SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost![]()
Ja oké.quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Waarom denk je dat ik op FOK! zit, omdat ik veel te doen heb?
Same here.quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Niet. Guess what? "Kunst & Techniek" is te veel kunst, veeeeel te weinig techniek. Dus veel tekenen en shit. Dus daar ben ik mee gestoptquote:Op woensdag 14 mei 2014 15:32 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zelfde dus
Wanneer ga je in Tukkerland wonen?
Ohquote:Op woensdag 14 mei 2014 15:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat hangt af van mijn publiek/gesprekspartner maar fysiek 24.
Welke opleiding ga je dan doen?quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Niet. Guess what? "Kunst & Techniek" is te veel kunst, veeeeel te weinig techniek. Dus veel tekenen en shit. Dus daar ben ik mee gestopt
Ik vind reizen wel tof altijd. Beetje WiFi erbij, gezelligheidquote:
Ik zit op fok en heb nog veel te doen, your point?quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Informatica. Dus genoeg techniekquote:
8 uur lang. 2.5 uur trein, 30 min bus, 2 uur op vliegveld zitten (noem ik ook maar reizen) en nog 2.5-3 uur vliegenquote:Op woensdag 14 mei 2014 15:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik vind reizen wel tof altijd. Beetje WiFi erbij, gezelligheid
Ga weg en doe die dingen anders eindig je als mij.quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:34 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik zit op fok en heb nog veel te doen, your point?
Nice. In Arnhem of zo?quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Informatica. Dus genoeg techniek
Maar de bestemming is het waard, toch?quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:34 schreef Toto69 het volgende:
[..]
8 uur lang. 2.5 uur trein, 30 min bus, 2 uur op vliegveld zitten (noem ik ook maar reizen) en nog 2.5-3 uur vliegen
Where you going?quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:34 schreef Toto69 het volgende:
[..]
8 uur lang. 2.5 uur trein, 30 min bus, 2 uur op vliegveld zitten (noem ik ook maar reizen) en nog 2.5-3 uur vliegen
Hij heeft geen punt, hij is toch geen potlood ;squote:Op woensdag 14 mei 2014 15:34 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik zit op fok en heb nog veel te doen, your point?
quote:
Kan nog zat toch, je bent pas 16quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]Daar opzich wel een kamer op het oog, maar er zijn wat praktische dingen waardoor ik nog niet het huis uit kan. Mja.
Fuck, dan wonen we dicht bij elkaar straks.quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]Daar opzich wel een kamer op het oog, maar er zijn wat praktische dingen waardoor ik nog niet het huis uit kan. Mja.
Dit is het internet. Ik kan een potlood zijn en niemand die het weetquote:Op woensdag 14 mei 2014 15:35 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hij heeft geen punt, hij is toch geen potlood ;s
quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dit is het internet. Ik kan een potlood zijn en niemand die het weet
quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ga weg en doe die dingen anders eindig je als mij.
Maar wel een piemelquote:Op woensdag 14 mei 2014 15:35 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hij heeft geen punt, hij is toch geen potlood ;s
Again? To do what?quote:
Draai die 6 maar om.quote:
Sowieso dat ik dan kom chillen. Gaat bogie mee?quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Fuck, dan wonen we dicht bij elkaar straks.
Ik wilde je uitlachen omdat je oud bent, maar je bent even oud als ikquote:Op woensdag 14 mei 2014 15:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat is dit nou weerAls je klachten hebt moet je mijn ouders maar aanspreken
Iemand die ik ken zegt altijd:quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dit is het internet. Ik kan een potlood zijn en niemand die het weet
Ben ik zonder Bogie niet leuk genoeg?quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Again? To do what?
[..]
Draai die 6 maar om.
[..]
Sowieso dat ik dan kom chillen. Gaat bogie mee?
Tuurlijk wel, maar Bogie heeft een heldenstatus inmiddelsquote:
Ja jeetje. Had dan even gewaarschuwd. Het was al uniek dat ik mijn werkelijke leeftijd gaf maar dat had ik dan weer voor je overquote:Op woensdag 14 mei 2014 15:36 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik wilde je uitlachen omdat je oud bent, maar je bent even oud als ik
Kom in de toekomst meetrollen in WKN DASOOquote:
Je bent nog jonger ook bedenk ik mij netquote:Op woensdag 14 mei 2014 15:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja jeetje. Had dan even gewaarschuwd. Het was al uniek dat ik mijn werkelijke leeftijd gaf maar dat had ik dan weer voor je over
Hij gaat wel mee hoor.quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, maar Bogie heeft een heldenstatus inmiddels
Gewoon weer Philipsquote:Op woensdag 14 mei 2014 15:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Again? To do what?
[..]
Draai die 6 maar om.
[..]
Sowieso dat ik dan kom chillen. Gaat bogie mee?
Ja, dat doe ikquote:Op woensdag 14 mei 2014 15:38 schreef Dven het volgende:
[..]
Kom in de toekomst meetrollen in WKN DASOO
Why? Ik dacht dat het juist tegenvielquote:
Altijd.quote:
quote:
Werk zelf was wel prima, heb er nog wat vrienden, het was die kutwond die het tegen liet vallen, deze keer moet ik me daar over heen zettenquote:Op woensdag 14 mei 2014 15:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Why? Ik dacht dat het juist tegenviel
quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:40 schreef Dven het volgende:
[..]
Altijd leuk. Zeker als de hele discussie gestart wordt.
Succes daarmee danquote:Op woensdag 14 mei 2014 15:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Werk zelf was wel prima, heb er nog wat vrienden, het was die kutwond die het tegen liet vallen, deze keer moet ik me daar over heen zetten
Goed, goed. Misschien wel verhuizen naar Varna. Mooie aanbieding gekregen. Maar wil deze stad eigenlijk niet verlatenquote:
Je blijkt ongemerkt 25 jaar oud te zijn geworden? Vervelende dingen zijn dat.quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:39 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Je bent nog jonger ook bedenk ik mij net
Sorry hoorquote:
oh lekker danquote:Op woensdag 14 mei 2014 15:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Altijd.
Maar ik kan pas in september verhuizen. Eerder mag ik niet zo'n woning betrekken van de woningbouwvereniging.
Als ik in je zit voel je je weer jong, geen zorgen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je blijkt ongemerkt 25 jaar oud te zijn geworden? Vervelende dingen zijn dat.
[..]
Sorry hoor. Wel een herkenbaar gevoel overigens.
thanks, jij ookquote:
Varnaquote:Op woensdag 14 mei 2014 15:41 schreef Dven het volgende:
[..]
Goed, goed. Misschien wel verhuizen naar Varna. Mooie aanbieding gekregen. Maar wil deze stad eigenlijk niet verlaten
Ja, beetje jammer. Ik was liever al verhuisd voordat de studie begon. Nu heb ik zat tijd om te klussen, in te richten en te settelen.quote:
Haha, laten we dit nou maar in één topic houden. Ik heb inmiddels de Petrus > Jezus kaart gespeeld.quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:42 schreef Dven het volgende:
[..]
Als ik in je zit voel je je weer jong, geen zorgen.
Stad aan de kust. Kan ik lekker het hele jaar duikenquote:
Vet manquote:Op woensdag 14 mei 2014 15:43 schreef Dven het volgende:
[..]
Stad aan de kust. Kan ik lekker het hele jaar duiken
Jij bent de MOD dus ik zal naar je pijpenquote:Op woensdag 14 mei 2014 15:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Haha, laten we dit nou maar in één topic houden. Ik heb inmiddels de Petrus > Jezus kaart gespeeld.
Nu heb je iig nog wat tijd om wat meer te sparen. Kan ook handig zijn, natuurlijkquote:Op woensdag 14 mei 2014 15:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, beetje jammer. Ik was liever al verhuisd voordat de studie begon. Nu heb ik zat tijd om te klussen, in te richten en te settelen.
Neequote:Op woensdag 14 mei 2014 15:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je blijkt ongemerkt 25 jaar oud te zijn geworden? Vervelende dingen zijn dat.
[..]
Sorry hoor. Wel een herkenbaar gevoel overigens.
Ja. Maar geen bergen, studenten en backpackersquote:
En geen lekkere chickiesquote:Op woensdag 14 mei 2014 15:44 schreef Dven het volgende:
[..]
Ja. Maar geen bergen, studenten en backpackers
Als ik werk zou hebben wel.quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nu heb je iig nog wat tijd om wat meer te sparen. Kan ook handig zijn, natuurlijk
Dat dan weer wel. Zeker in de zomer wanneer de stad twee keer zo vol is met jonge meisjes die wat centjes willen verdienen door aan de kust te werkenquote:
quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:46 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat dan weer wel. Zeker in de zomer wanneer de stad twee keer zo vol is met jonge meisjes die wat centjes willen verdienen door aan de kust te werken
quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:48 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat Lr een erg mooi meisje is
Klopt inderdaad. al is het een te verwaarlozen verschil. Het geeft ons tenminste de mogelijkheid ons geestelijk boven het andere gespuis in deze SC te zetten.quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:44 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Neebijdehandje. Ik ben oud, niet dement
![]()
Ik kan mij herinneren dat je (vorige maand?) jarig was. En ik ben in december jarig.
Ik kan ook niemand vertrouwen. Conchita Wurst valt in het niets bij mijn haarquote:Op woensdag 14 mei 2014 15:48 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat Lr een erg mooi meisje is
Ik vind t prachtig als je dat doet.quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Klopt inderdaad. al is het een te verwaarlozen verschil. Het geeft ons tenminste de mogelijkheid ons geestelijk boven het andere gespuis in deze SC te zetten.
Straks maar weer wat posts in glitterplaatjes veranderen.
[..]
Ik kan ook niemand vertrouwen.
hoe wil je dat huis betalen?quote:
quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kan ook niemand vertrouwen. Conchita Wurst valt in het niets bij mijn haar![]()
Als het me zou lukken zouden m'n ouders wel willen helpen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
hoe wil je dat huis betalen?
Momenteel ook halflang haar eigenlijkquote:Op woensdag 14 mei 2014 15:52 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Baardhaar neem ik aan?
[ afbeelding ]
Krullen ftwquote:Op woensdag 14 mei 2014 15:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Momenteel ook halflang haar eigenlijkWel krullend overigens.
wajooquote:Op woensdag 14 mei 2014 15:54 schreef Dven het volgende:
[..]
En wonen met dit uitzicht went ook wel gemakkelijk
[ afbeelding ]
Ik wil steil haarquote:
Maar krullen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:56 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik wil steil haarIk ben knapper met steil haar
Klinkt geweldigquote:Op woensdag 14 mei 2014 15:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar krullen.Zo mooi, dat volume. Ik heb steil, dik haar dat heel erg gaat hangen als het lang is.
Nicequote:Op woensdag 14 mei 2014 15:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Als het me zou lukken zouden m'n ouders wel willen helpen.
Ik heb het nu schouderlengte en in laagjes. Dan zit er ineens slag in omdat het niet zo zwaar is.quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:58 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Klinkt geweldig![]()
Maar wat bedoel je met lang? Over de schouder al of langer?
Kom kroelen dan.quote:
Kan het niet uitgedund worden ofzo? #justboytalkinggirlystuffquote:Op woensdag 14 mei 2014 16:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb het nu schouderlengte en in laagjes. Dan zit er ineens slag in omdat het niet zo zwaar is.Maar hoe langer de lagen (of als het één lengte is), hoe meer het gaat hangen.
Krullen zijn zo irritant in onderhoud en verzorgingquote:Op woensdag 14 mei 2014 16:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb het nu schouderlengte en in laagjes. Dan zit er ineens slag in omdat het niet zo zwaar is.Maar hoe langer de lagen (of als het één lengte is), hoe meer het gaat hangen.
Maar wel leuk bij vrouwenquote:Op woensdag 14 mei 2014 16:02 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Krullen zijn zo irritant in onderhoud en verzorging
Dat raden de meeste kappers af met mijn haar. Wel eens gedaan, maar was niet echt een groot succes.quote:Op woensdag 14 mei 2014 16:01 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Kan het niet uitgedund worden ofzo? #justboytalkinggirlystuff
Dat dan weer wel. Heel droog en pluizig. Dat heb ik gelukkig niet.quote:Op woensdag 14 mei 2014 16:02 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Krullen zijn zo irritant in onderhoud en verzorging
Koetsjiekoetsjie.quote:
Typisch is tuig, met een heel klein hartje.quote:Op woensdag 14 mei 2014 16:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sowieso. Al overleef ik Typisch zijn pesterijen maar net hoor
Volgens mij is Hep niet zo'n jellybean.quote:
Waarom heb je die kleren nog aan dan?quote:
quote:The old Bulgarian capital of Veliko Tarnovo is preparing its candidacy for the UNESCO World Heritage List.
The city of 7,000-year history and its surroundings are known for ancient churches, fortresses, and an impressive landscape of hills and rocks. Exactly these will be the focus of Veliko Tarnovo's presentation for the UNESCO World Heritage List, in the category "Cultural Landscape", the Trud daily writes.
"The remarkable cultural and historic heritage of Veliko Tarnovo and the surrounding region is a source of great pride for locals, as well a huge resource for developing cultural tourism", the city's mayor Daniel Panov commented.
Veliko Tarnovo attracts nearly 1 million tourists annually. Right above the city stands the famous medieval fortress Tsarevets. Another popular destination is the nearby village of Arbanasi, known for its beautiful churches and historic architecture. Through various EU funds and municipal projects, Veliko Tarnovo has been carrying out a campaign of restoring and renovating some of its most important historic monuments and buildings.
Bulgaria currently has 9 sites inscribed into UNESCO's World Heritage List.
quote:Op woensdag 14 mei 2014 16:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Waarom heb je die kleren nog aan dan?
Mooi.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
quote:Op woensdag 14 mei 2014 16:18 schreef Fera het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
quote:
Hoi.quote:
Ja.quote:
Ik kijk uit verveling in R&P, maar ik vraag me nu af waarom eigenlijk.quote:
Kijken hoe vreemd/normaal je bent?quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kijk uit verveling in R&P, maar ik vraag me nu af waarom eigenlijk.
Sommige topics zijn wel vermakelijk, maar het meeste is toch tenenkrommend. De fouten die mensen maken.quote:
Erm jungske.quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ben het derde wiel van GRTD BOEHOE
Het is toch wat.quote:
Geloof je me niet?quote:
Vandaag deze zin al drie keer gehoord. Ik dacht dat het een beetje passé was.quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het is toch wat.
Gewoon hoeren neuken nooit meer werken
Twee weken.quote:
#thisiswhyimsinglequote:Op woensdag 14 mei 2014 17:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Vandaag deze zin al drie keer gehoord. Ik dacht dat het een beetje passé was.
Ga een baan zoeken dan.quote:
Ik ben over 25 minuten weg naar de AH hoorquote:
Wat zeur je dan?quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben over 25 minuten weg naar de AH hoor
Dank je.quote:
Wat een mooi leven heb je toch ook.quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
En ik heb een heerlijke after-work joint gedraaid, dus dat is feest.
Ik heb een blokje hele hard hasj uitgerold tot het een staafje is dat precies in de joint past. #justrobertjanthings
quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
En ik heb een heerlijke after-work joint gedraaid, dus dat is feest.
Ik heb een blokje hele hard hasj uitgerold tot het een staafje is dat precies in de joint past. #justrobertjanthings
haha doeiquote:Op woensdag 14 mei 2014 17:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Dank je.
[..]
Wat een mooi leven heb je toch ook.
Doei.quote:
Niks om te neukenquote:
Vertel.quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Niks om te neuken
Nouja, misschien wel.
Maar weet niet of ik daar zin in heb
Blondje_93 gefixt?quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Niks om te neuken
Nouja, misschien wel.
Maar weet niet of ik daar zin in heb
neequote:
Kijk onze DM-geschiedenis eensquote:
ohquote:Op woensdag 14 mei 2014 17:13 schreef Elan het volgende:
[..]
nee
het escaleerde de pan uit
ruzie gehad met meisje van de manege noemde me dierenbeul
kutpaarden
Serieus? Die laatste waar we 't over hadden?quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Kijk onze DM-geschiedenis eens
She wants the D. D's dan. Misschien wel de mijne.quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Serieus? Die laatste waar we 't over hadden?
Misschien?quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
She wants the D. D's dan. Misschien wel de mijne.
Nee. Maar het leek eigenlijk alsof de bal bij jou lag, maar nu is het niet eens zeker of zij ook wel wil.quote:
hij was gevallen in die trailer ik had me verslapen was ook wel zieligquote:Op woensdag 14 mei 2014 17:14 schreef xcachet het volgende:
[..]
oh
Moeten ze maar niet vragen of je hem versiert.
Elke keer als jij post krijg ik trek.quote:
jaquote:Op woensdag 14 mei 2014 17:20 schreef Elan het volgende:
[..]
hij was gevallen in die trailer ik had me verslapen was ook wel zielig
quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:13 schreef Elan het volgende:
[..]
nee
het escaleerde de pan uit
ruzie gehad met meisje van de manege noemde me dierenbeul
kutpaarden
Moet je blij zijn dat PepperoniPizza niet meer zo actief is.quote:
140 over de A28quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:21 schreef xcachet het volgende:
[..]
ja
mijn paard heeft daardoor rug problemen gekregen
jij rijdt dus als een idioot
misschien wil elan hem wel rijdenquote:Op woensdag 14 mei 2014 17:22 schreef xcachet het volgende:
[..]
Morgen weer paardrijden.
Op een mooi zwart paard.
quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:22 schreef Elan het volgende:
[..]
140 over de A28
Maar was met Landrover dus kan wel
80quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:23 schreef xcachet het volgende:
je mag 80 met aanhanger achterlijke tering debiel
100 domme sletjequote:Op woensdag 14 mei 2014 17:23 schreef xcachet het volgende:
je mag 80 met aanhanger achterlijke tering debiel
Wezen werken?quote:
quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Moet je blij zijn dat PepperoniPizza niet meer zo actief is.
Awwww, is het anders niet veel?quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:22 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Nou, het is in ieder geval een soort van positief gevoel dat ik dan nog opwek
een positievequote:Op woensdag 14 mei 2014 17:25 schreef xcachet het volgende:
[..]
geef Elan een note voor dierenmishandeling
paard had zich gewoon moeten vasthoudenquote:Op woensdag 14 mei 2014 17:25 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wow. R&P much? Watskeburt?quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:26 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Nouja, het is beter dan afgunst,verachting,haat of manische depressie
Wat scheelt eraan dan?quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:27 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
net concept scriptie besproken, het was niet heel positief
needs MOAR cowbell!quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Deze track brengt mijn bassface naar boven tijdens de tweede drop
[ afbeelding ]
okquote:Op woensdag 14 mei 2014 17:25 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hele dag?quote:
Veel opmerking, vooral dat ik niet genoeg formules en theoretische onderbouwing had. Veel dingen waren niet correct geformuleerd. Het komt er op neer dat ik een 2.0 moet gaan schrijven in 2 wekenquote:
Klote ... Je moet eigenlijk helemaal opnieuw beginnen?quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:28 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Veel opmerking, vooral dat ik niet genoeg formules en theoretische onderbouwing had. Veel dingen waren niet correct geformuleerd. Het komt er op neer dat ik een 2.0 moet gaan schrijven in 2 weken
Er moet flink veel opnieuw, ja. Ff flink doorbikkelen dus.quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Klote ... Je moet eigenlijk helemaal opnieuw beginnen?
Eet smakelijk bbyquote:
luie aapquote:
Bah, dat is wel fucked up.quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:30 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Er moet flink veel opnieuw, ja. Ff flink doorbikkelen dus.
Ik moet meer kitkats gaan kopen, ze zijn op...
Wat doe je dan allemaal?quote:Op woensdag 14 mei 2014 18:38 schreef Crack_ het volgende:
Zo, grote schoonmaak. Of nouja, 3-jaarlijkse herstructurering
.
Gratis geld als je vrouw bent?quote:Op woensdag 14 mei 2014 18:39 schreef Crack_ het volgende:
Wtf éy, mn bank (?!?!!?) geeft komende vrijdag een ladiesnight (?!?!?!)
Al mn lades en hoekjes uitpluizen en weggooien wat ik de vorige keer ook al tegenkom en de helft van de dingen van plek veranderen omdat dat toch wel beter is.. En omdat er een nieuwe hoekje is ontstaan achter een kastquote:
Ben je zo'n sloddervos?quote:Op woensdag 14 mei 2014 18:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Al mn lades en hoekjes uitpluizen en weggooien wat ik de vorige keer ook al tegenkom en de helft van de dingen van plek veranderen omdat dat toch wel beter is.. En omdat er een nieuwe hoekje is ontstaan achter een kast.
In de mail staatquote:
Nee, maar heb veels te veel spullen. Zie je overigens niks van. Ok.. hoekje in mn keuken is wel rommelig maarja.. waar laaaat je in godsnaam wc-papier en keukenrollen en die meukquote:
Spetterend inderdaad.quote:Op woensdag 14 mei 2014 18:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
In de mail staat
"Het gaat een spetterende avond worden met mooie prijzen, hapjes en drankjes.".. Spetterend!!
[..]
quote:Nee, maar heb veels te veel spullen. Zie je overigens niks van. Ok.. hoekje in mn keuken is wel rommelig maarja.. waar laaaat je in godsnaam wc-papier en keukenrollen en die meuk.. Ja en het nadeel is dat ik niet echt de hoogte in kan werken omdat mn muren van hout zijn dus alles wat je er in schroeft flikkert er weer uit en daarbij lopen mn muren ook nog scheef dus een kast neerzetten zou eerder ruimte beperkend werken
.
quote:Op woensdag 14 mei 2014 18:44 schreef Crack_ het volgende:
Oke, ik denk dat je het tegenwoordig wel ziet. Beetje.
Before en after pics dan.quote:Op woensdag 14 mei 2014 18:45 schreef Crack_ het volgende:
Maak wel foto als 't klaar is. Dan kun je zien. Duurt nog wel even want het is nu sowieso rommel omdat mn keukenlade weg is omdat die in de maak zit dus al die shit ligt half op de grond/in de zak omdat ik 't toch wel nodig heb
.
quote:Op woensdag 14 mei 2014 18:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Spetterend inderdaad.Wie zegt dat nog? Tenzij iets letterlijk spettert.
[..]
[..]
Ik wil je anders best helpen. Ik ben best goed in opruimen.
Te laatquote:
Heb je zo'n slecht beeld van me?quote:Op woensdag 14 mei 2014 18:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]. Helpen, jaja right wij eindigen dronken op de bank.
Ik ben niet eng hoor. Ook nuchter ben ik best aardig.quote:
Heb je wat schatten gevonden tijdens het graven?quote:Op woensdag 14 mei 2014 18:50 schreef Crack_ het volgende:
Fera, wil jij nog muziekboxjes hebben als je gaat verhuizen?
Nee. Ze hebben wel een subwoofer en alles maar ik vond ze zo slecht dat ik echt gek werd zo schelquote:Op woensdag 14 mei 2014 18:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Heb je wat schatten gevonden tijdens het graven?
Ik weet het eigenlijk niet. Zijn ze goed?
quote:Op woensdag 14 mei 2014 18:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee. Ze hebben wel een subwoofer en alles maar ik vond ze zo slecht dat ik echt gek werd zo schel. Ze staan dan ook echt gewoon in de doos 1-1,5 jaar want ik kocht nieuwe
.. En kon ze niet retouren want dat zou me 30 euro kosten en ik dacht dat ik ze wel voor minimaal 30 kon verkopen
![]()
Hhaha, ja zo kutquote:Op woensdag 14 mei 2014 18:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat denk ik ook heel vaak. "O dat kan ik wel verkopen" en dan staat het er eeuwen. Tot dat het geen fuck meer waard is.
Breng ze naar de kringloop?quote:Op woensdag 14 mei 2014 18:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hhaha, ja zo kut. En dan wil je er gewoon van af
Hoogste bod wat ik kreeg was 10 euro![]()
.
Hm, ja ook wel goede. Maarja, eerst kijken of ik niet iemand persoonlijk blij kan maken want dat is toch leukerquote:
Wel met m'n moeder over gehad, ze vroeg zich af of dat niet eventueel via jouw verzekering kon (geen idee of je er één hebt?) en dan mij als mogelijke ''dader'' opgeven. M'n moeder heeft wel een verzekering en volgens haar val ik daar ook onder, maar dat weet ze niet honderd procent zeker. Maar ik heb zelf geen aansprakelijkheidsverzekering.quote:Op woensdag 14 mei 2014 18:55 schreef Fok-it het volgende:
Feer heb jij al wat gehoord over die aansprakelijkheidsverzekering?
Dat kan niet.quote:Op woensdag 14 mei 2014 18:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Wel met m'n moeder over gehad, ze vroeg zich af of dat niet eventueel via jouw verzekering kon (geen idee of je er één hebt?) en dan mij als mogelijke ''dader'' opgeven. M'n moeder heeft wel een verzekering en volgens haar val ik daar ook onder, maar dat weet ze niet honderd procent zeker. Maar ik heb zelf geen aansprakelijkheidsverzekering.
Ik weet dat niet.quote:
Als je bij je ouders woont heb je sowieso een aansprakelijkheidsverzekering zei m'n pa. En het moet via jou anders werkt het nietquote:Op woensdag 14 mei 2014 18:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Wel met m'n moeder over gehad, ze vroeg zich af of dat niet eventueel via jouw verzekering kon (geen idee of je er één hebt?) en dan mij als mogelijke ''dader'' opgeven. M'n moeder heeft wel een verzekering en volgens haar val ik daar ook onder, maar dat weet ze niet honderd procent zeker. Maar ik heb zelf geen aansprakelijkheidsverzekering.
Jezusquote:
quote:
Ja, je weet dat ik juiiiiist aan het opruimen ben en alles leeg ana 't halen en dat 't daarom rommel is he?!quote:
quote:
Oké. Wat moet ik dan doen?quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je bij je ouders woont heb je sowieso een aansprakelijkheidsverzekering zei m'n pa. En het moet via jou anders werkt het niet
Contact opnemen met je verzekeringquote:
Dat ding van jullie mam aanspreken en formuliertje invullen en opsturen klaaaaarquote:
Hoeft waarschijnlijk nog geen eens, staat denk ik gewoon formuliertje online die je moet invullen en klaar..quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Contact opnemen met je verzekeringmaar ik neem aan dat je ouders daar wel mee willen helpen toch?
quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Contact opnemen met je verzekeringmaar ik neem aan dat je ouders daar wel mee willen helpen toch?
Heb ik dan verder nog iets nodig qua gegevens?quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat ding van jullie mam aanspreken en formuliertje invullen en opsturen klaaaaar
Maar hoe wordt dat geregeld met Bol dan?quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoeft waarschijnlijk nog geen eens, staat denk ik gewoon formuliertje online die je moet invullen en klaar..
Ja. ALLESquote:Op woensdag 14 mei 2014 19:03 schreef Fera het volgende:
[..]
[..]
Heb ik dan verder nog iets nodig qua gegevens?
Mijn maten weet xe al hoorquote:
Wat moet je regelen met Bol dan?quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar hoe wordt dat geregeld met Bol dan?
Dat moet jij doen. Jij moet je factuur aan Fera geven zodat zij die mee kan sturen zodat de verzekering ziet dat jij hem echt hebt gekocht en hoeveel ie kostte etcquote:Op woensdag 14 mei 2014 19:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar hoe wordt dat geregeld met Bol dan?
waarom moet ik mijn bek houdenquote:Op woensdag 14 mei 2014 19:06 schreef Crack_ het volgende:
Fera, zoek eerst dat formuliertje maar op en dan zeg je tegen Foksie wat je nodig hebt en dan is het klaar.. Dan word je na aantal dagen (weken?) gebeld (of iets) met dat het goed is of juist niet
quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:06 schreef Fok-it het volgende:
Oke doe eerst maar dat formulier ding feer en laat maar weten wat je van mij nodig hebt
Ja, is goed. Maar doe ik waarschijnlijk morgen, want mam is net de deur uit en ik weet niet waar ze verzekerd is.quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:06 schreef Crack_ het volgende:
Fera, zoek eerst dat formuliertje maar op en dan zeg je tegen Foksie wat je nodig hebt en dan is het klaar.. Dan word je na aantal dagen (weken?) gebeld (of iets) met dat het goed is of juist niet
Maar krijg ik het geld terug of wordt er gewoon nieuwe beats gestuurd?quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:06 schreef Crack_ het volgende:
Ik denk geld terugquote:Op woensdag 14 mei 2014 19:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar krijg ik het geld terug of wordt er gewoon nieuwe beats gestuurd?
Neequote:Op woensdag 14 mei 2014 19:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik denk geld terug. Tchock kreeg geld iig.. maar dat ging ook over een riem. Misschien sturen ze jou wel nieuwe beats omdat er daarvan één duidelijke soort is. Maar dat weet ik eigenlijk ook niet. Hoezo, voorkeur?
Op de factuur staat gewoon welke hij had gekocht?quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik denk geld terug. Tchock kreeg geld iig.. maar dat ging ook over een riem. Misschien sturen ze jou wel nieuwe beats omdat er daarvan één duidelijke soort is. Maar dat weet ik eigenlijk ook niet. Hoezo, voorkeur?
Lijkt me wel anders heb je bijzonder weinig aan een factuurquote:Op woensdag 14 mei 2014 19:08 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Op de factuur staat gewoon welke hij had gekocht?
Wat is M&Squote:Op woensdag 14 mei 2014 19:11 schreef Crack_ het volgende:
Was gisteren bij M&S en heb allemaal overdreven dure dingen gekocht. Chips voor 2 euro per zak enzo. Maar wel asperge/kaas/truffel en garnaal/limoen smaak?! Maarja, kocht ook bonbons
. Waren afgeprijsd van 14 euro naar 4,50 want bijna over datum
Ja, weet ik 't. Het ging me om de truffelsquote:
en duur. Chipszak 2 euro, damnquote:Op woensdag 14 mei 2014 19:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Marks & Spencer, zo'n winkel uit Engeland met allemaal nice spul
Garnaal.quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:11 schreef Crack_ het volgende:
Was gisteren bij M&S en heb allemaal overdreven dure dingen gekocht. Chips voor 2 euro per zak enzo. Maar wel asperge/kaas/truffel en garnaal/limoen smaak?! Maarja, kocht ook bonbons
. Waren afgeprijsd van 14 euro naar 4,50 want bijna over datum
Zou je ook stinkende urine krijgen van asperge-chips?quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, weet ik 't. Het ging me om de truffels.
Kocht ook een keertje chips met brie & cranberry smaak.. Ik proefde er niks van![]()
Ja maar wel super mega exclusive. Maarja.. dit doe ik maar niet te vaak. Ook flesje cider gekocht en bagelsquote:
Chipsquote:
Geen idee, zal eens ruiken oke.quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou je ook stinkende urine krijgen van asperge-chips?
Oh, whyquote:Op woensdag 14 mei 2014 19:15 schreef Fok-it het volgende:
Ik heb laatste tijd niet veel meer met chips eigenlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |