ik weet menig keer hebben de bosjes me geholpen onderweg..quote:Op zaterdag 17 mei 2014 14:44 schreef Murmeli het volgende:
[..]
voor die tijd zou ik (een uur tevoren) ongeveer een half litertje of minder drinken. smorgens ruim vantevoren kan je nog wat drinken. onderweg evt een paar slokken bij elke drankpost en nadien dat zie je na het lopen wel. dan staat er vast wel wat te zuipen.
verder niet teveel sjouwen en zorgen dat je niet teveel mot pissen.
in het laatste half uur echt nog hooguit een paar slokjes anders mot je echt pissen hoor.
en dat is niet grappig *heeft ervaring*
tijdens het hardlopen? dan wil je toch niet moeten plassen? althans niet op 10 kmquote:Op zaterdag 17 mei 2014 14:46 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ik weet menig keer hebben de bosjes me geholpen onderweg..
Huuuuu doe normaal!quote:Op zaterdag 17 mei 2014 13:41 schreef Tarahumara het volgende:
[..]
Als de "Ari" uit de maand is: korte broek aan.
Ik gebruik tegenwoordig een camelbak en drink zowel voor als tijdens een loop. Echt een aanrader! (Ik moet vanwege mijn astma sowieso medicatie mee, dus anders loop ik ook met een rugtas oid)quote:Op zaterdag 17 mei 2014 14:44 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
bomen genoeg... maar zit 2 uur in de trein van te voren he... dus is wel verdeeld..
Oostland klinkt goed! Thanks. Heb je die zelf gedaan?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 14:30 schreef Murmeli het volgende:
[..]
halve marathon oostland op 7/9
en in arnhem is een loop op 21/9 van 10 EM
oostland is niet zo groot. arnhem weet ik niet
edit: vette tijd zeg op je 10 km![]()
die loop ik zelf dit jaar.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 14:59 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Oostland klinkt goed! Thanks. Heb je die zelf gedaan?
Nou beste Pijll, kun jij wat zeggen over het niveau dat erop af komt?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 15:01 schreef Murmeli het volgende:
[..]
die loop ik zelf dit jaar.
pijll heeft hem vorig jaar gelopen, dus die weet er meer van.
bedoel je of er lopers meelopen die een beetje snel zijn? of dat ze voor je voeten gaan lopen omdat ze langzaam zijn? er loopt er in ieder geval één voor je te slomen, dat ben ikquote:Op zaterdag 17 mei 2014 15:03 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Nou beste Pijll, kun jij wat zeggen over het niveau dat erop af komt?
liever niet maar zal niet eerste keer zijn... verder dan 10 ga k voorlopig sowieso niet.. eerst mn knie volledig laten herstellen...quote:Op zaterdag 17 mei 2014 14:48 schreef Murmeli het volgende:
[..]
tijdens het hardlopen? dan wil je toch niet moeten plassen? althans niet op 10 km
in de trein dus wat drinken,daar pissen en dan kijken of je bij het startvak nog kan plassen en dan een paar slokken. flesje weggooien en rennen met die handel.
na het rennen hebben ze wel water.
niet met gewone spa flesjes gaan hardlopen want dat zuigt echt big time.
Ik deed ook mee, dus dat zegt genoeg. Al liep ik 'm zelf destijds als estafette.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 15:03 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Nou beste Pijll, kun jij wat zeggen over het niveau dat erop af komt?
Leuk verslag en de wedstrijd spreekt me erg aan! Thanks!quote:Op zaterdag 17 mei 2014 15:07 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ik deed ook mee, dus dat zegt genoeg. Al liep ik 'm zelf destijds als estafette.
De wedstrijd eindigde vrij hoog in mijn top-10 van wedstrijdjes in 2013: LIF / [Hardlopen] #662 - Nieuwe challenge!
Het is een vrij grote regionale loop.
Volgens mij worden jouw TL;DR's altijd wel gewaardeerd in dit topic.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 15:16 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Sinds wanneer lezen mensen mijn TL;DR tot het eind? Zelf zou ik dat nooit doen i.i.g.
zo ben ik.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 15:16 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Sinds wanneer lezen mensen mijn TL;DR tot het eind? Zelf zou ik dat nooit doen i.i.g.
Je loopt er niet alleen. Of je moet heel goed zijn.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 15:23 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Leuk verslag en de wedstrijd spreekt me erg aan! Thanks!
Ik bedoelde trouwens dat ik graag wel op loop met anderen en niet alleen loop (daar waar ik de omgeving niet ken). Ik heb er een hekel aan om ergens achteraan te lopen.
Dat klinkt heerlijk. Vooral omdat het in het begin gebeurde, dan heb je ook nog zuurstof om zo iemand lekker uit te lachen tijdens het verder paraderen. Was getekend, Cadel Evans.quote:Ik vond de halve van Linschoten bijvoorbeeld wel leuk, maar het was op het begin zo druk dat er iemand in de sloot viel. Ik was asociaal en liep lekker door.
Als er geen witregels tussen de alinea's zitten lees ik het niet. Al zal ik wel iets posten als "leuk verslag".quote:
Nepperdquote:Op zaterdag 17 mei 2014 15:36 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Als er geen witregels tussen de alinea's zitten lees ik het niet. Al zal ik wel iets posten als "leuk verslag".
Ik fietste net door het Bos, en het was zo lekker koelquote:Op zaterdag 17 mei 2014 14:31 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ik ga de komende week dagelijks klagen over de hitte.
Parcours van Oostland is niet bijzonder mooi. Veel Vinex.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 15:23 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Leuk verslag en de wedstrijd spreekt me erg aan! Thanks!
Ik bedoelde trouwens dat ik graag wel op loop met anderen en niet alleen loop (daar waar ik de omgeving niet ken). Ik heb er een hekel aan om ergens achteraan te lopen.
Ik vond de halve van Linschoten bijvoorbeeld wel leuk, maar het was op het begin zo druk dat er iemand in de sloot viel. Ik was asociaal en liep lekker door.
Well done!quote:Op zaterdag 17 mei 2014 15:39 schreef Wolve000 het volgende:
2:11:48
Paar gemene afdalingen op het eind, maar heerlijk gelopen. Later meer!
Nu het wachten op Mo!
#zenuwachtig
Nijmegen ben je he?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 15:39 schreef sylvesterrr het volgende:
Heeft er iemand morgen een extra waterpost nodig?![]()
Ik wil best ergens langs de kant een flesje water ofzo aanbieden.
Hij werkt alleen met de Polar V800, andere modellen van Polar ondersteunen geen Ant+.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 15:51 schreef te-brengla het volgende:
De Mio hartslag polsband ziet er gaaf uit. Ik vind mijn polar een onding.
Ook heb ik de laatste tijd wat problemen met Runkeeper, maar ik vind overstappen naar een andere app nog lastig.
Ik vind het vandaag best warm. Ik ga morgenochtend maar mijn 5 km lopen.
Alvast succes met alle loopjes en wedstrijden!
Well done!!quote:Op zaterdag 17 mei 2014 15:39 schreef Wolve000 het volgende:
Nu het wachten op Mo!
#zenuwachtig
Tof! Vanavond kort verslagje?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 15:39 schreef Wolve000 het volgende:
Nu het wachten op Mo!
#zenuwachtig
Ik heb mijn Polar gekocht als alternatief tot ik een nieuwe iPhone neem. Dan wil ik een hartslagband die ik kan koppelen aan een hardloopapp.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:14 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Hij werkt alleen met de Polar V800, andere modellen van Polar ondersteunen geen Ant+.
Nu een kort verslagje! Over een uurtje of twee is niemand meer in jouw wedstrijd geinteresseerd, Wolve!quote:
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 15:39 schreef Wolve000 het volgende:
Nu het wachten op Mo!
#zenuwachtig
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 15:39 schreef Wolve000 het volgende:
Nu het wachten op Mo!
#zenuwachtig
Klote bedrijven met hun proprietary connection protocolsquote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:14 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Hij werkt alleen met de Polar V800, andere modellen van Polar ondersteunen geen Ant+.
Dat kan wel met deze!quote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:17 schreef te-brengla het volgende:
[..]
Ik heb mijn Polar gekocht als alternatief tot ik een nieuwe iPhone neem. Dan wil ik een hartslagband die ik kan koppelen aan een hardloopapp.
Daarom een kort verslagje. Als opmaat naar het andere verhaal ...quote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:20 schreef pijll het volgende:
[..]
Nu een kort verslagje! Over een uurtje of twee is niemand meer in jouw wedstrijd geinteresseerd, Wolve!
(Sorry...)
Top, gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 17 mei 2014 15:39 schreef Wolve000 het volgende:
Nu het wachten op Mo!
#zenuwachtig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
Wow!quote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:35 schreef Quoi het volgende:
Wolve, well done![]()
Ik heb nieuwe schoenen![]()
2maten groter! Nu: terras
We hebben zelfs een heuse vibram-five fingers ambassadeur in ons midden. Hij (Jero_nimo) kan je er alles over vertellen.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:16 schreef mcwops het volgende:
iemand ervaring met t afwisselen van gewone hardloopschoenen met de vibram-five fingers?
is dat uberhaupt wel te wisselen?
wil wel die five fingers proberen een tijdje, maar afwisselen zou ook leuk zijn. iemand daar idee"en of ervaring mee?
btw. ..prachtig loopweer... bos, duin, zee, water
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |