quote:
Kan nog zat toch, je bent pas 16quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]Daar opzich wel een kamer op het oog, maar er zijn wat praktische dingen waardoor ik nog niet het huis uit kan. Mja.
Fuck, dan wonen we dicht bij elkaar straks.quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]Daar opzich wel een kamer op het oog, maar er zijn wat praktische dingen waardoor ik nog niet het huis uit kan. Mja.
Dit is het internet. Ik kan een potlood zijn en niemand die het weetquote:Op woensdag 14 mei 2014 15:35 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hij heeft geen punt, hij is toch geen potlood ;s
quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dit is het internet. Ik kan een potlood zijn en niemand die het weet
quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ga weg en doe die dingen anders eindig je als mij.
Maar wel een piemelquote:Op woensdag 14 mei 2014 15:35 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hij heeft geen punt, hij is toch geen potlood ;s
Again? To do what?quote:
Draai die 6 maar om.quote:
Sowieso dat ik dan kom chillen. Gaat bogie mee?quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Fuck, dan wonen we dicht bij elkaar straks.
Ik wilde je uitlachen omdat je oud bent, maar je bent even oud als ikquote:Op woensdag 14 mei 2014 15:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat is dit nou weerAls je klachten hebt moet je mijn ouders maar aanspreken
Iemand die ik ken zegt altijd:quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dit is het internet. Ik kan een potlood zijn en niemand die het weet
Ben ik zonder Bogie niet leuk genoeg?quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Again? To do what?
[..]
Draai die 6 maar om.
[..]
Sowieso dat ik dan kom chillen. Gaat bogie mee?
Tuurlijk wel, maar Bogie heeft een heldenstatus inmiddelsquote:
Ja jeetje. Had dan even gewaarschuwd. Het was al uniek dat ik mijn werkelijke leeftijd gaf maar dat had ik dan weer voor je overquote:Op woensdag 14 mei 2014 15:36 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik wilde je uitlachen omdat je oud bent, maar je bent even oud als ik
Kom in de toekomst meetrollen in WKN DASOOquote:
Je bent nog jonger ook bedenk ik mij netquote:Op woensdag 14 mei 2014 15:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja jeetje. Had dan even gewaarschuwd. Het was al uniek dat ik mijn werkelijke leeftijd gaf maar dat had ik dan weer voor je over
Hij gaat wel mee hoor.quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, maar Bogie heeft een heldenstatus inmiddels
Gewoon weer Philipsquote:Op woensdag 14 mei 2014 15:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Again? To do what?
[..]
Draai die 6 maar om.
[..]
Sowieso dat ik dan kom chillen. Gaat bogie mee?
Ja, dat doe ikquote:Op woensdag 14 mei 2014 15:38 schreef Dven het volgende:
[..]
Kom in de toekomst meetrollen in WKN DASOO
Why? Ik dacht dat het juist tegenvielquote:
Altijd.quote:
quote:
Werk zelf was wel prima, heb er nog wat vrienden, het was die kutwond die het tegen liet vallen, deze keer moet ik me daar over heen zettenquote:Op woensdag 14 mei 2014 15:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Why? Ik dacht dat het juist tegenviel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |