Swets is al zuur genoeg van zichzelfquote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:45 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Water met citroensap is nog beter!
Dat is de schuld van Zwabber, die had het al heel stellig over "de wet van Pijll" nog voordat jij je had aangemeld op Fok!quote:Op vrijdag 16 mei 2014 13:30 schreef pijll het volgende:
Ik word er altijd bang van als mijn losse opmerkingen opeens door iedereen geciteerd worden alsof het in steen gehouwen wetten zijn.
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:59 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Been nog steeds niet lief voor mij. Wacht nog een dagje langer
Dat is mij duidelijk. Het wordt tijd dat ik een PR van jou breek, dan zal je waarschijnlijk wat gerichter willen gaan aanmodderen. Jouw antwoord: "dan kan ik voorlopig nog wel zo doorgaan als nu",quote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:04 schreef pijll het volgende:
[..]
Ja. Toen in september heb ik besloten om er geen acht op te slaan, maar gewoon door te gaan. Met bekend gevolg
Dus nu denk ik hetzelfde. Alleen kan ik nu dus even niet meer lopen.
Ach, ik modder maar wat aan. Daar voel ik mij het prettigst bij
Volgens mij was het Corniel, maar ik neem graag het krediet in ontvangst.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:03 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Dat is de schuld van Zwabber, die had het al heel stellig over "de wet van Pijll" nog voordat jij je had aangemeld op Fok!
Ja, Wolve en Moblo: waanzinnig veel succes morgen. Ik denk aan jullie (da's een leugen, maar het is niet minder gemeend).quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:31 schreef YUR het volgende:
En nu vergeten we Wolve zijn HM helemaal![]()
Wolve ook heel veel plezier en succes morgen!
Ik ben een ramp qua dieet dus je moet vooral niet doen wat ik doequote:
Klopt.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 12:25 schreef Quoi het volgende:
[..]
Vaak is het ook geen dorst, maar een droge mond. Wordt vaak verward met dorst. Een klein slokje nemen kan dan al helpen.
Elk lichaam is natuurlijk anders. Ik weet van mijn lichaam dat als ik alleen maar water ga drinken ik heeeeel veel moet pissen. Oftewel: het water gaat erin en gelijk weer eruit. Daar schiet je niks mee op, ben ik al achter gekomen. Behalve dat ik elk uur langs de kant sta en een oude man met een slechte prostaat lijk.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 12:27 schreef pijll het volgende:
[..]
In mijn ervaring is water voldoende, ook in wedstrijden. En dan alleen bij lange afstanden (20km of verder). Tijdens een 10km drink ik alleen als ik daar zin in heb; niet omdat ik het nodig zou hebben voor een goede prestatie.
Wat ik verder nodig heb (bij lange afstanden), haal ik niet uit die gore troep die ze bij drinkposten schenken.
Edit: geldt dus voor mezelf; ik weet dat dit soort dingen heel persoonlijk is.
Ik word graag vergeten, kan ik 'm lekker op m'n gemakje lopen zonder in de spotlights te staan.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:31 schreef YUR het volgende:
En nu vergeten we Wolve zijn HM helemaal![]()
Wolve ook heel veel plezier en succes morgen!
Fietswet; als je moet pissen fiets je niet hard genoegquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:41 schreef Aisomont het volgende:
[..]
Ik ben een ramp qua dieet dus je moet vooral niet doen wat ik doe
Maar ik drink voor een lange rit altijd een halve liter aquarius, dan zitten er dus al extra mineralen in m'n lichaam waardoor het water dat ik binnen krijg verwerkt kan worden. En ik drink tijdens het fietsen heel af en toe een slok AA high energy, hoewel die daar eigenlijk niet voor bedoelt is. En als ik ergens onderweg stop, drink ik iets van frisdrank ipv water voor 1) energie en 2) afwisseling van water.
[..]
Klopt.
[..]
Elk lichaam is natuurlijk anders. Ik weet van mijn lichaam dat als ik alleen maar water ga drinken ik heeeeel veel moet pissen. Oftewel: het water gaat erin en gelijk weer eruit. Daar schiet je niks mee op, ben ik al achter gekomen. Behalve dat ik elk uur langs de kant sta en een oude man met een slechte prostaat lijk.
Second that!!quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:53 schreef Gogo83 het volgende:
Moblo en Wolve: heel veel plezier en succes morgen!
Ook namens mijquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:53 schreef Gogo83 het volgende:
Moblo en Wolve: heel veel plezier en succes morgen!
Ohja, dat kan ook nog. Ik weet het eigenlijk even niet precies.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:24 schreef Zwabberhark het volgende:
Volgens mij was het Corniel, maar ik neem graag het krediet in ontvangst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |