),
-speelt de piano
-zijn gevoel voor humor is legendarisch
-en respectvolle houding naar andere en vooral vrouwen moge wel duidelijk zijn aan de hand van zijn posts.
Achterliggende reden is valide.quote:
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee hij wil jou. Niet al die andere onzin. Ik trek hem ruw naar dit topic om tussen al LMI zijn posts in te vallen, wat verwacht je dan.
Hmmquote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:21 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Jullie leven dicht bij elkaar en allebei op grote voet.
Denk aan de voordelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |