Gratis geld als je vrouw bent?quote:Op woensdag 14 mei 2014 18:39 schreef Crack_ het volgende:
Wtf éy, mn bank (?!?!!?) geeft komende vrijdag een ladiesnight (?!?!?!)
Al mn lades en hoekjes uitpluizen en weggooien wat ik de vorige keer ook al tegenkom en de helft van de dingen van plek veranderen omdat dat toch wel beter is.. En omdat er een nieuwe hoekje is ontstaan achter een kastquote:
Ben je zo'n sloddervos?quote:Op woensdag 14 mei 2014 18:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Al mn lades en hoekjes uitpluizen en weggooien wat ik de vorige keer ook al tegenkom en de helft van de dingen van plek veranderen omdat dat toch wel beter is.. En omdat er een nieuwe hoekje is ontstaan achter een kast.
In de mail staatquote:
Nee, maar heb veels te veel spullen. Zie je overigens niks van. Ok.. hoekje in mn keuken is wel rommelig maarja.. waar laaaat je in godsnaam wc-papier en keukenrollen en die meukquote:
Spetterend inderdaad.quote:Op woensdag 14 mei 2014 18:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
In de mail staat
"Het gaat een spetterende avond worden met mooie prijzen, hapjes en drankjes.".. Spetterend!!
[..]
quote:Nee, maar heb veels te veel spullen. Zie je overigens niks van. Ok.. hoekje in mn keuken is wel rommelig maarja.. waar laaaat je in godsnaam wc-papier en keukenrollen en die meuk.. Ja en het nadeel is dat ik niet echt de hoogte in kan werken omdat mn muren van hout zijn dus alles wat je er in schroeft flikkert er weer uit en daarbij lopen mn muren ook nog scheef dus een kast neerzetten zou eerder ruimte beperkend werken
.
quote:Op woensdag 14 mei 2014 18:44 schreef Crack_ het volgende:
Oke, ik denk dat je het tegenwoordig wel ziet. Beetje.
Before en after pics dan.quote:Op woensdag 14 mei 2014 18:45 schreef Crack_ het volgende:
Maak wel foto als 't klaar is. Dan kun je zien. Duurt nog wel even want het is nu sowieso rommel omdat mn keukenlade weg is omdat die in de maak zit dus al die shit ligt half op de grond/in de zak omdat ik 't toch wel nodig heb
.
quote:Op woensdag 14 mei 2014 18:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Spetterend inderdaad.Wie zegt dat nog? Tenzij iets letterlijk spettert.
[..]
[..]
Ik wil je anders best helpen. Ik ben best goed in opruimen.
Te laatquote:
Heb je zo'n slecht beeld van me?quote:Op woensdag 14 mei 2014 18:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]. Helpen, jaja right wij eindigen dronken op de bank.
Ik ben niet eng hoor. Ook nuchter ben ik best aardig.quote:
Heb je wat schatten gevonden tijdens het graven?quote:Op woensdag 14 mei 2014 18:50 schreef Crack_ het volgende:
Fera, wil jij nog muziekboxjes hebben als je gaat verhuizen?
Nee. Ze hebben wel een subwoofer en alles maar ik vond ze zo slecht dat ik echt gek werd zo schelquote:Op woensdag 14 mei 2014 18:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Heb je wat schatten gevonden tijdens het graven?
Ik weet het eigenlijk niet. Zijn ze goed?
quote:Op woensdag 14 mei 2014 18:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee. Ze hebben wel een subwoofer en alles maar ik vond ze zo slecht dat ik echt gek werd zo schel. Ze staan dan ook echt gewoon in de doos 1-1,5 jaar want ik kocht nieuwe
.. En kon ze niet retouren want dat zou me 30 euro kosten en ik dacht dat ik ze wel voor minimaal 30 kon verkopen
![]()
Hhaha, ja zo kutquote:Op woensdag 14 mei 2014 18:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat denk ik ook heel vaak. "O dat kan ik wel verkopen" en dan staat het er eeuwen. Tot dat het geen fuck meer waard is.
Breng ze naar de kringloop?quote:Op woensdag 14 mei 2014 18:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hhaha, ja zo kut. En dan wil je er gewoon van af
Hoogste bod wat ik kreeg was 10 euro![]()
.
Hm, ja ook wel goede. Maarja, eerst kijken of ik niet iemand persoonlijk blij kan maken want dat is toch leukerquote:
Wel met m'n moeder over gehad, ze vroeg zich af of dat niet eventueel via jouw verzekering kon (geen idee of je er één hebt?) en dan mij als mogelijke ''dader'' opgeven. M'n moeder heeft wel een verzekering en volgens haar val ik daar ook onder, maar dat weet ze niet honderd procent zeker. Maar ik heb zelf geen aansprakelijkheidsverzekering.quote:Op woensdag 14 mei 2014 18:55 schreef Fok-it het volgende:
Feer heb jij al wat gehoord over die aansprakelijkheidsverzekering?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |