Nijmegen ben je he?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 15:39 schreef sylvesterrr het volgende:
Heeft er iemand morgen een extra waterpost nodig?![]()
Ik wil best ergens langs de kant een flesje water ofzo aanbieden.
Hij werkt alleen met de Polar V800, andere modellen van Polar ondersteunen geen Ant+.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 15:51 schreef te-brengla het volgende:
De Mio hartslag polsband ziet er gaaf uit. Ik vind mijn polar een onding.
Ook heb ik de laatste tijd wat problemen met Runkeeper, maar ik vind overstappen naar een andere app nog lastig.
Ik vind het vandaag best warm. Ik ga morgenochtend maar mijn 5 km lopen.
Alvast succes met alle loopjes en wedstrijden!
Well done!!quote:Op zaterdag 17 mei 2014 15:39 schreef Wolve000 het volgende:
2:11:48
Paar gemene afdalingen op het eind, maar heerlijk gelopen. Later meer!
Nu het wachten op Mo!
#zenuwachtig
Tof! Vanavond kort verslagje?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 15:39 schreef Wolve000 het volgende:
Nu het wachten op Mo!
#zenuwachtig
Ik heb mijn Polar gekocht als alternatief tot ik een nieuwe iPhone neem. Dan wil ik een hartslagband die ik kan koppelen aan een hardloopapp.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:14 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Hij werkt alleen met de Polar V800, andere modellen van Polar ondersteunen geen Ant+.
Nu een kort verslagje! Over een uurtje of twee is niemand meer in jouw wedstrijd geinteresseerd, Wolve!quote:
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 15:39 schreef Wolve000 het volgende:
Nu het wachten op Mo!
#zenuwachtig
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 15:39 schreef Wolve000 het volgende:
Nu het wachten op Mo!
#zenuwachtig
Klote bedrijven met hun proprietary connection protocolsquote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:14 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Hij werkt alleen met de Polar V800, andere modellen van Polar ondersteunen geen Ant+.
Dat kan wel met deze!quote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:17 schreef te-brengla het volgende:
[..]
Ik heb mijn Polar gekocht als alternatief tot ik een nieuwe iPhone neem. Dan wil ik een hartslagband die ik kan koppelen aan een hardloopapp.
Daarom een kort verslagje. Als opmaat naar het andere verhaal ...quote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:20 schreef pijll het volgende:
[..]
Nu een kort verslagje! Over een uurtje of twee is niemand meer in jouw wedstrijd geinteresseerd, Wolve!
(Sorry...)
Top, gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 17 mei 2014 15:39 schreef Wolve000 het volgende:
Nu het wachten op Mo!
#zenuwachtig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
Wow!quote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:35 schreef Quoi het volgende:
Wolve, well done![]()
Ik heb nieuwe schoenen![]()
2maten groter! Nu: terras
We hebben zelfs een heuse vibram-five fingers ambassadeur in ons midden. Hij (Jero_nimo) kan je er alles over vertellen.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:16 schreef mcwops het volgende:
iemand ervaring met t afwisselen van gewone hardloopschoenen met de vibram-five fingers?
is dat uberhaupt wel te wisselen?
wil wel die five fingers proberen een tijdje, maar afwisselen zou ook leuk zijn. iemand daar idee"en of ervaring mee?
btw. ..prachtig loopweer... bos, duin, zee, water
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |