Werkt die op afstandbediening?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 18:26 schreef Murmeli het volgende:
Succes en veel plezier morgen mobloik ben nu al trots op je
Wolve: ook veel plezier!
Ik ga zo voor het eerst met speeltje lopen
Ik begin vast met duimen dat het lopen goed gaat.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 18:26 schreef Murmeli het volgende:
wut?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 18:26 schreef Murmeli het volgende:
Heel veel heul langzaam lopen, afgewisseld met intensieve loopjes.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 18:09 schreef flipsen het volgende:
Als ik de endemondo grafiekjes bekijk, bijvoorbeeld van Sander W 1&2, ben ik "jaloers" op die lage hartslag. Ik heb moeite om onder mijn max (eenvoudig via leeftijdmethode) van 180 te blijven en dan loop ik nog bijzonder langzaam. Blij met mijn HRM, om eens echt te zien of daar ook verbetering in zit als ik zo doorga.
Ja ik heb zo'n kittelvlinder voor tijdens het lopenquote:
Ja dat heb je als je een tikkie opgewonden ben.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:03 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ja ik heb zo'n kittelvlinder voor tijdens het lopen
Lenen? Oh wacht![]()
Ennieweeyz.... garmin zegt dat mijm hartslag nu al 73 is
Veel plezier! Ik hoop dat je heup ook weer goed meewerkt.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 18:26 schreef Murmeli het volgende:
Dat is toch niet hoog?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:03 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Lenen? Oh wacht![]()
73 bpm hoog vindenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:03 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Lenen? Oh wacht![]()
Ik zat op de wc voor nummer 1quote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:37 schreef Levitas het volgende:
[..]
73 bpm hoog vindenDat is een hele normale hartslag voor iemand die zich een piep klein beetje inspant haha. Bij normaal wandelen schiet m`n hartslag over de 100 bijvoorbeeld..
Lange rechte wegenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 18:08 schreef Guard het volgende:
Ga zelf zondag ook nog wat km's maken op een lange rechte weg, ook een (soort van) mentale training
Dat gaat toch vanzelf naar Garmin connect? Iets van ANT gaat aan en dan komt het op de site.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:49 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik zat op de wc voor nummer 1
Dat was leuk! Mijn hartslag is gek.
Als ik ren zit ie snel boven de 150. Rustiger gaat ie net onder de 150. Nog rustiger naar 145 en wandelen 112. Tussenweg heb ik nog niet gevonden
Heup is vooralsnog lief. Kijken wat ie de rest vd avond doet.
En eens kijken of ik mijn loopje in garmin connect en endo krijg. (Extreme digibeet)
Moet eerst dat ding in mijn laptop duwen en iets installeren geloof ik.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:14 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Dat gaat toch vanzelf naar Garmin connect? Iets van ANT gaat aan en dan komt het op de site.
Daar een export van je loop en upload op waar je wilt.
In de hoop dat ik nog op tijd ben:quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:47 schreef motorbloempje het volgende:
Lieve allemaal!
Superbedankt voor alle succeswensen! Was vanmiddag even dutten, en ik ga nu zo lekker niet meer op FOK! komen / posten en lekker chillen met een pot thee, tv en een blokje pure chocolade nadat ik m'n spullen allemaal heb klaargelegd en pannenkoeken voor 't ontbijt heb gebakken!!
Volgens mij zijn wij de enigen die lopen morgen, dus morgen wens ik alle M-lopers en HM-lopers die zondag lopen nog even succes!![]()
![]()
Moritura te salutat
Deze man weet!quote:Op vrijdag 16 mei 2014 18:08 schreef Guard het volgende:
Alle marathon-lopers, HM-lopers, 10-mijls-lopers, 10km-lopers, 5 km-lopers en 3-km lopers heel veel succes en plezier![]()
![]()
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |