Ja ja, genoeg VA belachelijk maken voor vandaagquote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:36 schreef supersof het volgende:
[..]![]()
![]()
wel leuke filmpjes op zich
kwam ik toevallig tegen
Waar gaat het heen...quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:36 schreef supersof het volgende:
[..]
;s
jij bent echt een rare hoor johannes
quote:
Laat je niet zo makkelijk overtuigen joh.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
én gamescrew
ja, mijn FOK!leven zit flink in de lift
Wanneer vond je voor het laatst iemand leuk?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja ja, genoeg VA belachelijk maken voor vandaag
quote:
Stokerquote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Laat je niet zo makkelijk overtuigen joh.
Dat valt reuze meequote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:36 schreef supersof het volgende:
[..]
;s
jij bent echt een rare hoor johannes
Hey Flipsquote:
Begin vorige week volgens mijquote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wanneer vond je voor het laatst iemand leuk?
Laat maar hoor! pffffffquote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat valt reuze meeMaar als jij exclusief voor mij wil zijn vind ik het best, ik kan niet beloven dat ik ondertussen niet met anderen flirt.
[..]
Hey Flips![]()
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Begin vorige week volgens mij
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Begin vorige week volgens mij
Ik ga graag een discussie aan, maar deze zou nog zinlozer zijn dan menig andere discussie op den foks, dus laat ik hem aan mij voorbij gaan.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Laat je niet zo makkelijk overtuigen joh.
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat valt reuze meeMaar als jij exclusief voor mij wil zijn vind ik het best, ik kan niet beloven dat ik ondertussen niet met anderen flirt.
[..]
Hey Flips![]()
Niet zoveel. Een vriendin van haar waardoor ik haar ken heeft laten merken dat het niet zoveel kans heeftquote:
sstquote:
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Niet zoveel. Een vriendin van haar waardoor ik haar ken heeft laten merken dat het niet zoveel kans heeft
[..]
sst
die vriendin was supersofquote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Niet zoveel. Een vriendin van haar waardoor ik haar ken heeft laten merken dat het niet zoveel kans heeft
[..]
sst
Ik moet toch iemand als rolmodel hebben.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat zit je haar leuk![]()
Beetje Jessica Alba like.
Harde struggels maat.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:43 schreef Littlerabbit het volgende:
Jeetje. Ik wist wel dat ik Johannes niet zo open in de markt had moeten gooien
Ja dankjewel. Ik blijf gewoon mezelf he, maar als je zulke kwaliteiten hebt is dat ook niet zo moeilijkquote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik moet toch iemand als rolmodel hebben.
Jouw CV zag er leuk uit![]()
Oh zie jij Flips ook wel zitten dan? Sorry LRquote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:43 schreef Littlerabbit het volgende:
Jeetje. Ik wist wel dat ik Johannes niet zo open in de markt had moeten gooien
TURN DOWN FO WAT ?!?!quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:45 schreef supersof het volgende:
AHHAHAHAHA
https://www.facebook.com/(...)32218&type=2&theater
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |