SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost![]()
Ja oké.quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Waarom denk je dat ik op FOK! zit, omdat ik veel te doen heb?
Same here.quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Niet. Guess what? "Kunst & Techniek" is te veel kunst, veeeeel te weinig techniek. Dus veel tekenen en shit. Dus daar ben ik mee gestoptquote:Op woensdag 14 mei 2014 15:32 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zelfde dus
Wanneer ga je in Tukkerland wonen?
Ohquote:Op woensdag 14 mei 2014 15:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat hangt af van mijn publiek/gesprekspartner maar fysiek 24.
Welke opleiding ga je dan doen?quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Niet. Guess what? "Kunst & Techniek" is te veel kunst, veeeeel te weinig techniek. Dus veel tekenen en shit. Dus daar ben ik mee gestopt
Ik vind reizen wel tof altijd. Beetje WiFi erbij, gezelligheidquote:
Ik zit op fok en heb nog veel te doen, your point?quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Informatica. Dus genoeg techniekquote:
8 uur lang. 2.5 uur trein, 30 min bus, 2 uur op vliegveld zitten (noem ik ook maar reizen) en nog 2.5-3 uur vliegenquote:Op woensdag 14 mei 2014 15:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik vind reizen wel tof altijd. Beetje WiFi erbij, gezelligheid
Ga weg en doe die dingen anders eindig je als mij.quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:34 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik zit op fok en heb nog veel te doen, your point?
Nice. In Arnhem of zo?quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Informatica. Dus genoeg techniek
Maar de bestemming is het waard, toch?quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:34 schreef Toto69 het volgende:
[..]
8 uur lang. 2.5 uur trein, 30 min bus, 2 uur op vliegveld zitten (noem ik ook maar reizen) en nog 2.5-3 uur vliegen
Where you going?quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:34 schreef Toto69 het volgende:
[..]
8 uur lang. 2.5 uur trein, 30 min bus, 2 uur op vliegveld zitten (noem ik ook maar reizen) en nog 2.5-3 uur vliegen
Hij heeft geen punt, hij is toch geen potlood ;squote:Op woensdag 14 mei 2014 15:34 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik zit op fok en heb nog veel te doen, your point?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |