Werkt die op afstandbediening?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 18:26 schreef Murmeli het volgende:
Succes en veel plezier morgen mobloik ben nu al trots op je
Wolve: ook veel plezier!
Ik ga zo voor het eerst met speeltje lopen
Ik begin vast met duimen dat het lopen goed gaat.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 18:26 schreef Murmeli het volgende:
wut?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 18:26 schreef Murmeli het volgende:
Heel veel heul langzaam lopen, afgewisseld met intensieve loopjes.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 18:09 schreef flipsen het volgende:
Als ik de endemondo grafiekjes bekijk, bijvoorbeeld van Sander W 1&2, ben ik "jaloers" op die lage hartslag. Ik heb moeite om onder mijn max (eenvoudig via leeftijdmethode) van 180 te blijven en dan loop ik nog bijzonder langzaam. Blij met mijn HRM, om eens echt te zien of daar ook verbetering in zit als ik zo doorga.
Ja ik heb zo'n kittelvlinder voor tijdens het lopenquote:
Ja dat heb je als je een tikkie opgewonden ben.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:03 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ja ik heb zo'n kittelvlinder voor tijdens het lopen
Lenen? Oh wacht![]()
Ennieweeyz.... garmin zegt dat mijm hartslag nu al 73 is
Veel plezier! Ik hoop dat je heup ook weer goed meewerkt.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 18:26 schreef Murmeli het volgende:
Dat is toch niet hoog?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:03 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Lenen? Oh wacht![]()
73 bpm hoog vindenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:03 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Lenen? Oh wacht![]()
Ik zat op de wc voor nummer 1quote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:37 schreef Levitas het volgende:
[..]
73 bpm hoog vindenDat is een hele normale hartslag voor iemand die zich een piep klein beetje inspant haha. Bij normaal wandelen schiet m`n hartslag over de 100 bijvoorbeeld..
Lange rechte wegenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 18:08 schreef Guard het volgende:
Ga zelf zondag ook nog wat km's maken op een lange rechte weg, ook een (soort van) mentale training
Dat gaat toch vanzelf naar Garmin connect? Iets van ANT gaat aan en dan komt het op de site.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:49 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik zat op de wc voor nummer 1
Dat was leuk! Mijn hartslag is gek.
Als ik ren zit ie snel boven de 150. Rustiger gaat ie net onder de 150. Nog rustiger naar 145 en wandelen 112. Tussenweg heb ik nog niet gevonden
Heup is vooralsnog lief. Kijken wat ie de rest vd avond doet.
En eens kijken of ik mijn loopje in garmin connect en endo krijg. (Extreme digibeet)
Moet eerst dat ding in mijn laptop duwen en iets installeren geloof ik.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:14 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Dat gaat toch vanzelf naar Garmin connect? Iets van ANT gaat aan en dan komt het op de site.
Daar een export van je loop en upload op waar je wilt.
In de hoop dat ik nog op tijd ben:quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:47 schreef motorbloempje het volgende:
Lieve allemaal!
Superbedankt voor alle succeswensen! Was vanmiddag even dutten, en ik ga nu zo lekker niet meer op FOK! komen / posten en lekker chillen met een pot thee, tv en een blokje pure chocolade nadat ik m'n spullen allemaal heb klaargelegd en pannenkoeken voor 't ontbijt heb gebakken!!
Volgens mij zijn wij de enigen die lopen morgen, dus morgen wens ik alle M-lopers en HM-lopers die zondag lopen nog even succes!![]()
![]()
Moritura te salutat
Deze man weet!quote:Op vrijdag 16 mei 2014 18:08 schreef Guard het volgende:
Alle marathon-lopers, HM-lopers, 10-mijls-lopers, 10km-lopers, 5 km-lopers en 3-km lopers heel veel succes en plezier![]()
![]()
.
Geloof dat hij niet gaat. Heeft nog au aan de enkelquote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:52 schreef Wolve000 het volgende:
Gaat pijl nog lopen morgen of gaat dat niet door?
Zo ja: succes!
Zo nee: jammer!
Ben benieuwd hoe het morgen gaat. Zal wel lekker zweten worden.
+1quote:Op vrijdag 16 mei 2014 18:08 schreef Guard het volgende:
Druk weekend trouwens.
Alle marathon-lopers, HM-lopers, 10-mijls-lopers, 10km-lopers, 5 km-lopers en 3-km lopers heel veel succes en plezier![]()
![]()
.
Volgens mij heb ik dan alle afstanden gehad die gelopen worden
Ga zelf zondag ook nog wat km's maken op een lange rechte weg, ook een (soort van) mentale training
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:03 schreef hatsaflats het volgende:
Zo, een klein weekje vooruitlopend op m'n vakantiegeld zojuist de Mio Link besteld. Kan ik zondag meteen kijken wat m'n hartslag bij een loopje doet, hopelijk.
Het grootste cadeautje was dat ik m al vanaf half 9 bij Primera op kan halen, in plaats dat ik de hele dag in spanning af mag wachten of de bezorger mijn woning kan vinden (jeej voor nieuwbouw met een herzien stratenplan en een gebrek aan straatnaambordje).quote:
Dit. Behalve dat zelf lopen, dat gaat hem niet worden. Misschien maandag weer...quote:Op vrijdag 16 mei 2014 18:08 schreef Guard het volgende:
Druk weekend trouwens.
![]()
.
Volgens mij heb ik dan alle afstanden gehad die gelopen worden
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:19 schreef Nanook24 het volgende:
Mijn laatste rondje gedaan vanavond. Lang leve het op peil brengen van de vochtbalans voor zondag. Ik had geplast voor ik weg ging en na 2 km moest ik alweer.
Daardoor iets sneller naar huis gelopen dan gepland maar wel een lekker rondje gedaan. Laat de 10km zondag maar komen.
http://www.endomondo.com/workouts/340872813/13622849
Die PR komt er sowieso. Het is mijn eerste 10kmquote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:50 schreef Murmeli het volgende:
[..]![]()
ik denk dat ik dus gewoon meekan. heup is nog liev![]()
we gaan hem ownennnnn!!!!!![]()
![]()
PR voor nanook![]()
of zoals Sir Ed gezegd zou hebben.....quote:
Nu het weekend is zijn mijn zenuwen in elk geval weer een beetje gekalmeerd dus laat die zondag maar komen.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:18 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
of zoals Sir Ed gezegd zou hebben.....
[ afbeelding ]
Ik zeik me een ongeluk.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:19 schreef Nanook24 het volgende:
Mijn laatste rondje gedaan vanavond. Lang leve het op peil brengen van de vochtbalans voor zondag. Ik had geplast voor ik weg ging en na 2 km moest ik alweer.
Daardoor iets sneller naar huis gelopen dan gepland maar wel een lekker rondje gedaan. Laat de 10km zondag maar komen.
http://www.endomondo.com/workouts/340872813/13622849
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:03 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Die PR komt er sowieso. Het is mijn eerste 10km![]()
En jij bent erbij.![]()
Check!quote:
Als je klotst moet je meer drinken.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:48 schreef Murmeli het volgende:
ik zou ook niet teveel meer drinken dan je normaal met warm weer drinkt
zeg een halve liter extra oid
gewoon zodat je geen dorst krijgt. niet dat je de hele tijd loopt te klotsen
Ik ben net thuisquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:54 schreef Quoi het volgende:
Zo, lekker wezen lopen bij het prachtige Ter Heijde. Achterin gestart en op mijn gemakje de 5. Lopen met spierpijn is eigenlijk best fijnEr zaten overigens best wat heuvels in, maar die ging ik taktaktak omhoog. Op zijn relax dan toch nog 28:16 lopen, niet ontevreden!
![]()
Bij de 10 ging het gruwelijk mis met de parcourswachten. Zo ging de nr1 verkeerd en werd G.R. verbaal een aangepaste route in gestuurd: links! links! (hij ging rechts). Hij heeft een mooie shortcut gelopen, vermoed ik.
Yur, kom d'r maar in
En co.uk: Mo en Wolve EAT those miles! Ben superbenieuwd naar je ervaring Mo!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |