Wat doe je als ik opneem dan?quote:
quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:20 schreef Fera het volgende:
Ik haat het als mensen mij bellen met een afgeschermd nummer. Nu weet ik dus niet wie mij net belde.Daar kan ik niet tegen.
Ja dat is een dingetjequote:Op woensdag 14 mei 2014 13:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat doe je als ik opneem dan?
Ik heb trouwens m'n nummer gegeven en je hebt niet eens een WA bericht gestuurd.
Jij bent ook al zo'n lafaard.quote:
Wat is dezequote:Op woensdag 14 mei 2014 13:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja dat is een dingetje
Heb hem net pas in mijn telefoon gezet
Ik weet niet wat jij onder hosselen verstaat ...quote:
Ik hossel niet, dat is algemeen bekendquote:
Bogie.quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
en ik ben gewoon aan het whatsappen met een hond hoor
quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
en ik ben gewoon aan het whatsappen met een hond hoor
Ik heb nog nooit, werkelijk waar nog nooit, in mijn hele leven een seconde WoW gespeeld.quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Meer heb jij ook niet nodig, je speelt toch alleen maar WoW in je zolderkamer
Nou kwam je daar niet achter toen ik je vriendje stond te schuren?quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij onder hosselen verstaat ...
Toch nam hij mij mee naar huis, dus ik denk dat je faalde.quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou kwam je daar niet achter toen ik je vriendje stond te schuren?
Het is gewoon een sociale jongen die niemand wil kwetsen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Toch nam hij mij mee naar huis, dus ik denk dat je faalde.
Als hij sociaal was geweest had hij een trio voorgesteld. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd.quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is gewoon een sociale jongen die niemand wil kwetsen.
Noem je je vriend nou een autist?quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Als hij sociaal was geweest had hij een trio voorgesteld. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd.
Hij speelt wel WoW.quote:
Toch niet waar jij bij bent hè?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |