Wat doe je als ik opneem dan?quote:
quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:20 schreef Fera het volgende:
Ik haat het als mensen mij bellen met een afgeschermd nummer. Nu weet ik dus niet wie mij net belde.Daar kan ik niet tegen.
Ja dat is een dingetjequote:Op woensdag 14 mei 2014 13:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat doe je als ik opneem dan?
Ik heb trouwens m'n nummer gegeven en je hebt niet eens een WA bericht gestuurd.
Jij bent ook al zo'n lafaard.quote:
Wat is dezequote:Op woensdag 14 mei 2014 13:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja dat is een dingetje
Heb hem net pas in mijn telefoon gezet
Ik weet niet wat jij onder hosselen verstaat ...quote:
Ik hossel niet, dat is algemeen bekendquote:
Bogie.quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
en ik ben gewoon aan het whatsappen met een hond hoor
quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
en ik ben gewoon aan het whatsappen met een hond hoor
Ik heb nog nooit, werkelijk waar nog nooit, in mijn hele leven een seconde WoW gespeeld.quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Meer heb jij ook niet nodig, je speelt toch alleen maar WoW in je zolderkamer
Nou kwam je daar niet achter toen ik je vriendje stond te schuren?quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij onder hosselen verstaat ...
Toch nam hij mij mee naar huis, dus ik denk dat je faalde.quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou kwam je daar niet achter toen ik je vriendje stond te schuren?
Het is gewoon een sociale jongen die niemand wil kwetsen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Toch nam hij mij mee naar huis, dus ik denk dat je faalde.
Als hij sociaal was geweest had hij een trio voorgesteld. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd.quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is gewoon een sociale jongen die niemand wil kwetsen.
Noem je je vriend nou een autist?quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Als hij sociaal was geweest had hij een trio voorgesteld. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd.
Hij speelt wel WoW.quote:
Toch niet waar jij bij bent hè?quote:
De schurk.quote:
Dat moet wel een fokker zijn danquote:
O.quote:
Juist.quote:
Geheelonthouding.quote:
Ik denk dat je meer zult lijden dan ik.quote:
Ik zoek m'n oude vriendin wel op.quote:
Ik ook niet. Zelfs een date van mijn moeder speelde dat, een kerel van vijftig.quote:
Hoe oud is die vriendin?quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:45 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik zoek m'n oude vriendin wel op.Gaan we samen filmpjes kijken op het internet.
21 jaar.quote:
Dat is toch niet oud.quote:
Voor mij wel. Wat maakt jou dat dan wel niet?quote:
Wow.quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:47 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Voor mij wel. Wat maakt jou dat dan wel niet?
Klap kun je krijgen.quote:
Vreselijkquote:Op woensdag 14 mei 2014 13:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ook niet. Zelfs een date van mijn moeder speelde dat, een kerel van vijftig.
Kom maar op ouwe.quote:
Ja, dat vond zij ook.quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vreselijk![]()
Dat is toch een afknapper op die leeftijd
Als je klaar bent met school.quote:
WOOOOOOOWquote:Op woensdag 14 mei 2014 13:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Als je klaar bent met school.
O wacht, het is woensdagmiddag. Je bent vrij.
It's on.quote:
Pak gelijk mijn riem erbij.quote:
Die met dino's erop?quote:
Ik zal je laten weten dat Dinobaby's wel absoluut de bom isquote:
Niet weten dat Platvoet heerst.quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:54 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik zal je laten weten dat Dinobaby's wel absoluut de bom is
iel akelig kutventjequote:
Ok man, doei hequote:
Hoe zal ik jou eens noemen dan?quote:
Noem me maar niet. Ik ben undercover jwzquote:
Wel de handjes erboven hè.quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Noem me maar niet. Ik ben undercover jwz
Smooth.quote:
Ik heb één keer een flits van je gezien op een meet.quote:
quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb één keer een flits van je gezien op een meet.
Kusje?quote:
Wut, jullie hebben elkaar al gezien?quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb één keer een flits van je gezien op een meet.
Ja, bij Myra en twi thuis. VA is alleen een beetje schuchter en ging de hele tijd buiten staan paffen.quote:
quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, bij Myra en twi thuis. VA is alleen een beetje schuchter en ging de hele tijd buiten staan paffen.
Je mag ook autistisch zeggen. Ik weet dat je dat denktquote:Op woensdag 14 mei 2014 14:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, bij Myra en twi thuis. VA is alleen een beetje schuchter en ging de hele tijd buiten staan paffen.
Wil je soms een autist zijn?quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je mag ook autistisch zeggen. Ik weet dat je dat denkt
Binnen ging het over katten in huis halen en buiten over boodschappen doen. Ik zat NIET op mijn plaats daar.quote:
Ik denk niet dat dat de reden wasquote:Op woensdag 14 mei 2014 14:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Binnen ging het over katten in huis halen en buiten over boodschappen doen. Ik zat NIET op mijn plaats daar.
Het ging ook vaak zat over andere dingen, maar ja, dat heb jij niet gehoord.quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Binnen ging het over katten in huis halen en buiten over boodschappen doen. Ik zat NIET op mijn plaats daar.
Ben je ook niet.quote:
quote:
Op het laatst ging het over kreunen. Dat was feest.quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Het ging ook vaak zat over andere dingen, maar ja, dat heb jij niet gehoord.
quote:[..]
Ben je ook niet.
Waarom zou je niet op je plaats zijn als er onderwerpen worden besproken waar je niks mee hebt?quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
Op het laatst ging het over kreunen. Dat was feest.
[..]
Vorige meet was erger. Toen heerste er een ouwe lullen sfeer en ging het over games uit een tijdperk waarin ik nog vloeibaar was.quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
Op het laatst ging het over kreunen. Dat was feest.
[..]
Daar over gesproken: kaneel is een schatjequote:Op woensdag 14 mei 2014 14:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom zou je niet op je plaats zijn als er onderwerpen worden besproken waar je niks mee hebt?gaat toch om de mensen die er zijn
quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Vorige meet was erger. Toen heerste er een ouwe lullen sfeer en ging het over games uit een tijdperk waarin ik nog vloeibaar was.
nog een keer solliciterenquote:Op woensdag 14 mei 2014 14:14 schreef Fera het volgende:
Ik word schijtziek van werkloos zijn. Kom ik een vacature tegen waar ik laatst op gereageerd was, maar waarvoor ik niet geschikt was omdat vrouw (fysiek zwaar werk, blabla), maar nu staat 'ie er dus opnieuw op. Dus ze kunnen niet meteen iemand vinden, maar ik mag het niet eens proberen.
Word ik om dezelfde reden afgewezen. Dus veel zin heeft dat niet.quote:
Ligt er aan hoe hard ze iemand nodig hebbenquote:Op woensdag 14 mei 2014 14:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Word ik om dezelfde reden afgewezen. Dus veel zin heeft dat niet.
Nou ja, de vorige keer werd ik speciaal met die mededeling opgebeld.quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe hard ze iemand nodig hebben
ohquote:Op woensdag 14 mei 2014 14:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Nou ja, de vorige keer werd ik speciaal met die mededeling opgebeld.
Maar je bent gestopt?quote:
Ik kwam weer bij zinnen inderdaad.quote:
7 jaar?quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Al 7 jaar niet meer 'gelukkig'. Vermakelijke uren aan verkloot verder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |