Dat kan niet.quote:Op woensdag 14 mei 2014 18:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Wel met m'n moeder over gehad, ze vroeg zich af of dat niet eventueel via jouw verzekering kon (geen idee of je er één hebt?) en dan mij als mogelijke ''dader'' opgeven. M'n moeder heeft wel een verzekering en volgens haar val ik daar ook onder, maar dat weet ze niet honderd procent zeker. Maar ik heb zelf geen aansprakelijkheidsverzekering.
Ik weet dat niet.quote:
Als je bij je ouders woont heb je sowieso een aansprakelijkheidsverzekering zei m'n pa. En het moet via jou anders werkt het nietquote:Op woensdag 14 mei 2014 18:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Wel met m'n moeder over gehad, ze vroeg zich af of dat niet eventueel via jouw verzekering kon (geen idee of je er één hebt?) en dan mij als mogelijke ''dader'' opgeven. M'n moeder heeft wel een verzekering en volgens haar val ik daar ook onder, maar dat weet ze niet honderd procent zeker. Maar ik heb zelf geen aansprakelijkheidsverzekering.
Jezusquote:
quote:
Ja, je weet dat ik juiiiiist aan het opruimen ben en alles leeg ana 't halen en dat 't daarom rommel is he?!quote:
quote:
Oké. Wat moet ik dan doen?quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je bij je ouders woont heb je sowieso een aansprakelijkheidsverzekering zei m'n pa. En het moet via jou anders werkt het niet
Contact opnemen met je verzekeringquote:
Dat ding van jullie mam aanspreken en formuliertje invullen en opsturen klaaaaarquote:
Hoeft waarschijnlijk nog geen eens, staat denk ik gewoon formuliertje online die je moet invullen en klaar..quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Contact opnemen met je verzekeringmaar ik neem aan dat je ouders daar wel mee willen helpen toch?
quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Contact opnemen met je verzekeringmaar ik neem aan dat je ouders daar wel mee willen helpen toch?
Heb ik dan verder nog iets nodig qua gegevens?quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat ding van jullie mam aanspreken en formuliertje invullen en opsturen klaaaaar
Maar hoe wordt dat geregeld met Bol dan?quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoeft waarschijnlijk nog geen eens, staat denk ik gewoon formuliertje online die je moet invullen en klaar..
Ja. ALLESquote:Op woensdag 14 mei 2014 19:03 schreef Fera het volgende:
[..]
[..]
Heb ik dan verder nog iets nodig qua gegevens?
Mijn maten weet xe al hoorquote:
Wat moet je regelen met Bol dan?quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar hoe wordt dat geregeld met Bol dan?
Dat moet jij doen. Jij moet je factuur aan Fera geven zodat zij die mee kan sturen zodat de verzekering ziet dat jij hem echt hebt gekocht en hoeveel ie kostte etcquote:Op woensdag 14 mei 2014 19:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar hoe wordt dat geregeld met Bol dan?
waarom moet ik mijn bek houdenquote:Op woensdag 14 mei 2014 19:06 schreef Crack_ het volgende:
Fera, zoek eerst dat formuliertje maar op en dan zeg je tegen Foksie wat je nodig hebt en dan is het klaar.. Dan word je na aantal dagen (weken?) gebeld (of iets) met dat het goed is of juist niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |